πηγή : Ακαδημία θεολογικών Σπουδών
Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το πρώτο συνέδριο της σειράς «Θεολογικές Προσωπογραφίες» με θέμα «Παναγιώτης Τρεμπέλας: Μεταξύ παράδοσης και ανανέωσης, μεταξύ επιστήμης και ιεραποστολής». Στο συνέδριο, το οποίο έλαβε χώρα στο αμφιθέατρο της Ε.Σ.Η.Ε.Α στην Αθήνα, παρευρέθηκαν και απήυθυναν χαιρετισμό ο Σεβ. Μητροπολίτης Βελεστίνου κ. Δαμασκηνός, ως εκπρόσωπος του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου, και ο Σεβ. Μητροπολίτης Δημητριάδος και Αλμυρού κ. Ιγνάτιος.
Στον χαιρετισμό του ο Μητροπολίτης Δαμασκηνός αφού μετέφερε τις ευλογίες του Αρχιεπισκόπου, αναφέρθηκε πολύ συνοπτικά στη σπουδαιότητα του έργου του Π. Τρεμπέλα. Στη συνέχεια ο Μητροπολίτης Ιγνάτιος εξέθεσε με συντομία τους βασικούς άξονες και παρουσίασε τις βασικές εκδηλώσεις του τρέχοντος προγράμματος της Ακαδημίας Θεολογικών Σπουδών, ενώ αναφέρθηκε στην ανάγκη να υπάρξει ουσιαστική, αλλά κριτική μελέτη του έργου μεγάλων σύγχρονων Ελλήνων θεολόγων.
Τέλος ο Νικόλαος Ασπρούλης, επιστημονικός συνεργάτης της Ακαδημίας, στη σύντομη εισαγωγική του ομιλία περιέγραψε τους βασικούς άξονες του συνεδρίου.
Στην μοναδική εισήγηση της Α΄ συνεδρίας ο Αθ. Κοτταδάκης θεολόγος-συγγραφέας ανέπτυξε το θέμα Πνευματική και επιστημονική διαδρομή του Παναγιώτη Τρεμπέλα, όπου με γλαφυρό τρόπο ανέδειξε γνωστές και άγνωστε πτυχές από την πλούσια πνευματική, συγγραφική και επιστημονική σταδιοδρομία του Τρεμπέλα.
Στην Β’ συνεδρία η οποία συγκέντρωσε εισηγήσεις με βιβλικό ενδιαφέρον, ο Ιωάννης Καραβιδόπουλος Ομ. Καθηγητής του ΑΠΘ, εισηγήθηκε το θέμα Ιησούς ο από Ναζαρέτ του Π. Τρεμπέλα και οι σύγχρονες αναζητήσεις του ιστορικού Ιησού, και ανέδειξε τη σπουδαιότητα και πρωτοπορία του ομώνυμου έργου του Τρεμπέλα («Ο Ιησούς ο από Ναζαρέτ»), κάνοντας επίσης μια σύντομη ιστορική αναδρομή και αξιολόγηση της αναζήτησης του ιστορικού Ιησού στη σύγχρονη δυτική κυρίως θεολογία.
Στη συνέχεια ο Χρ. Καρακόλης Επ. Καθηγητής του Παν/μίου Αθηνών μίλησε με θέμα Τα καινοδιαθηκικά υπομνήματα του Π. Τρεμπέλα, προσφέροντας μια επαρκή όσο και διεισδυτική εικόνα σε σχέση με τη δομή και το περιεχόμενο, όπως επίσης και χρήσιμες κριτικές παρατηρήσεις για τα σχετικά υπομνήματα του Τρεμπέλα στην Κ. Δ..
Την συνεδρία ολοκλήρωσε η εισήγηση του Στ. Ζουμπουλάκη, Διευθυντή του περιοδικού ‘Νέα Εστία’ και προέδρου του Δ.Σ. του ιδρύματος ‘Άρτος Ζωής’, με τίτλο Ο Π.Τρεμπέλας ως μεταφραστής των βιβλικών κειμένων. Ο ομιλητής έκανε μια φιλολογική, εκδοτική προσέγγιση των μεταφράσεων του Τρεμπέλα στα βιβλικά κείμενα (Καινή Διαθήκη, Ψαλτήρι κ. ά) επισημαίνοντας κάποια φανερά ή αφανή μεταφραστικά προβλήματα (ηθικοπλαστικό νόημα, σύντομη ερμηνεία αντί για μετάφραση κ. ά.) του σχετικού έργου.
Στην επόμενη Β’ συνεδρία με θέματα λειτουργικά και δογματικά, ο Παναγιώτης Καλαϊτζίδης, Δρ Θ., Καθηγητής Δ. Ε., ανέπτυξε το θέμα Ο Π. Τρεμπέλας ως εκδότης λειτουργικών κειμένων. Μια αξιολόγηση του έργου του. Ο ομιλητής επικεντρώθηκε στον προβληματικό και επιλεκτικό συχνά τρόπο με τον οποίο ο Τρεμπέλας χρησιμοποιεί και αξιοποιεί το χειρόγραφο (κώδικες) υλικό στο βιβλίο του «Αι τρείς Λειτουργίαι κατά τους εν Αθήναις κώδικας».
Ο π. Δημήτριος Τζέρπος Αν. Καθηγητής Παν/μίου Αθηνών μιλώντας με θέμα Η συμβολή του Π. Ν. Τρεμπέλα στην αναζωπύρωση της Λειτουργικής ζωής στην Ελλάδα ανέπτυξε την πολύπλευρη προσφορά του θεολόγου (με τις διάφορες λειτουργικές μελέτες και εκδόσεις κειμένων των λειτουργιών, την επιμονή του στην λειτουργική οργανική ενότητα των μυστηρίων κ.ά) στην λειτουργική αναγέννηση της Εκκλησίας στην Ελλάδα. Στη συνέχεια ο π. Δημήτριος Μπαθρέλλος, Επισκέπτης Καθηγητής του Ορθόδοξου Ινστιτούτου του Cambridge, εισηγήθηκε το θέμα Η Δογματική του Π. Ν. Τρεμπέλα, όπου αναφέρθηκε στη θέση και το ρόλο που διαδραμάτισε το συγκεκριμένο έργο την εποχή εκείνη στο χώρο της δογματικής θεολογίας, με αναφορά στο κλίμα και τις θεολογικές εξελίξεις της Δύσης, αλλά και την ενδεχόμενη σημερινή του αξία.
Στην πρώτη απογευματινή συνεδρία (Δ΄) αναγνώστηκε από τον Χαρ. Βέντη, επιστημονικό συνεράτη της Ακαδημίας, το κείμενο της εισήγησης του Γ. Βλαντή, ΜΑ θεολογίας, επιστημονικού συνεργάτη της Ορθόδοξου Ακαδημίας Κρήτης, με θέμα Το απολογητικό έργο του Παναγιώτη Τρεμπέλα, όπου παρουσιάστηκε μια κριτική αξιολόγηση του πλήθους των απολογητικών έργων που είχε συγγράψει ο τιμώμενος θεολόγος εναντίον ποικίλων ιδεολογικών θεωριών (Αθεϊσμός κ.ά.) και θρησκευτικών δοξασιών (Χιλιασμός, κ.ά). Ο π. Αντ. Πινακούλας Θεολόγος-Νομικός, στην εισήγησή του με θέμα Θεωρία και πράξη του κηρύγματος του Π. Τρεμπέλα, με βάση τα εκδοθέντα αλλά και αρκετά ανέκδοτα κηρύγματα του Τρεμπέλα επιχείρησε να περιγράψει το είδος (λ.χ. «αυτοσχέδιο κήρυγμα») και τις παραμέτρους (υπαρξιακή, ηθικοπλαστική προοπτική), πάνω στις οποίες στηρίζοταν το κηρυγματικό έργο του θεολόγου.
Ο Παντελής Καλαϊτζίδης, Συντονιστής της Ακαδημίας Θεολογικών Σπουδών, Διδάσκων του Παν/μίου Θεσσαλίας, ανέπτυξε το θέμα Μυστικισμός, Αποφατισμός, Καταφατική Θεολογία, όπου μέσα από μια κριτική προσέγγιση και αξιολόγηση του πολύκροτου αυτού έργου του Τρεμπέλα και των αντιδράσεων που αυτό προκάλεσε εκ μέρους του Αγίου Όρους, αναφέρθηκε στις επιμέρους αυστηρές, συχνά απορριπτικές κρίσεις του θεολόγου προς πρόσωπα (Διονύσιος Αρεοπαγίτης, Συμεών ο Νέος Θεολόγος κ.ά) και ρεύματα (αποφατισμός, μυστική θεολογία) από την ιστορία της παράδοσης, θέτοντας το ερώτημα εάν το έργο αυτό του Τρεμπέλα μπορεί να θεωρηθεί ως ένα παράδειγμα «μεταπατερικής» θεολογίας. Στην τελευταία συνεδρία ο Γεώργιος Γαλίτης, Ομ. Καθηγητής του Παν/μίου Αθηνών εισηγήθηκε το θέμα Π. Τρεμπέλας: ο οικουμενικός διδάσκαλος, αναφερόμενος στη συμμετοχή και συμβολή του τιμώμενου θεολόγου σε μικρά και μεγάλα γεγονότα της Οικουμενικής Κινήσεως (λ.χ. Σύσκεψη του ΠΣΕ στο Έβανστον των ΗΠΑ, 1954) σε αντιπαραβολή με τη σημερινή εποχή που συχνά κυριαρχεί αντι-οικουμενικός και αντι-δυτικός λόγος.
Tο συνέδριο ολοκληρώθηκε με την εισήγηση του π. Ευαγγέλου Γκανά, Θεολόγου, ηλεκτρολόγου-μηχανικού του ΕΜΠ, με θέμα Παναγιώτης Τρεμπέλα: Η σκιά της εποχής πάνω στο έργο, στην οποία ο ομιλητής αναφέρθηκε στο ευρύτερο πνευματικό και θεολογικό-θρησκευτικό κλίμα της εποχής, όπου εκδιπλώθηκε η πολύπλευρη δραστηριότητα του Τρεμπέλα και τις σχετικές αλληλεπιδράσεις. Πρέπει να σημειωθεί ότι στο τέλος κάθε επιμέρους συνεδρίας διεξάχθηκε υψηλού επιπέδου διάλογος, καθώς τέθηκαν ερωτήματα τα οποία συνέβαλαν στην εμβάθυνση σε επιμέρους όψεις του έργου του Τρεμπέλα.
Το συνέδριο παρακολούθησε πλήθος κόσμου, ομότιμοι καθηγητές (λ.χ. Ευ. Θεοδώρου) και καθηγητές από τα Πανεπιστήμια Αθηνών, Θεσσαλονίκης, και Θεσσαλίας, όπως και εκπρόσωποι της Αδελφότητας Θεολόγων «ο Σωτήρ», της οποίας ο Τρεμπέλας υπήρξε στέλεχος, ενώ βιντεοσκοπήθηκε από το διαδικτυακό τηλεοπτικό κανάλι intv.gr και θα μεταδοθεί τις επόμενες μέρες.
ΣΧΟΛΙΟ : Όλα έχουν τελειώσει καί όλα έχουν αρχίσει. Δέν μπορούμε πλέον νά μιλήσουμε γιά αίρεση. Οι άνθρωποι αυτοί τών οποίων τά ονόματα βρίσκονται μέσα στό κείμενο, δέν πιστεύουν πλέον στόν ίδιο Θεό μέ τόν Θεό τής Ορθοδοξίας. ΑΛΛΑΞΟΠΙΣΤΗΣΑΝ. Αφού αρνήθηκαν τούς Πατέρες τής Ορθοδοξίας, τήν γλώσσα τους, τόν τρόπο τους, τόν αγώνα τους γιά τήν Βασιλεία, βρίσκουν καινούριους πατέρες, ανακηρύσσοντας τόν δυστυχισμένο Τρεμπέλα πρώτον τής σειράς, τόν νέο Μ.Βασίλειο, τής νέας αυτής εκκλησίας. Η νέα εκκλησία θά έχει σάν σκοπό της νά σώσει τόν κόσμο τούτο. Καί τοιουτοτρόπως καταλαβαίνουμε καί τον νέο θεό στόν οποίο πιστεύει.
ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ.
Παρότι κυκλοφόρησε η αλληλογραφία τού Τρεμπέλα μέ τόν Ρωμανίδη όπου αποδεικνυόταν ότι πηγή εμπνεύσεως τού Τρεμπέλα είναι ο Ακινάτης, ανακηρύσσουν, οι αντιχριστοι σάν πρώτο νεοπατερικό κείμενο τό ευτελέστατο βιβλιαράκι τού Τρεμπέλα, στό οποίο κατηγορεί τόν ΆΓΙΟ ΣΥΜΕΩΝ ΤΟΝ ΝΕΟ ΘΕΟΛΟΓΟ γιά σχιζοφρένεια. Σέ ποιά σύνοδο πιστεύουν αυτοί οι δαίμονες άραγε; Δυστυχώς κοιμηθήκαμε όρθιοι και ο αντίχριστος κατέλαβε τήν εκκλησία μας.
Δεύτερο μεταπατερικό κείμενο έρχεται τό βιβλίο τού μαθητού τού Τρεμπέλα, τού Χρήστου Γιανναρά, Τό αίνιγμα τού κακού. Καί τρίτο, μέ διαφορά στήθους, τό Μυστικό τού Ιησού τού Ράμφου. ΑΣ ΠΑΝΕ ΑΠΟ ΚΕΙ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ.
Αμέθυστος
Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το πρώτο συνέδριο της σειράς «Θεολογικές Προσωπογραφίες» με θέμα «Παναγιώτης Τρεμπέλας: Μεταξύ παράδοσης και ανανέωσης, μεταξύ επιστήμης και ιεραποστολής». Στο συνέδριο, το οποίο έλαβε χώρα στο αμφιθέατρο της Ε.Σ.Η.Ε.Α στην Αθήνα, παρευρέθηκαν και απήυθυναν χαιρετισμό ο Σεβ. Μητροπολίτης Βελεστίνου κ. Δαμασκηνός, ως εκπρόσωπος του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου, και ο Σεβ. Μητροπολίτης Δημητριάδος και Αλμυρού κ. Ιγνάτιος.
Στον χαιρετισμό του ο Μητροπολίτης Δαμασκηνός αφού μετέφερε τις ευλογίες του Αρχιεπισκόπου, αναφέρθηκε πολύ συνοπτικά στη σπουδαιότητα του έργου του Π. Τρεμπέλα. Στη συνέχεια ο Μητροπολίτης Ιγνάτιος εξέθεσε με συντομία τους βασικούς άξονες και παρουσίασε τις βασικές εκδηλώσεις του τρέχοντος προγράμματος της Ακαδημίας Θεολογικών Σπουδών, ενώ αναφέρθηκε στην ανάγκη να υπάρξει ουσιαστική, αλλά κριτική μελέτη του έργου μεγάλων σύγχρονων Ελλήνων θεολόγων.
Τέλος ο Νικόλαος Ασπρούλης, επιστημονικός συνεργάτης της Ακαδημίας, στη σύντομη εισαγωγική του ομιλία περιέγραψε τους βασικούς άξονες του συνεδρίου.
Στην μοναδική εισήγηση της Α΄ συνεδρίας ο Αθ. Κοτταδάκης θεολόγος-συγγραφέας ανέπτυξε το θέμα Πνευματική και επιστημονική διαδρομή του Παναγιώτη Τρεμπέλα, όπου με γλαφυρό τρόπο ανέδειξε γνωστές και άγνωστε πτυχές από την πλούσια πνευματική, συγγραφική και επιστημονική σταδιοδρομία του Τρεμπέλα.
Στην Β’ συνεδρία η οποία συγκέντρωσε εισηγήσεις με βιβλικό ενδιαφέρον, ο Ιωάννης Καραβιδόπουλος Ομ. Καθηγητής του ΑΠΘ, εισηγήθηκε το θέμα Ιησούς ο από Ναζαρέτ του Π. Τρεμπέλα και οι σύγχρονες αναζητήσεις του ιστορικού Ιησού, και ανέδειξε τη σπουδαιότητα και πρωτοπορία του ομώνυμου έργου του Τρεμπέλα («Ο Ιησούς ο από Ναζαρέτ»), κάνοντας επίσης μια σύντομη ιστορική αναδρομή και αξιολόγηση της αναζήτησης του ιστορικού Ιησού στη σύγχρονη δυτική κυρίως θεολογία.
Στη συνέχεια ο Χρ. Καρακόλης Επ. Καθηγητής του Παν/μίου Αθηνών μίλησε με θέμα Τα καινοδιαθηκικά υπομνήματα του Π. Τρεμπέλα, προσφέροντας μια επαρκή όσο και διεισδυτική εικόνα σε σχέση με τη δομή και το περιεχόμενο, όπως επίσης και χρήσιμες κριτικές παρατηρήσεις για τα σχετικά υπομνήματα του Τρεμπέλα στην Κ. Δ..
Την συνεδρία ολοκλήρωσε η εισήγηση του Στ. Ζουμπουλάκη, Διευθυντή του περιοδικού ‘Νέα Εστία’ και προέδρου του Δ.Σ. του ιδρύματος ‘Άρτος Ζωής’, με τίτλο Ο Π.Τρεμπέλας ως μεταφραστής των βιβλικών κειμένων. Ο ομιλητής έκανε μια φιλολογική, εκδοτική προσέγγιση των μεταφράσεων του Τρεμπέλα στα βιβλικά κείμενα (Καινή Διαθήκη, Ψαλτήρι κ. ά) επισημαίνοντας κάποια φανερά ή αφανή μεταφραστικά προβλήματα (ηθικοπλαστικό νόημα, σύντομη ερμηνεία αντί για μετάφραση κ. ά.) του σχετικού έργου.
Στην επόμενη Β’ συνεδρία με θέματα λειτουργικά και δογματικά, ο Παναγιώτης Καλαϊτζίδης, Δρ Θ., Καθηγητής Δ. Ε., ανέπτυξε το θέμα Ο Π. Τρεμπέλας ως εκδότης λειτουργικών κειμένων. Μια αξιολόγηση του έργου του. Ο ομιλητής επικεντρώθηκε στον προβληματικό και επιλεκτικό συχνά τρόπο με τον οποίο ο Τρεμπέλας χρησιμοποιεί και αξιοποιεί το χειρόγραφο (κώδικες) υλικό στο βιβλίο του «Αι τρείς Λειτουργίαι κατά τους εν Αθήναις κώδικας».
Ο π. Δημήτριος Τζέρπος Αν. Καθηγητής Παν/μίου Αθηνών μιλώντας με θέμα Η συμβολή του Π. Ν. Τρεμπέλα στην αναζωπύρωση της Λειτουργικής ζωής στην Ελλάδα ανέπτυξε την πολύπλευρη προσφορά του θεολόγου (με τις διάφορες λειτουργικές μελέτες και εκδόσεις κειμένων των λειτουργιών, την επιμονή του στην λειτουργική οργανική ενότητα των μυστηρίων κ.ά) στην λειτουργική αναγέννηση της Εκκλησίας στην Ελλάδα. Στη συνέχεια ο π. Δημήτριος Μπαθρέλλος, Επισκέπτης Καθηγητής του Ορθόδοξου Ινστιτούτου του Cambridge, εισηγήθηκε το θέμα Η Δογματική του Π. Ν. Τρεμπέλα, όπου αναφέρθηκε στη θέση και το ρόλο που διαδραμάτισε το συγκεκριμένο έργο την εποχή εκείνη στο χώρο της δογματικής θεολογίας, με αναφορά στο κλίμα και τις θεολογικές εξελίξεις της Δύσης, αλλά και την ενδεχόμενη σημερινή του αξία.
Στην πρώτη απογευματινή συνεδρία (Δ΄) αναγνώστηκε από τον Χαρ. Βέντη, επιστημονικό συνεράτη της Ακαδημίας, το κείμενο της εισήγησης του Γ. Βλαντή, ΜΑ θεολογίας, επιστημονικού συνεργάτη της Ορθόδοξου Ακαδημίας Κρήτης, με θέμα Το απολογητικό έργο του Παναγιώτη Τρεμπέλα, όπου παρουσιάστηκε μια κριτική αξιολόγηση του πλήθους των απολογητικών έργων που είχε συγγράψει ο τιμώμενος θεολόγος εναντίον ποικίλων ιδεολογικών θεωριών (Αθεϊσμός κ.ά.) και θρησκευτικών δοξασιών (Χιλιασμός, κ.ά). Ο π. Αντ. Πινακούλας Θεολόγος-Νομικός, στην εισήγησή του με θέμα Θεωρία και πράξη του κηρύγματος του Π. Τρεμπέλα, με βάση τα εκδοθέντα αλλά και αρκετά ανέκδοτα κηρύγματα του Τρεμπέλα επιχείρησε να περιγράψει το είδος (λ.χ. «αυτοσχέδιο κήρυγμα») και τις παραμέτρους (υπαρξιακή, ηθικοπλαστική προοπτική), πάνω στις οποίες στηρίζοταν το κηρυγματικό έργο του θεολόγου.
Ο Παντελής Καλαϊτζίδης, Συντονιστής της Ακαδημίας Θεολογικών Σπουδών, Διδάσκων του Παν/μίου Θεσσαλίας, ανέπτυξε το θέμα Μυστικισμός, Αποφατισμός, Καταφατική Θεολογία, όπου μέσα από μια κριτική προσέγγιση και αξιολόγηση του πολύκροτου αυτού έργου του Τρεμπέλα και των αντιδράσεων που αυτό προκάλεσε εκ μέρους του Αγίου Όρους, αναφέρθηκε στις επιμέρους αυστηρές, συχνά απορριπτικές κρίσεις του θεολόγου προς πρόσωπα (Διονύσιος Αρεοπαγίτης, Συμεών ο Νέος Θεολόγος κ.ά) και ρεύματα (αποφατισμός, μυστική θεολογία) από την ιστορία της παράδοσης, θέτοντας το ερώτημα εάν το έργο αυτό του Τρεμπέλα μπορεί να θεωρηθεί ως ένα παράδειγμα «μεταπατερικής» θεολογίας. Στην τελευταία συνεδρία ο Γεώργιος Γαλίτης, Ομ. Καθηγητής του Παν/μίου Αθηνών εισηγήθηκε το θέμα Π. Τρεμπέλας: ο οικουμενικός διδάσκαλος, αναφερόμενος στη συμμετοχή και συμβολή του τιμώμενου θεολόγου σε μικρά και μεγάλα γεγονότα της Οικουμενικής Κινήσεως (λ.χ. Σύσκεψη του ΠΣΕ στο Έβανστον των ΗΠΑ, 1954) σε αντιπαραβολή με τη σημερινή εποχή που συχνά κυριαρχεί αντι-οικουμενικός και αντι-δυτικός λόγος.
Tο συνέδριο ολοκληρώθηκε με την εισήγηση του π. Ευαγγέλου Γκανά, Θεολόγου, ηλεκτρολόγου-μηχανικού του ΕΜΠ, με θέμα Παναγιώτης Τρεμπέλα: Η σκιά της εποχής πάνω στο έργο, στην οποία ο ομιλητής αναφέρθηκε στο ευρύτερο πνευματικό και θεολογικό-θρησκευτικό κλίμα της εποχής, όπου εκδιπλώθηκε η πολύπλευρη δραστηριότητα του Τρεμπέλα και τις σχετικές αλληλεπιδράσεις. Πρέπει να σημειωθεί ότι στο τέλος κάθε επιμέρους συνεδρίας διεξάχθηκε υψηλού επιπέδου διάλογος, καθώς τέθηκαν ερωτήματα τα οποία συνέβαλαν στην εμβάθυνση σε επιμέρους όψεις του έργου του Τρεμπέλα.
Το συνέδριο παρακολούθησε πλήθος κόσμου, ομότιμοι καθηγητές (λ.χ. Ευ. Θεοδώρου) και καθηγητές από τα Πανεπιστήμια Αθηνών, Θεσσαλονίκης, και Θεσσαλίας, όπως και εκπρόσωποι της Αδελφότητας Θεολόγων «ο Σωτήρ», της οποίας ο Τρεμπέλας υπήρξε στέλεχος, ενώ βιντεοσκοπήθηκε από το διαδικτυακό τηλεοπτικό κανάλι intv.gr και θα μεταδοθεί τις επόμενες μέρες.
ΣΧΟΛΙΟ : Όλα έχουν τελειώσει καί όλα έχουν αρχίσει. Δέν μπορούμε πλέον νά μιλήσουμε γιά αίρεση. Οι άνθρωποι αυτοί τών οποίων τά ονόματα βρίσκονται μέσα στό κείμενο, δέν πιστεύουν πλέον στόν ίδιο Θεό μέ τόν Θεό τής Ορθοδοξίας. ΑΛΛΑΞΟΠΙΣΤΗΣΑΝ. Αφού αρνήθηκαν τούς Πατέρες τής Ορθοδοξίας, τήν γλώσσα τους, τόν τρόπο τους, τόν αγώνα τους γιά τήν Βασιλεία, βρίσκουν καινούριους πατέρες, ανακηρύσσοντας τόν δυστυχισμένο Τρεμπέλα πρώτον τής σειράς, τόν νέο Μ.Βασίλειο, τής νέας αυτής εκκλησίας. Η νέα εκκλησία θά έχει σάν σκοπό της νά σώσει τόν κόσμο τούτο. Καί τοιουτοτρόπως καταλαβαίνουμε καί τον νέο θεό στόν οποίο πιστεύει.
ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ.
Παρότι κυκλοφόρησε η αλληλογραφία τού Τρεμπέλα μέ τόν Ρωμανίδη όπου αποδεικνυόταν ότι πηγή εμπνεύσεως τού Τρεμπέλα είναι ο Ακινάτης, ανακηρύσσουν, οι αντιχριστοι σάν πρώτο νεοπατερικό κείμενο τό ευτελέστατο βιβλιαράκι τού Τρεμπέλα, στό οποίο κατηγορεί τόν ΆΓΙΟ ΣΥΜΕΩΝ ΤΟΝ ΝΕΟ ΘΕΟΛΟΓΟ γιά σχιζοφρένεια. Σέ ποιά σύνοδο πιστεύουν αυτοί οι δαίμονες άραγε; Δυστυχώς κοιμηθήκαμε όρθιοι και ο αντίχριστος κατέλαβε τήν εκκλησία μας.
Δεύτερο μεταπατερικό κείμενο έρχεται τό βιβλίο τού μαθητού τού Τρεμπέλα, τού Χρήστου Γιανναρά, Τό αίνιγμα τού κακού. Καί τρίτο, μέ διαφορά στήθους, τό Μυστικό τού Ιησού τού Ράμφου. ΑΣ ΠΑΝΕ ΑΠΟ ΚΕΙ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ.
Αμέθυστος
Μα καλά, είναι ν΄ απορεί κανείς! Τι τους ήρθε και έβγαλαν απ΄ τις σκόνες τα βιβλία του Τρεμπέλα; Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που τα διαβάζουν; Νόμιζα πως είχαμε ξεμπερδέψει οριστικά με δαύτονε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠράγματι, αυτό το βιβλιαράκι με την αλληλογραφία Ρωμανίδη - Τρεμπέλα βάζει τα πράγματα στη θέση τους! Και σίγουρα το γνωρίζουν όλοι αυτοί!
Πάλι θα στηθούν «οργανώσεις» και τα σχετικά τερατουργήματα; Αν και δεν πάνε λίγα χρόνια που «με πήγε» ένας γνωστός σε μια ομιλία για τον Παύλο Μελά σε έναν χώρο που βρίσκεται πίσω από το ψηλό κτήριο της Ασφάλειας στην λ. Αλεξάνδρας (τυχαίο;). Ένιωσα σα να βρίσκομαι στη δεκαετία του '60! Όλες οι γυναίκες - μικρές, μεγάλες - με κότσο και φούστα στον αστράγαλο, οι άντρες με γκρι κουστούμια, η αίθουσα σίγουρα απείραχτη από το '60, σημαίες γύρω τριγύρω και πάει λέγοντας. Είχα μείνει χάνος! Υπάρχουν ακόμα τέτοιοι χώροι; Δεν πίστευα αυτά που έβλεπα!
Όπως και να ΄χει, «έκαστος περί εαυτόν δώσει λόγον». Κοινώς, ο σώζων εαυτόν σωθήτω!
Κ.Τ.,
ΑπάντησηΔιαγραφήσυμφωνω απολυτα με το κειμενο που εγραψες!
Ουτε εγω να το εγραφα δηλαδη!
:)
*******************************
Επιτελους να βρω καναδυο ανθρωπους να συμφωνω ρε παιδι μου...
...διοτι αλλιως παω να τρελαθω!
Δεν μπορει ολοι οι αλλοι να εχουνε αδικο, και εγω να ειμαι σωστος...
******************************
Η Ανάρτηση αυτη του Αμέθυστου ειναι παρα πολυ καλη, και για τον εξης λογο:
ΔΙοτι διαβαζουμε τα ΟΝΟΜΑΤΑ αυτων που ΑΛΛΑΞΟΠΙΣΤΗΣΑΝ!
Απο μονοι τους καρφωνονται!
ΑΦου συμμετέχουν σε τετοια σεμινάρια!
Που μαλιστα περηφανευονται απο πανω, οτι αξιζουνε πολλα, για να τους καλουνε ως ομιλητες...
Μυρμιδόνας
Να θεσω ενα μικρο κουιζ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια ποιους 2 λογους...οι Ταλιμπάν της Ορθοδοξιας...υποστηρίζουνε... ακομα και σημερα...τον Τρεμπέλα;
................................
Την απαντηση θα σας την δωσω το απογευμα...! :)))
Αντε, να σκεφτεστε και εσεις λιγο..να μην τα βρισκετε ολα ετοιμα!
Μυρμιδόνας
Ακομα ενα μικρο κουιζ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι δεν εχουνε οι σημερινοι Ορθόδοξοι Χριστιανοι;
********************************
Μα δεν εχουνε τον...Θεό τους!
Μυρμιδόνας
Και άλλο κουίζ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι γνώμη ειχε ο Τρεμπέλας για τον μακαρίτη...Αυγουστίνο Καντιώτη;
Τι κατέθεσε ήδη απο το 1958 στα Πρακτικα της Αρχιεπισκοπης Αθηνών;
*********************************
Ω της Τυφλωσεως!
Οταν πεθανε ο Καντιώτης...πρώτη η "Ζωη" και ο "Σωτήρ" εμπλεξαν το εγκώμιο του Αυγουστίνου!
Που να ξερανε ομως...τι γνωμη ειχε ο άλλος 'στύλος' της Ζωής, ο κύριος Τρεμπελάκος...για την 'κολονα' του "κατηχητικου", τον Φλωρίνης;!
Εδω σε θελω !
ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΞΕΣΚΕΠΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ!
Δεν χρειαζεται τιποτα να κανεις!
ΑΠΛΑ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΣ!
**********************************
Σας εχω ξαναπει, ουτε θεολογια εχω σπουδασει, ουτε τιποτα εχω σπουδασει.
Αν ξερω, που δεν ξερω, αλλά αν ξερω λιγα πραγματα, τα ξερω απο απλη παρατήρηση!
Παρατηρω...και προσπαθω, με γνωμονα την Αληθεια και την Τιμιότητα να συμπεραίνω!
Μυρμιδόνας
Ερώτηση:
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως καταλαβαινεις καποιον Χριστιανο, απο τον τρόπο που προσκυνάει τις Εικόνες...
....στην Εκκλησια...
...αν ειναι ΤΑΛΙΜΠΑΝ;
Αν ειναι της Σχολής του Τρεμπελάκου;
********************************
Η απάντηση...το απογευμα!
Μυρμιδόνας
Ερώτηση:
ΑπάντησηΔιαγραφήσυνεχεια της ανω αποριας:
Πως επισης καταλαβαινεις απο τον τροπο που 'συμπεριφερεται' ο χριστιανος μεσα στην Εκκλησια -
- την ΙΕΡΗ και ΑΓΙΑ ΣΤΙΓΜΗ "τα Σα εκ των Σων Σοι προσφερομεν" -
πως καταλαβαινεις οτι ειναι ΑΡΡΩΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ;
Οτι εδω μιλαμε για ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ, εχουνε ΔΙΚΑΙΟ οι ΑΘΕΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ οταν ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝΕ τους Χριστιανους - και δεν παταει το ποδι τους στην Εκκλησια -
.....απάντηση το απογευμα!
********************************
Να μου ζησουνε οι 'μεγα θεολογοι' της σχολης του Τρεμπελα!
Μυρμιδόνας
Δεν νομιζετε οτι ηρθε η ωρα πια να ΞΕΣΚΕΠΑΣΟΥΜΕ αυτην την ΒΡΩΜΑ και ΔΥΣΟΣΜΙΑ που εχει εισχωρήσει μεσα στην Ορθόδοξη Εκκλησια;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν νομιζετε οτι πρεπει επιτελους να δειξουμε στον κοσμο την ΣΑΔΟΜΑΖΟΧΙΣΤΙΚΗ ΑΡΡΩΣΤΕΙΑ του ΘΡΗΣΚΕΥΕΙΝ;
*******************************
Ακομα και ο Μεσκος πιο συμπαθητικος μου ειναι μπροστα στους 'μεγα θεολογους' που εχει αναδειξει τα τελευταια 50 χρονια η Ορθοδοξος Εκκλησια!
********************************
Μηπως ηρθε η στιγμη - εστω τωρα, που βουλιαζει η Ελλαδα - να "καθαρίσουμε" την Εκκλησια απο την ΚΟΠΡΟ που συσσωρευσε τοσες δεκαετιες;
Μυρμιδόνας
ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΕΙ το Ιστολογιο του Βατοπαιδιου...σαν μυξοπαρθενα...
ΑπάντησηΔιαγραφή....αχ, μα γιατι να λενε οτι θα ερθει το τελος της θρησκειας;
Μα δεν βλεπουνε οτι υπαρχει Θεός;
*********************************
Μαθηματικό μοντέλο προβλέπει την εξαφάνιση της θρησκείας
23 Μαρτίου, 2011 — VatopaidiFriend
http://vatopaidi.wordpress.com/2011/03/23/
**********************************
Οταν τους εγραφα - ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑΝΕ ΤΑ ΕΜΑΙΛ ΜΟΥ - τα ΔΙΑΓΡΑΨΑΝΕ...
{ΤΕΛΙΚΑ ΜΟΝΟ Ο ΑΜΕΘΥΣΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ -
- φιλε ΑΜΕΘΥΣΤΕ...μηπως θα πρεπει να δεις αν...φταις; Δεν μπορει ολοι οι αλλοι να εχουνε αδικο} -
...οταν τους εστειλα εμαιλ, οτι η Μοναχη Πορφυρια...
...δεν 'εξηγειται' σωστα, οταν συμβουλευει τον κοσμο που την επισκέπτεται στο μοναστηρι της -
"μην ακουτε τους Πνευματικους!
να συγχωρειτε τα λαθη των πνευματικων σας! Ο Εξομολογος ενας απλος ανθρωπος ειναι, μπορει να κανει και λαθος"....
********************************
...εκει που ητανε οι ΜΥΞΟΠΑΡΘΕΝΕΣ απο το Ιστολογιο του Βατοπαιδιου, να μιλησουνε;
Να δρασουνε; Να πουνε την αποψη τους;
και να αφαιρέσουνε την ανάρτηση απο την κυρια Ταξιτζου;
*********************************
Το σχολιο αυτο θα το στειλω και στο ιστολογιο του Βατοπαιδιου!
Μυρμιδόνας
Η εικόνα αυτή μας ἔμεινε κατάλοιπο από τα κατηχητικά των παιδικών μας χρόνων. Ο κότσος κι η φούστα μέχρι τον αστράγαλο. Όπου και να συναντήσεις αυτές τις κυρίες, το ίδιο ακριβώς στυλ, το ίδιο μοτίβο εκφράσεων και λόγων ακόμη και συμπεριφοράς. Όταν δε γίνεται λόγος για την αίρεση του Οικουμενισμού και τις θέσεις του δεσπότη του Βόλου, άλλα λόγια.... Μή κρίνετε ίνα μη κριθῆτε. Υπακοή στον επίσκοπο. Προσευχή και σιωπή.... Όπου μοιράζαμε ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ (με σχετικα άρθρα για την μεταγλώττιση των Ιερών Κειμένων και την Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών στο Βόλο) έξω από τους ναούς, ήταν οι μοναδικές φιγούρες που κοίταζαν λοξά και προσπερνούσαν με περιφρόνηση... απαξιώνοντας ν' απλώσουν το χέρι για να πάρουν την εφημερίδα. Ευσεβισμός στο μεγαλείο του! Ιδού τα αποτελέσματα. Πολύ σωστά τα σχόλια του ιδιοκτήτη του μπλοκ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΛΟΙ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ (6.30)μ.μ. ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑΣ Ν. ΙΩΝΙΑΣ ΒΟΛΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟ ΕΣΠΕΡΙΝΟ (24/3). ΙΣΩΣ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ. ΙΣΩΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ! ΙΣΩΣ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝτροπή σας Ρωμανιδόπληκτοι για τον τρόπο που εκφράζεσθε για τον γίγαντα της Θεολογίας και ομολογητή Τρεμπέλα του οποίου τα βιβλία αποπνέουν το ορθόδοξο άρωμα.Είστε πολύ μικροί εσείς να κρίνετε τις οργανώσεις.Αν υπάρχει σήμερα πνευματικότητα στην Ελλάδα οφείλεται στις οργανώσεις όπως έλεγε ο αείμνηστος π.Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος.Και ο αμέθυστος είναι κοινός συκοφάντης όταν ισχυρίζεται ότι ο Τρεμπέλας θεωρούσε σχιζιφρενή τον άγιο Συμεών το νέο θεολόγο.Ας παραθέσει το ακριβές απόσπασμα απ το έργο του Τρεμπέλα για να βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρωμάνε τα πόδια σου φίλε. Τα βιβλία κυκλοφορούν, άνοιξε τα στραβά σου και διάβασε. Σε ξέρει όλος ο κόσμος, κατέβασε τις πλερέζες, δέν κρύβεσαι. Προτείνω να γυρίσεις απο εκεί που ήρθες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε, 3,23μμ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφεις:
"Αν υπάρχει σήμερα πνευματικότητα στην Ελλάδα οφείλεται στις οργανώσεις όπως έλεγε ο αείμνηστος π.Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος"
*********************************
Και ναι, και οχι!
Και εχεις δικαιο, και αδικο!
Για να σου δειξω, οτι ουτε 'παρωπιδες' φοραω, ουτε 'φανατισμενος' ειμαι.
**********************************
Στην αποψη του πατρος Επιφανίου, τον οποιο ΣΕΒΟΜΑΙ και ΤΙΜΩ και εχω και το βιβλιο του στην βιβλιοθηκη μου....
εχω να απαντησω με την αποψη του Γερ. Παίσιου:
"Καλες ειναι ο Οργανωσεις. Αν βαλουνε και τον Χριστό στην Οργάνωση...καλες ειναι....Τοτε θα προσφερουνε πολυ εργο στον κοσμο"!
***********************************
Που κανουνε καλο οι Οργανωσεις;
Θα μπορουσανε οντως να κανουνε παρα πολυ καλο!
Π.χ.
Η ΓΥναικεια Αδελφοτητα "Λυδια", στην Καβάλα...κανει πολυ καλο έργο!
(Δεν γνωριζω προσωπικα, απο οτι ακουω ομως)
Επισης γνωριζα Νεους και Νεες καποια φεγγαρια που πηγαινα στην Θεσ/νικη στον ΑΓιο Παύλο - στον "Φάρο" -
- παρολα τα 'αδυναμα σημεια του συστήματος' ...
....εβλεπα αθωες και αγνες προσπαθειες απο τους Νεους, να ακολουθησουνε τον Χριστό!
Δεν φταινε οι Νεοι αν οι Τρεμπελες τους οδηγουνε λαθος!
********************************
Εκει πραγματικα σκεφτηκα, αυτο που ειπε ο π. Επιφάνιος - να το πω λιγο τροποποιημενα:
Αν η Νεολαια καπου μετραει σημερα, και καπου αξιζει...
..τελοπαντων δεν εχει ξεφυγει...
ειναι στις "Αδελφοτητες"!
Ειναι στις "οργανωσεις".
*********************************
Να ειχανε ομως και τον Χριστό και τους Αγιους Πατερες της Ορθοδοξου Εκκλησιας μαζι τους - τοτε οντως θα κανανε μεγαλο εργο!
Μυρμιδόνας
Ρωταει ο φιλος Ανωνυμος, που φαινεται ότι ο Τρεμπελας εγραψε κατά του Αγιου Συμεων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή τωρα δεν εχω χρονο να ανατρεξω στις πηγες…δινω μια προχειρη μαρτυρια του Χ.Γ.
Τουλαχιστον ο Χ.Γ. είναι αξιοπιστος στις πληροφοριες του – ασχετα αν διαφωνουμε μαζι του στις ερμηνειες του.
Ετσι, γραφει στο «Ορθοδοξια και Δυση», σελ 330 – 347:
«Η διάκριση Ουσιας και Ενεργειών του Θεού….αφιερώνεται απο τον Τρεμπελα σε αυτή τη διακριση μιση μονον σελιδα, με μορφη υποσημείωσης...
... και το ονομα του αγιου Γρηγοριου του Παλαμά αναφερεται τρεις φορες, σε ένα σύνολο 1750 σελιδων.
Ο Ιωαννης της Κλίμακος αναφέρεται μια φορα, ο Ισαάκ ο Σύρος καμια.
Ο Συμεων ο Νεος θεολογος επισης καμια.
Αποφατισμος της Ορθοδοξιας και «μυστικη εμπειρια»:
…ο δε μυστικισμος, κατά τον Τρεμπελα, καθίσταται πηγη ΠΛΑΝΗΣ…
Γιαυτο και δεν διστάζει να επιτεθει με οξεις ΥΠΟΤΙΜΗΤΙΚΟΥΣ χαρακτηρισμους εναντίον κορυφαιων της Εκκλησιας αναστημάτων.
Οι εμπειριες Θεοπτιας του αγιου Συμεών του νεου Θεολογου δεν αποκλειει να οφειλονται ‘εις ΥΠΕΡΕΝΤΑΣΙΝ των ΝΕΥΡΩΝ…εξ υπερεντάσεως των ΝΕΥΡΩΝ…’!
Ακομα πιο απεριφραστα απορριπτεται ο συγγραφεας των Αρειοπαγιτών:
«Δεν είναι δυνατον
να καταριθμηθει εις τους αγιους πατερας…ο δια πλαστοπροσωπειας…ο Ψευδοδιονύσιος…»
Άλλη πνευματικη μαρτυρια που πρεπει να εξουδετερωθει είναι οι «Πνευματικες Ομιλιες» του αγιου Μακαριου του Αιγυπτίου.
Φθάνοντας στον αγιο Μαξιμο τον Ομολογητη, δεν αποτολμά ο Τρεμπελας μια κατά μέτωπον επιθεση. Αρκειται να του καταλογισει ότι «ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΘΕΙΣ εκ της πλαστοπροσωπειας..
…Τελος εις την περιπτωση του Αγιου Παλαμά, δεν τολμάει να καταλογισει ο Τρεμπελας και στον Παλαμά «υπερένταση νευρων»…Βεβαια δεν παραλειπει πολλαπλες νύξεις για ‘αφελεις ησυχαστας’, τους ‘απλοικους’…»
***********************************
Να αναφερω και μια πηγή εκτος τον Χ.Γ.:
Δημοσιευμα της Ιερας Κοινότητας του Αγιου Ορους, με αφορμη το βιβλιο του Τρεμπέλα «Μυστικισμος-αποφατισμος»…
Δημοσιεύτηκε στο περιοδικο «Αθωνικοι Διαλογοι», τευχος 1975, σελ 20-27!
Εκει μεσα οι Αγιορειτες Πατερες – «ΞΕΓΥΜΝΩΝΟΥΝΕ» την θεολογια του Τρεμπελα!
***********************************
Ανώνυμε…αυτή την στιγμη δεν εχω περισοτερο χρονο…στα γρηγορα σου εγραψα αυτές τις σημειωσεις.
Αν παρολο αυτά σου μεινανε ακομα αποριες – μην διστασεις να ξαναρωτησεις!
Μετα όμως και εγω θα ψαξω καλυτερα! :)
Μυρμιδόνας
Διάβασα όσα γράψατε αδελφοί.Εχουν βγεί κάποιοι και λέγουν διάφορα.Για μένα δεν θέλω να κρίνω τι είπε ο ΤΑΔΕ ..δεν με ενδειαφέρει άλλωστε.Αλλά αν δεν πιστέψετε ..δεν θα εννοήσετε λέγει στην Παλαιά Διαθήκη[ΗΣΑΙ 7-9]..Ο Χριστός κατά την ατελή μου γνώμη ζείται.Δεν μπορεί να το καταλάβει αυτό κάποιος αν δεν το ζήσει.Η Ορθοδοξία ,δεν είναι μια φιλοσοφική επιστήμη..βλέπω πολλούς θεολόγους που καπνίζουν θεολογώντας και φιλοσοφούν καπνίζοντας αλλά και πολλές άλλες ετερόδοξες ομολογίες το ίδιο κάνουν,φιλοσοφούν.Πρώτα πιστεύει κανείς και έπειτα του αποκαλύπτεται το Φως.Δυστυχώς θεολόγους εχουμε πολλούς θεόπτες όμως λίγους.Όσο βαθαίνει η πείρα τόσο πιο καθαρή είναι η θεωρία και η πείρα είναι εκάστου απόκτημα.Όταν δηλαδή η ευχή γίνεται αυτοενεργούμενη..από μόνη της δηλαδή μιλάει στην καρδιά έλεγαν κάποιοι πατέρες της ορθοδοξίας αυτό σημαίνει πως ο ίδιος ο Θεός προσεύχεται μέσα του και που αυτό σημαίνει οτι ο ίδιος μεταδίδει τη γνώση ..πην
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ο πλέον αδαής γνωρίζει ότι άλλο είναι η σχιζοφρένεια και άλλο η υπερένταση των νεύρων.Τώρα αν κάποιοι ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ τα συγχέουν πρόβλημά τους.Ακόμα και να πλανήθηκε ο Τρεμπέλας συγκαταλέγεται στους θεολόγους που δε ζούσαν απ τη Θεολογία αλλά για τη Θεολογία.Ήταν ευσεβέστατος και πνευματικότατος άνθρωπος και πρόσφερε όσο λίγοι στην υπόθεση της Θεολογίας με το Ωριγενείων διαστάσεων έργο του.Και πολλοί άγιοι πλανήθηκαν και η διδασκαλία τους καταδικάστηκε ενώ ο πολύς Ρωμανίδης ονόμασε τη θρησκεία νευροβιολογική ασθένεια δίνοντας έτσι όπλα στους αθέους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈγραψε αυτό το ξετσίπωτο βιβλιαράκι απο μίσος εναντίον του Γιανναρά. Δέ μιλάμε για θεολόγο, αλλά για ένα απλό διανοούμενο με απίστευτη μεγαλομανία. Ο Ρωμανίδης δέν είναι ο Συμμεών ο νέος Θεολόγος. Ο Άγιος Συμεών έχει ανακυρηχθεί θεολόγος απο Σύνοδο. Τί στο κέρατο πιστεύουν αυτοί οι άνθρωποι στύλ Τρεμπέλα; Αν θές να δείς τί σημαίνει Ακινάτης, ο δάσκαλος του Τρεμπέλα, για την παράδοση μας, διάβασε το κείμενο που μεταφέραμε στην νεοελληνική του Αγγελικούδη εναντίον του Ακινάτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεχάσαμε, ξέρεις πώς λέγονται φίλε αυτοί οι Θεολόγοι της πλάκας στύλ Ακινάτη και Τρεμπέλα; Θεολόγοι της SOLA SCRIPTURA.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημερα και Χρονια πολλα...
ΑπάντησηΔιαγραφήστους Ανώνυμους υποστηρικτές του Τρεμπέλα!
*******************************
Στοιχειώδη ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ δεν θα 'απαιτουσε' να με ρωτησουνε:
"Ρε Μυρμιδόνα...ποιες ειναι οι απαντησεις στα "κουιζ" που εγραψες;
Τι εννοεις οταν λες: απο που καταλαβαινεις εναν χριστιανο, αν ειναι οπαδος της 'θρησκευτικότητας' του Τρεμπέλα";
********************************
Στοιχειώδη ειλικρινεια,ε ;
Μηπως ζητάω πολλα;
********************************
ΕΝω απο την μια ΒΙΑΣΑΝΕ και ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΑΝΕ την ΟΡθοδοξια - και καυχώνται για τον Τρεμπέλα -
- οταν τους παρουσιασεις τα ΑΤΟΠΗΜΑΤΑ και τα "ΦΑΟΥΛ" του Τρεμπελα -
- εκει γυριζουνε κασέτα!
"Μα αδερφε, ολοι αμαρτωλοι ειμαστε, δεν το ξερεις; Μα αδερφε, ολους θα μας κρινει ο Κύριος, μα αδερφε, δεν πρεπει να κρινουμε κανεναν"!
ΤΟΣΟ ΨΕΥΤΙΚΟΙ ειμαστε εμεις οι ανθρωποι!
Μυρμιδόνας
Xρόνια πολλά Μυρμιδόνα. Φαντάσου ότι υπάρχουν χριστιανοί οι οποίοι δέχονται ότι ο Άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος, ό Μεγάλος δάσκαλος τού Ησυχασμού, έπασχε από νευρική υπεράνταση. Αυτό πού είπε ο Τρεμπέλας δέν είναι απόδειξη τής ανυπαρξίας τού Θεού; Δέν είναι καθαρόαιμος αθεϊσμός ο οποίος μέ τήν ηθική προσπαθεί νά κρατήσει τούς ανθρώπους νά μή βγάζουν τά μάτια τους, διότι δέν υπάρχει θεός νά τούς αλλάξει μέ τίς ενέργειές Του, τιμώντας τήν πίστη τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Τρεμπέλας μιά άλλη απόδειξη τού : μηδένα πρό τού τέλους μακάριζε.
Καλημέρα Αμέθυστε, και χρόνια πολλά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολυ σωστό το σχολιο σου!
*********************************
Γράφει ο ανώνυμος υποστηρικτης του Τρεμπελα:
"..με το Ωριγενείων διαστάσεων έργο του".
Ετσι ομως βαζει αυτογκόλ, δεδομένου οτι η Ορθόδοξη Εκκλησια ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕ τον Ωριγένη!
*********************************
Κανείς δεν αμφισβητει το τεράστιο συγγραφικο έργο του Τρεμπελα!
και μαλισα σε μια εποχή, στην οποια δεν υπήρχανε ουτε Κομπιουτερ, ουτε εκτυπωτες, ουτε φάξ, ουτε σκάννερ, ουτε τιποτα!
Ολα με το χερι! Μολυβι και χαρτί!
Ευχομαι ο ΘΕός να λυπηθει τον συγγραφικό Κόπο του Τρεμπέλα, και να του συγχωρέσει τα αδικαιοληγητα λάθη του στην Ορθόδοξη Θεολογια!
*********************************
Ακομα και ο Πάπας της Ρώμης προτιμότερος μου ειναι σε συγκριση με τον Τρεμπελα!
Τοσο μεγαλα λαθη εκανε ο Τρεμπελας!
Τελοςπαντων...
**********************************
Υγεια να εχουμε...και παλι Χρονια πολλά, ο Θεός να μας φωτίζει όλους...
...και καλο υπολοιπο στον Αγώνα της Αγιας Σαρακοστής!
Μυρμιδόνας
Ξεχνάνε όλοι αυτοί οι ανόητοι άθεοι ότι η ύβρις εναντίον τού Αγίου Συμεών είναι ύβρις εναντίον τού Αγίου Πνεύματος, και δέν συγχωρείται εις τόν αιώνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο συνεδριο για τον Τρεμπελα μπορει να το 'παρακολουθησει' κανεις και στο ιντερνετ:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://intv.gr/index.php?option=com_zoo&task=item&item_id=166&Itemid=85
Βέβαια το βιντεο ειναι περιπου 2 ωρες...
Μυρμιδόνας
Γραφει ο Ανώνυμος υποστηρικτης του Τρεμπέλα:
ΑπάντησηΔιαγραφή"...Και ο πλέον αδαής γνωρίζει ότι άλλο είναι η σχιζοφρένεια και άλλο η υπερένταση των νεύρων.Τώρα αν κάποιοι ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ τα συγχέουν πρόβλημά τους".
*********************************
Άλλο η Σχιζοφρένεια λοιπον ενος Αγιου και άλλο η υπερένταση των νευρων!
Αφου ο Τρεμπέλας διέγνωσε, μετα απο εκαντοταδες χρονια Υπερένταση των Νευρων...ε, δεν παει να πει οτι ο Αγιος αυτος ητανε και σχιζοφρενης!
Μα τοσο ΑΔΑΗΣ ειμαστε πια εμεις οι 'αντιπαλοι' του Τρεμπέλα;
*********************************
Αν εγω εγραφα (Συγχωρα με Θεε μου, με κανουνε και αμαρτάνω, αλλα πως αλλιως να τους δωσω να καταλαβουνε, αφου δεν ΧΑΜΠΑΡΙΑΖΟΥΝΕ απο λογικα επιχειρηματα) -
- Αν εγω εγραφα:
"Την ωρα που ο ΑΓιος Δημήτριος ευλογουσε τον Νέστορα να βγει να αντιμετωπίσει τον Λυαιο -
τα νευρα του ητανε τεντωμενα, βρισκοτανε σε μια υπερενταση νευρων - αλλα τελικα..με την βοηθεια της προσευχης ξεπερασε το παροδικο του προβλημα" -
- πως θα σας φαινοτανε αγαπητοι υποστηρικτες του Τρεμπελα;
**********************************
Σωστα αναφερει ο Χ.Γ. οτι ο Τρεμπελας εγραψε για την "Μυστικη Θεολογια" της Ορθοδοξιας...
...για τον "Ησυχασμο", και σε συνολο 1.750 σελιδων δεν ανέφερε ουτε 'μια' φορα τα ονοματα του Γρηγοριου του Παλαμά, του Μαξιμου του ΟΜολογητου, του Αγιου Συμεών του Νεου Θεολογου...και παει λεγοντας!
Για να καταλαβουμε περι τινος ατοπήματος προκειτο...
..ας σας δωσω ενα παραδειγμα:
Σκεφτειτε να ειμαι δημοσιογραφος, και να γραψω για την Ιστορια του Ποδοσφαιρου, και να μην αναφερω 'λέξη' για τον Πελέ και τον Μαραντόνα!
Σκεφτειτε να ειμαι Αστροφυσικος, αστροναύτης, και να μην αναφερθω καθολου στον Νιλ Αρμστρονγκ που πατησε ως πρωτος ανθρωπος το ποδι του στην Σεληνη!
Φανταστειτε να ειμαι καρδιοχειρουγος, και να μην αναφερθώ ποτε στον Christian Barnarnd, ο γιατρος με την πρώτη μεταμόσχευση καρδιας!
********************************
Και κλεινω:
Για να δειτε τι ΑΡΡΩΣΤΕΙΑ κρυβεται πισω απο τους φιλαλθους του Τρεμπελα -
- ειπα δεν θα ξανα-αναφερω το ονομα του 'μεγα θεολογου" - και το τηρησα αυτο για αρκετους μηνες, ομως σημερα θα κανω μια Εξαιρεση:
Σαν τον Κυπριανο Χριστοδουλιδη!
**********************************
Παναγιώτης Τρεμπελας = Κυπριανος Χριστοδουλιδης!
Εχουνε μια 'ικανοτητα', μια 'εξιδίκευση', προφανως τους δοθηκε 'χαρισμα' επειδή ζουνε 'μια ζωή εν σκληραγωγια':
Εξ αποστασεως...
και δια μεσω των αιώνων...
ΚΑΝΟΥΝΕ ΔΙΑΓΝΩΣΕΙΣ!
Μονο αυτοι εχουνε δικαιο - και όποιος δεν συμφωνει μαζι τους....
...ή εχει "Υπερένταση Νευρων"
ή ειναι σχιζοφερνης...
..ή ακομα καλυτερα: δαιμονισμενος!
*********************************
Τελικα η θεολογια του Τρεμπελα τους εχει μετατρεψει σε ΖΟΜΠΙΕ!
ΣΕ ΤΕΡΑΤΑ ΤΗΣ ΚΟΛΑΣΕΩΣ!
και μετα μου λετε να φοβηθω την καρτα του Πολιτη και το 666!
Μεγαλυτερο '666' απο τον Τρεμπελα και τον Κυπριανο Χριστοδουλιδη ΥΠΑΡΧΕΙ;
Οι μονοι 2 μεγαλοι θεολογοι της ΕΚκλησιας, που ΔΕΝ ΔΙΣΤΑΖΟΥΝΕ, οποιος διαφωνησει μαζι τους...ή να τον βγαλουνε Τρελο ή Δαιμονισμενο!
*********************************
Ετσι, ο Τρεμπελας εχει παραδοση να βγαζει τους αλλους ψυχολογικα αρρωστους!
Ηδη απο το 1958 κατέθεσε εγγραφη αναφορα - επιστολη στην Αρχιεπισκοπή Αθηνων οτι ο Αυγουστινος Καντιώτης ειναι ψυχολογικα διαταραγμενο ατομο και χρειαζεται ψυχολογικης υποστηριξης!
***********************************
Οι ανθρωποι αυτοι ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΟΥΣ!
Κυριολεκτικα!
*********************************
Αν εχω αδικο - παρακαλω να σας ακουσω!
Ειμαι ετοιμος να διαβασω τα επιχειρηματα σας!
Μυρμιδόνας
Και κατι ακομα για τον Τρεμπελα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να δειτε ποσο ΛΑΘΟΣ ειναι στις εκτιμησεις του!
********************************
Εστω οτι ο τάδε Αγιος ειχε οντως "ψυχολογικο προβλημα" ή "υπερένταση νευρων" (Θεε μου, συγχωρα με....που γραφω ετσι)
*********************************
Ποιο ειναι λοιπον το ΑΤΟΠΗΜΑ του Τρεμπελα...οταν το 'επισημαινει';
********************************
Μα ο Τρεμπελας...προσπαθει την ΑΜΑΡΤΙΑ να την εξηγησει... μηχανικά!
Το λαθος στον τροπο σκεψεως μου...ειναι απόρροια 'υπερέντασης νευρων' -
- διοτι, συμφωνα με τον Τρεμπέλα, αν 'δεν ειχα υπερενταση νευρων'...
..τότε θα ειχα και σωστες αποψεις!
ΜΟλις μου περασουνε τα νευρα, τοτε θα δω καθαρά!
Επειδή ομως ειμαι διαταραγμενος στα Νευρα..γιαυτο αυτα που γραφω ειναι λαθος!
*********************************
Ετσι, και της 'αντιστροφης οδου' φαινεται, οτι ο Τρεμπέλας ΙΔΕΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ απο τον Πνευματικο ΑΓώνα!
**********************************
Δηλ ο Πνευματικος ΑΓώνας ειναι αποτέλεσμα ΣΩΣΤΩΝ ΝΕΥΡΩΝ;
Δηλ Αγιος μπορει να γινει καποιος στην Ορθοδοξη Εκκλησια ΜΟΝΟΝ Οταν εχει "σωας τα φρενας";
Και τοτε οι "δια Χριστόν Σαλοι";
**********************************
Δηλ οποιος εχει 'υπερένταση νευρων' αποκλειεται της Βασιλειας του Θεου;
Και οι ανθρωποι που πασχουνε απο ψυχολογικες ανιατες ασθενειες;
**********************************
Επιλογος:
ο Τρεμπέλας ΧΑΜΠΑΡΙ δεν πηρε απο το "Μυστηριο της Ανομιας"!
Ιδεα δεν ειχε απο Πνευματικο αγώνα!
Του μαθανε οι Προτεσταντες, οτι με βαση την Λογικη και την ΗΘΙΚΗ λύνονται ολα τα προβληματα στον Χριστιανισμο....
..και όποιος ειναι Λογικος και Ηθικος θα μπει στον Παραδεισο!
Ω ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ!
Ω ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΤΡΕΜΠΕΛΑ!
********************************
Αν γνωριζε λιγο τον Πνευματικο Αγώνα, θα ηξερε οτι οι ΠΑΓΙΔΕΣ του ΔΙΑΒΟΛΟΥ ουδεμια σχεση εχουνε με "νευρα" και "Υπερενταση Νευρων"!
Θα γνωριζε, οτι ΤΑ ΑΤΟΠΗΜΑΤΑ και ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ των Ανθρωπων, τις περισσοτερες φορες δεν ΕΞΗΓΟΥΝΤΑΙ, ΔΕΝ ΕΡΜΗΝΕΥΟΝΤΑΙ με την ΛΟΓΙΚΗ!
............................
Θα μπορουσα και αλλα να γραψω, αλλα ας βαλω εδω μια ανω τελεια!
Μυρμιδόνας
Μυρμιδόνα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι σελίδες του «Αμέθυστου» σου δίνουν την ευκαιρία να ξεσαλώνεις χωρίς όρια. Βρίζεις, προσβάλλεις, ανθρώπους που δεν ξέρεις, δεν γνώρισες και που ούτε στο δαχτυλάκι τους δεν φτάνεις. Συγκρατήσου και λίγο. «Κρείττον το σιγάν», όταν είναι λες ανοησίες.
Ανώνυμε, 12,23:
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι ακομα δεν ειδες τιποτα!
*********************************
Ακουω επιχειρηματα σου!
που εχω αδικο;
Που εσφαλλα;
που αδικω τον Τρεμπελα;
********************************
Εδω ειμαι να σε ακουσω!
Ειμαι ολος αυτια!
Μυρμιδόνας
Ανώνυμε, 26/3/11 12:23 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια δωσε μας λιγο μια εξηγηση - ΓΙΑΤΙ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑΝ οι ΔΙΚΑΣΤΕΣ της δεκαετιας της Αθηνας πριν 50 χρονια;
********************************
Να βλεπεις τον 'πολυ μεγαλο θεολογο' Τρεμπελα Παναγιωτη -
- να ρουφιανεύει στο Δικαστηριο -
ποιος θα παρει τις κουρτινες απο την "Ζωή" και σε ποιον θα αφησουνε τα χαλιά απο τον "Σωτήρ";
*********************************
Εκει ΤΡΕΛΑΘΗΚΑΝ οι ΔΙΚΑΣΤΕΣ και οι ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ!
Οπως και να το κανεις, ολη η Ελλαδα ειχε πιστευε, οτι ο πιο σωστος Χριστιανος στον κοσμο ειναι ο Τρεμπελας!
Ελα ομως που η "Ζωη" μαλωσανε μεταξυ τους!
Ελα ομως που βγαλανε τα ματια τους!
Ελα ομως που Διαφωνήσανε!
**********************************
Ηρθε το Διαζυγιο.
Ποιος ομως θα επαιρνε τι;
Ε, εκει ρουφιάνευε ο ενας τον αλλον!
Τρελαθηκαν οι δικαστες!
Σου λεει, "αυτοι ειναι οι ηθικοι ανθρωποι που πιστεψαμε; Αυτοι ειναι που θα αλλαζαν την Ελλαδα; -
"για μια Ελλαδα νεα, για μια Ελλαδα καινουργια";
Αυτοι τρωγονται σαν τα σκυλια!
Τρωγονται μεταξυ τους ...ποιος θα παρει το μελανι απο το τυπογραφειο της "Ζωης",
ποιος θα παρει τα επιπλα, σε ποιον ανηκουνε τα χαλιά....
....και για τον ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ θα μεινει το ΧΑΡΤΙ ΥΓΕΙΑΣ!
Σε ποιον ανηκουνε τα ρολά Χαρτιου ΥΓΕΙΑΣ ...της "ΖΩής";
*********************************
Ελα μου ΝΤΕ!
Αυτο και αν ητανε ΠΡΟΒΛΗΜΑ!
**********************************
Τι ειπες Ανώνυμε;
Να συγκρατηθω λιγακι;
ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΙΔΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΝΩΝΥΜΕ!
********************************
Θελεις να συνεχισω;
Θα κανω οτι πεις!
Μετα βαθειας "Ζωικης" αγαπης και εκτιμησεως
Μυρμιδόνας
αυτος που δεν μπορει να φτασει ουτε στο μικρο δαχτυλακι του Τρεμπελα
Βρε μια μανία...να πρεπει να τους ομοιάσουμε!
ΜΑ ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ;
ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ;
ΑΜΑΝ ΠΙΑ!
ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ!
***********************************
Που βγαζετε τους ανθρωπους "ψυχασθενεις, σε υπερενταση νευρων και δαιμονισμενους" -
ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΣΑΣ
- οι μισοι μεσω διαδικτυου
και οι αλλοι μισοι μεσω τον διάβα των αιωνων!
********************************
ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ ΤΟΥ ΤΡΕΜΠΕΛΑ!
Σαν δεν ντρεπεστε!
Οταν βγαζετε "ψυχασθενη" εναν ανθρωπο - εκει δεν ισχυει ο Λογος 'Μην κρινατε" ;
Ε ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ;
********************************
ΕΧΕΤΕ ΠΙΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑΚΗ, και ησυχια δεν δινεται!
Ηρεμια δεν βρισκεται!
ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ !
**********************************
Ερώτηση:
Ποιος ειναι ο 'ακρογωνιαιος λιθος' του Χριστιανισμου;
Απάντηση:
Μα ο Παναγιωτης Τρεμπελας!
Στον Τρεμπελα στέκεται ο Χριστιανισμος και στον Τρεμπελα πεφτει!
ΞΕχαστε οτι αλλο διδασκει η Ορθοδοξια!
********************************
Αντε μην ανοιξω το στομα μου!
Γαιδουρια ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ!
ΑΝΑΙΣΘΗΤΑ ΖΩΑ!
Που πονατε τον συναθρωπο σας, και αντι αυτό να σας προβληματισει...
αφενος κοροιδευετε:
"μα αυτος ειναι πονος; Μα δεν εχεις νιωσει πραγματικο πονο ακομα"
"μα δεν φταιμε εμεις που εσυ πονεσες στα νειατα σου" -
ΩΣΑΝ ΝΑ ΛΕΣ - αυτοι που μας πονεσαν...δεν ητανε 'απογονοι' του Τρεμπελα...αλλα εξωγήινοι
********************************
και αφετερου, αφου οντως δειτε οτι ο αλλος ποναει...
..ακομα και εσεις, τα ΑΝΑΙΣΘΗΤΑ ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ δεν μπορειτε να αρνηθειτε οτι προκειται για πονο -
- μετα ΓΥΡΙΖΕΤΕ ΚΑΣΕΤΑ και λετε:
"Ε, αδερφε...δεν πειραζει, ας πονεσεις και εσυ λιγο, μην ξεχνας..ο πονος σβηνει αρκετες αμαρτιες"
ΓΑΙΔΙΟΥΡΙΑ!
Πιο παπικοι και απο τους Παπικους!
Πιο δυτικοι και απο τους ΙΕροεξεταστες του Παπα!
ΒΡΩΜΑ της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ!
ΒΟΘΡΟΣ της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ!
ΛΕΠΡΑ του ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ!
*******************************
Θελεις να σταματησω εδω ΑΝΩΝΥΜΕ της 26.3.11 , και ωρα 12.23 μετα μεσημβριας...
ή να συνεχισω;
Θα κανω οτι μου πεις!
Μυρμιδόνας
Πω πω...ρε τι γίνεται δω μέσα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαμός!
Τι ψυχή θα παραδώσει έτσι που βρίζεις;
Εγώ μια φορά τον είχα δει το μακαρίτη τον Τρεμπέλα, δεν παρατήρησα κάτι κακό.
Τον π. Επιφάνιο πάντως τον είχα δεί να έχει ΠΟΛΛΑ ΝΕΥΡΙΚΑ ΤΙΚ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ.
Αργότερα έμαθα ότι έπαιρνε ψυχοφάρμακα.
Είναι άραγε αλήθεια;
Μυρμιδόνα,
ΑπάντησηΔιαγραφήαφού σε ανέχεται ο οικοδεσπότης, εμένα δεν μου πέφτει λόγος. Δικό του είναι το μαγαζί. Και γι' αυτό είναι εξίσου υπεύθυνος, αν όχι περισσότερο γιατί θάπρεπε να γνωρίζει καλύτερα.
Καλή φώτιση!
Για τα νευρικά τικ του π. Επιφανίου δεν γνωριζω τιποτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙσως γνωριζει κατι ο Αμέθυστος.
Εμενα εδω με πιανεις αδιάβαστο!
Μυρμιδόνας
Τρεις αποριες- παρακαλω τα Πρωτοπαλληκαρα του Τρεμπελα να δωσουνε απαντησεις!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕρωτηση πρώτη:
Για ποιο λογο ο Μωυσης δεν μπηκε στην Γη της Επαγγελιας άραγε;
Αν καποιος δικαιούτο να μπει στην Γη 'του Παραδεισου' αυτος δεν θα ήτανε ο Μωυσης;
Αυτός δεν οδηγησε τον Εβραικο Λαο, μεσα απο την ΔΟυλεια της Αιγύπτου, και μεσω της Ερήμου...;
Αυτος δεν ητανε που "ειδε" τον Θεό;
Λοιπον;
Δεν ειναι ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΔΙΚΙΑ, να μην μπει ο Μωυσής στην "γη που υποσχέθηκε" Κύριος ο Θεός;
********************************
Ερώτηση δεύτερη:
Τι οδηγίες δινουνε στις Οργανωσεις, οι Υπεύθυνοι ...στα νέα αγόρια...πως να προσεχουνε μην τυχον...αυνανιστουν;
Τι πρεπει να προσεξουνε;
**********************************
Ερώτηση τρίτη:
Για ποιο λογο, ενας Εξομολογος της Οργάνωσης ΑΠΑΓΟΡΕΨΕ σε μια κυρία να ΚΟΙΝΩΝΕΙ - η κυρία ειχε 2 γιους, ο ενας στην ηλικια των 30 -
- για ποιο λόγο άραγε της στέρησε την Θεια Κοινωνια;
Η γυναικα, εννοειται οτι 'τρελαθηκε' και άλλαξε πολυ απλά Εξομολογο!
********************************
Παρακαλω τα Παλληκάρια του Τρεμπέλα, οποτε θελησουνε, να δωσουνε μια απάντηση!
*********************************
Υ.Γ.:
Και μια ερώτηση τέταρτη, την απάντηση θα την δινω εγω ο ίδιος!
Πως πρεπει να ονομαζονται κανονικα οι "Ορθόδοξοι" Χριστιανοι;
Απάντηση:
Μα ... ΚΑΡΙΟΛΗΔΕΣ Χριστιανοι!
Μυρμιδόνας
Ανώνυμε 26/3/11 7:11 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήεσυ που μου ευχεσαι ΚΑΛΗ ΦΩΤΙΣΗ
και καθιστάς τον Αμέθυστο υπεύθυνο -
- ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ!
*********************************
Μια ζωή αυτο κανουνε στις Οργανωσεις!
Ειναι σπεσιαλίστες στο να τρομοκρατουνε τον κοσμο!
"Αμεθυστε, προσεχε...διοτι αν μια φορα αμαρτανει ο Μυρμιδονας με αυτα που γραφει - εσυ που τον δημοσιεύεις...αμαρτάνεις δυο φορες"!
"Άμέθυστε, μηπως ηρθε η ωρα να λογοκρινεις τον Μυρμιδόνα; Ωστε να σωσεις την ψυχη σου;"
*********************************
Ανωνυμε...
γιατι δεν απαντας με επιχειρηματα στα ΚΑΤΗΓΟΡΩ μου;
Γιατι δεν απαντας με λογικές προτάσεις σε αυτα που ρωτησα, και ακομα απαντηση δεν παιρνω;
**********************************
Τωρα σας επιασε ο ΠΟΝΟΣ μην τυχον ΑΜΑΡΤΑΝΟΥΜΕ;
Τωρα σας επιασε ο πονος για "καλη φωτιση";
Τοσα χρονια που ησασταν;
Τοσες δεκαετίες;
Μυρμιδόνας
ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΓΧΙΣΗ ΛΟΓΙΣΜΩΝ..ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙ ΛΕΓΟΥΝ ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΔΙΟΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟΙ ΝΑ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ..ΣΥΝΧΩΡΕΙΣΤΕ ΜΕ!!!Π
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρός Μυρμιδόνα
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορείς να κόψεις αυτά τα τεραστια κενά απο τη μια σειρα στην άλλη κι αυτά τα αστεράκια..... γίνεται εντελως σπαστικο στο διαβασμα.
Δεν αποκταει βαρυτητα ο λογος απο την έκταση, λιγη συμπυκνωση δεν βλαπτει.
λουφαξε ο ανωνυμος. Αμαν Μυρμιδονα, χαλαρωσε, ο ανθρωπος τα εχει παιξει. Επειτα μηπως και ειναι αυτος ο αρχιοργανωσιακος, παπαγαλακι ειναι ο αδερφος, οτι καναβουρι τον ταισανε αυτο και κελαιδαει. Δυστυχως. Αλλα αυτο το οποιο πρεπει να σημειωσουμε ειναι, το γεγονος οτι οι των οργανωσεων εχουν μια ροπη προς τα νευροψυχιαρικα. Τα πςρισσοτερα παιδια που εχω γνωρισει και εχουν περασει απο τα στρατοπεδα χριστιανικου φρονιματισμου, ητοι οργανωσεις, εχουν σοβαρα προβληματα κατανοησης του γεγονοτος οτι ο Κυριος πανω απο ολα χαριτωνει και μετα νομοθετει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος Ανώνυμο 26/3/11 11:09 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήθα σε ακουσω, και δεν θα αφηνω πια 'τεραστια κενα'.
Απλα επιτρεψε μου να πω, οτι δεν το εκανα για να αποκτηση 'βαρύτητα' ο λογος μου, απλα ετσι ειναι το 'συγγραφικο μου στυλ'.
Καμια φορα..άλλοι σχολιαστες, δεν αφηνουνε κανενα κενο, δεν βαζουνε ουτε ενα σημειο στίξης..και εκει μπερδευομαι εγω οταν τους διαβαζω!
-----------------------------------
Θα προσπαθησω να συμμορφωθω. Οταν ξεχνιέμαι, να ξερεις οτι δεν το κανω επιτηδες!
Και επι τη ευκαιρια: τι αλλο 'δεν σου αρεσει' στον Μυρμιδόνα;
Σε ακουω! μιλα ελευθερα!
Καλοπροαιρετα ρωταω!
Μυρμιδόνας
Ανώνυμε, 27/3/11 12:14 πμ
ΑπάντησηΔιαγραφήσυμφωνω με την τοποθέτηση σου!
Μυρμιδόνας
Επειδή, οταν εφυγα απο την "Οργάνωση" ήμουνα γυρω στα 16 (δεν πρεπει να ειχα πατήσει τα 17 - 8 χρονια μέλος, δεν ειναι και λιγα) -
ΑπάντησηΔιαγραφή- εζησα στον κοσμο' και μεσα στην αμαρτία του κόσμου.
Ειχα απομακρυνθει και απο την Εκκλησία.
Βαρέθηκα ομως το ΣΚΟΤΟΣ του κόσμου - και με καναδυο 'ασήμαντες' αφορμές, λεω 'ας επιστρεψω στην Εκκλησια' πισω!
Νομιζα ...θα συναντουσα Χριστιανους...αγνους!
Νομιζα θα γνωριζα χριστιανους καθαρους!
Δεν λεω αναμαρτητους!
Αλλα τιμιους! Σωστους! Αληθινους!
Ορθοδοξοι Χριστιανοι, που οταν κανω εγω λαθος, θα με συμβουλεψουνε με διακριση να διορθωθω.
Οταν κανουνε εκεινοι λαθος, να μπορω και εγω με αγαπη να τους πω, τι με πόνεσε.
*********************************
Και αφου επέστρεψα στην Εκκλησια -
- συνάντησα: υποκρισια, κοροιδια!
Υπερηφανεια μεσα στην Εκκλησια παρακαλω, ΕΓΩΙΣΜΟΥΣ... πισωμαχαιρώματα!
Οταν δεν μας συμφερει, κανουμε πως δεν καταλαβαινουμε!
Νομιζουμε οτι μονο εμεις εχουμε την Αληθεια, μονο εμεις θα σωθουμε, και παει λεγοντας!
ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΡΥΒΩ, οτι εκει απογοητεύτηκα λιγακι!
Σκεφτηκα για μια στιγμη να ξαναγυρισω στον ΚΟΣΜΟ, να ζησω ξανα την ζωή του κοσμου απο την αρχη!
*********************************
Τελοςπαντων!
Ευτυχως ομως υπαρχουνε και παρα πολλοι καλοι και σωστοι και τίμιοι χριστιανοι!
Αγνοι στο μυαλο! Καθαροι στην καρδια!
Και με 'βοήθησαν' να μην κανω το λαθος της 'δευτερης' απομακρυσης μου απο την Ορθοδοξη Εκκλησια!
Αυταααααααααααα
Με λιγα λογια σας ειπα ολη την ιστορια της ζωης μου!
:)))))
Εσεις;
Θα μου πειτε την δικη σας;
Μυρμιδόνας
Ο Τρεμπέλας ήταν ταπεινός άνθρωπος κι αναγνώριζε τα σφάλματά του.Ζήτησε συγγνώμη απ τον αείμνηστο Καντιώτη επειδή υιοθέτησε την κατηγορία που διατύπωσε εναντίον του ο αείμνηστος μητροπολίτης Χίου Παντελεήμων Φωστίνης.Ομολόγησε ότι τον αδίκησε.Και φυσικά ποτέ δεν ονόμασε τους αντιπάλους των οργανώσεων γαιδούρια όπως πράττουν αναίσχυντα κάποιοι γνωστοί και μη εξαιρετέοι αντιοργανωσιακοί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτόν Άγιο Συμεών τό Νέο Θεολόγο όμως πώς θα ζητήσει συγγνώμη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜηδένα πρότού τέλους μακάριζε!
Ποιός αιρετικός ήταν ποτέ ταπεινός;
Η μεγαλύτερη ντροπή τών ανθρώπων είναι ότι υποτάσσονται σέ αναγνωρισμένες προσωπικότητες. Καί πωλούν τά πρωτοτόκια. Ο Τρεμπέλλας ήταν ταπεινός, λογικός, καί μεγάλος ερευνητής, καί χαλκέντερος συγγραφεύς, αλλά θεολογικά ήταν ανύπαρκτος.
Η μωρία περιμένει τούς "σοφούς" οι οποίοι θέλουν σέ κάθε εποχή νά μετρήσουν μέ τή διάνοιά τους, όσο μεγάλη κι άν είναι, τό άπειρο.
Καλημέρα στον Ανώνυμο 28/3/11 1:46 πμ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε βρε τι μαθαινει κανεις!
Δηλ ο Φωστίνης κοροιδευε τον Φλωρίνης;!
Τι ωραια ομοιοκαταληξία ειναι πάλι τούτη! :)
********************************
Κοιτάξτε να δειτε ποσο μεγαλη ειναι η ΑΡΡΩΣΤΕΙΑ των Οργανώσεων!
Ενω τόσα εγραψα, το μονο που τον πειραξε, που τον ενοχλησε ειναι οτι τους 'αποκάλεσα' ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ!
ΑΝ ΗΤΑΝΕ λιγο ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ο κύριος Ανώνυμος...δεν θα επρεπε να με ρωτησει:
"Ρε Μυρμιδόνα, ρε συ...ρε ΜΑΛΑΚΑ Μυρμιδόνα..οταν λες οτι εμεις στην Οργανωση, της Ζωης, του Σωτηρ κλπ ειμαστε ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΙ απεναντι στον ανθρωπινο ΠΟΝΟ, τι εννοεις ρε Μυρμιδόνα;...
...διοτι ή εισαι τοσο ΜΑΛΑΚΑΣ ανθρωπος που δεν ξερεις τι γραφεις..
.....αν ομως τυχον εχεις δικαιο - τότε πρεπει εμεις στην "Ζωή" και στον "Σωτήρ" να ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΦΥΓΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ....που πραγματικα υπαρχει προβλημα!
Λοιπον, σε ακουμε Μυρμιδόνα...Που και πότε πονεσαμε και πονάμε τον συναθρωπο μας;"
**********************************
Αντι αυτού...το μονο που τον πειραξε, απο ολα αυτα που γραφω κατα των Οργανώσεων, ειναι γιατι τους "εξύβρισα" ως Γαιδουρια!
Ο κοσμος καιγεται...και αυτοι κοιτανε να σωσουνε το κύρος και την 'υπερηφανεια' τους!
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΠΟΡΩΣΗ! Μιλαμε για ΤΥΦΛΩΣΗ - την οποια βεβαια δεν πρεπει να κοροιδεύουμε, γιατι και εμεις μπορει αυριο να πεσουμε σε αυτην!
Απλα την επισημαίνουμε!
Μυρμιδόνας
ο γνωστος και μη εξαιρετέος αντιοργανωσιακος
Επισης αυτο που γραφει ο κύριος Ανώνυμος 28/3/11 1:46 πμ, οτι ο Τρεμπέλας ζήτησε συγγνωμη...
ΑπάντησηΔιαγραφή...ΣΥΓΓΝΩΜΗ, αλλα ΑΝ ΘΕΛΩ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ!
***********************************
Εχω δει τόσο ΣΚΟΤΟΣ στις Οργανωσεις, τοση ΚΑΚΙΑ και τοση ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ - που μου φτανει για δέκα ζωές!
Εχω 'ντοπαριστει' και αντιδρω ΑΛΛΕΡΓΙΚΑ!
Βγαζω ΣΠΥΡΑΚΙΑ!
********************************
Ετσι ρωταω:
1. υπαρχει γραπτή μαρτυρια του Τρεμπελα, στην οποια αναγνωριζει το λαθος του;
2. Δηλ μετα την 'συγγνωμη' του Τρεμπελα, αποκαταστάθηκε η 'επικοινωνια' του με τον Αυγουστίνο;
3. Πότε ζήτησε την συγγνωμη;
Απο το 1958 που κατεθεσε την 'βεβαιότητα' του 'μετα απολυτης ασφαλειας' οτι ο Αυγουστινος ειναι ενας 'σχιζοφρενης' και 'εχων βλάβη εις τας φρενας'- δηλ ποσα χρόνια μετά ζήτησε συγγνωμη;
4. Και τι ειναι ο Τρεμπέλας για να ξεγελαστηκε απο τον Φωστίνης και τον Φυστίκης και τον Φουστάνης;
Ενα μικρό, χαζό, αβγαλτο παιδάκι που το κοροιδεψαν;
Βεβαιως, καθε άνθρωπος εχει το δικαιωμα σε λαθος! Και στην αμαρτια.
Και πρώτος αμαρτανων ειμαι εγω!
Ο Τρεμπέλας ομως, οταν μιλουσε επι των θεολογικων ητανε ΑΥΘΕΝΤΙΑ!
Ητανε η 'συγγραφική πένα' του Θεού!
Οταν εγραφε ο Τρεμπέλας - ΕΓΡΑΦΕ ο ιδιος ο ΘΕος - αυτο δεν πιστευετε ακομα σημερα στις ΟΡγανωσεις για τον κύριο Παναγιώτη;
ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΩ τον "μεγα θεολογο" Τρεμπέλα σε ενα τοσο απλο ζητημα, οπως ειναι η 'ψυχιατρικη του γνωμάτευση' για τον Φλωρίνης...
..πως να τον εμπιστευθω τοτε στις Δογματικες του αναλύσεις;
Αν κανει ενα τοσο χοντρο λαθος σε ενα τοσο απλο και χαζο θεματακι...
τοτε πως να τον εμπιστευθω οταν κρινει τους Αγίους της Ορθοδοξου Εκκλησιας;
Αν επηρέαστηκε...ενω ήτανε σε ωριμη και σοβαρή ηλικια, φτασμενος Μεγας θεολογος - τοσο ευκολα για ενα τετοιο ζητημα...
..ποιος μου εγγυάται εμενα οτι δεν επηρεάστηκε π.χ. απο την Προτεστάντικη Σχολή σε ζωτικης σημασιας ζητήματα της Ορθοδοξου Θεολογιας;
********************************
Αγαπητέ κύριε Ανώνυμε, 28/3/11 1:46 πμ
ΝΑΤΑΝΕ το μονο λαθος που εκανε ο Τρεμπελας με τον Φλωρίνης...
..πρωτος εγω θα γινομουνα μαθητής του!
ΠΡωτος εγω θα εβγαινα να δηλωσω δημοσια συγγνωμη.....ΝΑΤΑΝΕ το μοναδικο του ΛΑΘΟΣ!
Μυρμιδόνας
ο γράφων ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΑ
Και κατι τελευταιο κύριε Άνώνυμε 28/3/11 1:46 πμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφου εσεις εκει στην "Ζωή" και στον "Σωτήρ" ειστε τοσο ΚΑΘΑΡΟΙ και τοσο ησυχοι με την Συνειδηση σας - τοτε γιατι το blog π.χ. ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ - που πρώτο μας ενημερωσε κιολας για το συνεδριο της Ακαδημιας...
...γιατι δεν ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ ουτε ενα σχολιο μου στο ιστολογιο τους;
**********************************
Επειδή αυτα που εγραψα δεν τους συμφεραν;
Τους εφερναν σε δυσκολη θεση;
Διοτι αν ειχα ΑΔΙΚΟ μπορουσανε μια χαρα να με αναιρέσουνε, σωστα;
ΓΙατι δεν αφηνετε τον ΚΟΣΜΟ να αποφασισει ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ;
Τι φοβαστε;
Οτι κατεχετε τοσο πολυ την αληθεια και εχετε ολο το δικαιο με το μερος σας και φοβαστε μην τυχον σας συκοβαντησω εγω, και σας φαω την πελατεια;
Και ο κοσμος τρωει κουτοχορτο και δεν θα μπορεσει να διακρινει αν ο καθε Μυρμιδόνας λεει αληθεια ή ψεματα;
ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΦΡΟΝΕΙΤΑΙ τα ίδια σας τα ΜΕΛη στην Οργανωση, κυριε Ανωνυμε;
Τους καταλογιζεται 'ανικανοτητα κρισης';
**********************************
Ο Αμέθυστος γιατι δημοσιευει ολα τα σχόλια;
Ακομα και αυτων που τον κατακρινουνε;
Ακομα και οσων διαφωνουνε μαζι του;
Δηλ το blog Θρησκευτικα, που διαγραφει τα σχολια μου..αυτο δηλ τωρα τι ειναι; ΜΑγκιά; Εξυπνάδα;
**********************************
Χιχι...μου αρεσει που στο blog Θρησκευτικα εστειλε και ενας παππους ενα εμαιλ, και γραφει οτι οι Ομιλουντες στο Συνεδριο δυστυχως ητανε περισσότεροι απο τους επισκεπτες!
Δηλ αυτος τι περιμενε;
Κοσμοσυρροη;
Να κλεισει το κεντρο της Αθηνας;
Να ερθει το BBC για ζωντανη αναμετάδοση;
ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝΕ 'προβλημα";
Οταν σας λεω οτι κατι δεν παει καλα στις Οργανωσεις;
**********************************
Βεβαιως και θα άξιζε στον Τρεμπέλα ενα Συνεδριο και τηλεοπτικη κάλυψη!
Αν ομως ητανε ΕΝΤΟΣ της ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ και αν ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕ ολους τους ΑΓΙΟΥΣ της Εκκλησιας!
*********************************
Αφου διαστρεβλωσανε, συκοφαντησανε, βγαλανε ιατρικες γνωματευσεις, παιξανε τον ρολο του Εξορκιστή...
...αφου Ευνουχισανε, σακατέψανε, παραλύσανε...
..αφου καταπιέσανε, ψυχοπλακωσανε και καταθίψανε ΚΟΣΜΟ και ΚΟΣΜΑΚΗ...
...μετα βγαινουνε ΤΑ ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ της ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ...μετα βγαινουνε τα ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ ΤΟΥ ΤΡΕΜΠΕΛΑ....
...και εχουνε το ΘΡΑΣΟΣ να αναρωτιουνται:
"Μα γιατι στο Συνεδριο δεν ηρθε κανεις να τιμησει τον Τρεμπελα;"
ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ ε ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ!
Μυρμιδόνας
ο αναίσχυντος νεανίας
ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ του ΤΡΕΜΠΕΛΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου το βραδυ κανετε ολο το 'θάλαμο' των νεων στην Κατασκηνωση να κλαιει εξαιτιας της σκληροκαρδιας σας..
...και την επομενη μερα, μου κανετε βαθειες μετανοιες μπροστα στις Εικονες !
ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ!
ΞΕΤΣΙΠΩΤΑ ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ!
Που δεν εχετε ΙΕΡΟ και ΟΣΙΟ!
ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ των Οργανωσεων!
********************************
Που πονατε τον κοσμο,
σκορπατε πόνο
καταπιέζετε τα 'μέλη' σας με διαφορες ψυχολογικες μεθοδους Πονου
-
και μετα βγαινετε και Ευχεστε σε αυτους που σας κρινουνε και ΞΕΣΚΕΠΑΖΟΥΝΕ την πλανη σας...ΚΑΛΗ ΦΩΤΙΣΗ και ΚΑλη μετανοια!
ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ του Τρεμπελα!
Που μου το παιζετε 'μωρες παρθενες': "Μα εμεις δεν ειμαστε σαν τις αλλες"!
ΓΑΙΔΟΥΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!!!
Μυρμιδόνας
ο εχω βλάβη εις τας φρενας του
Ποιος ειπε οτι ο Τρεμπέλας δεν εκανε οικογενεια...και δεν αφησε απογόνους;
ΑπάντησηΔιαγραφή*******************************
Ωρε εκανε κατι απογονους - κατι 'κουκλιά' - να τα βλεπεις και να τα ματιάζεις!!!!
**********************************
Αφησε απογονους...κατι ΓΑΙΔΟΥΡΙΑΑΑΑ
....κατι ΜΟΥΛΑΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ουοουουου...για εκατο γενιές θα εχουμε ακομα να τους βλεπουμε και να τους καμαρώνουμε!!!!
Ποιος ειπε οτι ο Τρεμπελας δεν μας αφησε απογονους;
Και τα σημερινα ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ των Οργανωσεων...τινος παιδιά ειναι;
Μυρμιδόνας
ο ερωτων αναίσχυντα
και ο εχω βλάβη εις τον εγκεφαλον!
Aδελφέ των 11,20 οι σκέψεις σας είναι σωστές!Πλήν όμως θα σας πω πως ο κάθε άνθρωπος έχει την δική του ψυχή και πνευματικότητα.Υποκρισία θα βρούμε και στους χριστιανούς..καθότι ατελείς γαρ οι άνθρωποι γινόμαστε δούλοι των παθών μας.Υπάρχουν όμως και καλοί χριστιανοί αλλά και χριστιανοί που είναι εκτός εκκλησίας οι οποίοι είναι καταπληκτικές ψυχές!Εμείς πρέπει να είμαστε σαν την μέλισσα που πέρνει τη γύρη από όλα τα καλά και όμορφα λουλούδια και φεύγει.Στο βιβλίο [ΟΨΟΜΕΘΑ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΚΑΘΩΣ ΕΣΤΙ]του γ.Σοφρωνίου Σαχάρωφ [σελ292]γράφει σχετικά για το θέμα σας:ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΕΙ ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ,ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΑΥΞΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ,ΓΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗ ΧΑΡΗ,ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΗ ΣΤΕΡΗΘΟΥΝ,ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ.ΤΕΙΝΟΥΝ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΩΣ ΠΑΡΟΔΙΚΗ ΨΥΧΙΚΗ ΕΞΑΡΣΗ,ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΝΗΛΙΚΙΩΣΕΩΣ.Ο ΑΓ.ΣΙΛΟΥΑΝΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙ ΑΥΤΟ..Ο ΚΥΡΙΟΣ [μας λέγει] ΕΓΚΑΤΑΛΕΊΠΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΊΞΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ.ΑΝ ΟΜΩΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΒΙΑΣΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΤΟΤΕ Η ΧΑΡΗ ΤΟΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΙ.ΑΝ ΕΝ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΠΡΟΑΙΡΕΣΗ Η ΧΑΡΗ ΘΑ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ ΠΟΤΕ.Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΧΑΡΙΤΟΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ Ο ΑΓ.ΣΕΡΑΦΗΜ ΤΟΥ ΣΑΡΩΦ ,ΟΤΙ ΟΛΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΘΕΙΑ ΧΑΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΟΜΟΙΩΘΕΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟΣΟΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταλαβαίνουμε λοιπόν από αυτό οτι κανείς δεν γνωρίζει που θα φτάσει ο κάθε ένας ξεχωριστά από εμάς πνευματικά και φυσικά άνθρωποι είμαστε όλοι και κάνουμε και λάθη.Υπήρξαν πολλοί άγιοι οι οποίοι τελειώθηκαν από τον Κύριο με τον αγώνα τους τον πνευματικό.Για μένα όσο πιο πολύ διαβάζει κανείς τις ρήσεις των αγίων που ήταν πιο κοντά στον Κύριο,τόσο είναι και πιό κοντά στην ΑΛΉΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ..Οι πιό πολλοί χριστιανοί βλέπω διαβάζουν τους θεολόγους [δεν εχω αντίρρηση να το κάνουν αλλά με επιφύλαξη].Ετσι έχουν μάθει την Ορθοδοξία επιφανειακά..διότι η ρίζα της ΟΡΘΟΔΟΞΊΑς ΕΊΝΑΙ Η ΟΡΘΟΠΡΑΞΙΑ ΚΑΙ Η ΟΡΘΟΠΡΑΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΖΕΙΣ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΠΟΥ ΣΥΝ ΤΩ ΧΡΟΝΩ ΣΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΖΗΛΟΥ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΨΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ...ΠΗΝ
Πην
ΑπάντησηΔιαγραφήγραφεις: "των 11.20"
κοιταξε να δω, ποιον ανωνυμο εννοεις, ομως ο μονος που απαντησε '11.20' ημουνα εγω!
Εγω ομως εχω ψευδωνυμο και με λενε Μυρμιδόνα! :))))
Εμενα εννοουσες;
*******************************
Το γραφω αυτο..αν καποιος εχει ενα ψευδώνυμο, ας το χρησιμοποιουμε, δεν ειναι κακο.
Ετσι να καταλαβαινουμε για ποιον ομιλουμε!
:)
Μυρμιδόνας
Αγαπητή, βεβαίως η πίστη μας βυθίστηκε σε άγνοια, όμως δέν παίρνουμε την χάρη για να την κρύψουμε κάτω απο το κρεβάτι ή να την χώσουμε στο χώμα για να μήν την χάσουμε. Το σώμα Χριστού είναι σώμα Αγίων, σε αυτό το "σώμα" ορισμένα είναι γνωστά ορισμένα όχι, αλλά και τα γνωστά και τα άγνωστα συναποτελούν το σώμα Κυρίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜυρμιδονα, χαλαρωσε αδερφε. Μπηκα να δω τα σχολια και μου εβγαλες τα ματια. Χαλαρωσε. Το παραξενο ( τροπος του λεγειν δλδ. ) ειναι οτι ο συγχωρεμενος ο π. Μανωλης Μαρκου ( απλα αναφερω το πονημα του, μην αρχισουν διαφοροι να εφευρισκουν σκοτεινες δυναμεις και αλλα τινα ) τον χαρακτηριζει τον Τρεμπελα λεοντα της Οροδοξιας. Τωρα πως τα φερνει βολτα ο εξω-απο-εδω και κανει και τον Καλαιτζιδη μεγαφωνο του Τρεμπελα ειναι αξιον ερευνης. Ορθοδοξος τυπος και Καλαιτζιδης στο ιδιο μετεριζι. Ε, ρε κατι συγκοινωνουντα ποταμια και τι ποταμια μισσισιπιδες, ξερετε εκει με τα κου-κλουξ-κλαν. Ο Θεος να μας συγχωρεσει και ο Αγιος Συμεων ο Νεος Θεολογος να μας ριχνει κανενα βλεφαρο ,διοτι τι κατσαμε την βαρκα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ με αυτά που είπατε!Απλά τη γνώμη μου μοιράστηκα μαζί σας.
ΑπάντησηΔιαγραφή####
κ.κ.''Μυρμιδόνα''..συνχωρείστε με δεν τα πάω καλά με τα ψευδονυμα γιαυτό σας εκφώνησα με την ώρα που ανεβάσατε το σχόλιο.καλό απόγευμα!
Ο Ανώνυμος φίλος 28/3/11 3:11 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήμου λεει να 'χαλαρωσω'.
*********************************
Πειραζει να του υπενθυμισω τον λογο του Κυρίου μας;
"Φωτιά ηρθα να βαλω στην Γη...και ας αναβε ηδη"!!!!
Δεν νομιζω να μιλαει πουθενα ο Κύριος μας για "Χαλαρωμα".
********************************
Θα σε ακουσω ΑΝώνυμε φίλε!
Θα χαλαρωσω!
Θα κανω ενα ...ντουζ λοιπον!
με χλιαρό νερο... :)
Υ.Γ: Βρε Ευλογημενοι Ανωνυμοι..επειδή σας μπερδευω, ποιος ειναι ποιος, βαλτε ενα ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ!
Αν δεν βρισκετε καποιο, πειτε μου εμενα να σας δωσω εγω - ολο και κατι θα βρει το λιγοστο μου μυαλο!
Μυρμιδόνας
αυτός που βγαζει μάτια!
Mυρμιδονα, δεν σε λεω να μην βαλεις φωτια, βαλε οτι θες αδερφε, απλα μπορεις να το κανεις αρχοντικα. Δεν χρειαζεται να τους φωναζεις λ.χ τους λατρεις των οργανωσιακων δομων ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ, δεν λεει τπτ, δειχνει να βγαζεις, ασ πουμε καποιο αχτι, τους δινεις ενα καθρεφτη και τους προτεινεις να δουν τα αυτια τους, αν τα δουνε καλως αν οχι καλυτερα διοτι θα μπεις στην διαδικασια να πεοσευχηθεις για τον αδερφο να τον φωτισει ο Κυριος, Τι πιο καλυτερο να προσευχηθεις για τον ΑΔΕΡΦΟ σου. Κι ολα αυτα οχι σε κλιμα αγαπολογιας ανεξοδης η προσοδοφορας μαλλον ( γι αυτους που την <> ) αλλα εχοντας ετοιμο το πυρ για τους αιρετιζοντες. Προσευχομαστε αλλα δεν θα υποκυψουμε και στα κελευσματα των.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε, 28/3/11 10:08 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήεχεις δικαιο, και θα σταματήσω να τους 'υβριζω'!
Θα σε ακουσω!
******************************
Γιατι δεν υπογραφεις με ενα 'ψευδωνυμο' - να καταλαβαινω αμεσως οτι εισαι εσυ; :)
Μυρμιδόνας
ειδα επισης οτι καπου κανεις σχολιασμο για το θεμα του προσωπου ορμωμενος απο το γεγονος της μη υπαρξης καποιου προσδιορισμου των σχολιαστων. Αφου σε θυμισω οτι κι εσυ αδερφε μου εχεις ψευδωνυμο αρα οχι το ονομα του προσωπου θα σε πω οτι μια μελετη σχετικη ειχε κανει και ο αγαπητος του Αμεθυστου Σεβασμειωτατος Περγαμου. Ας μην τα μπλεξουμε αδερφε. Αλλα για το αγαπητικο του πραγματος θα ειμαι ο χαλαρωσε και ολα θα πανε κατ' ευχην.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραια λοιπον!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα σε φωναζω "χαλαρωσε' λοιπον!
Πως δινανε οι Ινδιάνοι κατι παραξενα ψευδώνυμα; Κατι αντιστοιχο λοιπον!
Π.χ. "Αυτος που χορεύει με τους λυκους"!
Εσυ θα εισαι ο αδερφός "χαλάρωσε" :)
Μυρμιδόνας
Δείτε επίσης:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ θεολογικός εκμοντερνισμός (στην Ορθοδοξία και στη Δύση), η Ι. Μητρ. Δημητριάδος και η ζωντανή Ιερή Παράδοση.
Πηγή: http://www.antibaro.gr/node/2281
Ταγαράκης Χρήστος
Ο Άγιος Παΐσιος έδωσε σε πολλούς την ευλογία να μπουν στην αδελφότητα "ο Σωτήρ". Φυσικά ο καθένας μπορεί να γράφει ότι θέλει ανώνυμα στο διαδίκτυο, δεν αποτελούν τα κείμενά μας αυτά εδώ που γράφουμε τώρα αξιόπιστα κείμενα.
ΑπάντησηΔιαγραφήO Αγιος Παίσιος είχε διάκριση. Πάντως δέν εννοούσε ότι είναι ορθόδοξοι, αλλά δημιούργησαν έναν τρόπο θρησκευτικότητος πού ανέπαυε ορισμένες αδύναμες ψυχές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣταματη !!!! προχωρα
ΑπάντησηΔιαγραφή