πηγή : Γέροντες τής εποχής μας
Πήγα στον Γέροντα τον Σεπτέμβριο του 1977, ήμερα Δευτέρα, παραμονή του Τιμίου Σταυρού. Χτύπησα την πόρτα πολύ πρωΐ, ο Γέροντας μου άνοιξε. Ήταν πολύ χαρούμενος και ευδιάθετος. «Α, ευτυχώς πού ήρθες διάκο», μου λέγει, «και έχω πανήγυρη αύριο. Θάρθουν ψάλτες, παρήγγειλα ροφό και έλειπε ένας διάκος. Ήρθες εσύ, εντάξει η πανήγυρη». «Έλεγε και άλλα τέτοια αστεία. Ύστερα μου είπε: «Θα μείνης εδώ απόψε».
»Ήξερα ότι ο Γέροντας δεν κρατούσε κανέναν τη νύχτα μαζί του. Μόλις μου το είπε πέταξα από την χαρά μου.
»Πήγαμε στο Εκκλησάκι, με έβαλε και τακτοποίησα την Αγία Τράπεζα, ξεσκόνισα, σκούπισα τον διάδρομο, έκανα διάφορες δουλειές. Μέσα μου αισθανόμουν πολύ μεγάλη χαρά. Το μεσημέρι πήγαμε να φάμε. Έκανε τσάϊ, έφερε παξιμάδι και έβγαλε άγρια λάχανα από τον κήπο του.
»Μου έκανε εντύπωση όταν κάναμε την προσευχή. Ο Γέροντας είπε το «Πάτερ ημών…» σήκωσε τα χέρια του και το είπε με τόσο πόθο και τόσην ευλάβεια πού ήταν σαν να μιλούσε πραγματικά με τον Θεό.»Μετά με πήγε στο Κελλί και ξεκουράστηκα καμμιά ώρα. Ύστερα κάναμε τον μικρό Εσπερινό με κομποσχοίνι.
»Όταν τελειώσαμε μου είπε ο Γέροντας: «Κοίταξε, διάκο, τώρα θα κάνουμε αγρυπνία με κομποσχοίνι και το πρωΐ θα΄ρθεί ο παπάς να μας λειτουργήση. Ξέρεις να κάνης κομποσχοίνι; Θα σου πώ τί θα κάνεις», και μου έδωσε ένα πρόγραμμα. Ήταν ένα σοφό πρόγραμμα για να μην νυστάξω την νύχτα. Μου είπε να κάνω ένα κομποσχοίνι τριακοσάρι λέγοντας το «Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με». Έπειτα να κάνω ένα κομποσχοίνι εκατοστάρι στήν Παναγία. Ένα κομποσχοίνι τριακοσάρι στον Χριστό για τους ζώντες. Ένα κομποσχοίνι εκατοστάρι στην Παναγία για τους ζώντες. Ένα κομποσχοίνι τριακοσάρι στον Χριστό για τους κεκοιμημένους. Ένα κομποσχοίνι εκατοστάρι στην Παναγία για τους κεκοιμημένους. Ένα κομποσχοίνι τριακοσάρι στον Τίμιο Σταυρό και μετά ένα τριακοσάρι «δόξα σοι, ο Θεός ημών, δόξα σοι». Πρώτη φορά άκουγα ότι γινόταν αυτό το πράγμα. Μου εξήγησε: «Αυτό το κομποσχοίνι είναι δοξολογία. Θα τα τελειώνεις και θ’ αρχίζεις από την αρχή».
»Μου είπε, «αν ακούσης κανένα θόρυβο, μην τρομάξης. Κυκλοφορούν εδώ αγριογούρουνα, τσακάλια κ.ά.». Με έβαλε στο μικρό Αρχονταρίκι του και είπε ότι κοντά στα μεσάνυχτα θα με φωνάξει να πάμε στην Εκκλησία να διαβάσουμε την θεία Μετάληψη.
»Άκουγα τον Γέροντα κατά διαστήματα ν’ αναστενάζη βαθειά. Κάπου-κάπου χτυπούσε τον τοίχο και ρωτούσε: «Ε, διάκο, κοιμάσαι; Είσαι καλά;»
»Στις μία παρά, περασμένα μεσάνυχτα πήγαμε στο Εκκλησάκι. Με έβαλε στο μοναδικό στασίδι πού υπήρχε, και μου έδωσε ένα κερί να διαβάσω την Θεία Μετάληψη. Αυτός στεκόταν δίπλα μου, στ’ αριστερά και άρχισε να λέη τους στίχους: «Δόξα σοι, ο Θεός ημών, δόξα σοι». Κάθε φορά πού έλεγε τον στίχο έκανε τον σταυρό του και έσκυβε μέχρι κάτω.
»Όταν φθάσαμε στο τροπάριο «Μαρία Μήτηρ Θεού…», θυμάμαι ότι τόσο μόνο διάβασα, μετά το «Υπεραγία Θεοτόκε σώσον ημάς», πού είπε ο Γέροντας, αισθάνθηκα ένα πράγμα… δεν ξέρω, δεν μπορώ να το εκφράσω και σταμάτησα. Άρχισε τότε να κουνιέται το καντήλι της Παναγίας, όχι απότομα, αλλά σταθερά διέγραφε μια κίνηση όσο είναι το πλάτος της εικόνος και όλο το Εκκλησάκι πλημμύρισε από φως. Εβλεπα χωρίς την λαμπάδα και σκέφθηκα προς στιγμήν να την σβήσω.
»Γύρισα προς τον Γέροντα. Τον είδα να εχη τα χέρια του σταυρωμένα στο στήθος και σκυμμένον μέχρι κάτω. Κατάλαβε ότι ήθελα να τον ρωτήσω και μου έκανε νόημα να μην μιλήσω. Έμεινα στο στασίδι και ο Γέροντας σκυφτός δίπλα μου. Αισθανόμουν τόση αγάπη και ευλάβεια προς τον Γέροντα και ένιωθα ότι βρισκόμουν στον παράδεισο.
»Μείναμε σ΄αυτήν την κατάσταση μισή, μια ώρα, δεν μπόρεσα ακριβώς να καταλάβω. Δεν ήξερα τί να κάνω. Ασυναίσθητα συνέχισα να διαβάζω από μόνος μου την Μετάληψη και όταν έφθασα στην ευχή «Από ρυπαρών χειλέων…», σιγά-σιγά έσβησε το φως πρώτα και μετά σταμάτησε να κουνιέται το καντήλι. Τελειώσαμε την Μετάληψη και βγήκαμε έξω στον διάδρομο. Με έβαλε να καθήσω σ’ ένα σκαμνάκι και αυτός κάθησε σ’ ένα μπαουλάκι σιωπηλός. Μετά από ώρα, τον ρώτησα:
-Γέροντα, τί ήταν αυτό το πράγμα;
-Ποιό πράγμα;
-Το καντήλι. Πώς κουνιόταν το καντήλι τόση ώρα;
-Τί είδες;
-Κουνιόταν το καντήλι της Παναγίας δεξιά-άριστερά.
-Μόνο αυτό είδες;
-Και φως.
-Άλλο;
-Δεν είδα άλλο τίποτε. (Ο Γέροντας για να ρωτάη τί άλλο είδα, φαίνεται ότι είδε κάτι παραπάνω).
-Καλά, δεν ήταν τίποτε.
-Πώς δεν ήταν τίποτε, Γέροντα; Κουνιόταν το καντήλι και είχε φως!
-Ε, δεν άκουσες πού γράφουν τα βιβλία, ότι η Παναγία γυρνάει όλα τα Κελλιά των μοναχών και βλέπει τί κάνουν; Ε, πέρασε και από δώ και είδε δυο παλαβούς και είπε να μας χαιρετίση και κούνησε το καντήλι της.
»Ύστερα από μόνος του άρχισε να μου διηγήται διάφορες εμπειρίες του. Μου ανέφερε πώς είδε την αγία Ευφημία, και πολλά άλλα. Είχε αλλάξει όλη η διάθεση του. Μέχρι το πρωί μου μιλούσε πνευματικά. Μου τόνισε: «Σου τα λέω αυτά, διάκο, από αγάπη για να σε βοηθήσω, όχι να νομίσης ότι είμαι κάτι».
»Στις 5.30′ ήρθε ο παπάς και ο Γέροντας ήθελε να λειτουργήσω, αλλά εγώ δεν είχα διακονικά άμφια. Μου έφερε ένα στιχάρι παλαιό, έφερε ένα πετραχήλι, το έκανε οράριο και το έπιασε με παραμάνα, βρήκε κάτι επιμάνικα, μου τα τύλιξε στα χέρια. Ήμουν σαν παλιάτσος, αλλά ήταν η ωραιότερη Λειτουργία της ζωής μου. Ήμασταν μόνο οί τρεις μας.
»Με κράτησε μαζί του μέχρι το Σάββατο. Με έστειλε μια φορά στο Μπουραζέρι, να δώ τους πατριώτες μου και να μείνω το μεσημέρι για να φάω. Και άλλη μια φορά με έστειλε στην Σταυρονικήτα πάλι για να φάω, γιατί στο Κελλί του είχε μόνο τσάι και παξιμάδι».
Πηγή: Ιερομονάχου Ισαάκ, Βίος Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου, σελίδες: 256-261. Έκδοσις Καλύβης Αναστάσεως, Καψάλα, Άγιον Όρος, 2004.
Τώρα θα σε εκνευρίσω λέγοντας ότι πολύς κόσμος διαθέτει εμπειρία με κανδήλα που κουνιέται από μόνη της για πολλή ώρα, αλλά δεν το κάνει ζήτημα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτο ειναι το μονο, μαζι με το φος, που μπορεσε να δει. Υπηρχαν και αλλα. Πρεπει να μαθουμε να διαβαζουμε καλυτερα, Να μην βλεπουμε μονο αυτα που εχουμε στο κεφαλι μας.
ΑπάντησηΔιαγραφή:-)
ΑπάντησηΔιαγραφή............
ναι...αφεντικό, ό,τι πεις...θα προσπαθήσω...
Προσπαθείς τόσο καιρό αλλά δέν έχεις πετύχει τίποτε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘά έπρεπε νά έχεις αρχίσει νά ανησυχείς.
ανησυχώ...με ζώνουν τα φιδάκια τα μαύρα, τα κολοβά, χαχα, αλλά ελπίζω σε κάτι καλύτερο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά κ. Σαλογραίας και κ. Πηνελόπης
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια όμορφη Κυριακή να έχουμε!
----------------------------------
Κανοντας αρκετες μέρες υπομονή - λεω ας μην μιλησω αμεσως!.
Ενω ο Αμέθυστος 'δημοσιευσε' αρκετα άρθρα για τον Γερ. Παίσιο - μονο το τελευταιο διαστημα 5 αναρτησεις αν δεν κανω λαθος - με αφορμη το Μνημόσυνο του Γέροντα...
...και οι κυρίες Σαλογραια και Πηνελόπη..κατα τα άλλα ΛΑΛΙΣΤΑΤΕΣ και πολυ ΘΕΟΣΕΒΟΥΜΕΝΕΣ....
..η μία κυρία με δικο της χριστιανικό blog...
..και η άλλη κυρία με πλήρη αποστήθιση ολων των Κανόνων του Πηδαλίου...
...δεν βγάλανε 'μιλιά"!
Μαλλον ήπιανε το 'αμίλητο νερό'!
Καταλαβαινετε τωρα γιατι 'υβριζω';
ΕΙμαστε τοσο ΑΡΡΩΣΤΟΙ!
Θρησκευτικα άρρωστοι!
*********************************
Αν ρωτησεις τις δυο κυρίες 'μα τι εχετε εναντιον του Γερ. Παίσιου και δεν γραψατε ΜΙΑ ΦΟΡΑ εναν ΓΛΥΚΟ ΛΟΓΟ για τον Γεροντα; Τι σας ενοχλει επιτελους σε αυτον τον Αγιο ανθρωπο;" -
- θα σας απαντησουνε - ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΟΝΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ - αυτό μόνο μην με ρωτατε:
"Μα, αν ητανε αγιος ο Γεροντας δεν θα πηγαινε σε ενα μοναστηρι με καλογριες...οι δικοι μας Γεροντες ποτέ δεν θα το κανανε αυτό...ολοι οι κανονες των Πατερων το απαγορευουνε...οι Δικοι μας οι Γεροντες οι Ρουμάνοι, μενουνε σε ξεχωριστα μοναστηρια. Επίσης οι δικοι μας οι Γεροντες οι Βουλγαροι, και αυτοι μενουνε σε μοναστηρια που απεχει το ενα απο το αλλο"!
Ω ΠΟΝΗΡΟΙ!
Ω γενεά Μοιχαλίδα!
"Εως πότε θα σας ανεχομαι";
********************************
Κοιμαστε και ξυπνατε, και το σεξ εχετε στο μυαλο σας!
Δεν μπα να ειστε με το Παλαιό..να ειστε με το Πάτριο!
---------------------------------
Στην προηγουμενη ανάρτηση, στο 'μεθυσμενο διαλογο' εκεινης της νυχτας...αφου κατι 'μουρμουρισε' η κ. Πηνελόπη, της λεω: 'μιληστε ελευθερα, πειτε την αποψη σας, τι σας ενοχλησε; Ενδεχομενως που συμφωνειτε;".
Τι βρηκε να απαντησει;
"Δεν κανει να βριζουμε, οι αγγελοι στον ουρανο δεν βριζουνε"!
Ω ΓΕΝΕΑ ΤΥΦΛΗ!
Εσεις κ. Πηνελόπη, γιαυτό πηγαινετε στην Εκκλησια; Για να μην βριζετε;!
Καμια φορα οταν αγαπας κατι κυρία μου, το 'υβριζεις'!
Ποιος πατερας δεν θα 'βρισει' το παιδι του, αν το δει να παιρνει ναρκωτικά;
Ποιος αντρας δεν θα 'βρισει' την γυναικα με την οποια ειναι ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ, αν την δει οτι εκεινη πηγαινει με αλλον;
ΠΟΙΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ δεν θα 'υβρισει' οταν βλεπει οτι η ΕΚΚΛΗΣΙΑ αλλοιώνεται και αποκλινει της αποστολης της;!
Στο επόμενο σχόλιο θα λυσω επιτελους και τον γρίφο: ποια αρρωστεια κρυβεται πισω απο τους Οπαδους του Πατρίου και τους φιλαλθους του Τρεμπελα!
Μυρμιδόνας
Οι Παλαιοημερολογιτες δεν βλεπουνε οτι αυτο που ισχυριζονται για τις 13 μερες διαφορα οτι ειναι ΣΚΕΤΗ ΚΟΥΤΑΜΑΡΑ; Μια ΑΝΟΗΣΙΑ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι δυνατον, η ψυχή του ανθρωπου να τρεχει πισω απο 13 μερες;
Τα 7 δις πανω στην γή δεν ειναι Παλαιοημερολογιτες...δηλ ολοι θα πανε στην Κολαση;
Και μονο η κυρια Σαλογραια μαζι με τους Ρουμανους Μοναχους...θα ειναι στον Παραδεισο;
Ω, τι ΒΑΡΕΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ!!!
*********************************
Οι οπαδοι του Τρεμπέλα..που ακολουθησαν την θεολογια του και το 'στυλακι' του - το παιζανε 'γεροντοπαλληκαρα' εν τω κοσμο -
- ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝΕ οτι αυτο δεν οδηγει πουθενά; Οτι ειναι μια σκετη ηλιθιοτητα;
ΣΤο κατω κατω βρε αδερφε, αφου δεν ετυχε να παντρευτεις - μπορει να συμβει στον καθε ανθρωπο - ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΣ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ;
Και οχι μονο δεν πας..αλλα απο πανω κοροιδευεις και εχθρευεσαι τους Μοναχους;
ΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΙΑΣ ΑΞΙΟ;
***********************************
Και οι δυο, ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΑΡΓΑ να κανουνε πισω!
Σου λεει: 'ρε φιλε, εγω στα νειατα μου και στην ενήλικη ζωη μου, λογω του Πατριου Ημερολογιου και λογω της 'θεολογιας' του Τρεμπελα - ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΠΟΛΑΥΣΑ στην ζωή μου!
Μια ζωή ημουνα μεσα στην ασκηση!
Δεν αφησα Λειτουργια για Λειτουργια, αυστηρη νηστεια, τα πουκαμισα μου ητανε ολα μακρυμάνικα και οι φουστες μου ολες μακριες μεχρι τον αστραγαλο -
- και τωρα ερχεσαι εσυ, απο του πουθενα, και μου λες οτι ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΚΑΝΕΝΑ ΡΟΛΟ;
Οτι οι 13 μερες ειναι 'ασημαντες';
ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΡΕ ΦΙΛΕ...αντε "συρ γαμ..." - που θα ελεγε και ο φιλος μου Αμέθυστος!
*******************************
ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝΕ ΠΙΣΩ, διοτι επαναλαμβάνω το ερωτημα που ειχα γραψει σε παλαιοτερη αναρτηση:
"Εγω χαζος ήμουνα που τοσα χρονια...δεν πηδουσα";
Ετσι φτανουνε στο σημειο να συμπυκνώνουνε ολη την Ορθοδοξη Θεολογια σε ενα κρεβατι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναλογα πως 'απολαυσαν' ή όχι το κρεβατι - αναλογα παιρνουνε και αποφασεις πως θα πιστεψουνε!
Και ετσι κρινουνε και τους υπολοιπους!
Ακομα και τους ΑΓιους!
"Θαψανε τον ταδε Μοναχο σε μοναστηρι καλογριων; ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ αυτος να ειναι Αγιος"!
*************************
Και δυστυχως ΑΥΤΗ Η ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ μεταδίδεται και στις Νεες γενιές, μεσα στην Οργάνωση και στο Κατηχητικο - Η ΖΗΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ - οπως θα εγραφε και ο Αμέθυστος!
ΝΑ ΓΙΑΤΙ Η ΝΕΟΛΑΙΑ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ!
ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΒΑΖΕΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ κΑΙ ΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ!
ΔΙΟΤΙ ΒΛΕΠΕΙ οτι μεσα στην ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΠΙΑ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ!
Ωρες ωρες σκεφτομαι, οτι οι καλυτεροι ανθρωποι ειναι ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ!
ΜΟΝΟ Η ΣΑΒΟΥΡΑ εχει απομεινει εντος της Εκκλησιας!
(Μιλαω ελευθερα, παρακαλω, μην παρεξηγηθει κανεις - την ερχομενη Παρασκευή εξομολογουμαι)!
Α...και τωρα που το θυμηθηκα: αν καποιος απο τα ατομα που εγραψα οτι θα αναψω κερακι στο Αγιο Ορος, δεν το επιθυμει -
- παρακαλω να στειλει σχόλιο!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΣΟ ΑΡΡΩΣΤΟΙ οι σημερινοι Χριστιανοι!!!
Αν γνωριζαμε το μεγεθος της αρρωστειας μας θα ΑΥΤΟΚΤΟΝΟΥΣΑΜΕ!
Μυρμιδόνας
Φίλε Μυρμιδόνα, οι περισσότεροι από μάς, έχουμε ήδη αυτο-κτονήσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή Κυριακή.
Μια ευλογημενη Κυριακή να εχουμε Αμέθυστε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπότε...ενα πραγμα μονο μας σωζει:
ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ...ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ...και παλι ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ...σωστα;
Τωρα καταλαβαινω γιατι οι Πατερες πολυ ΣΟΦΑ μιλησουνε για τον "Δουλο του Θεου"!
Αυτο ξενίζει τους Διαφωτιστες, σου λεει 'εγω δεν ειμαι δουλος κανενος'!
ΜΟΝΟ αν προσέλθουμε στον Θεό ως "Σκλάβοι", ως "ΔΟΥΛΟΙ της χείριστης δουλειας", δηλ των Παθων μας και του Εγωισμου μας...
...ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ισως μας λυπηθει ο Κύριος και μας βαλει στον Παραδεισο!
Μυρμιδόνας
Φίλε Μυρμιδόνα θά σού πώ ότι έχουμε καί κάτι άλλο κοινό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέρασα μερικά φεγγάρια στό οικοτροφείο τού Σωτήρος, τό οποίο διηύθυνε ο κ.Μπάστας. Πολύ συχνά, στήν Μαυρομιχάλη ακούγαμε τά κηρύγματα τού Τρεμπέλα.
Μεγάλη ιστορία.....
Τι μου θυμιζεις τωρα Αμέθυστε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου ειναι αυτες οι 'καλες εποχες', ε;
ΣΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ ΝΑ ΠΑΝΕ και να μην ξαναγυρίζουνε!
Μυρμιδόνας
kαλή Κυριακή επίσης σε όλους !
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τους γέροντες παισιο..πορφύριο...ιωσήφ Σπηλαιώτη..Ιάκοβο ΤΣΑΛΊΚΗ..τι να πω;υπήρξαν γέροντες ευσεβείς και τους αγαπώ πάρα πολύ.Εγώ έτυχε να γνωρίσω τον γέροντα Εφραίμ τον Φιλοθείτη που τώρα είναι στην Αριζονα από επιστολές που τούστελνα και μου απαντούσε πότε με επιστολή και πότε με έκβαση των υποθέσεών μου..Δεν αμφιβάλλω για κανέναν από αυτούς ακόμη και αν δεν έχουν ανακηρυχτεί άγιοι από την εκκλησία μας.Για την αποστίθηση των κανόνων της εκκλησίας μας μακάρι κύριε Μυρμιδόνα να τους ήξερα και απέξω και ανακατοτά ..αλλά απέχω έτη φωτός από την ακρίβεια της πίστεως μας Αλλά δεν το κρύβω ..την κυνηγάω ...Για το ζήτημα της ''βρισιάς ''θα ήθελα να τοποθετηθώ και δεν υπάρχει θέμα πείτε ό,τι νομίζετε..Όταν υβρίζει κανείς χυδαία το παιδί του νομίζετε ότι δεν πληγώνεται αυτό το παιδί;Το ίδιο είναι και για τον πλησίον.Πως να γίνει λοιπόν;Να βρίζει ο ένας τον άλλον και αυτό λέγεται αγάπη;πολλοί βρίζουν έτσι απλώς ως έτυχε..για χάριν γούστου και δεν καταλαβαίνουμε ότι ο άλλος και ειδωλολάτρης να είναι είναι εικόνα Θεού.Αν δεν στενοχωρείται η καρδιά κάποιου όταν βρίζει,στενοχωρείται πιστεύω Ο Θεός ούτε την ξύνια πάω να παραστήσω,ούτε την ευλαβή αφού σε πολλά υστερώ αλλά ορισμένα πράγματα είναιηλίου φαεινότερον να τα λέγουμε.Δεν νοείται χριστιανός να βρίζει..Για την εκκλησία εάν πρέπει να την βρίσει κάποιος επιδή κάποιοι εξέκλιναν..τι να σου κάνει η εκκλησία αν κάποιοι απομακρύνθηκαν από Τον Κύριο.. είναι μομφή αυτή για την εκκλησία;Όποιος θέλει να είναι με Τον Χριστό ,δεν εμπλέκεται με τους Γιανναριστές,Ζησο-Μεταλλινούς και λοιπούς αλλά κοιτάει να πενθεί για τις αμαρτίες του και να κάνει όσο μ πορεί τον νόμο Του Θεού πράξη γιατί Αυτός είναι η σκιά των μελλοντων αγαθών..Παραμένει πιστός [όσο μπορεί] και δεν εξαρτά τη σωτηρία του από τους θεολόγους η και κάποιους από την ιεραρχία που οι λόγοι τους και οι πράξεις τους
δεν δεικνύουν τον απόλυτο σεβασμό αλλά κοιτάζει τα πάθη του να κόψει.Η εκκλησία δεν είναι σωματείο που να πει κανείς επιδή δεν μου αρέσει αυτός φεύγω..δεν είναι τσιφλίκι κανενός [κατά την ατελή μου γνώμη βέβαια]..Είναι σώμα Χριστού.Όταν το σπίτι σου κινδυνεύει ,δεν το εγκαταλείπεις αλλά κάθεσαι και το υπερασπίζεσαι μέχρις αισχάτης πνοής.Γνωρίζω τι γίνεται με τους αιρετίζοντες στην εκκλησία αλλά δεν μπορώ να αφαλοκόψω κανέναν ούτε ιδιαίτερα ονόματα δεν θα δώσω ποτέ για κανέναν επίσκοπο ,ιερέα γιατί δεν ξέρω πως φρονεί ο καθένας..Γενικά μπορεί να μιλήσω και να πω κάτι ειδικά όμως όχι και αυτό γιατί αν κατακρίνω και δεν είναι έτσι ακριβώς όπως γνωρίζει Ο Θεός ,μαζί με τα άλλα αμαρτήματα θα θεωρηθώ και ιεροκατήγορος και είναι μεγάλη αμαρτία αυτό...Όποιος το κάνει ,θα πρέπει να είναι πολύ καθαρός και γνώστης όλης της υπόθεσης και ασφαλώς θα αναλάβει και τις ευθύνες του γιατί το έκανε...Ο Επίσκοπος της περιφέρειάς μου ,ποτέ δεν άκουσα ότι παρέκλινε αλλά και δεν τον είδα να κάνει πράξεις κακές πως να τον κρίνω;π
Βεβαίως εάν κάποιοι συνάνθρωποί μου πουν κάτι που δεν στέκει ,με αγάπη να τους διορθώσουμε..επίσης εάν κάποιος Επίσκοπος πει κάτι που δεν στέκει,ιδιαιτέρως να τον πιάσω να του πω ''Συγχωρείστε με ..αυτό που είπατε ..ίσως και να ξεφευγε από την αλήθεια των Πατέρων''και αναλόγως θα έπραττα..Δεν το κρύβω πως έχει διασαλευτεί η τάξις στην εκκλησία μας ..και έχω πολύ στενοχωρηθεί..αλλά να πω ότι ο τρεμπέλας είναι έτσι η ο τάδεέίναι έτσι...δεν το κάνω...δεν με ενδειαφέρουν οι φατρίες γενικώς.ο καθένας θα κρηθεί κατά την μέλλουσα κρίση καταλλήλως και μακάρι να σωθούν όλος ο κόσμος.Το να βρει κανείς να κατηγορήσει ευκολο πράγμα είναι..βρίσκεις και στους πιό τέλειους να πεις κάτι αν το θες..αλλά δεν είναι κατ εμέ σωστό γιατί την αλήθεια του πως σκέπτεται ο καθένας την ξε΄ρει μόνον Ο Θεός..Πως να γίνω εγώ λοιπών κριτής των απάντων;Ας γίνω τουλάχιστον για τα δικά μου κρίματα.δΕΝ ΚΡΎΒΩ ΠΩς Η ΕΚΚΛΗΣΊΑ ΕΊΧΕ ΑΝΈΚΑΘΕΝ ΕΧΘΡΟΎς..πάντοτε είχε!Εχθροί ήταν πολλές φορές και οι μεγαλοσχήμονες Αρχιερείς..Αυτή είναι η εκκλησία όμως!Δεν μπορώ να κάνω κάτι..ούτε και με το να τους υβρίζω γίνεται τίποτε..Ας δώσει Ο θΕΌς ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΊ Η ΕΙΡΉΝΗ ΚΑΙ Η ΑΓΆΠΗ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΊΑ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΒΛΗΘΕΙΤΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ..ΠΗΝ
κυρια Πηνελόπη,
ΑπάντησηΔιαγραφήθα σχολιασω 2-3 αποψεις σας.
------------------------------
1. Με ενοχλει ΑΦΑΝΤΑΣΤΑΤΑ σε σας, οταν συζηταμε ενα 'καυτό θέμα' - ξαφνικά ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΨΗ!
Ε, τότε μην γραφετε καθολου! Σωστα;
Όποτε θίγουμε σοβαρα προβληματα της Εκκλησιας και της ζωής των συγχρονων χριστιανων - εκει 'δεν θα πω την αποψη μου, γιατι δεν θελω να κρινω".
Δεν γινεται να μιλαμε για 'κοσμοιστορικα' γεγονοτα που συμβαινουνε μεσα στην Εκκλησια - και εσεις το μονο που προσεξατε ειναι αν βριζει καποιος! Σωστά;
*********************************
2. Λέτε κυρία Πηνελόπη εγω να μην γνωριζω οτι ειναι αμαρτία να 'υβρίζεις';
Λέτε οτι το κανω, και μετα τρελαινομαι απο την χαρα μου;
ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΝΑΓΚΑΖΕΣΑΙ κυρια Πηνελόπη!
Καμία φορα ειναι τετοια η εξέλιξη των πραγμάτων, που δεν μπορεις αλλιως!
Βεβαια, εδω που τα λεμε δεν νομίζω να εβρισα καποιον προσωπικά, εισαι έτσι και εισαι αλλιως - με αισχρά χυδαιόλογα, ετσι δεν ειναι κ. Πηνελόπη;
ΑΠλα καπου κάπου γραφω 'υβριστικά' - ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝΕ ΑΛΛΙΩΣ!
Διοτι οταν τους μιλας με ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ και Πατερικα Επιχειρηματα - σε κοιτανε ΚΙΝΕΖΙΚΑ και ψάχνουνε για αλλους Κανόνες των Πατέρων, ως απάντηση ταχα μου!
Ε, εκει πανω...ανθρωπος εισαι, βριζεις!
*********************************
3. Νομιζετε κυρια Πηνελόπη, οτι 'υβριζω' τον Τρεμπέλα, γιατι δεν εχω τι αλλο να κανω στην προσωπικη μου ζωή;
Γραφετε: "εγω δεν θα φτασω στο σημειο να βρισω ουτε τον Τρεμπελα ουτε με νοιαζει τι εκανε ο Τρεμπελας, ο Θεός θα τον κρινει"!
Αναλογιστηκατε ποτέ κ. Πηνελόπη: ΜΗΠΩΣ "ΥΒΡΙΖΩ" τον Τρεμπέλα, διοτι η ΓΑΓΓΡΑΙΝΑ της 'θεολογιας' του, η ΑΣΘΕΝΕΙΑ, το ΜΙΚΡΟΒΙΟ, ο ΙΟΣ του τρεμπελα ...βασανιζει και σημερα...30 χρονια μετα τον θανατο του το ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ;!
Οταν π.χ. ο Μεγας Αθανάσιος ΕΚΡΙΝΕ τον ΑΡΕΙΟ, τον έκρινε διοτι ειχε κατι προσωπικο με τον Αρειο, ή τον εκρινε, διοτι εβλεπε οτι ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ η ΕΚΚΛΗΣΙΑ απο την "μόλυνση" του Αρείου;
κυρια Πηνελόπη...μαλλον πρεπει να αρχισω και εγω, αλλα και εσεις απο τα ΒΑΣΙΚΑ!
Να που εχει δίκαιο ο Αμέθυστος οταν λεει οτι οι χριστιανοι σημερα ειναι 'ενα μαυρο χάλι'!
ΕΠΙΛΟΓΟΣ:
κυρία Πηνελόπη, θα σταματησω να 'καταφέρομαι' εναντιον σας, οταν θα ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΨΗ και στα δυσκολα θεματα!!!
Και επιτελους, εδω δεν ειναι Κατηχητικο ουτε thriskeytiko.blog - δεν χρειαζεται εδω καθε φορα να γραφετε: "κατα την ταπεινη μου αποψη, εγω δεν ξερω, αλλα θα πω μια αποψη αν μου επιτρεπετε...κατα την ταπεινη μου γνωμη"!
ΜΙΛΗΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ!
Σταματηστε πια αυτην την "δουλοπρεπικη' σταση ομιλιας!
Εδω στο Ιστολογιο ειμαστε ολοι ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ, ΙΣΟΙ, και ολοι εχουμε το δικαιωμα αποψης - θελω να πω...μιληστε χωρις να αγχώνεστε!
ΔΙαφωνειστε!
Πειτε οτι εχετε άλλη αποψη!
Μη φοβαστε!
Μυρμιδόνας
Υ.Γ.: Αν σας δωσω το λογο μου, οτι μετα την Επισκεψη μου στο ΑΓιο Ορος θα κοιταξω να αλλάξω, και να μην υβρίζω άλλο - μετα θα κανετε διαλογο μαζι μου;
Και για να λύσω ΜΙΑ και ΚΑΛΗ το θεμα με το Παλαιό Ημερολογιο, θα πω μονο το εξης...ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ - υπαρχουνε οι σχετικες αναρτήσεις του Αμέθυστου.
ΑπάντησηΔιαγραφή----------------------------------
Θελεις κυρία μου να εισαι με το Παλαιό; ΜΕ ΓΕΙΑΣΟΥ ΜΕ ΧΑΡΑ ΣΟΥ!
Σου εκανα εγω ποτέ παρατήρηση γιατι εισαι με το Πάτριο, και ελα με το Νέο;
Θελεις να εισαι με το Παλαιό; Σου ευχομαι ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙΣ και να πας στον Παραδεισο - ΕΜΑΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ;
Σου ζητησε κανεις να μας υπενθυμιζεις τα του ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ;
Αν ηθελα να γινω ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗΣ, το μπορουσα και απο μονος μου, δεν σε χρειαζομουνα εσενα!
Μαλιστα θα γινομουνα Μουσουλμανος στο θρησκευμα, να εχω καθε βραδυ αλλη γυναικα στο κρεβατι μου - ο Gaddafi πιο έξυπνος ειναι απο μενα?
Θα ήτανε το πρότυπο μου!
********************************
Πως φαγωνονται οι Προτεσταντες ιεραποστολοι - ενω εχουνε την ΤΥΦΛΑ τους θελουνε να κηρύξουνε τους Ορθοδοξους λαους;
Σαν δεν ντρεπονται!
Κατι αντίστοιχο με τους Παλαιοημερολογιτες!
Ενω εχουνε τοσα ΚΕΝΑ και τοσες ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΕΣ - νομίζουνε οτι θα τα υπερκαλυψουνε ολα αυτα με το να μας κανουνε τον ΕΞΥΠΝΟ μιλώντας για το "σχίσμα" του Ημερολογιου!
*********************************
ΜΑκΑΡΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΤΑΝΕ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΟΤΕ.
Μακαρι να ειχε ολη η Ορθοδοξη Εκκλησια ενα Ημερολογιο, και Μια Αρχή, εναν Πατριάρχη!
Δεν μπορουμε ομως να γυρίσουμε τον χρονο πισω - στο μελλον θα δουμε και χειρότερα - και εν πασι περιπτωση: αν η εισοδος ενος ανθρωπου στον Παράδεισο εξαρταται απο το Ημερολογιο -
- αυτό ουτε ο ΑΡκάς δεν το σκεφτηκε να κυκλοφορησει ανέκδοτα να γελαμε για τα επόμενα χίλια χρονια!
********************************
ΕΠΙΘΥΜΩ πραγματικά να λυξει εδω το θεμα με το Παλαιο Ημερολογιο -
- διοτι αν δεν λυξει - ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΥΒΡΙΖΩ ΚΑΝΟΝΙΚΑ και να βγαλω ολα τα ΑΠΛΥΤΑ των Παλαιοημερολογιτων στην φόρα - ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ και ΓΕΝΙΚΑ!
Νομίζω ειναι ενας 'δίκαιος συμβιβασμος', σωστα;
Μυρμιδόνας
*********************************
Γιά κρίσεις άλλων φυσικά δεν έχω άποψη.Διότι όταν έχεις μια άποψη πρέπει η άποψη αυτή να είναι δίκαια.Και δεν γνωρίζω πόσο δίκαια θα είναι αυτή η άποψη.Επομένως η άποψή μου είναι η γνώμη και η άποψη γερόντων που ήταν αυτόπτες Του Λόγου .Αλλά η ''άποψη''γενικώς [για μένα ] είναι μια σφαιρική και δίκαιη αντίληψη των πραγμάτων.Δεν πιστεύω ότι είναι δουλοπρεπής ο τρόπος που γράφω.Έτσι γράφω πάντοτε.Ανήκω στη ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΚΑΘΟΛΟΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ αλλά αυτό δεν λέγει και τίποτε εάν δεν πράττω αυτά που διδάσκουν οι Πατέρες της Εκκλησίας μας.Αλλά το να γίνω ιεροκατήγορος δεν πρόκειται να το κάνω.Εχω εδώ όλες τις επιστολές που έστειλε ηελλαδική εκκλησία στον Οικουμενικό Πατριάρχη από κάποιο περιοδικό..Ομολογίες έγιναν κατά του οικουμενισμού και τα μηνύματα τα έλαβε ο Πατριάρχης.Από εκεί και εκεί υπάρχει η Σύνοδος και αποφασίζει..Δεν αποφασίζει;Αποφασίζει Ο Κύριος..και σε Αυτόν ΠΙΣΤΕΥΩ!Τώρα το να μην γράφω σε ετούτο εδώ το μπλόκ δεν είναι θέμα .Ελευθερα ο καθένας γράφει αυτό που νομίζει και ελεύθερα είπα την άποψή μου.πην
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλως κυρια Πηνελόπη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνεχίστε εστι, στο ίδιο μοτίβο!
Ελευθερες προσωπικότητες ειμαστε!
Βλεπω καταλαβατε με την 'μία' τι θελω να πω στα τοσα σχόλια που εγραψα για σας!
Αφου δεν εχετε αποψη, διοτι η αποψη σας πρεπει πρωτα να ειναι δικαιη -
..περιμενετε κυρια Πηνελοπη να κρινετε ΜΟΝΟ οταν θα ερθει το ΤΕΛΟΣ της Εκκλησιας, οκ ;
Τελοςπαντων!
Υγεια πανω απο ολα! Ολα μια ιδεα ειναι!
Μυρμιδόνας
Αγαπητή πην. Τό πρόβλημα πού αντιμετωπίζουμε δέν αφορά τήν γνώση, επομένως τήν άποψη, τήν ενημέρωση, τήν πληροφορία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ!!!
ΜΑΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ.
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΙΣΤΗ ΜΕ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΜΑΣ.
Αυτό είναι τό πρόβλημα.
Κύριε Μυρμιδονα ΜΟΝΟ τα εξής:
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΕ η Σαλογραία τις φράσεις που βάλατε σε εισαγωγικά και ΙΣΧΥΡΙΖΕΣΤΕ ότι ΔΗΘΕΝ τις είπε.
Ειναι τουλάχιστον ανακριβές και ΑΝΤΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ αυτό που κάνετε.
ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΦΡΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΤΕ
Α Κ Ρ Ι Β Ω Σ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΟΥ ΤΙΣ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΜΕ ΦΡΑΣΕΙΣ ΔΙΚΗΣ ΣΑΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗΣ,ΠΟΥ ΤΙΣ ΚΛΕΙΝΕΤΕ ΣΕ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ.
ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΑΘΟΣ.
"ΤΟ ΔΙΣ ΕΞΑΜΑΡΤΕΙΝ, ΟΥΚ ΑΝΔΡΟΣ ΣΟΦΟΥ", ΈΛΕΓΑΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΗΜΩΝ ΚΥΡΙΕ ΜΥΡΜΙΔΟΝΑ.
ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΕΧΕΤΕ Κ Α Ν Ε Ν Α
ΔΙΚΑΙΩΜΑ, ΝΑ ΥΠΑΓΟΡΕΥΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΣΑΛΟΓΡΑΙΑ, ΤΙ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΤΟ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΗΣ. ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ.
Αν έχετε κάποιο πρόβλημα με την κυρία Σαλογραία να ΠΑΤΕ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΣ ΤΟ ΠΕΙΤΕ, ή να τη ρωτήσετε σε προσωπικό μέιλ, μια και επικοινωνείτε και ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ από ό,τι γνωρίζω.
Η κ. Σαλογραία έχει ΠΟΛΥΝ ΚΑΙΡΟ, ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥ ΑΜΕΘΥΣΤΟΥ.
ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΕ;
ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΜΠΛΟΓΚ ΕΧΕΙ
Δ Ι Κ Α Ι Ω Μ Α
ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ Ο,ΤΙ ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΥΠΑΓΟΡΕΥΕΙ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΗΣ, ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΕΣΕΙΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΕ Ό,ΤΙ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ ΥΠΟΓΟΡΕΥΕΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.
Και εντέλει την ΑΛΗΘΙΝΗ ταυτότητα της κυρίας Σαλογραίας ΤΗ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ο κόσμος, ΚΑΙ ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΗΣ, ΠΑΙΡΝΕΙ Ο Λ Η ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ.
Η δική σας ΑΛΗΘΙΝΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ κύριε Μυρμιδόνα;
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΊΣΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ...
............
Δεν θα επανέλθω στο ζήτημα.
ΛΗΓΕΙ ΕΔΩ.
Καλό βράδυ σε όλους.
ενα τελευταιο σχόλιο κυρια Πηνελόπη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να δειτε το 'διατρητο' των αποψεων σας!
Εμενα παντως δεν ειχατε προβλημα να με κρινετε επειδή ΥΒΡΙΖΩ, σωστα;
Επειδή οταν μιλαω χρησιμοποιω 'ανήθικες' λεξεις, σωστα;
Εκει παραδοξως ξεχασατε το 'μη κρινατε'!
Τον καθε Τρεμπελα που "βίασε" και ΑΛΛΟΙΩΣΕ την Ορθοδοξη θεολογια, εκει δεν θελετε να τον κρινετε, για να μην γινεται 'ιεροκατηγορος' -
- τον Μυρμι ομως μπορεις να τον κρινεις - ως εδω φτανει η 'θεολογια' σου κυρια Πηνελόπη;
********************************
Γραφεις πιο πανω κυρια Πηνελοπη:
"Το να μην γραφω σε αυτο το blog δεν παιζει".
Δηλ αυτο καταλαβατε εσεις απο τα δεκαδες σχολια μου για εσας;
Οτι εχω ΣΚΟΠΟ και ΣΤΟΧΟ να σας κανω να μην γραφετε σε ορθοδοξα Ιστολογια;
Βλεπετε κυρια Πηνελόπη, οτι εμεις οι χριστιανοι εχουμε φοβερο προβλημα συννενόησης, στα απλα!
Φανταστειτε τωρα στα συνθετα τι γινεται!
Ολα μια ιδεα ειναι!
Τα πρώτα εκατό χρονια μονο ειναι δυσκολα - μετα συνηθιζεις!
Μυρμιδόνας
Προς τον ανωνυμο 17/7/11 9:33 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήεσεις τωρα γιατι μιλατε εκ μερους της κυριας Σαλογραιας;
Δεν μπορει η ίδια να μιλησει;
Σας εστειλε δικηγόρο;!
********************************
Πρεπει να αποκαλυψω την ταυτότητα μου; Ποιος ειμαι πραγματικα;
Πολυ ευχαριστως!
Ειμαι πρακτορας των Μασώνων, με πληρωσανε χοντρά, για να διαλυσω την μόνη αληθινη Εκκλησια στην Ελλαδα, αυτη των Παλαιοημερολογιτών -
- σας κάλυψα, ή θελετε και αλλες λεπτομερειες;
Μυρμιδόνας
Επισης θελω να ρωτησω τον πληρεξούσιο Δικηγόρο της κυριας Σαλογραίας:
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ Αγιότητα του Γερ. Παίσιου;
Ωραια λοιπον, δεν ειναι ο λογος οτι ο ταφος του Γεροντα ειναι σε γυναικειο μοναστηρι!
ΤΟΤΕ ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ Δεν σας αρεσει στον Γεροντα και τον ΠΕΡΙΦΡΟΝΕΙΤΕ;
ΡΩΤΑΩ τον ΔΙΚΗΓΟΡΟ της κυριας Σαλογραιας:
Γιατι τοσες μερες, ενω ειστε ολο 'χαχανητα' σε τοσα ασχετα και ανουσια σχολια σας - 'χαχα', "για ονομαααα", "χιχι"- ολο αστειάκια -
- γιατι οταν γινεται λογος για τις Αναρτησεις του Γεροντα Παισίου - εκει δεν γραφετε ουτε εναν "γλυκο λογο";
Τι περιμενετε για να 'αναγνωρισει' και η Εξοχοτητα σας τον Γεροντα;
Ας πουμε...επειδή σας μαθανε στην ΡΟυμανια....πρεπει πρωτα να αγιασει το Λειψανο του;
Δηλ αλλιως δεν αναγνωριζετε τον Γερ. παίσιο;
Δηλ ολα τα βιβλια που γραφτηκαν για τον Γεροντα, ολες οι μαρτυριες του κοσμου, ολα τα θαυμαστα περιστατικα, ολα τα blog στο ιντερνετ που μιλανε για τον Γεροντα, ακομα και τo Facebook, youtube ειναι γεματο απο βιντεο για τον Γεροντα -
ολα αυτα σας ΑΦΗΝΟΥΝΕ παγερα αδιαφορη;
Δηλ θα μας κανετε την χαρη να πιστεψετε μονο αν δειτε αφθαρτο λειψανο;
Ε ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΕΤΕ!
Σιγα μην σας παρακαλαμε κιόλας!
Αλλα ετσι - ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ των Παλαιοημερολογιτων -
- που αφου πρωτα ερχονται, διαμαρτύρονται - ταχα ενοχληθηκαν, μετα μας προειδοποιουνε: 'δεν θα ασχοληθω αλλο'
- τοσο πολυ σας καιει η Αληθεια;
Μυρμιδόνας
Να είστε όλοι καλά!
ΑπάντησηΔιαγραφήπ
ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΣΑΣ ΚΑΙΕΙ Η
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ Λ Η Θ Ε Ι Α ΜΥΡΜΙΔΟΝΑ;
ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ;!
ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαντου και παντοτε!
Οποιος ζεί τον Αγώνα - ξερει να το διακρινει!
Εφόδιο απαραίτητο - διοτι αλλιως θα μεινεις στα 'μισα του δρομου'!
*********************************
Στις διαφωνιες μου με τους 12-θειστες...και στις φασαριες μου με 'μοντερνες θεολογινες' του ΑΠΘ - οταν βλεπανε τα δυσκολα, ξερετε τι μου λεγανε;
"ποιος εισαι ρε; Μιλα ρε..πες μας ρε ποιος εισαι; Δεν λες...εμεις θα μαθουμε ρε...και τότε θα δεις ρε"!
ΤΙ ΣΧΕΣΗ εχει ποιος ειμαι;
Να με κρινετε με αυτα που λεω!
Αν ειναι σωστα ή λαθος...τα υπολοιπα τι νοημα εχουνε;
ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ, για να αποκαλυφτει το ΣΚΟΤΟΣ!
Θυμαμαι μια φεμινιστρια, με ΑΠΕΙΛΟΥΣΕ με εναν 'χακερά":
"εχω γνωστο ρε εναν χακερα ρε..θα μαθω που μενεις ρε...και τοτε θα δεις ρε"
ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ οι αθεες φεμινιστριες,
τα ιδια επιχειρηματα στο περιπου οι Παλαιοημερολογιτισες!
ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΠΑΝΤΟΥ!
Μυρμιδόνας
Με ρωταει ο πληρεξούσιος δικηγορος της κυρίας Σαλογραιας:
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΣΑΣ ΚΑΙΕΙ Η
Α Λ Η Θ Ε Ι Α ΜΥΡΜΙΔΟΝΑ;
**********************************
Ρωταει κατα αυτον τον τρόπο, ωσαν να λες εχω να κρυψω κατι, ή γνωριζει ενα πολυ φοβερο μυστικο για μενα, που αν την πιεσω και αλλο, θα το βγαλει στην φορα και μετα θα αποκαλυφτει ποιος ειμαι!
********************************
Δεδομένου οτι δεν υπηρξα τραβεστί στην οδο Συγγρου...
..παρακαλω, δωστε στην δημοσιότητα οτι γνωριζετε για μενα - σας δινω το ελευθερο!
Υ.Γ.:
Βεβαια, αυτο το 'μυστικο' που γνωριζετε για μενα εχει σχεση με τον Γερ. Παίσιο ή απλα το θυμηθηκατε για να αποπροσανατολισετε την συζητηση;
Μυρμιδόνας
Θα πω την αποψη μου που την 'πάτησε' η κυρια Σαλογραία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην αρχή οταν διαβάζεις το Ιστολογιο της, λες: 'Τι ωραια, τι σωστα που τα γραφει, ποσο θεολογικα - για γυναικα πολυ σπάνιο να εκφραζεται τοσο Πατερικα - μπραβο...".
Περασε ο καιρος, και αρχισα να βλεπω οτι 'κατι δεν παει καλά'.
ΕΛΕΓΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ: 'ιδεα μου...μαλλον εγω κρινω λαθος" -
- εξαλλου και η κυρία Πηνελόπη αυτην την αποψη εχει: οτι η κριση του Μυρμιδόνα ειναι λαθος!
*********************************
Κυρια Σαλογραία,
το οτι ο Θεός επέτρεψε να δειτε θαυματα - το οτι ο Θεός μας επιτρεπει να συμμετέχουμε των 'Αποκαλυψεων" του και των "Εμπειριών του Αγώνα" - ειναι μια πολυ καλή αρχή...
..ομως αυτο δεν σημαινει οτι στο εξης οτι και αν λετε ειναι σωστό!
Δεν σημαινει οτι ΑΓΙΑΣΑΤΕ!
Το ιδιο λαθος κανουνε πολλες γνωστες κυρίες που ασχολουνται με την Εκκλησια!
Ετσι μια ελεγε: "εμενα με αγαπαει πολυ ο Θεός" - ωσαν να λες ο Θεός τα υπολοιπα 7 δις τα εχει 'γραμμενα'!
Επειδή καποτε την βοήθησε ο Θεός να βρει εργασία - εγινε με θαυμαστο τρόπο - στο εξης το 'εδεσε' οτι εχει 'τον Θεό μαζι της' - αρα κατα καποιο τρόπο, οτι και αν λεει ή κανει, ειναι σωστά!
Ενας αλλος γνωστος μου, ειχε αρρωστησει..επειδή με θαυμαστο τρόπο εγινε καλα - οντως συνεβη θαυμα -
- φουσκωσαν τα μυαλα του και ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ την παραμικρή κριτική - διοτι 'ο Θεός εμενα με αγαπαει'!
ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ:
ο Θεός ξερετε γιατι σταματα να κανει θαυματα στην ζωή μας;
Διοτι δεν του επιτρεπουμε να κανει και άλλα! Με την υπερηφανεια μας, την κενοδοξια μας, αφου νομιζουμε οτι 'πια ειμαστε κάποιοι' -
- διωχνουμε την Χάρι του Θεού!
Τι υβρις!
Να λες οτι ο Θεός θα αγαπαει εσενα!
Ποιος εισαι εσυ δηλαδη που σε αγαπαει;
Τι το ξεχωριστό εκανες;
Σε τι διαφερεις απο τους υπολοιπους ανθρωπους;
Απο άλλον πλανήτη ηρθες εσυ;
Ολοι και ολοι οι Παλαιοημερολογιτες στην Ελλαδα να ειναι 500.000; Και πολυ λεω, σωστα;
Και ομως ΦΑΓΩΘΗΚΑΝΕ οτι μονο αυτοι θα σωθουνε...και τα υπόλοιπα 6.900.000 των ανθρώπων θα πανε στην κολαση!
ΜΙΛΑΜΕ για τοσες υβρεις μαζεμενες!
ΚΡΙΜΑ!
Και μετα εχουμε και Ορθοδοξο Ιστολογιο!
***************************
Η Κλιμακα του Ιωάννη μας προειδοποιει:
Μοναχός που ανεβηκε στο 30 σκαλί, τον 'φύσυξε' λιγο ο Διαβολος...και γκρεμοτσακίστηκε!
Μυρμιδόνας
η κυρία Πηνελόπη μας ευχήθηκε να ειμαστε ολοι καλα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε και ανταποδίδουμε!
********************************
κ. Πηνελόπη, δεν πιστευω αυτο να ητανε το τελευταιο σας μηνυμα; και να αποχωρησετε;
Που θα πατε εξάλλου;
Που θα βρείτε..χειρότερα;
Δεν τα βαρεθήκατε τα άλλα Ορθοδοξα Ιστολογια;
Σας αρεσει η 'ξύλινη' γλωσσα της θεολογιας;
Οριστε λοιπον...μπορουμε και εμεις! Το μονό ευκολο!
Οτι μαθεις μια φορα καλά, δεν το ξεχνας ευκολα!
*********************************
Τωρα που εφτασε ο διαλογος στο κρισιμο σημειο, τωρα που ρωτησα την κυρία Πηνελόπη: "αφου απαγορεύετε η Κριση, γιατι εμενα με εκρινες, εστω ακομα και αν βριζω;" -
- αντι να παραδεχτει το 'λαθος' της, κατι να γραψει, ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ να φυγει!
"Γεια σας..να ειστε παντα καλα"!
Θεου θελοντος ΚΑΛΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ - εσυ κυρια Πηνελόπη θα παραδεχτεις καμια φορα το λαθος σου, εστω και μικρό;
Εδω τι λενε οι Κανόνες των Πατέρων που σε αλλες αναρτησεις γραφετε σε ολοκληρα κατεβατά;
Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ειναι ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ!
Οσο πιο νωρις το παρετε αποφαση, τοσο το καλυτερο!
Μυρμιδόνας
Βλέπετε τι εννοώ οταν λεω οτι η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ειναι νεκρή;
ΑπάντησηΔιαγραφήπεντε λεπτα μιλησα με την μια κυρία και άλλα πεντε με την άλλην -
- ΚΑΙ ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΕ ολη η πιστη τους!
Ολο το οικοδόμημα της "Εκκλησιας", ειτε με το Νεο είτε με το Παλαιό - διαλύθηκε!
Η μία θελει να δωσει προσωπικα μου δεδομενα στην δημοσιότητα, διοτι ετσι πιστευει οτι θα με φιμωσει!
Και η αλλη, αφου μας ευχηθηκε "καλα να περνατε" - εφυγε!
ΤΟΣΟ ΝΕΚΡΗ ΕΙΝΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ!
Αρα...για μενα, και η μια κυρία και η άλλη κυρία...τοσα χρονια...τοσες δεκαετίες στον ΑΕΡΑ ΠΙΣΤΕΥΑΝΕ!
κατα φαντασία πιστεύανε!
Κατα 'εικονικη πραγματικότητα' ησαν χριστιανές!
ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΛΑΙΣ...
..δεν αντεχουμε ουτε στην κριτική πέντε λεπτων ενος αλλου χριστιανου - και μετα καμαρώνουμε οτι θα πολεμησουμε και τον Αντιχριστο!
Ειναι μονο να κλαις!
Μυρμιδόνας
Προσέξτε λιγο την λεξη που χρησιμοποιησε η κυρια Πηνελόπη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνω την 'παρακαλαω' σε αμέτρητα σχόλια να 'καταδικασει' την 'θεολογια' του Τρεμπελα - ακουστε τι μου απανταει:
"Δεν θα γινω ΙΕΡΟΚΑΤΗΓΟΡΟΣ"!
Ειπατε τίποτα;!
******************************
ο Τρεμπελας, γιαυτην την ΣΕΚΤΑ των ορθοδοξων χριστιανων ειναι "θεος'!
Καταλαβαινετε τωρα γιατι βρισκομαι παντοτε αντιμετωπος με τους 'κλασικους χριστιανους' οταν κρινω τον Τρεμπελα;
Γιαυτους θεωρειται η ύψιστη ύβρις να κρινεις τον Τρεμπελα!
ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ;
ΠΡΟΣΩΠΟΛΑΤΡΕΙΑ στον 21ο αιωνα;
Αμεθυστε ακους;
Μηπως τα πραγματα ειναι χειρότερα ακομα απο οτι το υπέθεσες Αμέθυστε;
Εδω ακυρώνουνε βεβαια την 1η εντολη του Δεκαλογου! "Δεν θα κανεις κανενα ομοιωμα θεο"!
Μας λενε:
"Χα! εσεις εχετε τον Γερ. Παίσιο; Εμεις ομως εχουμε τον Παναγιώτη Τρεμπέλα"!
*******************************
καταλαβαινετε τωρα γιατι οι οπαδοι του Τρεμπελα, οπως η κυρια Πηνελοπη, ΤΡΕΛΑΙΝΟΝΤΑΙ οταν διαβαζουνε για τις "Οπτασίες" των Ασκητων και τον "Πνευματικο Αγωνα" των Μοναχων;
Γιατι η φραση "πνευματικος αγωνας' ειναι αγνωστη για το μεγαλυτερο μερος των Ορθοδοξων Χριστιανων;
Διοτι δεν τον γνωριζουνε!
Σου λεει:
"Εγω δεν πορνευω, δεν μοιχευω, φοραω και μακρια φουστα - ΔΗΛ ΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ για να εισαι καλος χριστιανος";
*********************
Να γιατι η 'σχολή' του Τρεμπελα εβγαλε τους Αγιους μας χαζους!
να γιατι λενε οτι οι Πατερες μας ειναι σχιζοφρενικοι!
Και χρειαζονται ψυχολογο!
ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ειναι ΑΓΕΥΣΤΟΙ των καρπών του Αγώνα -
-- πωπω ρε μάγκες τι γινεται τελικα;
ΤΟΣΟ ΧΑΛΙΑ Ειμαστε τελικα 'εντος της Ορθοδοξου Εκκλησιας";
Μυρμιδόνας
θελει να πει η κυρια Πηνελόπη, αλλά ντρεπεται:
ΑπάντησηΔιαγραφή"εμεις πιστεύουμε στον Τρεμπέλα (οχι στον Θεό, αλλα στον Παναγιώτη) -
διοτι ο Τρεμπελας μιλουσε ευγενικά, με το 'σεις και με το σας'...
...ενω εσενα Μυρμιδόνα, γιατι να σε ακουσουμε, αφου οταν μιλας συνηθως υβριζεις;"!
Ω ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΣ!
Να δειτε τι ΕΥΓΕΝΙΚΑ θα σας μιλαει ο Αντιχριστος οταν ερθει!
Υ.Γ.:
Για φανταστειτε ομως κυρια Πηνελόπη, καποιος να υβριζει ΕΠΙΤΗΔΕΣ;
Εκει τι θα λεγατε;
Μυρμιδόνας
Ιω 1,11: "Εις τα ιδια ηλθε, και οι ιδιοι αυτον ου παρελαβον".
ΑπάντησηΔιαγραφή--------------------------------
ΕΡώτηση προς τον δικηγόρο της κυρίας Σαλογραιας - κατοχος του ορθοδοξου ιστολογιου:
http://salograia.blogspot.com/
---------------------------------
Εσεις κυρια Σαλογραια, που ειστε υποτιθεται ΜΕΣΑ στο ΑΓιο Πνευμα και μεσα στις ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ και μεσα στα ΘΑΥΜΑΤΑ και μεσα στις ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ...πως γινεται - ΠΑΡΑΚΑΛΩ λυστε μου την απορια:
πως γινεται να μην αναγνωριζεται την ΑΓΙΟΤΗΤΑ του Γερ. Παίσιου;
Εναν αγιο εβγαλε ο αιωνας μας (μετα τον Αγ. Νεκτάριο) και αυτον τον απορριπτεται;
Εσεις, που ειστε μεσα στην "επιφοιτηση του Θεου" - πως γινεται να μην τιμάται το πιο "Πιστό Τεκνο" του Θεου, τον Γερ. Παισιο;
Τι αερολογιες ΓΡΑΦΕΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΑΣ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ - και ο κοσμος σας διαβαζει!
Τι χαζομαρες και Ηλιθιοτητες αναμασατε περι της "θειας χαριτος" και του "αγωνος"!
Μεσα στον ΦΘΟΝΟ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΤΕ εσεις οι παλαιοημερολογιτες!
Δεν το αντεχει ο νους σας, δεν το βασταει το μυαλο σας, πως ο Θεός χαρίτωσε εναν Γεροντα, που ομως εκανε 'παρρεα' με τους Νεοημερολογιτες;
Αρα, προφανως προκειται για ΠΛΑΝΗ, σωστα κυρια Σαλογραια;
Μαλλον ειναι 'δαχτυλος του διαβολου', ετσι δεν ειναι;
Αφου ο διαβολος μεχρι και αγγελος του φωτος μπορει να μεταμορφωθει, γιατι να μην ειναι ο Γερ. Παίσιος και αυτος μια 'απεικονιση' του Εωσφόρου, ετσι δεν ειναι;
ΚΥΡΙΑ ΣΑΛΟΓΡΑΙΑ,
μηπως ηρθε καιρος να ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΑΣ;
Μετα τιμής
Μυρμιδόνας
Το ΠΟΙΟΣ μιλάει(με τί κύρος)
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, είναι ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ.
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΟΛΩΝ.
Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ, ΘΑ ΛΕΕΙ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ, ΙΝΑ ΠΛΑΝΗΣΕΙ ΕΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ, ΜΑΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
Ξ Α Ν Α Ρ Ω Τ Ω.
Η ΣΑΛΟΓΡΑΙΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ, ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΟΥ ΤΗΣ ΚΑΝΕΤΕ.
ΕΧΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΠΡΟΣΕΧΩΣ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΑΙΝΕ, ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΘΕΤΕΤΕ ΑΠΟΡΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΑ.
ΞΑΝΑΡΩΤΩ.
Η ΣΑΛΟΓΡΑΙΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ.
ΕΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΤΕ ΚΥΡΙΕ ΜΥΡΜΙΔΟΝΑ;
Π Ο Ι Ο Σ;
ΚΑΙ Π Ο Ι Ο Σ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ.
ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ ΤΟ ΨΩΜΑΚΙ ΣΑΣ;
ΟΤΑΝ ΜΑΘΟΥΜΕ ΑΠΟ Π Ο Ύ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ ΤΟ ΨΩΜΑΚΙ ΣΑΣ ΚΑΙ Π Ο Ι Ο Σ ΣΑΣ
Π Λ Η Ρ Ω Ν Ε Ι
ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΒΟΚΑΡΕΤΕ ΑΣΥΣΤΟΛΑ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
κύριε Ανώνυμε,
ΑπάντησηΔιαγραφήθα σας απαντησω απο που πληρωνομαι - επιτελους να πεσουνε οι μάσκες -
αλλα θα μου πείτε εσεις πριν:
Τι υποθεση κανετε, για ποιους λογους αραγε η κυρία Σαλογραία ειναι 'διστακτικη' απεναντι στον Γερ. Παίσιο;
Για να μην πω αρνητική;
Δεν εχει γραψει ουτε μισο γλυκό λόγο για τον Γερ. Παίσιο.
Δεδομένου του 'βεληνεκους' του Γεροντα, πρεπει να εχει η κυρια Σαλογραια πολυ δυνατά χαρτιά στο χερι της, σωστα;
Δεν μπορει ας πουμε για απλα πταίσματα να απορρίπτει τον Γεροντα, σωστα;
Γιατι δεν μας λεει τι την ενοχλει;
*********************************
Συνεχίζετε κύριε Ανώνυμε να εστιάζετε στα 'προσωπικα' μου - για να με φιμωσετε προφανως!
Μαλιστα, αυτην την φορα επαυξάνατε:
Μαθατε, οτι η κυρια Σαλογραια, εχει στοιχεια μου...και σε λιγο καιρο θα αρχισει να τα δημοσιεύει!
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ για να μην απαντησει στο προβλημα του Παισίου;
ΜΑΛΙΣΤΑ!
Ελεύθερα λοιπον, διχως να νιώθει τύψεις και ενοχές - να βγάλει στην ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ - της δινω ολο το ελευθερο -
- οτι στοιχειο εχει εναντίον μου!
Οτι της ειπανε!
Οτι πιθανον ακουσε!
Οτι ισως υποψιάζετε!
Παρακαλω κύριε Ανώνυμε να το μεταβιβάζετε στην κυρια Σαλογραια, μιας που η ίδια εχει κατι μηνες να επισκεφτει το ιστολογιο του Αμέθυστου, όπως γραψατε πιο πανω!
Εν αναμονή λοιπον των προσωπικων μου αποκαλυψεων
- επιτελους ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ!
Μυρμιδόνας
Ετσι, για του λόγου το αληθες:
ΑπάντησηΔιαγραφήΓραφει η κυρία Πηνελόπη:
Στις 8:43 μμ:
"Το να μην γραφω σε αυτο το blog δεν παίζει. Δεν τίθεται καν θεμα. Κανεις δεν θα μου απαγορεψει να γραφω"
Και λιγο πιο μετα:
Στις 9:59 μμ
Δηλ μολις μια ωρα μετα και 10 λεπτα - ΠΟΥ ΝΑ ΦΑΝΤΑΖΟΤΑΝΕ Η ΚΑΗΜΕΝΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ οτι με τα ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ του Μυρμι θα εφτανε σε αδιέξοδο - αν απαντουσε απλα θα χειροτέρευε την κατασταση της; -
γραφει:
"Γεια ...εγω φευγω τωρα...δεν ξαναγραφω...ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ"!
*********************************
Πως αλλάζει ο ανθρωπος αποψη ΜΕΣΑ ΣΕ μόλις ΜΙΑ ΩΡΑ, ε;
Καμια φορα...για να 'διωξεις' καποιον...δεν χρειάζεται ΚΟΠΟΣ, χρειαζεται ΤΡΟΠΟΣ! :)
Υ.Γ.:
Δεν εφυγε ο Χριστός απο τον Ιούδα, ο Ιούδας εφυγε απο τον Χριστό!
ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ μαλλον ΚΥΡΙΑ ΠΗΝΕΛΟΠΗ δεν σας τα εμαθαν τα βιβλια του Τρεμπελα, σωστα;
Μυρμιδόνας
Παρακαλώ τον Αμέθυστο, ότι σχόλιο ερχεται 'εναντιον' μου να το ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα μην 'λογοκρινει' κανενα εμαιλ!
Μυρμιδόνας
Γράψτε κάτι εναντιον του Τρεμπελα, και στείλτε το σε ενα απο τα παρακάτω Ορθόδοξα ιστολόγια - ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΡΡΩΣΤΕΙΑ που κρυβεται πισω απο το ΠΛΗΡΩΜΑ της Εκκλησιας!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://vatopaidi.files.wordpress.com/
http://thriskeftika.blogspot.com/
http://www.orthodoxostypos.gr/
http://orthodox-answers.blogspot.com/
*********************************
Θα μπορουσα να σας δωσω με ευκολια αλλες δεκα διευθύνσεις, δεν νομιζω να εχει νόημα.
Σας εδωσα τα ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΟΠΥΡΗΝΙΚΑ ορθοδοξα Ιστολογια του Ιντερνετ - ΠΙΟ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ, σωστα;
Της Μεγιστης Μονής Βατοπαιδίου Αγιου Ορους.
Μια Χριστιανική εφημερίδα υπαρχει στην Ελλαδα, ο Ορθόδοξος Τύπος.
Αμ το blog για τα 'θρησκευτικα";
Ή το αλλο "με τις Ορθοδοξες Απαντησεις" - εκει ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΕΛΑΝΙ ΑΦΟΥ ΣΕ ΔΙΑΓΡΑΨΟΥΝΕ, γραφουνε "ΜΗ ΕΠΙΘΥΜΗΤΑ ΣΧΟΛΙΑ"!
*******************************
ΔΕΝ ΣΑΣ ΛΕΩ ΝΑ βρισετε τον Τρεμπέλα, απλα να γραψετε π.χ. "ρε παιδιά, καλος ο Τρεμπέλας, δεν λεω, αλλά μηπως εκανε καπου λαθος;" -
- ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΕΤΑΞΟΥΝΕ ΕΞΩ, σαν ενα 'ψόφιο σκυλι'...
ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΘΑΥΜΑΣΕΤΕ ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΥΦΟΣ των σημερινων Χριστιανων!
ΟΜΟΛΟΓΩ Οτι αυτα δεν τα γνωριζα στην αρχη, οταν αρχισα να επισκεπτομαι Ορθοδοξα Ιστολογια!
ΒΡΩΜΑ ΚΑΙ ΔΥΣΟΣΜΙΑ μεσα στην ορθοδοξια!
Μονο να κανουνε copy paste ξερουνε!!!
Μονο ως εκει τους κόβει!
Και αν τους κρινεις, μετα ψαχνουνε να δουνε ποιος σε πληρωνει και γιατι τους προβοκάρεις!
Η Αληθεια ειναι ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ!
Που ειστε Αγιοι Πατερες της ΟΡθοδοξιας να ενημερωθειτε!
Ουτε ο Άρειος δεν σκεφτηκε να πει στον Μεγα Αθανάσιο: "Δεν μου λες τωρα διακονε...ποιος σε πληρωσε για να μου κανεις αυτην την προβοκατσια;"!
ΜΑΓΚΕΣ, ΖΟΥΜΕ ΣΤΑ ΕΣΧΑΤΑ!
Αν η ορθοδοξια και ειναι ΣΚΟΤΟΣ, τοτε το ΣΚΟΤΟΣ του κοσμου ποσο;
Μυρμιδόνας
Κύριε Μυρμιδόνα ηρεμήστε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχετε πάρει εφαπτόμενες απαράδεκτες και ταξιδεύετε στο εξώτερο διάστημα των ΘΟΛΩΝ ΕΙΚΑΣΙΩΝ σας.
Ηρεμήστε.
Πιείτε και ένα ποτηράκι κόκκινο κρασάκι,που τόσο μας έχετε πει ότι σας αρέσει, πιείτε το κάτω απο μια ευλογημένη κληματαριά.
Ηρεμήστε.
Κανείς ΔΕΝ σας γνωρίζει και επομένως δεν μπορει να βγάλει προσωπικά σας δεδομένα στον αέρα ακόμα και ΑΝ ήθελε.
Και επειδή σας λέω ότι γνωρίζω ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ την κυρία Σαλογραία,
σας διαβεβαιώνω ότι η κυρία Σαλογραία, δόξα τω Θεώ, μόνο "κατίνα" δεν είναι.
Και ΑΝ διέθετε προσωπικά σας στοιχεία ΠΟΤΕ της δεν θα τα έβγαζε στις ρούγες του Ιντερνετ ΧΩΡΙΣ τη ΕΓΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ άδειά σας.
Ηρεμήστε κύριε Μυρμιδόνα.
Ελλοχεύουν εγκεφαλικά και καρδιακά για τους συγχυσμένους, και είναι κρίμα.
Πηγαίνετε να κάνετε κάτι ευχάριστο
Ενα δροσερό μπάνιο στη θάλασσα π.χ.
Αφήστε την αγάπη του Κυρίου να σας γεμίσει και ΜΗΝ τρώγεστε με το τι κάνουν ή ΤΙ ΔΕΝ κάνουν σωστό οι άλλοι κατά τη γνώμη σας.
ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΑΡΙΩΔΕΣ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΕ,
ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΓΡΑΨΟΥΝ
Ή ΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΡΑΨΟΥΝ,
ΚΑΙ ΠΌΤΕ ΘΑ ΤΟ ΓΡΑΨΟΥΝ
ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΓΡΑΨΟΥΝ.
ΕΝΗΛΙΚΙΩΘΕΙΤΕ ΚΎΡΙΕ ΜΥΡΜΙΔΟΝΑ.
Ο Θεός ΣΕΒΕΤΑΙ την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΟΛΩΝ μας.
ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΚΑΙ σείς...
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΧΑΣΟΜΕΡΙ.
ME ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ;
OVER!
τι κριμα να μην εχω λιγο χρονο να πω κανενα μασλατι που λεμε και στο χωριο μου. Ο ανωνυμος λεει οτι ξερουμε ποια ειναι η σαλογραια ενω εσυ μυρμιδονα εισαι περιπου η μετενσαρκωση της Οσιας Μαριας της Αιγυπτιας ως προς τη δυνατοτητα εξαφανισμου. Και τι εγινε που δεν ξερεις ποιος ειναι ο μυρμιδονας και ο συκεωνας; Αυτο ειναι το προβλημα σου; Ο ανθρωπος γραφει και λεει αυτα που λεει. Ειλικρινης ειναι. Αν συμφωνεις, εχεις ενσταση διοτι δεν σου στελνει το βιογραφικο του; Δλδ αν εσυ διαβασεις κατι απο τον Αγιο Γρηγοριο Νυσσης και σε πιασει φαγουρα ανασφαλειας θα συμφωνησεις μονο αν ταυτοποιησεις το γραπτο; Και τι θα πεις τοτε ...ε... αφου το λεει ο Νυσσης ετσι θα ειναι; Τι μας λετε μωρε γκεσταπιτες που εισαστε φυλακισμενοι και θελετε να φυλακισετε και την ελευθερια των ανθρωπων με τη λαδοκολλα που εισαστε ηδη τυλιγμενοι. Κατεθεσε αυτο που Ο Κυριος σου φανερωνει και ασε τα ελλας ελληνων χριστιανοφαγων. Ευλογειτε.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Χαλάρωσε"
ΑπάντησηΔιαγραφήθα βάλουμε στο ίδιο τραπέζι ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ , τον ηλεκτρονικό Μυρμιδόνα με τον άγιο Γρηγόριο;
Ο ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ,ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΑΓΙΟΣ Ο,ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΕΙΧΕ ΣΦΡΑΓΙΣΕΙ ΠΡΩΤΑ ΜΕ ΤΟ ΒΙΟ ΤΟΥ.
\
ΔΕΝ ΕΚΤΡΕΠΟΤΑΝ ΣΕ ΣΟΦΙΣΤΕΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗς...ΠΥΓΗΣ!
Σας πείραξε τόσο η ζέστη ή προσωπικη εμπάθεια και γράφετε με χάλαση συνειρμού;
...........................
Και τι είναι το μασλάτι;
Μαλιστα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα σχολια αποδεικνύουνε την Αληθεια.
η κυρία Ανώνυμη, που προφανως ειναι και η Σαλογραια, -
- διοτι ταιριάζει και το γραφικο της στυλ και οι ανοησιες που γραφει -
- εξαλλου ποιος λογικος ανθρωπος θα βρισκότανε ποτέ να υποστηρίξει την Σαλογραια;
........εχει ανακαλυψει, οτι εμεις ειμαστε στα προθυρα εγκεφαλικου και εμφραγματος...
Και αφου ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ να απαντησει επι της ουσιας - στο θεμα του Γεροντα -
- και αφου τα 'ΑΝΑΚΑΤΕΨΕ" όλα - εδω και μήνες ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΡΗΞΕΙ με το Παλαιο Ημερολογιο ...
..τωρα το παιζει ανετη -
"Ηρεμηστε καλε,
καλε, τι παθατε καλε μεσημεριατικα καλε, αγαπατε αλληλους καλε"!
ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣη αθεης φεμινιστριας!
....
Τελικα κυρια Ανώνυμη, γιατι δεν ενημερωνετε την κυρια Σαλογραια να μας δωσει απαντησεις επι του θεματος;
Τι την ενοχλει στον Γερ. Παίσιο;
Υ.Γ.:
Για να 'αντικρουσει' τον "χαλαρωσε" τι βρηκε να πει η κ. Σαλογραια;
"Μηπως ο Μυρμιδόνας ειναι ο Αγιος Γρηγοριος;"
Οχι, ο Μεγας Βασίλειος ειμαι!
.....βλεπετε ποσο κριμα ειναι να εισαι μεσα στην Εκκλησια και να εισαι ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ αρρωστη;
Μυρμιδόνας
Καταλάβατε τωρα γιατι ο Απ. Παύλος ειπε η "γυνη να σιωπεί" εντος της Εκκλησίας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ριξετε μια ματιά στα άνω σχόλια - θα παρετε μια ιδέα!
***********************************
Ενω το 'καυτό θεμα' του Γερ. Παισίου εφτασε επιτελους σε κρισιμο σημείο - τι βρηκε να απαντήσει η 'ανώνυμη' φίλη;
"Αμα θελω σου απαντάω!
Ακους εκει!
Εσυ θα μου πεις πότε θα απαντήσω;
Για ενηλικιώσου Μυρμι"!
ΑΚΟΥΤΕ ΤΙ ΣΑΣ ΓΡΑΦΩ;
Δεν λεει καλυτερα: "δεν απανταω, διοτι δεν με συμφέρει", αλλα λέει οτι θα απαντήσει όποτε εκεινης της κανει κέφι!
Άρα και εγω στο εξης, νομιμοποιουμαι να κανω οτι θελω στην ζωή μου, και οταν επιτελους με φερετε μια φορα προ των ευθυνων μου, να σας κοροιδευω απο πανω:
"Αμα γουσταρω απανταω, αν δεν γουσταρω, να πάτε ολοι να σκάσετε, δεν με ενδιαφερει';
ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗΣ γυναικας;
----------------------------------
Τον άντρα, αν μαλωσεις μαζι του, του λες και ενα 'αντε γαμ"...την γυναικα τι να της πείς;
Θα σου κανει και μηνυση - και θα σε πανε μεσα σαν τον Στρος Καν - πριν καταλαβεις τι εγινε, θα βρεθεις στην φυλακή!
Και αντε να αποδειξεις μετα οτι δεν εφταιχες!
ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΩΡΕ ΣΑΣ ΛΕΩ, γιατι ο Μεγας Αποστολος των Εθνών ειπε η Γυναικα να ΣΙΩΠΑ εν τη Εκκλησια;
*********************************
Απο τα ανω σχόλια πΗΡΑΤΕ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΓΕΥΣΗ, τι θα γινει σε λιγα χρονια, οταν η γυναικα ΕΙΣΕΛΘΕΙ στον ΚΛΗΡΟ!
Καταλαβατε τι εχει να γινει - Ο Θεος να βάλει το Χερι Του!
Διοτι προφανως οι πιο ΑΣΧΕΤΕΣ θα αιτηθουνε να γινουνε ιέρειες - οπως κατι καθηγήτριες της Θεολογιας του ΑΠΘ!
"οτι θελω σας λεω, οτι θελω σας κανω, και αν σας φτασω στο σημειο να σκασετε, εγω θα το διασκεδαζω...θα σας κοροιδευω να πατε να κανετε κανενα μπανιο...και αν περιμενετε μια απαντηση μου..τοτε θα κατεβασω την φουστα μου...θα σας δειξω τα πισινα μου...και θα γελαω.... 'χαχα, ποσο μαλακες ειστε, μαζι μου ασχολειστε"!
ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ γιατι "υβριζω";
ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ κυρια Πηνελόπη;
Μυρμιδόνας
ο υβριστής
Θα απαντήσω εγω λοιπον ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ 3 ΛΟΓΟΥΣ οι Παλαιοημερολογιτες δεν εχουνε και τις 'καλυτερες' σχεσεις με τον Γερ. Παίσιο!
ΑπάντησηΔιαγραφή"Δεν τρελαινονται' κιόλας!
(Οι του Παλαιού γιατι εχουνε την αντίληψη, οτι οι υπόλοιποι τρώνε κουτόχορτο; Δωσαμε τετοιο δικαιωμα;)
---------------------------------
1. Ο πρώτος λογος ειναι αυτός που ανεφερα πιο πανω.
Δεν γινεται ορθόδοξος Μοναχός να συχνάζει σε γυναικειο μοναστηρι!
Αρα, ειναι αιρετικός, ειναι εκ του διαβολου!
2. Ο δεύτερος λογος ειναι:
Δεν γινεται ενας σωστός ορθοδοξος μοναχος να μην καταδικασει το Νεο Ημερολογιο! Να κανει παρρεα με τους Νεοημερολογιτες - τι αηδία!
Οχι μονο αυτό, αλλά είπε:
"ΣΤον παραδεισο θα μπουνε και Νεοημερολογιτες, θα το δειτε"!
Ε αυτό ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΚΑΘΕ ΟΡΙΟ ΑΝΟΧΗΣ!
********************************
3. Και ο τρίτος λογος ειναι ο εξης.
Οι του Παλαιού εχουνε να αντιμετωπίσουνε ενα μεγαλο προβλημα. Οπως και να το κανουνε, ο Γεροντας ητανε θαυματουργός.
Τα μισά απο αυτα που λεει ο κοσμος να ειναι αληθεια, προκειται για μεγαλο Άγιο.
Πως λοιπον θα ξεπερασουνε τον σκόπελο των θαυμάτων και προφητειών του Γεροντα;
Δεν μπορουνε να τον κατηγορησουνε οτι ολα αυτα ειναι εκ διαβολου, διοτι και οι δικοι τους Γεροντες, του Παλαιου, εχουνε να επιδείξουνε αντίστοιχα θαυματα.
Λοιπον, εκει πανω τι σκαρφίζονται;
ΑΚΟΥΣΤΕ να δειτε τι κανουνε:
Διαβάζουνε ολο τον Βίο του Γεροντα και ολες τις Διδαχες του..
..και 'εντοπίζουνε' οτι εκανε μονο ο Παίσιος και κανεις αλλος μοναχος του Παλαιου.
Ε λοιπον, οτι 'καινουργιο' διαβαζουνε το αποδιδουνε στον Σατανά!
Τα υπόλοιπα δεν τα αγγίζουνε, διοτι τα ίδια ειπανε και αλλοι Γεροντες.
Οτι ομως ειπε ή εκανε μονο ο Γερ. Παίσιος - αυτό σε εναν 'μελλοντικο διαλογο' - θα τα παρουσιάσουνε ως "διαβολικα γεγονοτα"!
Ειπατε τίποτα;
Βέβαια ολα αυτα θα τα κανουνε με την σκέψη οτι εμεις δεν εντοπισαμε την παγίδα που πανε να μας στήσουνε!
Ξαναρωταω: γιατι οι του Παλαιου πιστεύουνε οτι εμεις του Νέου τρώμε κουτόχορτο;
Μυρμιδόνας
Και ενα τελευταιο σχόλιο, για να μην δημιουργηθουνε παρεξηγήσεις οσον αφορα το ζητημα του Πατρίου Ημερολογιου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο λεω ειλικρινα: σεβομαι το Παλαιο Ημερολογιο, βεβαια όχι ολους, γιατι σε καποια ΜΟναστηρια εχω ακουσει τα "Οργια" και τα "Εκτροπα".
Ομως, υπαρχουνε και Μοναστηρια του Πατρίου που πραγματικα ειναι ορθόδοξα.
Πριν 20 χρονια, οταν βρεθηκα στην Αθηνα για κατι δουλειες, επισκεφτηκα το Μοναστηρι του Αγιου Κυπριανου, στον Ωροπό Αττικής.
Εμεινα 2-3 μερες αν θυμαμαι καλα.
Μετα απο πέντε χρονια ξαναπηγα.
Λοιπον, και τις δυο φορες εφυγα με τις πιο αριστες εντυπωσεις!
Οι μοναχοι εκει κανουνε πολυ 'καλη δουλεια', κανουνε αγώνα, ζουνε εν Χριστώ!
Ιδιαίτερη εντυπωση μου εκανε ενας Μοναχός, που αργότερα ανέβηκε στην Ιεραρχια - δεν χρειαζεται να πω το ονομα του...
..ο οποιος ητανε πραγματικα απο τους πιο ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΥΣ μοναχους που εχω γνωρισει!
Ο Θεός να τον εχει καλα και να τον ενισχυει στο εργο του - αν αυτός ο μοναχός φτασει σε μεγαλη ηλικια, θα γινει ενας πολυ σοφός Γεροντας!
Αυτα.
Ελπιζω να καλυψα το θεμα!
Μυρμιδόνας
Μυρμιδόνα ο λόγος που είναι επιφυλακτικοί οι παλαιοημερολογίτες απέναντι στον Γέροντας Παΐσιο είναι επειδή λένε ότι είχε πει ότι ο Βαρθολομαίος είναι ο καλύτερος Πατριάρχης. Και επειδή ο Βαρθολομαίος είναι μέγας προδότης της Πίστεως και πιστός μαθητής του Πάπα Ιωάννη Παύλου του δευτέρου στη προσέγγιση των μονοθεΐστικών θρησκειών. Πρώτα ο Πάπας Ιωάννης Παύλος ο δεύτερος φίλησε το Κοράνι, αργότερα ο Βαρθολομαίος το χάρισε και το αποκάλεσε ιερό ενώ αυτό βλασφημεί τον Κύριο αρνούμενο την θεότητά Του! Επίσης ο Βαρθολομαίος όπως έχει άλλωστε δηλώσει και ο ίδιος είναι πιστός συνεχιστής της πορείας του άλλου μεγάλου προδότη της Πίστεως του Αθηναγόρα και όπως ο Αθηναγόρας μνημόνευε τον αιρετικό Πάπα, έτσι κάνει και ο Βαρθολομαίος! Όπως ο Αθηναγόρας εξομολογιόταν σε Ραββίνο, έτσι και ο Βαρθολομαίος δεν έχασε την ευκαιρία να μην πάει στη Συναγωγή να πάρει το ανώτερο βραβείο του Ιουδαϊσμού, το Σύμβολο των Μακαββαίων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια αυτό οι παλαιοημερολογίτες είναι επιφυλακτικοί απέναντι στον Γέροντας Παΐσιο. Αν μπορεί ο Αμέθυστος ή κάποιος άλλος να μας πει αν τελικά ο Γέροντας είχε πει για τον Βαρθολομαίο ότι είναι ο καλύτερος Πατριάρχης ή όχι... Επίσης ο Βαρθολομαίος μοιάζει και με τον Πάγκαλο στις δηλώσεις του για τους ήρωες του 1821... Τελικά ο Βαρθολομαίος ούτε Έλληνας είναι επί της ουσίας αφού λέει ξυπόλυτους του ήρωες του 1821, αλλά ούτε και Ορθόδοξος Πατριάρχης επειδή στη διδακτορική του διατριβή αποκαλεί του Ιερούς Κανόνες τείχη του αίσχους και ο ίδιος βάλθηκε να μην χάσει ευκαιρία παραβίασης Ιερού Κανόνα στα θέματα συμπροσευχής με αιρετικούς. Συμπέρασμα, αυτό που θα περίμενε κανείς να πει ο Γέροντας Παΐσιος για τον Βαρθολομαίο θα ήταν ότι είναι ο χειρότερος Πατριάρχης που υπήρξε ποτέ στον θρόνο του Οικουμενικού Πατριαρχείου.
Εμείς δέν γνωρίζουμε ένα τέτοιο λόγο τού Γέροντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘά προσπαθήσουμε νά μάθουμε άν είναι αλήθεια.
Γιατί όμως είναι προνόμιο τών παλαιοημερολογιτών νά αμφιβάλλουν γιά τήν ποιότητα τού Βαρθολομαίου;
Καί μάλιστα νά διεκδικούν αυτό τό προνόμιο καί από αυτό εδώ τό μπλόγκ;;;
Μήπως χάσαμε ότι είχαμε καί δέν είχαμε;;
Πόσο απέχει ο φαρισαϊσμός από κάτι τέτοιες δηλώσεις;;
Ανώνυμε 18/7/11 8:49 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Εστω οτι ο Γέροντας είπε οτι ο Βαρθολομαιος ειναι καλος Πατριάρχης.
Εγω ξερεις τι καλα λογια ελεγα στην αρχή για την Σαλογραια;
Ο Βαρθολομαίος τότε ήτανε νέος Πατριάρχης, 2-3 χρονια πριν πεθανει ο Γερ. Παίσιος.
Μπορει τότε να εδειξε καλα δείγματα ο Βαρθ.
ΑΡγότερα ομως μεταλλάχτηκε σε αυτο που ειναι τώρα
-------------------------------
2. Παντως, ουτε εγω εχω διαβασει πουθενά τετοια φραση του Γεροντα.
Εχεις κάποια πηγή;
ΜΑ ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΕΤΟΙΟΣ ΛΟΓΟΣ του Γεροντα, οι ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ θα μας τον ειχανε δειξει εκατο φορες ως τωρα!
Τοσες μερες που φωνάζω 'γιατι δεν αναγνωριζετε τον Γεροντα' - θα ειχαν σπεύσει να μας ενημερωσουνε!
--------------------------------
3. Για τον Αθηναγόρα εχεις αδικο Ανώνυμε.
Και ετσι μαλλον φαινεται οτι εχεις αδικο και για τον Βαρθολομαιο!
Διοτι για τον Αθηναγόρα μιλησε πολυ ΑΥΣΤΗΡΑ ο Γεροντας!
Δεν θυμαμαι που το διαβασα, αλλα ελεγε ο π. Παίσιος:
"Να πάρει χρονια απο μενα ο Θεός και να τα δωσει στον Αθηναγόρα, για να προλαβει να μετανοησει για τις αμαρτιες του" - καπως ετσι το ειπε, σε ελευθερη αποδοση το γραφω.
4. Πολυ σωστα επισημαινει ο Αμέθυστος: μονο οι του Πατρίου ειναι κατα του Βαρθολομαιου;
Εμεις λιγα γραφουμε κατα;
Π.χ. οταν περυσι τον Αυγουστο γιορτασε στην Παναγία ΣΟυμελα - εγω δεν ΥΒΡΙΣΑ τον Βαρθολομαιο - που μαλιστα ειχε διπλα του τον Μεσσηνίας τότε;
5. Υπαρχουνε και site των Παλαιοημερολογιτών.
Εμεις γιατι δεν παμε στα δικα τους blogs να τους πουμε για τα αισχη του Πατρίου - που σιγουρα εχουνε ακουστει ουκ ολιγα;!
Αληθεια, γιατι η κυρια Σαλογραια ΞΗΜΕΡΟΒΡΑΔΥΑΖΕΙ στα blogs του Νεου;
Τι δουλεια εχει η αλεπου στο παζάρι;
Σαν πιστή Παλαιοημερολογιτισσα δεν θα επρεπε να ειναι στα blog του Πατρίου;
6. Αλλά ετσ ειναι!
Οταν πανε στην δικη τους Εκκλησια, εκει φορανε 'μακριες φουστες μεχρι τον αστραγαλο' - και το παιζουνε 'σιγανοπαπαδιες' και 'ταπεινες και σεμνες' -
- και μόλις επιστεφουνε σπιτι, μπαινουνε στο ιντερνετ και βγαζουνε γλωσσα!
"χιχι, γιατι να σου απαντησω; Οτι γουσταρω εγω θα κανω, χαχα, θα απαντησω οταν μου κανει κεφι...αντε πηγαινε να κανεις κανενα μπανιο, ακουσες τι σου ειπα;"!
Υ.Γ.:
Αραγε, οταν μια κυρία του Πατρίου ρωταει κατι τον πνευματικο της, αραγε εκεινος της απανταει:
"Οταν γουσταρω εγω θα σου απαντησω";
Λετε, απο τους Πνευματικους να το κολλησανε;
Μυρμιδόνας
ειναι να κοβεις φλεβες. Μα την αληθεια τετοια πωρωση δεν εχει ξαναγινει. Διαβασε το βιο του Αγιου Γερασιμου Ιορδανιτη. Ειπε οτι ειναι ο καλυτερος πατριαρχης ... ε...και τι εγινε μηπως σε εκοψε εσενα απο την πηγη της χαριτος; Υποκριτες. Εδω γυρισε τουμπα ο κοσμος απο το περισεμα χαριτος κι εσυ μου λες οτι ο μοναχικος του σκουφος δεν ηταν αγιον-ορειτικος. Τι να πεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤους πονηρους ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά ετσι ειναι, οταν νομιζεις οτι είσαι 'κάποιος' και εισαι 'σωστός' - ΤΥΦΛΩΝΕΣΑΙ!
Δεν μπα να εισαι ΠΡΟΦΕΣΣΟΡΑΣ, δεν μπα να εχεις δικο σου Ορθοδοξο Ιστολογιο!
*********************************
Δηλ τι παραπάνω θελανε να δουνε απο τον Γέροντα για να "ΣΥΓΚΙΝΗΘΟΥΝΕ" και να πιστεψουνε;
Δηλ ενας Γερ. Παίσιος βγαινει ας πουμε καθε μερα;
Οταν ο Φίλιππος ετρεξε στον Ναθαναήλ να του πει οτι "βρηκαμε τον Μεσσια" - αργότερα, οταν ο συναντήθηκε με τον Κύριο, ακολουθησε ο εξης διαλογος:
Ιω 1,49.Λεγει αυτω Ναθαναηλ’ ποθεν με γινωσκεις; απεκριθη Ιησους και ειπεν αυτω’ προ του σε Φιλιππον φωνησαι, οντα υπο την συκην ειδον σε.
Απεκριθη Ναθαναηλ και λεγει αυτω’ ραββι, συ ει ο υιος του Θεου, συ ει ο βασιλευς του Ισραηλ.
Απεκριθη Ιησους και ειπεν αυτω’ οτι ειπον σοι, ειδον σε υποκατω της συκης, πιστευεις; Μειζω τουτων οψει".
*********************************
Επειδή ο Κύριος του ειπε οτι σε ειδα κατω απο το δεντρο - ΗΔΗ ΠΙΣΤΕΨΕ ο μαθητής - ο Γεροντας Παίσιος που εκανε "ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΡΑΤΑ" - τι αλλο θελουνε δηλ οι Παλαιοημερολογιτες να ΔΟΥΝΕ για να πιστεψουνε;
********************************
ΜΙκρη ΛΕπτομερεια - την αφησα για το ΤΕΛΟΣ!
Πριν γινει ο ανω διαλογος του Κυρίου με τον μαθητή, ειπε ο Κύριος για τον Ναθαναήλ:
Ιω 1,48: "ιδε αληθως Ισραηλιτης, εν ω δολος ουκ εστι"
*********************************
Μαντάμ Σαλογραία,
για να ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ τον Γερ. Παίσιο, πρεπει να εχεις ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΡΔΙΑ!
Να μην εισαι πονηρη! Να μην εχεις ΔΟΛΟ μεσα στην ψυχη σου!
ΜΟΝΟΝ ΤΟΤΕ θα μπορεσεις με την Χάρι του Θεού να δεις την Αγιότητα του Γερ. Παισίου!
Μυρμιδόνας
το μασλατι ειναι η κουβεντα. Με πειραξε πολυ αυτο το νεοεποχιτικο πνευμα, του να μεμφει ο μυρ επειδη δεν ειναι γνωστο τι βρακι φοραει. Μιλαμε τετοια εγγλεζικη διαστροφη δεν εχει ξαναγινει απο ανθρωπους που προσευχονται στον Κυριο. Η απαντηση που εδωσε ο ανωνυμος δεν ικανοποιει και δηλωνει υπεκφυγη παρα μετανοουντα. Τωρα αν ο συγκεκριμενος ανωνυμος εχει προβλημα με τον μακαριστο και εν Αγιοις Γεροντα Παισιο να παει να βρει τον Τρεμπελα που εχει βγαλει το απαυγασμα του μυστηριου της Ορθοδοξιας , τον Αγιο Συμεων τον Νεο Θεολογο παλαβο. Ειπαμε ο Κυριος ακομη δινει τη Χαρη του και το Αγιο Πνευμα οπου θελει πνεει και μερικοι ψαχνουν το κοπυραιτ. Οταν ομως, οπως ειπε και ο μακαριστος και εν Αγιοις Γεροντας Αθανασιος ο Μυτηλυναιος, οταν ο Κυριος θα τραβηξει το παναγνο χερι του και θα χαθει η χαρις τοτε να δουμε που θα κρυφτουν ολοι οι περιπτωσιολογοι της χαριτος. Η χαρη του Θεου ειναι εκφραση ελευθεριας και οταν αρνεισαι αυτο το θεμελιωδες για την δογματικη της Εκκλησιας σιγουρα η ανελευθερια ειναι σαρκα σου. Κατα τον Αγιο Γρηγοριο τον Παλαμα στο χωριο --εμε εγκατελιπον πηγην υδατος ζωντος-- το ζων υδωρ ειναι η θεια χαρη και ενεργεια του Αγιου Πνευματος. Ετσι η χαρη ως ενυποστατη --διοτι θεωρειται μεσα απο την υποσταση αλλου-- στην εικονα του Θεου, τον Γεροντα Παισιο ( μιας και ο λογος ) μας φανερωσε πολλα απο τα μυστηρια της αγαπης του Αγιου Πνευματος. Τουτεστιν οταν ο Αγιος Τριαδικος Θεος λουζει με την ακτιτση ενεργεια του τα πλασματα του, ποση τυφλοτητα πρεπει να εχει κανεις ωστε να μην μπορει να κοιταξει τον χαριτωμενο ηλιο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕντάξει χαλάρωσε μάς δούλεψες όλους, κοιμήσου ήσυχος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέτοια επιδειξη κακοδοξίας καί ανοησίας δέν έχουμε ξαναδέι μπροστά μας.
Μάς δούλεψες όλους! Τί νά σού πώ είσαι πολύ έξυπνος, ΔΑΣΚΑΛΕ!
Παρακαλώ,
ΑπάντησηΔιαγραφήας πεί κάποιος στον κ. Μυρμιδόνα ότι με το να ΒΑΖΕΙ ΣΕ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ Π Ο Τ Ε ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΓΡΑΨΕ η Σαλογραία,ΠΑΡΑΠΛΑΝΕΙ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ και δίνει δικαίωμα σε κάθε καλοπροαίρετο αναγνώστη, να χαρακτηρίσει
τη ΣΤΑΣΗ του κυρίου ΜΥΡΜΙΔΟΝΑ,
ως ΚΑΚΕΝΤΡΕΧΗ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑΣ της Σαλογραίας.
..............
Κύριε ΜΥΡΜΙΔΟΝΑ, ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΤΕ ΠΕΙΣΤΙΚΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΣΑΛΟΓΡΑΙΑ,
ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΝΑ ΠΑΡΑΘΕΤΕΤΕ ΤΑ ΛΙΝΚΣ, ΑΥΤΟΥΣΙΑ,
ΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ
(ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΤΕ ΜΟΝΟΣ ΣΑΣ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΤΙΣ ΕΙΠΕ Η ΣΑΛΟΓΡΑΙΑ, ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΣ ΣΕ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ, ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΙΣΤΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΞΑΝΑΛΕΩ).
ΝΑ ΠΑΡΑΘΕΤΕΤΕ ΤΑ ΛΙΝΚΣ ΚΥΡΙΕ ΜΥΡΜΙΔΟΝΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Δ Ι Κ Η ΣΑΣ,
Δ Ι Α Σ Τ Ρ Ο Φ Η
ΤΩΝ ΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΟΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΣΑΛΟΓΡΑΙΑΣ.
ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΚΤΡΕΠΕΣΘΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΥΔΑΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.
ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΜΟΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΑΣ
ΚΥΡΙΕ ΜΥΡΜΙΔΟΝΑ, ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ Η ΖΕΣΤΗ, ΑΛΛΑ ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΤΕΡΑ.
Κύριε Μυρμιδόνα, η κυρία Σαλογραία
ΔΕΝ ασχολείται ΠΛΕΟΝ, μαζί σας.
ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ, λοιπόν,και σεις.
Ο ΘΕΟΣ ΑΣ ΣΑΣ ΕΛΕΗΣΕΙ,
ΑΝ ΒΕΒΑΙΩΣ
ΤΟΥ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ.
αρματωθηκες λεξεις και νοηματα μα το αλλο μισο του δρομου θελει ποδια. Το χουι σου αδερφε μου ειναι ο φοβος σου μπας και σε δουλεψουν ή μπας και ειναι κανενας εξυπνοτερος. Θα σε φαει αδερφε μου. Αν κατι τετοιο φαινεται ( οπως το διατυπωνεις ) επειδη τετοια διαθεση δεν υπαρχει και ουτε υπηρχε, τοτε αυτο γλιστρα στο χωρο της παρεξηγησης των γραφομενων. Οσο για την κακοδοξια που ανακαλυπτεις οφειλεις να με δειξεις το ορθο. Ευλογειτε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦοβερο σχόλιο απο την κ. Σαλογραια, 10:17 πμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνα επιχειρημα της πιο δυνατο απο το άλλο!
Μην φοβάστε άλλο κυρία Σαλογραια, οτι ειχα να πω εναντιον σας, το είπα!
Ουτε τσίπα βλεπω οτι δεν διαθετετε, ουτε φιλοτιμο, ουτε λιγο να κοκκινισετε!
Τα μισά απο αυτά που εγραψα εναντιον σας, λιγο ΦΙΛΟΤΙΜΟ να ειχατε...λιγο ντροπή να ειχατε...
..αντι αυτού...εσεις τον χαβά σας!
Πιστεύω όποιος ειναι ΕΚ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ κατάλαβε τι ΡΟΛΟ βαράτε, και σε τι ΜΑΥΡΟ ΧΑΛΙ, ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΧΑΛΙ βρισκεστε!
Τελος καλα, ολα Καλα!
**********************************
Αμέθυστε,
εγω θα αποσυρθώ σιγα σιγα, θελω να 'ετοιμαστώ' λιγο για την 'ανοδο' μου στο Αγιο Ορος.
Πρεπει να κανω αυτό που είχες πει, να 'οργανωθω' - εχει συσσωρευτεί τεράστιο 'υλικο' - πρεπει να 'ταξινομηθει'!
Θα ενημερώνομαι απο το ιστολογιο σου και για οτι νεότερο - Θεου θελοντος...εδω ειμαστε...να τα λεμε, και μαζι σου και με τους υπολοιπους αναγνωστες του Ιστολογιου σου.
Καλον Αγώνα!
Μυρμιδόνας
Αγαπητέ Χαλάρωσε θα το επαναλάβω για άλλη μία φορά. Δέν διαμαρτύρομαι οτι κάποιος ΜΟΥ κάνει τον έξυπνο. Η αναγνώριση της εξυπνάδας μας είναι ο πιό κοινός τρόπος εκφράσεως της υπερηφανείας μας. Όλος ο σύγχρονος πολιτισμός είναι ένας πολιτισμός εξυπνάδας. Ακόμη και η τεχνολογία φτιάχνει έξυπνα αντικείμενα, δίνει έξυπνες λύσεις, σκλαβώνει με έξυπνο τρόπο. Για παράδειγμα ο Εγγλέζος ζεί για να πεί τις καθημερινές του εξυπνάδες. Ολόκληρες εκπομπές στηρίζονται στις εξυπνάδες. Οι άνθρωποι που παραλαμβάνουν βραβεία αισθάνονται την υποχρέωση να πούν μία εξυπνάδα. Είναι ασθένεια της διάνοιας, όπως η υπερηφάνεια. Γι'αυτό και οι Έλληνες, ο τελευταίος φυσικός λαός, συναντιόμαστε για να πούμε καμμιά μαλακία. Διότι η μαλακία είναι φυσική. Όσο για τις κακοδοξίες άκου. Η δόξα του Κυρίου που είδαν οι μαθητές στο Θαβώρ, δέν είναι άκτιστη ενέργεια. ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΣΤΑΣΗ. ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΞΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.ΜΠΟΡΕΙ Η ΘΕΩΣΗ ΝΑ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΚΤΙΣΤΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΖΩΗΣ. Η ΧΑΡΗΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ. ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΣΤΑΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ, ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΦΙΛΟΚΑΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΣΤΟ ΑΓΓΕΛΙΚΟΥΔΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ ΘΕΙΟΝ Μυρμιδόνα
ΑπάντησηΔιαγραφήτον ΥΠΕΡΤΑΤΟ ΚΡΙΤΗ ΨΥΧΩΝ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΩΝ.
Καλή διαμονή ΕΥΧΟΜΕΘΑ εν Αγίω Όρει, μήπως και κάτι φωτιστεί η ψυχή σας και μήπως και ΕΝΗΛΙΚΙΩΘΕΙΤΕ, αν, βεβαίως, ενεργείτε απλώς παρορμητικά και όχι αμειβόμενα και ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΑ.
(Επειδή εμείς ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΘΕΟΙ, ΟΠΩΣ ΕΣΕΙΣ, ΚΎΡΙΕ ΜΥΡΜΙΔΟΝΑ, κρατάμε συνετά τις επιφυλάξεις μας, μια και ΑΓΝΟΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣ, ΠΟΙΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ,
Π Ο Ι Ο Σ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΙΝΕΣΤΕ ΩΣ ΘΕΟΣ, ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΕΣΩΤΑΤΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΑΣ.)
Ανάψτε κερί, παρακαλώ για το μικρό ανθρωπάκι-δικηγόρο της βρομόγριας, που προσπάθησε να σας επαναφέρει στην τάξη, εσχάτως.
Ευχαριστώ.
Αμέθυστε τώρα θα σου κάνω τον έξυπνο και αν θες λαμβάνεις υπόψη σου την εξυπνάδα μου. Δεν με ενδιαφέρει η δημοσίευση του σχολίου, μία παρατήρηση κάνω προσωπικά σε σένα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ αναγνώστης των αναρτήσεων σου πάει να αποκομίζει κάτι ωφέλιμο για τη ψυχή του αλλά τελικά το χάνει και την ευθύνη την έχει ο διαχειριστής του ιστολογίου...
Και την χάνει αγαπητέ Αμέθυστε διαβάζοντας σχόλια που είναι άσχετα με την ανάρτηση, σχόλια που διακρίνονται για τη προσωπική τους εμπάθεια που μόνο από χριστιανικές καρδιές δεν βγαίνουν μια που το στόμα λαλεί από το περίσσευμα της καρδιάς. Άλλα διαβάζει κανείς στην αρχή, του δημιουργείται ένας καλός λογισμός και διαβάζοντας στη συνέχεια τα σχόλια πηγαίνει σε άλλα θέματα σαν να υπάρχουν αναρτήσεις μέσα στις αναρτήσεις, διαβάζει κατάκριση - κατάκριση - κατάκριση από αναγνώστες που θεωρητικά ενδιαφέρονται για τα πνευματικά θέματα. Ο κύριος Μυρμιδόνας μπορεί να ανοίξει το δικό του προσωπικό ιστολόγιο και να γράψει εκεί τις απόψεις του και όχι να χρησιμοποιεί άλλα ιστολόγια για να εκδηλώσει την "αγάπη" του - γιατί σε τελευταία ανάλυση Αμέθυστε σε χρησιμοποιεί. Πρώτα γράφει καλά λόγια όπως έγραφε και για τη Σαλογραία στο ιστολόγιό της, και μετά στράφηκε εναντίον της όπως στράφηκε και εναντίον σου και κάποια στιγμή θα κάνει πάλι το ίδιο...
Συμφωνώ με τον ανώνυμο του προηγούμενου σχόλιου.Ακόμα και τα μοναστήρια αποφεύγουν τους χαρακτήρες-ανεμοδούρες(στην καλή περίπτωση)
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχετε δίκαιο, προσπαθήσαμε να αφήσουμε το χώρο των σχολίων, σαν ένα προαύλιο σχολείου όπου γίνεται της ελευθερίας. Αλλά εμφανίζεται πολύ συχνά αρνητικότης και αυτό δέν είναι βέβαια ενθαρρυντικό. Και εμείς ήρθαμε πολλές φορές σε δύσκολη θέση και μάλιστα απο σοβαρούς ανθρώπους όπως ο Κυπριανός. Ο οποίος βασανίζεται απο μεγαλομανία. Η οποία απεκαλύφθη λόγω της ελευθερίας στον χώρο των σχολίων. Δεινοπαθήσαμε με τα σχόλια στο αντίφωνο και αποχωρήσαμε, χωρίς να το περιμένουμε. Εκεί βρήκαμε οπαδούς του Γιανναρά. Εδώ βρίσκουμε οπαδούς του εαυτού τους, το ίδιο φανατισμένους. Δέν έχουμε πάρει ακόμη μία απόφαση. Καλό είναι όποιος ταράζεται να τα αποφεύγει. Πολύ γρήγορα θα φανεί. Και ο Μυρμιδόνας δέν παρασύρρεται απο αυθορμητισμό μόνον. Νά για παράδειγμα δέν απάντησε στις κρίσιμες ερωτήσεις. Ενώ το υποσχέθηκε. Πολύ σύντομα θα πάρουμε την απόφαση μας. Απο μία άλλη άποψη αποκαλύπτεται το σκοτεινό μας βάθος που προσπαθεί με κάθε τρόπο μία Χριστιανική επίφαση να καλύψει. Ευχαριστούμε για την υπομονή σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑμέθυστε,
ΑπάντησηΔιαγραφήγράφεις:
" Νά για παράδειγμα δέν απάντησε στις κρίσιμες ερωτήσεις."
Ποιες ερωτήσεις εννοεις;
Μου τέθηκαν ερωτησεις στις οποιες δεν απάντησα;
Και ειδικα απο σενα, ή εννοεις γενικά απο τους αναγνώστες;
Παρακαλω, ακουω την αποψη σου
Μυρμιδόνας
Αμέθυστε, μολις βρεις λιγο χρονο, σε παρακαλω, απαντα μου:
ΑπάντησηΔιαγραφήσε ποιες ερωτησεις και μαλιστα κρισιμες, δικες σου ή των αναγνωστων δεν εχω απαντησει;
Περιμενω την τοποθετηση σου.
Μυρμιδόνας
Φίλε Μυρμιδόνα, εννοούμε αυτό :
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΎΡΙΕ ΜΥΡΜΙΔΟΝΑ, κρατάμε συνετά τις επιφυλάξεις μας, μια και ΑΓΝΟΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣ, ΠΟΙΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ, Π Ο Ι Ο Σ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΙΝΕΣΤΕ ΩΣ ΘΕΟΣ, ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΕΣΩΤΑΤΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΑΣ.
Βρές κάποιο τρόπο να απαντήσεις, να μή μένουν τα πράγματα μετέωρα.
Δηλ, εσυ Αμέθυστε, πιστεύεις, υποψιαζεσαι τελοςπαντων οτι καποιος με ΠΛΗΡΩΝΕΙ για να γραφω οτι γραφω;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟτι εχω καποιο συμφερον;
Οτι ειμαι δακτυλος καποιου;
...........αυτο πιστευεις Αμέθυστε;
Μυρμιδόνας
Μυρμιδόνα κατά περίσταση παριστάνεις το χαζό και πάλι κατά περίσταση παριστάνεις τον έξυπνο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό με βάζει σε πολλές σκέψεις....
Ιω 14,9: «τοσουτον χρονον μεθ’ υμων ειμι, και ουκ εγνωκας με, Αμέθυστε»;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετα από ολες τις ‘εξομολογησεις’ μου στο Ιστολογιο σου, σου περνάει από το μυαλό, ότι ολο αυτό ητανε ‘σκηνοθετημενο’ ή ‘πληρωμενο’ και όχι αυθόρμητο ‘εκ βαθους καρδιας’;
**********************************
Μου λες, δυο μερες πριν παω στο Αγιο Ορος ότι διέγνωσες σε μενα ένα ‘σκοτος και μαλιστα βαθύ σκότος’.
Καλο κουράγιο δινεται ωρε αδερφια μου χριστιανοι σε καποιον που προσπαθει..
Αν δεν ειχα βαθύ σκότος…σας βεβαιωνω, ότι το επομενο Σαβ/κυριακο δεν θα ημουνα στο ‘τρίτο ποδι’ της Χαλκιδικής, αλλα στο δεύτερο!
Θα εκλεινα ένα σουπερ δωματιο στην Σιθωνια, εχω παλιους γνωστους εκει – τα βραδυα στα beach bar γινεται χαμος από γκομενακια, φλερτ, και ατελειωτο σεξ στις παραλιες!
*******************************
…Οσο για τους ‘διαμαρτυρουντες’ αναγνωστες ότι ‘χαλαω την πολύ θεολογικη ατμοσφαιρα’ που επικρατουσε, άρα πρεπει ο Αμεθυστος να σκεφτει πολύ αν δημοσιευει τα σχολια μου:
- ολους αυτους που εχω κρινει – λογικο ητανε καποιος να εβαζε τσιρακια του να παραπονηθουνε!
Ηδη αργήσανε κιολας! Περιμενα πιο νωρις να ειχανε τοποθετηθει!
*******************************
Όπως και να εχει, θα φερω μια ευχαριστη λοιπον ειδηση για τους αναγνωστες του Ιστολογιου του Αμέθυστου: δεν θα ξαναγραψω!
Μπορειτε να επιστρεψετε ελευθερα και να στελνετε τα σχολια σας – δεν θα σας κρινει άλλο η πένα του Μυρμιδόνα!
Αφου καταφεραν να βαλουνε σε ‘αμφιβολια’ τον φίλο μου Αμέθυστο, για το αν τυχον δεν πρεπει να με δημοσιευει –
- όχι αδερφε ΑΜΕΘΥΣΤΕ, δεν θελω να σου κανω τετοιο κακό!
Αν μετα τοσο καιρο – ακομα διατηρεις τις επιφυλαξεις σου για μενα – δικαιωμα σου – αλλά αδερφε, δεν θελω ουτε ΒΑΡΟΣ να σου γινομαι ουτε όμως να ΖΗΤΙΑΝΕΥΩ για να μου δημοσιευεις τα Σχόλια!
Ναστε παντα καλα – καλο Παραδεισο να εχετε!
Μυρμιδόνας
ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ των ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ σχόλιο του Μυρμιδόνα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΗΝ ΛΟΓΟΚΡΙΘΕΙ! Εξαλλου τελευταιο μηνυμα μου ειναι!
Αγαπητέ Αμέθυστε και αγαπητοι αναγνώστες του Ιστολογιου:
1. Ποιος με πληρωσε για να πω οτι λεω;
Εσενα Αμεθυστε, οταν ελεγες οτι η Εκκλησια ειναι Σκύλα, οτι ο παπα Μεταλληνος ειναι 'παπαδαριό' και οτι 'δεν υπαρχουνε πια χριστιανοι' - ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΠΛΗΡΩΣΕ ΑΔΕΡΦΕ;
2. Σας κανει τοσο μεγαλη εντυπωση, που υπαρχουνε ακομα χριστιανοι, που μιλανε την ΑΛΗΘΕΙΑ, μεσα απο την ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥΣ, χωρις να ανήκουνε σε καποια Παραταξη;
Αυθυποβολη! λετε μεσα σας: 'εμεις θα λεγαμε αυτα τα πραγματα που λεει ο Μυρμιδόνας, ΜΟΝΟ ΑΝ ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΝΕ ΚΑΠΟΙΟΣ...αλλιως χαζοι ειμαστε να ρισκαρουμε 'το κεφαλη μας';
3. Εχω άδικο σε αυτα που λεω; Παρακαλω, δειξτε το αδικο μου.
Αν ομως εχω δικαιο - εχει τοσο μεγαλη σημασια ποιος ειμαι;
Δηλ σαν ποιος περιμενετε να ειμαι;
Δάκτυλος των Ιλουμινάτι;
4 . ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΩ:
Αμέθυστε, αδερφε μου, αυτο το μΗΝΥΜΑ ειναι μονο για σενα :
ΑΦΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΕ Η ΣΑΛΟΓΡΑΙΑ...ΝΑ ΣΕ ΤΥΛΙΞΕΙ ΣΤΟ ΒΡΑΚΙ ΤΗΣ...
ΑΦου τα καταφερε...και σε πηρε με το μερος της ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ...
...Αδερφέ Αμεθυστε...σου βγαζω το καπελο!
Μυρμιδόνας
"ο μη ξαναγραφων σε ορθοδοξα Ιστολογια - ΜΑΥΡΗ ΠΕΤΡΑ ΘΑ ΡΙΞΩ ΠΙΣΩ ΜΟΥ"
Μυρμιδόνα,
ΑπάντησηΔιαγραφήόλοι έχουμε απόψεις για διάφορα θέματα, κι άλλοτε τις εκφράζουμε κι άλλοτε όχι, άλλοτε ήπια, άλλοτε πιο επιθετικά, αλλά το πρόβλημα με σένα ότι όχι μόνο έχεις άποψη για πολλά θέματα (καλά κάνεις), όχι μόνο την εκφράζεις (και πάλι καλά κάνεις), αλλά κυριολεκτικά την κοπανάς στο κεφάλι όλως μας (των αναγνωστών) ξανά και ξανά και πάλι ακόμη μερικές φορές, μήπως και δεν το χωνέψαμε τις πρώτες δέκα, κι αυτό μέχρι τελικής πτώσεως, δικής μας ή δικής σου.
Έλεος, αδελφέ! Λυπήσου μας. Πες αυτό που θες, και κάτσε λίγο στο πλάι μπας και πει και κανείς άλλος τη γνώμη του. Βλέπεις θέματα με 100 σχόλια, και τα 80 είναι δικά σου. Κι έχεις και παράπονο ότι σε παρεξηγούν;
ΝΛ
Φίλε Μυρμιδόνα. Πρέπει νά μάθεις γρήγορα ποιά είναι η διαφορά θράσους καί θάρρους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕάν δέν απαντήσεις σέ αυτό τό ερώτημα, πού καλώς ή κακώς σού ετέθη, μέ όλες τίς υπόνοιες καί τίς υποψίες πού έχει πίσω του, θά είσαι γιά πάντα στιγματισμένος καί νικημένος από τή σαλογραία.
Προσεξέ το αυτό τό σημείο.
Καλώς ή κακώς ξεκίνησες τόν πόλεμο.
@ ΚΥΡΙΟ Μυρμιδόνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤοΝ ΑΜΕΘΥΣΤΟ γνωρίζουμε
ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ.
Ο,ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΣΤΗΛΙΤΕΥΕΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ Ε Π Ω Ν Υ Μ Α, ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ
Ο Λ Η ΤΗΝ Ε Υ Θ Υ Ν Η ΤΩΝ ΛΟΓΩΝ ΤΟΥ.
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ
ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ
ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ Π Ρ Ο Θ Ε Σ Ε Ω Ν.
ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ Τ Ο Λ Μ Η, ΕΥΘΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ.
ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ, ΠΟΥ
Μ Π Ο Ρ Ε Ι ΝΑ ΞΕΤΡΕΛΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΛΑΓΩΝΙΚΑ ΤΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ.
ΕΣΑΣ, Δ Ε Ν ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ,
Π Ο Ι Ο Σ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ
Π Λ Η Ρ Ω Ν Ε Ι, ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΣΠΟΛΟΓΕΙΤΕ ΑΣΥΣΤΟΛΑ
ΚΎΡΙΕ ΜΥΡΜΙΔΟΝΑ.
ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΑΤΕ ΤΟΣΟ ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΩΝ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΩΝ ΣΑΣ.
ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΒΛΑΚΕΣ ΜΕΡΙΚΟΙ, ΑΛΛΑ...ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΤΕ..
ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ, ΑΜΗΝ!
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Ανώνυμος 18/7/11 8:49 μμ
"ο λόγος που είναι επιφυλακτικοί οι παλαιοημερολογίτες απέναντι στον Γέροντας Παΐσιο είναι επειδή λένε ότι είχε πει ότι ο Βαρθολομαίος είναι ο καλύτερος Πατριάρχης"
Ρωτήσαμε τούς ανθρώπους πού ήταν δίπλα στόν π.Παΐσιο καί μάς απάντησαν "άστους νά λένε". Δηλ. "ο γέροντας είχε διάκριση. Άν έλεγε κάτι τέτοιο θά σήμαινε ότι διαφέρει καί ξεχωρίζει από τούς άλλους πατριάρχες. Κάτι αδιανόητο"
Η πνευματική ζωή είναι δύσκολη καί γι αυτό δέν τήν ακολουθεί κανείς.
Νομιζω οτι πρεπει να διευκρινισουμε μερικα πραγματα γυρω απο το θεμα της δοξας του Θεου. Αυτο μολις εχω λιγο χρονο αμεθυστε θεωρω αναγκαιο να το δουμε λιγακι διοτι πρεπει να κατανοησουμε το θεμα της χαριτος οσο ειναι δυνατο. Αυτο σε πνευμα συνθεσης και οχι να αρχισεις τιποτε παπαριες οτι κανω τον εξυπνο το δασκαλο και αλλα ευτραπελα που με κανουν να γελω αλλα και να λυπαμαι που δεν μπορουμε ενιοτε να δουμε και λιγο περα απο τις λεξεις μεσα απο τις λεξεις. Επειδη ειναι σοβαρο το θεμα θελω να το δουμε σοβαρα. Εννοω αυτο που ανεφερες ως κακοδοξια για το ενυποστατο της χαριτος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆς ξεκινήσουμε λοιπόν μελετώντας τόν Κάλλιστο Αγγελικούδη στήν Φιλοκαλία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιότι είναι αρκετά δημοφιλής στά μέρη μας η θεολογία τού Ρωμανίδη, Κάθαρση-φωτισμός-θέωση, πού είναι ο υπότιτλος τής συλλογής τής Φιλοκαλίας, νεοπλατωνικής εμπνεύσεως.
Εάν είμαστε προσεκτικοί στήν περιγραφή τής πνευματικής ζωής τών μοναχών πού έγραψαν γι αυτή, θά δούμε καθαρά ότι αυτό πού λέμε σήμερα θέωση χωρίς νά ξέρουμέ τί λέμε, η χάρις, δίνεται σχετικά εύκολα γιά νά αρχίσει η πνευματική ζωή. Τό τέλος είναι άλλο.
Ποιό δλδ είναι το τέλος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου άρεσε ο επίλογος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ κούλ!
;-)
@ 20/7/11 7:17 πμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό περιγράφεται στήν φιλοκαλία μέ όλους τούς αναβαθμούς του.
ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΗΣ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΟΥΣ
ΑΓΑΠΗΣ
ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΙΗΣΟΥ,
"ΟΛΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΑΙ, ΚΡΕΜΑΝΤΑΙ".
Α Ε Ρ Ο Λ Ο Γ Ι Ε Σ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ πονηρός είναι πιό πονηρός από εμάς.
Καί οι αερολογίες είναι πλάνη.
Ακόμα δεν έχω βρει έστω και μιά μικρή ομάδα χριστιανών να συμφωνούν μεταξύ τους γιά τα του δόγματός τους τους τελευταίους 17 αιώνες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά και σύμφωνα με την ιστορία ίσως ο χριστιανισμός, και οι εντός, εκτός, και επί τα αυτά αιρέσεις του, να είναι ακριβώς αυτό: μιά ατελείωτη διαμάχη γιά το ποιός κατέχει την αλήθεια, εκδηλωμένη με εκατέρωθεν, (εντός του ποιμνίου), ύβρεις, διαφωνίες και μομφές.
Βρείτε τα πρώτα μεταξύ σας και καταλήξτε κάπου επιτέλους, γιατί στην ουσία είστε πολύ κουραστικοί αιώνες τώρα.
Γιά να μην αναφέρω το επίπεδο πολιτισμού στα πάτρια του τζόσουα ή όπως αλλιώς ονομάζεται.
Αλήθεια ήξερε ο ηγέτης σας με την απέραντη σοφία του το πολιτισμικό επίπεδο που θα δημιουργούσαν τα λόγια του στην γεννέτηρά του και ακολούθως στον υπόλοιπο μεσαιωνικό κόσμο, και εσείς εξακολουθείτε να συμφωνείτε με αυτά;
Με απορία και αγάπη.
Αν καθίσεις και το σκεφτείς, ό,τι είναι έκαστος, είτε καλό είτε κακό, προκύπτει ΚΑΙ από τις
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ χρόνων που ακούγονταν ΓΥΡΩ και ΜΕΣ' στο κεφάλι του.
ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΟΛΟ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΥΝ-ΕΙΔΗΣΗΣ ΑΝΑΜΒΑΝΕΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ
(όταν προσφέρεται πράγματι) ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΗΣ.
Ο λόγος ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ-ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ,κατα περίπτωση, αγαπητέ.
Θα ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρον ένα πείραμα, αν δεν υπήρχε ο περιορισμός της μοναδικής εμπειρίας σε κάθε κλάσμα του χρόνου,της εμπειρίας - της ΜΗ αναστρέψιμης:
Να μπορούσαν οι άνθρωποι, για 50 χρόνια π.χ. να μουγγαθούν ΕΝΤΕΛΩΣ.
Απλώς να κάνουν τα ΠΡΑΚΤΙΚΑ της καθημερινότητας, χωρίς να ανταλλάσσουν ΟΥΤΕ λέξη μεταξύ τους.
Μετά να γυρίζαμε το χρόνο πίσω και να επαναλαμβάναμε το πείραμα, με ομιλούντες ελευθέρως ανθρώπους όπως γίνεται σήμερα.
Το πειραματικό αποτέλεσμα θα ήταν πάρα πολύ ενδιαφέρον, αν θα γινόταν να το συγκρίνουμε.
Γιά άλλη μιά φορά επιβεβαιώνεται ο "χριστιανικός πολιτισμός" σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγά μην δεν φιμώνατε μία άλλη άποψη.
Όχι δεν θέλω τέτοια παιδεία γιά τα παιδιά μου.
Κάποια στιγμή ίσως εκλείψει το είδος σας και ελευθερωθεί η ανθρωπότητα από τις τακτικές σας.
Με αδιαφορία.
οτιδηποτε γραφεται δεν ειναι δικο μου, και δεν θα μπορουσε αλλωστε. Απλα κανω επιλογη και μια , ας πουμε συνθεση ( λεμε τωρα ). Θα ειμαι αποσπασματικος, δυστυχως , διοτι δεν δυναμαι να ειμαι πολυ ωρα στο μηχανημα. Βασικος αξονας η θεολογια Αγιου Γρηγοριου του Παλαμα, Αγιου Νικολαου Καβασιλα του και Χαμαετου. Και αλλα εχει αλλα δεν τα προλαβαινω ολα. Αφορμη δινει το γεγονος οτι ο αδερφος αμεθυστος διεγνωσε κακοδοξια στο ενυποστατο της θειας χαριτος. Αυτα που παρουσιαζω ειναι βασικες θεσεις των προαναφερομενων Πατερων και σε καμμια περιπτωση δεν παρουσιαζονται ( γνωστα φανταζομαι σε αρκετους ακαδημαικους θεολογους και σε αλλους )ως ενδογενης διαθεση για επιδειξη, κοντραρισμα σε αποψεις που εκφραζει ο αδερφος στον ιστοτοπο η οτιδηποτε αλλο εξαπτει τη φαντασια του καθενος. Ειναι απλα θεσεις. Βαση μου ειναι οι εργασιες που εχει κανει, ο και επι πολλα ετη καθηγητης μου στη Θεολογικη Θεσσαλονικης κ. Δημητριος Τσελεγγιδης. Το θεμα ειναι να δουμε τι ακριβως πιστευουμε γυρω απο αυτα τα θεματα και οπωσδηποτε η καταρτιση του αμεθυστου θα μας βοηθησει. Προαιρετικα το ξανατονιζω αν αρχισεις αμεθυστε να βλεπεις αυτα τα οποια διατυπωσες --περι δουλεματος και αλλες παπαριες-- λυπαμαι αλλα δεν θα συμμετασχω. Θα μου πεις στα τετοια μου -- και δικαιως-- απλα θα χαθει μια ευκαιρια κι εγω νβα ξεκαθαρισω ενα ττοσο σημαντικο θεμα αλλα ενδεχομενως και για καποους εραστες της αγιοτητος η δυνατοτητα να δουμε τι στο καλο γινεται. Ειμαι απλα η αφορμη για να τεθει το θεμα και σε τελικη δεν με νοιαζει να κολλησω θεολογικα ενσημα. Δυστυχως το πονημα του ΑΓΓΕΛΙΚΟΥΔΗ που αναφερει ο αμεθυστος δεν το εχω διαβασει και ως ( στην τσεπη μου το ευρω εχει γινει δραχμη εδω και πολλη καιρο, αν δλδ εγινε ποτε ευρω η δαχμη ) εκ τουτου δεν μπορω να εχω αναφορα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατα την παραδοση της Εκκλησιας χαρη ονομαζεται ΚΑΙ η λαμπροτητα της θειας φυσεως. Κατα τον Αγιο Γρηγοριο τον Παλαμα ( εφεξης Παλαμας χαριν συντομιας )η λαμπροτητα της θειας φυσεως ειναι η θεοποιος χαρη. Η λεξη χαρις θεολογικα θεωρουμενη δηλωνει τη φυσικη και ουσιωδη εκεινη ενεργεια της θεοτητος, που οταν γινεται μεθεκτη, θεωνει χαρισματικως τους μετοχους της. Η θεοποιος χαρη εχει σωτηριολογικη σημασια και δεν πρεπει να ταυτιζεται με τις αλλες ενεργειες του Θεου. Στο χωριο --εξεχυθη χαρις εν χειλεσι σου-- ο Παλαμας υπογραμμιζει τον ακτιστο χαρακτηρα της θειας χαρης, ενω στο χωριο --εμε εγκατελειπες πηγην υδατος ζωντος-- παρατηρει οτι το ζων υδωρ ειναι η θεια χαρη και ενεργεια του Αγιου Πνευματος. Ο Αγιος Νικολαος Καβασιλας ( εφεξης Καβασιλας ) ταυτιζει το ζων υδωρ με τη δοξα του Θεου. Δοξα, λαμπροτητα και χαρη του Θεου κατα Παλαμα και τον Αγιο Φιλοθεο Κοκκινο ειναι το φως με το οποιο περιβαλλεται ο Θεος. Εδω νομιζω θα πρεπει να δουμε αυτο το οποιο ο αμεθυστος -- Η δόξα του Κυρίου που είδαν οι μαθητές στο Θαβώρ, δέν είναι άκτιστη ενέργεια. ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΣΤΑΣΗ. ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΞΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ--. Εδω θα μας βοηθησει ο αμεθυστος και φυσικα σιγα σιγα να δουμε τι ακριβως θεωρουν οι αναφερομενοι Αγιοι. Δεν ειναι σωνει και καλα σε αντιδιαστολη τα λεγομενα. Το ξανατονιζω βρισκουμε δεν ψαχνουμε. Ευλογειτε. Θα συνεχισουμε.
Αγαπητέ αδελφέ, ας ξεκινήσουμε απο τα γεγονότα του Ευαγγελίου. Στην μεταμόρφωση του Θαβώρ μετεμορφώθησαν και οι τρείς μαθητές, στην πραγματικότητα η εικόνα του Θαβώρ μας δείχνει τους μαθητάς σε μετάνοια, καθώς απεικονίζονται με τα πάνω κάτω. Μετά το Θαβώρ έχουμε το επεισόδιο με το πρωτείο και την ταραχή των μαθητών. Έχουμε και την υπέροχη απάντηση του Κυρίου. Στη συνέχεια περιέργως συναντούμε την προδοσία του Πέτρου και φυσικά την απουσία όλων των μαθητών, και τέλος στην πεντηκοστή έχουμε την κάθοδο της Τρίτης Υποστάσεως της Αγίας Τριάδος, του Αγίου Πνεύματος που καθορίζει και το γενέθλιο της Εκκλησίας. Πιστεύω πώς μόνον με την κάθοδο του Αγίου Πνεύματος οι Χριστιανοί, οι μαθητές κ.τ.λ. ενώνονται με την υπόσταση του Κυρίου. Όσο και αν η Χάρις του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού μας καθαρίζει τον πεπτωκότα νού, ο οποίος είναι η υπόσταση μας, βλέπουμε την αστάθεια του ανθρώπου παρόλα αυτά. Ναί μέν ο Πέτρος κατάλαβε πολύ καλά την θεότητα του Κυρίου, αλλά ούκ οίδε τον άνθρωπον. Συνέχιζε η ανθρωπότητα του Κυρίου να είναι ακατανόητη, μέχρι της πεντηκοστής. Αυτά για την ώρα.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Πιστεύω πώς μόνον με την κάθοδο του Αγίου Πνεύματος οι Χριστιανοί, οι μαθητές κ.τ.λ. ενώνονται με την υπόσταση του Κυρίου. Όσο και αν η Χάρις του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού μας καθαρίζει τον πεπτωκότα νού, ο οποίος είναι η υπόσταση μας, βλέπουμε την αστάθεια του ανθρώπου παρόλα αυτά. Ναί μέν ο Πέτρος κατάλαβε πολύ καλά την θεότητα του Κυρίου, αλλά ούκ οίδε τον άνθρωπον. Συνέχιζε η ανθρωπότητα του Κυρίου να είναι ακατανόητη, μέχρι της πεντηκοστής. Αυτά για την ώρα".
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΧΟΥΜΕ ΜΑΥΡΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ, ΕΜΕΙΣ ΑΚΟΜΗ...
κρατω τη σημειωση του αμεθυστου--μόνον με την κάθοδο του Αγίου Πνεύματος οι Χριστιανοί, οι μαθητές κ.τ.λ. ενώνονται με την υπόσταση του Κυρίου-- και θα συνεχισω ωστε να μπορεσω να φτασω στο ζητουμενο, ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ. Ως εκ τουτου αμεθυστε θα μου επιτρεψεις να ολοκληρωσω ενα κυκλο--μικρο-- πανω στα γραφεντα για να μπορεσουμε με τη βοηθεια σου να διερευνησουμε το θεμα της θεωσης και αν αυτο ειναι πριν, μετα, ή και το ιδιο με την ενωση με τον Κυριο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατα τον Παλαμα, λοιπον, το φως αυτο ειναι θειο και αυλο και φωτιζει τις ψυχες των ανθρωπων και τους οδηγει στο Θεο. Τη χαρη που παρεχεται στην νεα πραγματικοτητα εγκαινιασε η ενανθρωπηση του Κυριου και η ελευση του Αγιου Πνευματος. Με την διακριση αναμεσα στην αιδια και εν χρονω αποστολη του Αγιου Πνευματος στον κοσμο οι πατερες ταυτιζουν τη φανερωση του Αγιου Πνευματος με τη χαρη και την ενεργεια του ( οπως προειπαμε ). Ετσι οταν αναφερομαστε στο --καταβαινων πνευμα-- στην βαπτιση του Χριστου, αυτο δεν ειναι η υποσταση του Αγιου Πνευματος-- οπως τονιζε ο Ακινδυνος ( αλλα πολυ επικινδυνος μεχρι σημερα )-- αλλα η ολη χαρη και ενεργεια του Αγιου Πνευματος. ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΠΑΛΑΜΑ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ Η ΟΠΟΙΑ ΙΑΤΟ ΠΑΝΤΑΣ ΟΦΕΙΛΟΤΑΝ ΣΤΗ ΘΕΙΑ ΧΑΡΗ--δι ης εδιδασκε και ης εθαυματουργει ο Χριστος. Οι λογοι που εβγαιναν απο το στομα του Χριστου αποκλειουν ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΠΑΛΑΜΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΑΥΘΥΠΟΣΤΑΤΟ ΤΗς ΧΑΡΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΥΤΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟΥ Αγιου Πνευματος. Εδω αδερφε μου οπωσδηποτε θα μας βοηθησεις. Τη χαρη αυτη ο Χριστος την ονομαζει --πνευμα-- λεγοντας --τα ρηματα α εγω λαλω υμιν πνευμα εστι και ζωη εστιν. Ταυτιζοντας, τωρα, ο Παλαμας τη θεια χαρη με ΤΗΝ ΧΑΡΙΣΝΑΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ του Αγιου Πνευματος σημειωνει οτι --η κυριως παρατου θειου πνευματος εκχεομενη χαρις πνευμα αγιον εστι. Εδω απανταει ( συναντα δλδ ), νομιζω και αυτα που ειχε αναρτησει ο αμεθυστος στον ιστοτοπο μερικα πραγματα σχετγικα με το πνευμα του Κυριου και το Αγιο Πνευμα. Θα συνεχισω συν Θεω.
Διότι το Άγιο Πνεύμα μεταμορφώνει το σώμα μας σε ναό του Αγίου Πνεύματος και μορφώνει μέσα μας Χριστό, όπως λέει και ο Παύλος, Εις ηλικίαν δέ Χριστού, δηλ, Χριστού εσταυρωμένου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημιουργώντας έναν πιστό, αδελφό του Κυρίου, έτοιμο να πιεί το ποτήριο Του.
O Amethystakos leei έτοιμο να πιεί το ποτήριο Του.
ΑπάντησηΔιαγραφήEsy pio pano fobithikes mipos o kyr Myrmis soy xalasi to kalis fimis istologio sou, kai tora les eisai etoimos na pies to potiri toy Kyriou?
Dhl pou na erthoune kai ta Esxata..poios xeri poion tha poulisis tote!
ΚΑΛΑ ΑΠ ΤΟ ΚΩΛΟ ΣΟΥ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙΣ;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΑΜΕΘΥΣΤΟΣ ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΜΟΝΟΝ, ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΠΟΥΛΑΕΙ, ΤΟΥΣ ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΟΥΣ.
Αμέθυστε μην απαντάς και μην ανεβάσεις άλλο σχόλιο αυτού του βαλτού, με τα γκρηκλις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποιος γνωστός είναι με άλλη μούρη, ουρά και κέρατα.
(ζντουπ!)
ΑπάντησηΔιαγραφή...............
Το θεολογικο περιεχομενο της θειας χαρης το συνανταμαι με διαφορες ονομασιες. Το ζων υδωρ της Σαμαρειτιδος, στο Θαβωρ-- αμυδραν αυγην υης λαμπροτητος--, η δοξα του Θεου, ετσι οταν ο πρωτομαρτυρας Στεφανος --πληρης ων πνευματος αγιου ειδε την δοξα του Θεου--ειδε κατα τον Παλαμα την χαριν του πνευματος, αλλα και το φως του Χριστου που καθιστα φως τους μαθητες του ειναι η θεοποιος δυναμη του Αγιου Πνευματος. Κατα την Πεντηκοστη οι πυρινες γλωσσες. Το φως αυτο ειναι η αιδια ζωη που και οταν βρισκεται στο μετοχο της δεν παυει να ειναι αχωριστο απο το Θεο. Ετσι η θεια χαρη ειναι το ακτιστον φως, η θεωσης, η αυτοαγαθοτης, η αυτοθεωσης, η αυτοθεοτης. Ειναι η δοξα η λαμπροτηςκαι η βασιλεια του Θεου. Ολα αυτα τα ονοματα δηλωνουν μερικες εκφανσεις της και φυσικα δεν εξαντλουν το περιεχομενο της το οποιο ουσιαστικα ειναι ανωνυμο. Κατα τον Παλαμα η θεια χαρη δεν ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΟΥΣΙΑ ( κι εδω αμεθυστε να ξεκαθαρισουμε τα πραγματα )ουτε και υπαρχει καθεαυτην. Ειναι ενυποστατη, θεωρειται δλδ στην υποσταση του αλλου. ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΙΑ ΟΥΣΙΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΝΤΑς ΑΔΙΑΣΠΑΣΤΑ ΕΝΩΜΕΝΗ ΜΕ ΑΥΤΗΝ. Ο Αγιος Φιλοθεος Κκοκκινος φερει το παραδειγμα της φωτιας και της θερμοτητας, οπου θερμοτητα η θεια χαρη. Υπαρχει στο Θεο ενυποστατως, οχι ωσ συμβεβηκος αλλα ΦΥΣΙΚΩΣ. Ενυποστατη παραμενει η θεια χαρη και στα κτισματα που μετεχουν σε αυτη, ομοιως φυσικως και οχι ως συμβεβηκος, ομως αυτο δεν σημαινει οτι ειναι φυσικο ιδιωμα των κτισματων αλλα ειναι φυσικως μεσα απο μια χαρισματικη σχεση. Βλεπουμε λοιπον ποσο ψηλα ανεβαζει ο Κυριος το κτισμα του. Οπωσδηποτε εδω θα πρεπει ο αδερφος αμεθυστος να μας διευκρινησει μερικα πραγματα για να ξεκαθαρισουμε σιγα σιγα αυτο το ζητημα. Παρακατω θα δουμε και την δυτικη θεωρηση οπου ειναι παρα πολυ επικινδυνη η πατατα να μας καψει. Πηγη, λοιπον, της θειας χαριτος ειναι η αιδια ουσια, ΔΗΛΑΔΗ Ο ΟΛΟΣ ΤΡΙΑΔΙΚΟς ΘΕΟΣ. ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΙΟΤΙ ΕΔΩ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ Ο ΑΜΕΘΥΣΤΟς ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΗΡΙΚΑΛΙΣΜΟ. Εστιν ουνκαι ο πατηρ και ο υιος και το πνευμα το αγιον ΟΜΟΥ πηγη του ζωντος υδατος, τουτεστιτης θειας χαριτος. Δεν δινει αλλος πρωτος αλλος δευτερος και αλλος τριτοα και καταιδρωμενος, θα το δουμε ξεκαθαρα παρακατω.Ο Φιλοθεος σημειωνει--πηγαζει απλως και ΑΜΕΡΩΣ και ΤΑΥΤΩΣ και ΟΛΙΚΩΣ και ΕΝΝΙΑΙΩΣ απο την τρισυποστατη φυσηκαι ειναι συναιδια με αυτην. Η χαρη παρεχεται τριαδικως, ΑΝ Η ΘΕΙΑ ΧΑΡΗ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ, ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ( της σας θυμιζει ) ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΗΜΑΙΝΕ ΚΑΙ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΦΥΣΕΩΣ ΚΑΘΕ ΘΕΙΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ. Και γαια πυρι μειχθυτω. Η θεια χαρη ειναι ακτιστη, λοιπον, και επειδη ειναι ακτιστη ετσι και οι πιστοι --εκ Θεου γεννωνται--, --πνευμα εισι ως εκ πνευματος γεγεννημενοι--. Βαρλαααμ και Ακινδυνος υποστηριζουν την θεια χαρη κτιστη και ΟΡΑΤΗ ΣΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ( κι ετσι ο Ακινατης μπορει να αναπαυεται μιας και το εργο του συνεχιζεται ). Θεωρωντας την θεια χαρη κτιστη προκαλουν μιξη αμικτο, διοτι ο Θεος ειανι συνθετος εκ κτιστου και ακτιστου, ετσι ουσιαστικα αρνουνται τον ακτιστο χαρακτηρα της θεοτητος και παμε παλι πισω στον Αρειο, Ευνομιο κ.τ.λ. Ομως κτιστη θεια χαρη σημαινει κτιστη θεια ουσια. ΑΜΕΘΥΣΤΕ ΕΔΩ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ, ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΟΥΜΕ ΑΠΑΞ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΟΜΑΣΤΕ. Ο Βαρλααμ, λοιπον, και ολοι της δυτικης σχολαστικης θεολογιας και νεοτεροι σχολαστικιστες ορθοδοξοι και διαφοροι φον-φονοι ( γερμανοι π.χ Παπας ), υποστηριζει απο τη μια οτι η θεια χαρη ειναι κτιστη και απο την αλλη ΤΑΥΤΙΖΕΙ το ακτιστο φως και την ακτιστη δοξα Μ Ε Τ Η Θ Ε Ι Α Φ Υ Σ Η , αρνειται ουσιαστικα κατα τον Παλαμα τον ακτιστο χαρακτηρα και της θειας φυσης καταληγοντας στην ανυπαρξια του Θεου. Ηθεια χαρη αποτελει --ελλαμψιν υπερφυα και απορρητον και ΘΕΙΑΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΝ--, νοειταιν απερινόητως και οραται αορατως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς συνεχίσουμε όπως αρχίσαμε με το Ευαγγέλιο. Διότι το δόγμα πρέπει να ελέγχεται απο το Ευαγγέλιο. Και διότι η θεολογία δέν συμπεριλαμβάνει την σωτηρία του ανθρώπου δηλ, παρότι την υπερασπίζεται και την προφυλλάσει δέν την περιγράφει. Γι'αυτό λέμε ότι η θεολογία στην Ορθόδοξη Εκκλησία γεννιέται απο την εμπειρία της Σωτηρίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ εμπειρία της Σωτηρίας στο Ευαγγέλιο ξεκίνησε απο τον Γολγοθά, όταν ο Κύριος απευθυνόμενος στην Θεοτόκο είπε : Γύναι ιδού ο Υιός σου. Η Σωτηρία λοιπόν δέν είναι η θέωση ή δέν είναι ολόκληρη, αλλά η υιοθεσία. Αυτή η υιοθεσία είναι ο σκοπός της Χριστιανικής ζωής.Η εμπειρία της υιοθεσίας περιγράφεται απο τον Κάλλιστο Αγγελικούδη στην φιλοκαλία.
"...ο Χριστός δεν πρόσφερε μια αλήθεια...που να είναι απόλυτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο απόλυτο του Χριστού, δεν είναι η διατύπωσή Του.
Το απόλυτο του Χριστού είναι το πρόσωπό Του.
Αυτο κάνει τη διαφορά.
Είναι χαρακτηριστική η φράση του Χριστού.
Δεν είπε "σας έφερα την αλήθεια". Είπε:"Είμαι η Αλήθεια".
Αυτό κάνει τη διαφορά...το ζητούμενο δεν είναι το κείμενο.
Το ζητούμενο είναι το πρόσωπο του ΧΡιστού....
Σε αντίθεση με το Κοράνιο που το έχουν ειδωλοποιήσει...
Στην ιστορία της Εκκλησίας υπήρξαν άγιοι που δε διάβασαν ποτέ κανένα βιβλίο.Ήταν απολύτως αγράμματοι.
Αυτό νομίζω κάνει τη διαφορά..
το απόλυτο για τον άνθρωπο μόνο πρόσωπο θα μπορούσε να είναι.
Το απόλυτο ΔΕΝ ανήκει στο χώρο των ιδεών..."
(από το βιβλίο "Ο ΕΡΩΤΑΣ του Απολύτου"του π.Βασιλείου Θερμού, μια πολύ ενδιαφέρουσα άποψη)
Οπωσδήποτε ο Θερμός είναι μιά ενδιαφέρουσα προσωπικότης, οπαδός τής φιλοσοφίας τού Γιανναρά, μόνο πού δέν έχει καμμία σχέση με τήν πίστη μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμείς έχουμε πολλές ενδιαφέρουσες αναρτήσεις, οι οποίες αποδεικνύουν τήν καταγωγή αυτής τής φιλοσοφίας από τούς καθολικούς.
Θά πρότεινα νά διαβάσετε το τελευταίο μας σχόλιο πού αναφέρεται στό Ευαγγέλιο.
Οι Πατέρες τής εκκλησίας σέ πολλά ενδιαφέροντα σημεία μάς προειδοποιούν ότι οι Λόγοι τού Κυρίου, είναι ο ίδιος ο Κύριος καί είναι οι εντολές Του.
Πολύ ενδιαφέρουσες καί συγκλίνουσες μέ τίς απόψεις τού Θερμού γιά τό πρόσωπο τού Κυρίου έχει εκθέσει επίσης καί ο κ.Ράμφος.
Σε ποιον τόμο της Φιλοκαλίας από τις εκδόσεις "Αστήρ"περιγράφονται τα σχετικά, να τα φρεσκάρω στη μνήμη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορείται νά τήν φρεσκάρετε διαβάζοντας τά κεφάλαια πού είναι αφιερωμένα στόν Κάλλιστο Αγγελικούδη ή καί μέ έναν φρέσκο χυμό πορτοκαλάδας.
ΑπάντησηΔιαγραφήη αντιληψη για κτιστη θεια χαρη καταστρεφει τη θεολογια αλλα και τη Σωτηριολογια της Εκκλησιας επειδη αναιρειται η ΑΜΕΣΗ ΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΜΕ ΤΟ ΘΕΟ. Ηθεια χαρη ειναι παντουχα παρουσα οπως και η ουσια. Ενω η ουσια ομως ειναι απουσα η θεια χαρη ειναι απουσα μονο για οσους δεν εχουν τις προυποθεσεις μετοχης σε αυτην. Οτροπος με τον οποιο εκχεεται η χαρη ειναι απορρητος. Η φανερωση της χαρης του Θεου θεολογικα ταυτιζεται με την πεμψη του Αγιου Πνευματος. Το Αγιο Πνευμα νοειται με την οικονομικη και χαρισματικη φανερωση και οχι την αιδια υπαρξη του. Εδω ο Παλαμας κανει και την αναιρεση του για το φιλιοκβε. Ειδαμε λοιπον ποια ειναι η θεωρηση για τη θεια χαρη καθως και την σχεση αυτης με την ουσια του Θεου. Περισσοτερα να μην πω διοτι ποιος να τα διαβασει ολα αυτα, αλλα πιστευω οτι εγινε ενα μικρο-εστω- ξεκαθαρισμα για το θεμα που ο αδερφος εθιξε. Θα πουμε και μερικα πραγματα για τη θεωση μιας και ειναι συνδεδεμενα αυτα τα πραγματα. Θεια χαρη και θεωση του ανθρωπου. Πως το βλεπουν αυτο οι Αγιοι. Η θεια χαρη παρεχεται με τα μυστηρια. Τα μυστηρια ειναι οργανικως εξαρτημενα απο το σωμα του Χριστου. Η Εκκλησια φανερωνεται και εκφραζεται σε αυτα πραγματικως και οχι συμβολικως. Υπαρχει ουσιαστικη ταυτοτητα αναμεσα στο στις ακτιστες ενεργειες του σωματος του Χριστου και στις ενεργειες των μυστηριων. Υπαρχει μια ταυτοτητα πραγματος οπως το λεει ο Καβασιλας. Στα μυστηρια --το παν η χαρις εργαζεται--. Δεν ξερω αν ειναι κουραστικα αυτα τα πραγματα καλοκαιριατικα, αλλα θα πω μερικα πραγματα ακομη για να ολοκληρωθει η προσεγγιση.
ΑπάντησηΔιαγραφή