Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ τῆς ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΗΜΕΡΙΔΟΣ: «ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟΣ»

ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ
«ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟΣ»
Μεγάλη προετοιμασία χωρίς προσδοκίες.

Τετάρτη 23.3.2016  ὥρα 9 πμ – 9 μμ

Στάδιο Εἰρήνης καὶ Φιλίας  – Πειραιάς

Συνδιοργάνωση:
Ἱ. Μητροπόλεις Γόρτυνος καὶ Μεγαλοπόλεως, Γλυφάδας, Κυθήρων, Πειραιῶς
Καὶ ἡ Σύναξη Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν 

Ἀπ᾽ εὐθείας διαδικτυακὴ μετάδοση: intv.gr

christianvivliografia 

Ανώνυμος Ο χαλαρωσε είπε...
αμεθυστε ειναι πτωματα. Στην Κρητη, εαν και εφοσον γινει αυτη η συνοδος, θα γραφτει το τελος της πτωσης. Ειναι γραφικοι, και ο Κυριος να με συγχωρεσει. Το πτωμα το χαρακτηριζουμε ως γραφικο. Οποιοδηποτε ραδιοφωνικο σταθμο των κατα τοπους τοπικων εκκλησιων ακουσεις, οποιοδηποτε περιοδικο, η τελος παντων μεσο επικοινωνιας, οποιοδηποτε κηρυγμα σε ναους, ολοι μα ολοι μιλουν και διαδιδουν την αιρεση και δεν ακουγεται κιχ. Η κατηγορια περι αποπειρας θεσμικης κατοχυρωσης της αιρεσεως απο την επικειμενη συνοδο ειναι ασφαιρα πυρα. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ. Η συνοδος θα επικυρωσει αυτο που ολοι ζουνε. ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ. Γιατι; Διοτι ειναι φυση μας πλεον. Αρα η μονη πολεμικη που αναφυεται ειναι η αποδομηση και η καταδικη της αιρεσεως. Πραγμα το οποιο δεν γινεται. Και δεν γινεται διοτι το φωτισον μου το σκοτος του Αγιου Γρηγοριου εχει μετακυλιστει στο μη μου τους κυκλους ταραττε.

Το προσχημα ειναι οι Οικουμενικες Συνοδοι. Τι εννοω.
Εννοω οτι δεν παρακαλουμε τον Κυριο να μας φωτισει το σκοτος και κινουμαστε αναμεσα και πανω και περι των δεδομενων που μας αξασφαλιζουν οι οροι αληθειας των Συνοδων. Ειναι απαραδεκτο αυτο; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ. Αλλα το ερωτημα ειναι πολυ δυνατο: γιατι η αιρεση γιγαντωνεται και εισχωρει στα μυχια της ζωης μας και τιποτε δεν την ανακοπτει; Εχουμε τους ορους; Ναι. Εχουμε τους κανονες; Ναι. Τι δεν εχουμε; ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ. ΖΗΤΑΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΔΟΘΕΙ. ΔΕΝ ΖΗΤΑΜΕ. Ειμαστε σιγουροι οτι ετσι ειναι τα πραγματα διοτι η ταδε οικουμενικη ετσι, ο ταδε κανονας αλλιως και παει λεγοντας. ΤΟΤΕ ΠΡΟΣ ΤΙ Η ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΙ Η ΠΟΘΗΤΗ ΑΓΙΟΤΗΤΑ; Αν ολα τα εχουν λυσει οι προηγουμενοι τοτε δεν εχουμε εξελιξη του κακου και φυσικα εχουμε μια παγιωμενη κατασταση η οποια απανταει στο αιτημα των κανονισμενων. ΟΤΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΧΕΙΣ ΣΩΘΕΙ. Κατι το οποιο ο Αγιος Συμεων ο Θεολογος εχει προ πολλου στειλει στον αγυριστο. Αυτος και ο λογος που οι μαζεμενοι εκει περα εχοντας παραμασχαλα τα δεδομενα που μας κληροδοτησαν οι Αγιοι μας, ειναι σιγουροι οτι θα κοψουν το δενδρο. Δυστυχως τα δεδομενα που μας οπλιζουν σαν αστακους και μας βοηθουν να ανοιξουμε δρομο εχουν γινει βεβαιοτητες και βαρυδια ανελευθεριας. Η εν Κυριω ελευθερια φοβιζει πολυ. Τι μενει λοιπον; Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ. Ειναι ενα ζητημα αγιοπνευματικης ελευθεριας. ΟΜΩΣ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΟΔΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΟΥ ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ. ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΑΝ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ. Ποτε ομως; Οταν τον εμπιστευομαστε. Που θα μας οδηγησει; Στο φωτισμο. Και ετσι θα χτυπηθει η αιρεση. Πρεπει τα γονατα και κωλοι να παρουν φωτια. Διαφορετικα ο Αγιος Γρηγοριος δεν θα μας βοηθησει στον φωτισμο μας. Τοτε ο Κυριος φωτιζει και οι Αγιοι δογματιζουν και χτιζουν και οικοδομουν εν τη Εκκλησια, και δεν αναμηρυκαζουν τα δεδομενα. ΦΩΤΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΩΚΟΥΝ ΤΟ ΨΕΥΔΟΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΜΨΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΕΚΑΛΥΜΕΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΤΟΤΕ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΕΙΑΚΟ ΕΚΘΕΜΑ. Αυτο που φαινεται λοιπον ειναι μια ετι απορριψη και απογοητευση των ανθρωπων που προσπαθουν, καλη τη πιστει νομιζω, εναντιον του οικουμενισμου. ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΔΟΝΚΙΧΩΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΙ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΗΣ διοτι εκλαμβανεται ως δεδομενο αυτο που καταθετουν ως αιρεση και στην ουσια κρυβουν την αιρεση αφηνοντας την ανενοχλητη να κανει την εργασια της. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΑΥΤΟ. Ειναι η περιπτωση που και οι εκλεκτοι θα πλανηθουν.

 

13 σχόλια:

  1. Ανώνυμος23/3/16 3:07 μ.μ.

    Κινούνται μέσα στο καθιερωμένο πλαίσιο οικουμενισμού-αντιοικουμενισμού, με τις γνωστές και ομολογιακές κιόλας τοποθετήσεις και δηλώσεις. Ο κόσμος ενθουσιάζεται αλλά δεν μπορεί να καταλάβει τι γίνεται από πίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σάν νά μήν μπαίνουν στό ζουμί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαλαρωσε23/3/16 4:44 μ.μ.

    αμεθυστε ειναι πτωματα. Στην Κρητη, εαν και εφοσον γινει αυτη η συνοδος, θα γραφτει το τελος της πτωσης. Ειναι γραφικοι, και ο Κυριος να με συγχωρεσει. Το πτωμα το χαρακτηριζουμε ως γραφικο. Οποιοδηποτε ραδιοφωνικο σταθμο των κατα τοπους τοπικων εκκλησιων ακουσεις, οποιοδηποτε περιοδικο, η τελος παντων μεσο επικοινωνιας, οποιοδηποτε κηρυγμα σε ναους, ολοι μα ολοι μιλουν και διαδιδουν την αιρεση και δεν ακουγεται κιχ. Η κατηγορια περι αποπειρας θεσμικης κατοχυρωσης της αιρεσεως απο την επικειμενη συνοδο ειναι ασφαιρα πυρα. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ. Η συνοδος θα επικυρωσει αυτο που ολοι ζουνε. ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ. Γιατι; Διοτι ειναι φυση μας πλεον. Αρα η μονη πολεμικη που αναφυεται ειναι η αποδομηση και η καταδικη της αιρεσεως. Πραγμα το οποιο δεν γινεται. Και δεν γινεται διοτι το φωτισον μου το σκοτος του Αγιου Γρηγοριου εχει μετακυλιστει στο μη μου τους κυκλους ταραττε.

    Το προσχημα ειναι οι Οικουμενικες Συνοδοι. Τι εννοω.
    Εννοω οτι δεν παρακαλουμε τον Κυριο να μας φωτισει το σκοτος και κινουμαστε αναμεσα και πανω και περι των δεδομενων που μας αξασφαλιζουν οι οροι αληθειας των Συνοδων. Ειναι απαραδεκτο αυτο; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ. Αλλα το ερωτημα ειναι πολυ δυνατο: γιατι η αιρεση γιγαντωνεται και εισχωρει στα μυχια της ζωης μας και τιποτε δεν την ανακοπτει; Εχουμε τους ορους; Ναι. Εχουμε τους κανονες; Ναι. Τι δεν εχουμε; ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ. ΖΗΤΑΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΔΟΘΕΙ. ΔΕΝ ΖΗΤΑΜΕ. Ειμαστε σιγουροι οτι ετσι ειναι τα πραγματα διοτι η ταδε οικουμενικη ετσι, ο ταδε κανονας αλλιως και παει λεγοντας. ΤΟΤΕ ΠΡΟΣ ΤΙ Η ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΙ Η ΠΟΘΗΤΗ ΑΓΙΟΤΗΤΑ; Αν ολα τα εχουν λυσει οι προηγουμενοι τοτε δεν εχουμε εξελιξη του κακου και φυσικα εχουμε μια παγιωμενη κατασταση η οποια απανταει στο αιτημα των κανονισμενων. ΟΤΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΧΕΙΣ ΣΩΘΕΙ. Κατι το οποιο ο Αγιος Συμεων ο Θεολογος εχει προ πολλου στειλει στον αγυριστο. Αυτος και ο λογος που οι μαζεμενοι εκει περα εχοντας παραμασχαλα τα δεδομενα που μας κληροδοτησαν οι Αγιοι μας, ειναι σιγουροι οτι θα κοψουν το δενδρο. Δυστυχως τα δεδομενα που μας οπλιζουν σαν αστακους και μας βοηθουν να ανοιξουμε δρομο εχουν γινει βεβαιοτητες και βαρυδια ανελευθεριας. Η εν Κυριω ελευθερια φοβιζει πολυ. Τι μενει λοιπον; Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ. Ειναι ενα ζητημα αγιοπνευματικης ελευθεριας. ΟΜΩΣ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΟΔΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΟΥ ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ. ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΑΝ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ. Ποτε ομως; Οταν τον εμπιστευομαστε. Που θα μας οδηγησει; Στο φωτισμο. Και ετσι θα χτυπηθει η αιρεση. Πρεπει τα γονατα και κωλοι να παρουν φωτια. Διαφορετικα ο Αγιος Γρηγοριος δεν θα μας βοηθησει στον φωτισμο μας. Τοτε ο Κυριος φωτιζει και οι Αγιοι δογματιζουν και χτιζουν και οικοδομουν εν τη Εκκλησια, και δεν αναμηρυκαζουν τα δεδομενα. ΦΩΤΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΩΚΟΥΝ ΤΟ ΨΕΥΔΟΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΜΨΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΕΚΑΛΥΜΕΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΤΟΤΕ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΕΙΑΚΟ ΕΚΘΕΜΑ. Αυτο που φαινεται λοιπον ειναι μια ετι απορριψη και απογοητευση των ανθρωπων που προσπαθουν, καλη τη πιστει νομιζω, εναντιον του οικουμενισμου. ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΔΟΝΚΙΧΩΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΙ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΗΣ διοτι εκλαμβανεται ως δεδομενο αυτο που καταθετουν ως αιρεση και στην ουσια κρυβουν την αιρεση αφηνοντας την ανενοχλητη να κανει την εργασια της. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΑΥΤΟ. Ειναι η περιπτωση που και οι εκλεκτοι θα πλανηθουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/3/16 9:28 μ.μ.

      Αγαπητέ χαλάρωσε, καί ο φωτισμός υφίσταται. Η φώτιση καί η γνώση υπάρχει, όμως το πρόβλημα είναι ο χρυσός καί οι πρωτοκαθεδρίες τών μεγαλόσχημων ταγών, καθώς αυτή η προπαγάνδα είναι ενάντια στην Αλήθεια Του Χριστού.
      Γιά το λόγο αυτό ψάχνονται νά αιτιολογήσουν μέ γκρίζος τρόπους όλα αυτά αφενός γιά νά μην χαθεί ο χρυσός, νά μην μάς φύγει το ποίμνιο, καί νά υπεραμύνονται της οικονομίας.
      Ανοχή τη οικονομία! Είναι η ομολογιακή συνάθροιση σήμερα από τους αντιδρώντας συνειδησιακά στην μεγάλη σύνοδο.
      Δυστυχώς πάσχουμε. Χ

      Διαγραφή
  4. Αδελφέ είναι έντονη η εντύπωση ότι παίζουν μέ τίς λέξεις ανεβοκατεβάζοντας τήν ένταση τής φωνής. Καί τό πιό ύπουλο παιχνίδι είναι ότι έχουν αναγάγει τίς λέξεις σέ έννοιες. Αιχμή τού δόρατος ο Ιερόθεος Βλάχος; Οι επίσκοποί μας είναι πολύ απογοητευμένοι. Θά κοστίσει τόσα χρήματα, φαντάσου τί φαγοπότια καί αυτοί έξω από τό γλέντι; Εχουμε δύο θιάσους μέ τά ίδια πάντα πρόσωπα σέ Μανιχαιστική αντιπαράθεση. Κάπου στά έσχατα τό καλό θά νικήσει.Τούς ανεχτήκαμε γιά πολλούς αιώνες. Ακούμε νά λένε ότι κάθε επίσκοπος μεταφέρει τήν πίστη τού ποιμνίου του καί τσιμπιόμαστε. Πότε ρώτησε επίσκοπος τό ποίμνιο; Ούτε τούς ιερείς δέν ενημερώνει. Καί ακούμε τόν θεόπτη Ιερόθεο νά μάς λέει ότι είναι χρέος μας νά ενημερωνόμαστε μόνοι μας. Ο Ζήσης τελικά είναι κρυπτο-παλαιοημερολογίτης. Αφού τό κράτος, ιδιαιτέρως σάν μέλος τής ΕΕ υποχρεωτικώς θά άλλαζε τό ημερολόγιο, τί ρόλο παίζει; Ακολουθεί τούς Πατέρες ο Ζήσης; Τρελλά πράγματα. Καί ο Πειραιώς; Πατερικός καί αυτός;
    "Οἱ οἰκουμενιστές ἀνερυθριάστως καί ἀσυστόλως πάνω στό Ἱερό Σῶμα τῆς Ἁγίας Ὀρθοδοξίας μας, προβάλλουν καί στηρίζουν ὡς δῆθεν ἀληθῆ διδασκαλία της τόν σατανοκίνητο, μασονοκίνητο καί σιωνιστικό Οἰκουμενισμό. Τό σχέδιό τους, ὅμως, αὐτό ἔχει πρό πολλοῦ ἀποτύχει παταγωδῶς, ὅπως ἀποδεικνύεται ἐν τοῖς πράγμασι. Ἡ δεινή καί τραγική πραγματικότητα ἀποδεικνύει ὅτι ἡ Οἰκουμενιστική Κίνηση, μέ ἀποκλειστική εὐθύνη τῶν ἰδίων τῶν αἱρετικῶν καί ἑτεροδόξων ἀπό τή μιά, καί τῶν οἰκουμενιστῶν ἀπό τήν ἄλλη, εἶναι ἀλυσιτελής. Τό μόνο, πού ἐπιτυγχάνεται, εἶναι ἡ σύγχυση καί ὁ συγκρητισμός. Οἱ αἱρετικοί καί ἑτερόδοξοι διακρίνονται για τήν ἔλλειψη εἰλικρίνειας καί μετανοίας, ἐμμένοντες σατανικῶς στήν κακοδοξία".
    Λόγος γεμάτος ιστορία καί αρνητικά επίθετα θά υπερασπιστεί τήν οδόν τής σωτηρίας; Τήν γνωρίζει άραγε; Κακό τέλος θάχουμε όπως λές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαλαρωσε23/3/16 6:27 μ.μ.

    Τό σχέδιό τους, ὅμως, αὐτό ἔχει πρό πολλοῦ ἀποτύχει παταγωδῶς, ὅπως ἀποδεικνύεται ἐν τοῖς πράγμασι. Ἡ δεινή καί τραγική πραγματικότητα ἀποδεικνύει ὅτι ἡ Οἰκουμενιστική Κίνηση, μέ ἀποκλειστική εὐθύνη τῶν ἰδίων τῶν αἱρετικῶν καί ἑτεροδόξων ἀπό τή μιά, καί τῶν οἰκουμενιστῶν ἀπό τήν ἄλλη, εἶναι ἀλυσιτελής.

    Και επειδη δεν ωφελει σε τιποτε: Τό μόνο, πού ἐπιτυγχάνεται, εἶναι ἡ σύγχυση καί ὁ συγκρητισμός.

    Αυτος δεν ειναι ο Οικουμενισμος τους; Αυτο δεν φοβουνται; Αυτο δεν κατηγορουνε οτι ο οικουμενισμος επιτυγχανει; Τι στο καλο λενε για να λενε;

    Οι υβριστες του Αγιου Πνευματος, οι διαχειριστες, ψιλικατζηδες της χαριτος, αυτοι οι οποιοι εχουν εκλαικευσει το φιλιοκβε και ειναι οι κατεξοχην υπευθυνοι για την εσωτερικευση του απο το πληρωμα της Εκκλησιας. Θελουν να αναμετρηθουν.... με τι; Μονο με ανεμομυλους.
    Η αβελτηρια τους απο ενα σημειο και μετα θα θεωρηθει ενοχη. Συγκαληπτουν εν αγνοια τους την αιρεση, αρα την προωθουν, και δεν θα αργησει η ωρα που δεν αποκλειεται να αντιπαρατεθουν και σε αυτους που αποκαλυπτουν τα δοντια της αιρεσης. Κι αυτο διοτι ειναι αυτοκλητοι, η τουλαχιστον αρχιζει να παγιωνεται μια τετοια εντυπωση, υπερασπιστες της Ορθοδοξιας. ΚΡΙΜΑ. ΚΡΙΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος23/3/16 7:06 μ.μ.

    Ο λαός είναι ενθουσιώδεις, όμως άκουσα κάτι περίεργα τού τύπου, "δεν θά την αναγνωρίσουμε πότε ως Σύνοδο", και τό άλλο, "εμείς θά συνεχίσουμε νά εργαζόμαστε στις ενορίες αλλά δεν θά ξαναφιλήσουμε πότε χέρι Αρχιερέα προδότου", καί σε κάποιες ερωτήσεις τι θά κάνουν την επόμενη ημέρα, ακούστηκε τό "μήν βιάζεστε", "είμαστε όλοι μαζι", και αφήνεται να εννοηθεί, ότι ελπίζουν, ότι δεν θα επιτρέψει ο Κύριος νά γίνει αυτή η Σύνοδος.
    Μόνο ο ζηλωτής Π. Θεόδωρος Ζήσης ήταν ξεκάθαρος γιά διακοπή μνημοσύνου. Ήταν ξεκάθαρος, δέν είναι οικονομία, είναι παρανομία.
    Όμως από λόγια είμαστε χορτασμένοι, έργα διακοπής των αιρετικων φρονημάτων πού υιοθετούν τά γνωστά πρόσωπα, δεν βλέπουμε.
    Καί κάτι πού ακούγεται γιά "κοινό ποτήριο"!!!
    Κοινό ποτήριο μέ ποιούς. Μέ τούς αιρετικούς;
    Έχουν ποτήριο οι αιρετικοί; Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος23/3/16 7:29 μ.μ.

    Είναι γεγονός ότι καί οι ίδιοι (σημερινοί ομιλητές) εκστομίζουν μη παραδεδομένες διδασκαλίες (να είμαστε ήπιοι στην έκφραση). Χωρίς να το έχουνε συνειδητοποιήσει βέβαια. Και όμως αυτές (αιρετικές) θέσεις είναι πολύ βασικές και δημιουργούν ύστερα μεγάλη σύγχυση. Εξ ού και όλοι είναι μπλεγμένοι στο ίδιο συνονθύλευμα μη ορθοδόξων διδασκαλιών. Έχετε ακούσει π.χ. (αδ. χ.) τον γνωστό καθηγητή (με ομολογιακό φρόνημα εννοείται), του οποίου το γνωστικό αντικείμενο είναι ρμκθ θεολογία (και παράλληλα και η ορθόδοξη), να μιλάει (και στα μαθήματά του) για Σχολαστικισμό, Ακινάτη και πολλά άλλα παρεμφερή; Και όμως αρκετές νεορθόδοξες ίδεες του είναι προσφιλείς. Ούτε για τον Ζηζιούλα βέβαια. Κάποιες ομιλίες όμως σήμερα ήταν απειλητικές και για την αποτείχιση. Ας το δούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 6.27 Ούτε μία αναφορά στήν ευχαριστιακή εκκλησιολογία; Πολύ περίεργο. Διόρθωσε τόν Αφανάσιεφ λέει. Απίστευτο. Είδομεν τό φώς! Επαρχιακός θίασος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαλαρωσε23/3/16 8:19 μ.μ.

    ο Ζησης ειναι ζηλωτης με τον εαυτο του. Ειναι ξενιστης της αιρεσεως. Τιποτε παραπανω επ αυτου.

    Ο φιλος 7,29, αν καταλαβα καλα οτι απευθυνετε σε εμενα και εννοει τον κ. Τσελεγγιδη, εχει δικιο ως προς τα ζητηματα που συζητιουνται. Οντως ο σχολαστικισμος, ο Ακινατης και μεγιστη εντυπωση ο Αγιος Καλλιστος Αγγελικουδης και το εργο του που θα επρεπε να ειναι σημαια ειναι προς αναζητηση...και παντελως αγνωστος. Εχει ομως αγνη προαιρεση και νομιζω οτι θα εννοησει τα πραγματα.

    Αυτη την στιγμη ακουω τον Γκοτσοπουλο... εχει αραδιασει καμμια 200ρια κανονες με οικουμενικο κυρος και αλλα τετοια που λειτουργουν ακουσον....ΣΩΣΤΙΚΑ...ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ. Χαιρετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ενα παληό ανέκδοτο λέει. Ξέρετε γιατί η αγελάδα έχει αυτά τά θλιμμένα μάτια; Επειδή ο άνδρας της είναι βόδι. Ετσι είμαστε καί εμείς μέ τούς ταγούς μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος23/3/16 8:52 μ.μ.

    Σε λίγο θά λήξει η Σύνοδος. Θά είναι μια επιτυχία γιά την ανάπαυση των αγωνιστικών συνειδήσεων. Μέχρι εκεί. Τίποτε παραπέρα. Τό Πατριαρχείο τά κατάφερε περίφημα.
    Ο Χρυσός (μισθός), είναι τό κέντρο της ενότητας τού νυν νεοημερολογιτισμού καί στά πρόθυρα τού τελικού οικουμενισμού, καί όχι Τό Πανάγιο Πνεύμα.
    Εκτός αυτού τού σώματος θά υπάρξουν κόψιμο μισθών καί "καθαιρέσεις" από των αξιωμάτων.
    Αχ καυμένη Ελλαδίτσα ο θρήνος τού Παλαιολόγου κατά την άλωση της Πόλης είναι ουδέν, μπροστά στον Αρμαγεδών πού έρχεται.... Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος23/3/16 9:54 μ.μ.

    Ναι, έχει αγνή προαίρεση, συμφωνώ απόλυτα. Απλά πέρασε μιά ζωή. Εξάλλου είναι και διορισμένος για διάβασμα, μελέτη... Και πιθανώς θα εννοήσει τα πράγματα, πάλι συμφωνώ. Ασφαλώς σε σύνταξη κανείς έχει περισσότερο χρόνο.
    Γι΄ αυτό και ανέφερα το παράδειγμα, τι να περιμένεις από άλλους.
    Γι΄ αυτό και έχουμε θλιμμένα τα μάτια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή