Κυριακή 19 Απριλίου 2015

Αδίστακτος και ραδιούργος


Γράφει ο Μιχάλης Ιγνατίου

Είχα την τύχη (ή την ατυχία ίσως) να παρακολουθήσω εκ του σύνεγγυς τις δραστηριότητες του υπουργού Οικονομικών της Γερ­μανίας στην Ουάσιγκτον και μακρόθεν τις ομιλίες του και τις συνεντεύξεις του στη Νέα Υόρκη. Πέρα από συμπάθειες και αντιπάθειες -εγώ κατατάσσω τον εαυτό μου σ' αυτούς που τον αντιπαθούν-, είναι ένας πανέ­ξυ­πνος άνθρωπος, που υποστηρίζει με πρωτό­γνω­ρο πάθος τα στρατηγικά συμφέροντα της πατρίδας του. Εχω συναντήσει και έχω καλύψει τις δραστηριότητες προέδρων, πρωθυπουργών και υπουργών. Τούτος ο πολιτικός, λοιπόν, είναι διαφορετικός. Και είτε μας αρέσει είτε όχι, εργάζεται νυχθη­μερόν για την πατρίδα του, τη Γερμανία.

Το συμπέρασμά μου από τη μελέτη των ομιλιών και των συνεντεύξεών του είναι ότι ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών δεν θα επιτρέψει καμία συμφωνία με την Ελλάδα που δεν θα ταπεινώνει την κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα. Μακάρι να βγω ψεύτης, αγα­πητοί αναγνώστες, αλλά ο Σόιμπλε έχει θέσει στόχο ζωής το κυνηγητό ενα­ντίον της χώρας μας και του λαού της. Δεν έχω να σας παρουσιάσω το παράδειγμα κανενός πολιτι­κού, σε όλες τις φάσεις της Ιστορίας, που να βρισκόταν σε διατε­ταγμέ­νη αποστο­λή εναντίον μίας χώρας και των κατοίκων της.

Με λίγα λόγια, ο υπουργός Οικονο­μικών της Γερμανίας, εκμεταλλευόμενος βεβαίως τις λαμογιές και τα σκάνδαλα των πολιτικών μας, βρίζει, ειρωνεύεται, προειδοποιεί και τιμωρεί ως να είναι ο εις και μόνος δικτάτορας του πλανήτη. Κάθισα και παρακολούθησα την ομιλία του στο Council on Foreign Relations της Νέας Υόρκης. Πρέπει να τη δείτε ή να τη διαβάσετε όλοι. Και είμαι βέβαιος πως θα καταλήξετε σε παρόμοια, με τα δικά μου, συμπεράσματα. Ο Σόιμπλε θα βρίσκεται ένα βήμα μπροστά από την Αθή­να... Ο,τι και να πράξει ο πρωθυπουργός, όσες υποχωρήσεις και να κάνει, το Βερολίνο θα απαιτεί περισσότερα. Απώτερος σκοπός του είναι η ταπείνωση της κυβέρνησης.

Δεν γνωρίζω τι θα πράξουν ο κ. Τσί­πρας και οι αρμόδιοι υπουργοί του. Αλλά πρέπει να γνωρίζουν ότι τα προηγούμενα χρόνια ο κ. Σόιμπλε «αποκοίμισε» τις ελληνικές κυβερνήσεις και θωράκισε τη χώρα του και τους συμμάχους του έναντι των συνεπειών μίας ελληνικής εξόδου από την Ευρω­ζώνη. Η άνευ προηγουμένου αλαζονεία που επέδειξε στην Ουάσιγκ­τον και τη Νέα Υόρκη οφείλεται αποκλειστικά στην ικανοποίησή του ότι θα καταρρεύσει η Ελλάδα και η χώρα του δεν θα επηρεαστεί.

Ελπίζω και εύχομαι ότι οι Αμερικα­νοί έχουν δίκιο όταν υποστηρίζουν πως η Ελλάδα αποτελεί πηγή κινδύνων για την παγκόσμια οικονομία. Διότι το Grexit θα είναι μία άδικη εξέλιξη για τον ελληνικό λαό...

Πηγή "Έθνος"
 kostasxan.

Δεν υπάρχουν σχόλια: