Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Μαθήτριες για επεισόδια στην Ιερισσό: "Ούτε Συριζιώτες είμαστε, ούτε ναρκομανείς"


Μαρτυρίες Μαθητών στις Σκουριές Χαλκιδικής

Πως σχολιάζουν τρεις μαθήτριες τα όσα διαδραματίστηκαν στην Ιερισσό. Τι λένε για την κλήση και την ανάκριση από την αστυνομία (Vids)

Σε διάψευση των αρχών πως δεν έπεσαν δακρυγόνα στο σχολείο τους προχώρησαν τρεις μαθήτριες, ασκώντας κριτική στην κυβέρνηση και τον δήμαρχο του χωριού.
Η 15χρονη Κωνσταντίνα ανέφερε πως κλήθηκε από την Αστυνομία προκειμένου να καταθέσει, τονίζοντας ότι δεν είχε την υποστήριξη του δημάρχου Αριστοτέλη Χρήστου Πάχτα.
"Μίλησα με τον δήμαρχο στο δήμαρχο και του ζήτησα να έρθει μαζί μου στο αστυνομικό τμήμα για υποστήριξη. Μου είπε ότι δεν μπορεί να έρθει και του απάντησα ότι δεν γίνεται να βγαίνει στα κανάλια και να λέει ότι τα παιδιά των εργαζομένων είναι τρομοκρατημένα. Εμείς αυτή τη στιγμή δεν είμαστε τρομοκρατημένοι;
Εχθές ζήσαμε ολόκληρο πόλεμο μέσα στο χωριό μας. Μέσα στο ίδιο μας το σχολείο φάγαμε δακρυγόνα. Δεν είμαστε τρομοκρατημένοι; Που ήταν ο δήμαρχος; Που είναι τώρα ο δήμαρχος να μας υποστηρίξει;", διερωτήθηκε.
Ο λόγος πήγε στην 17χρονη Μαριάνθη που σημείωσε ότι κλήθηκε από τις αρχές χωρίς πρώτα να έχουν ενημερωθεί οι γονείς της.
"Μου είπαν να παραβρεθώ στο αστυνομικό τμήμα Πολυγύρου για να δώσω κατάθεση. Ενημέρωσα τους γονείς μου, πήγα. Απλά εμένα δεν μου έδωσαν κάποιο χαρτί. Έχω την τηλεφωνική κλήση που έγινε.



Μου έκαναν διάφορες ερωτήσεις, όπως που ήμουν εκείνο το βράδυ. Ένα κορίτσι 17 ετών που μπορεί να ήταν; Είναι δυνατό ένα κορίτσι στην ηλικία μου να ξέρει πράγματα για αυτή την υπόθεση; Μας ανέκριναν και πέντε άτομα λες και είμαστε τρομοκράτες και χωρίς καμία υποστήριξη γονέα, δικηγόρου ή κάποιου άλλου λες και είμαστε τρομοκράτες. Ένα κορίτσι 15 και ένα κορίτσι 17 ετών δεν είναι τρομοκράτες όπως μας αποκαλεί ο κύριος Πάχτας. Είναι αγωνιστές για τον τόπο τους", υπογράμμισε.
"Ούτε Συριζιώτες είμαστε, ούτε ναρκομανείς όπως μας έχουν χαρακτηρίσει πολλές φορές στα κανάλια", συμπλήρωσε η 15χρονη Κωνσταντίνα.
Μία τρίτη μαθήτρια, η Βάνα σημείωσε ότι θα έπρεπε να ντρέπονται αυτοί που έστειλαν όλη αυτή την αστυνομική δύναμη μέσα στο χωριό και έκαναν ό,τι έκαναν.
"Χούντα δεν γνωρίσαμε στη ζωή μας αλλά ούτε και ελευθερία γιατί η τρομοκρατία μπήκε μέσα στα σχολεία μας.
Βγαίνουν οι εργαζόμενοι της εταιρείας και λένε τα παιδιά μας δεν μπορούν να κοιμηθούν και πετάγονται από τον ύπνο τους.
Αν δεν μπορούν να κοιμηθούν αυτοί, τότε εμείς που ζήσαμε όλη αυτή την τρομοκρατία μέσα στο σχολείο μας και χρειαστήκαμε ψυχολόγο και ιατρική περίθαλψη, τι πρέπει να κάνουμε;", διερωτήθηκε.
πηγή : news247

ΣΧΟΛΙΟ : Η αντιτρομοκρατική έκανε τόση εκπαίδευση. Πρέπει κάπως νά τήν εφαρμόση, καί οι μαθήτριες είναι ό,τι χρειάζεται! Τρομοκράτες δύσκολα θα συναντήσει, γιατί όταν χρειάζεται νά κινηθεί, συνήθως δέν διαθέτει βενζίνη.
Καί ο δήμαρχος, είμαστε σίγουροι, άν υπήρχε τηλεόραση θά τις υπερασπιζόταν μέ πάθος.
ΥΠΟΦΕΡΩ-ΥΠΟΦΕΡΩ-ΥΠΟΦΕΡΩ ΠΟΛΥ ... ΑΝ ΔΕΝ ΒΓΩ ΣΤΟ ΓΥΑΛΙ.
Kάποιοι έχουν κουραστεί καί νά γελάνε εις βάρος μας.

Αμέθυστος

Δεν υπάρχουν σχόλια: