Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

Η φωτογραφία του συνταξιούχου που συγκλονίζει όλο τον κόσμο. Αφιερωμένη στους πολιτικούς εγκληματίες ΠΑΣΟΚ - ΝΔ & SIA και στους υποστηρικτές τους

Η φωτογραφία του συνταξιούχου που συγκλονίζει όλο τον κόσμο
Η φωτογραφία του ηλικιωμένου στην Θεσσαλονίκη που κλαίει πεσμένος έξω από την τράπεζα περιμένοντας στην ουρά για να πάρφει μέρος της σύνταξεις  του  κάνει το γύρω του κόσμου. Η φωτογραφία του Σάκη Μητρολίδη δημοσιεύτηκε στο γαλλικό πρακτορείο και πράγματι προκαλεί απίστευτη συγκίνηση. Ο συνταξιούχος Γιώργος Χατζηφωτιάδης είχε σταθεί στην ουρά σε τρεις τράπεζες, την Παρασκευή, ελπίζοντας να κάνει ανάληψη της σύνταξης της συζύγου του. Οταν στην τέταρτη τράπεζα του είπαν... ότι δεν μπορούσε να πάρει τα 120 ευρώ, δεν άντεξε. Κατέρρευσε κλαίγοντας. «Δεν μπορώ να βλέπω τη χώρα μου σε αυτή την κατάσταση. Για αυτό νιώθω τόσο ηττημένος, περισσότερο από ότι για τα δικά...
μου, προσωπικά προβλήματα».
Εξιστορώντας πώς είχε πάει από τράπεζα σε τράπεζα, σε μία απελπισμένη προσπάθεια να πάρει χρήματα από τη σύνταξη της συζύγου του, λέει ότι όταν στην τέταρτη τράπεζα «μου είπαν ότι δεν μπορώ να πάρω τα χρήματα, απλά κατέρρευσα».
Ο ίδιος και η σύζυγός του πέρασαν αρκετά χρόνια στη Γερμανία, όπου δούλεψε σκληρά όπως λέει, στην αρχή σε ορυχείο και μετά σε χυτήριο. «Βλέπω συμπολίτες μου να παρακαλάνε για λίγα λεπτά του ευρώ για να αγοράσουν ψωμί. Βλέπω περισσότερες αυτοκτονίες. Είμαι ευαίσθητος άνθρωπος. Δεν αντέχω να βλέπω τη χώρα μου σε αυτή την κατάσταση», λέει.
Η Ευρώπη και η Ελλάδα έχουν κάνει λάθη, συμπληρώνει ο συνταξιούχος. «Πρέπει να βρούμε μία λύση», τονίζει. Ο ίδιος νιώθει ότι μπορεί να κάνει ελάχιστα για να αλλάξει την κατάσταση. Δεν είναι καν σίγουρος αν θα καταφέρει να ψηφίσει την Κυριακή, σε ένα εκλογικό κέντρο 80 χλμ. από το σπίτι του. «Δεν έχω χρήματα για να πάω εκεί. Εκτός αν με πάνε τα παιδιά μου με το αυτοκίνητό τους», καταλήγει.
skeftomasteellhnika

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΕΧΩ ΘΕΙΟ.
ΠΕΘΑΝΕ Ο ΘΕΙΟΣ.