Σάββατο 30 Μαΐου 2015

Ανοιχτή επιστολή του καπετάν Γιάννη, για την μήνυση που κατέθεσε εναντίον του και εναντίον των ΑΤΤΙΚΩΝ ΝΕΩΝ, ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος

Ο Άνθιμος, θα πάρει δημόσια και την δική μου απάντηση, μόλις λάβω την μήνυση του.

Πόπη Σουφλή

(φωτό από αρχείο του ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ)

Αγαπητοί φίλοι.....

Προ τριών ημερών εκλήθην από το αστυνομικό τμήμα εις το οποίο περιφερειακά ανήκω της Ανω Πόλης Θεσσαλονίκης και εκεί μου ανακοινώθηκε οτι ο μητροπολίτης κ.Ανθιμος κατεθεσε μήνυσιν εναντίον μου καθώς και στη διαχειρίστια του blog ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ για εξύβριση.....

Απολογήθην εκεί κατ'εντολήν εισαγγελέως και η εν λόγω δικογραφία θα μεταβιβαστεί στο Α.Τ.  Νέας Μάκρης Αττικής προκειμένου να απολογηθεί και η κ.Πόπη Σουφλή διαχειρίστρια του εν λόγω blog όπου και κατοικοεδρεύει...

Θα μπορώ να έχω αυτή τη δικογραφια μεσω δικηγόρου, αλλά δεν γνωρίζω μετά από πόσες ημέρες και φυσικα αφού θα μπορώ να πληρώσω αυτόν, πράγμα αδύνατον για τα σημερινά δεδομένα καθότι από 17ης Δεκεμβρίου 2014 είμαι άνεργος,καθώς το σκάφος στο οποιο υπηρετούσα ως πλοίαρχος είναι δεμένο στο λιμένα της Θεσσαλονίκης..

Τη διεύθυνση μου και τα τηλέφωνα μου τα είχε ο μητροπολίτης καθως ήμουν στη τριμελή επιτροπή της 13ης Φεβρουαρίου εε,όπου παραδώσαμε ψήφισμα για τον πατέρα Νικόλαο Μανώλη,αλλα και μέσα από την προσωπική μου επιστολή πρός αυτόν,πάλι για την υπόθεση του εν λόγω ιερέως πνευματικού μου πατρός και επιστηθίου φίλου μου....

Στη μηνυτήρια αναφορά του ο μητροπολίτης επισυνάπτει όλες τις αναρτήσεις μου στα ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ τις οποίες θα βρείτε στη θεματολογία του εν λόγω blog με την ένδειξη ΚΑΠΕΤΑΝ ΓΙΑΝΝΗΣ καθώς επίσης και την ανοικτή μου επιστολή πρός αυτόν μεσω της ΚΑΤΑΝΥΞΙΣ αλλά και την προσωπική μου επιστολή ομού μετα της λιτής αυτού απαντησεως..

Η δίκη θα γίνει στη Θεσσαλονίκη φυσικά αφου ο μηνυτής δηλώνει κατοικία εδώ....

Εγώ από μέρους μου θέλω να σας ευχαριστήσω για το ενδιαφέρον σας τόσον προς εμέ αλλά και επι τη ευκαιρια για την αμέριστον συμπαράστασιν σας στο πρόσωπο του πατρός Νικολάου τόσον από τα σχόλια σας στη ΚΑΤΑΝΥΞΗ όσον και από τις σχετικές αναρτησεις σας τις οποίες παρακολουθώ.....

Σας ευχαριστώ θερμά, με αδελφικούς,αγωνιστικούς χαιρετισμούς

captain giannis 
attikanea

Δεν υπάρχουν σχόλια: