εκ της Ιεράς Μητροπόλεως Δημητριάδος και Αλμυρού
Περί της Θείας Λατρείας μίλησε ο Σεβ. Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος, κατά το κήρυγμά του στον Πανηγυρίζοντα Ιερό Ναό Αγίου Τρύφωνος Βόλου, όπου χοροστάτησε κατά τον πανηγυρικό Εσπερινό.
Σημείωσε ότι «Καρδιά της Θείας Λατρείας είναι η Θεία Ευχαριστία, η οποία αποτελεί το κέντρο της ζωής μας». Στη συνέχεια αναφέρθηκε στα βασικά στοιχεία της Θείας Λατρείας και επεσήμανε ότι «το πρώτο είναι η ενότητα των πιστών που ξεκινά από την Κοινωνία του Σώματος και του Αίματος του Χριστού, με τα οποία γίνονται ένα μαζί Του. Με την τέλεση της Ευχαριστίας συγκροτείται το Σώμα του Χριστού, η ίδια η Εκκλησία...»
«Το δεύτερο στοιχείο της Θείας Λατρείας», υπογράμμισε ο κ. Ιγνάτιος, «είναι πως είναι Λογική Λατρεία, δεν είναι μαγική και αυτό είναι κάτι που πρέπει ιδιαιτέρως να το προσέξουμε, γιατί, πολλές φορές, παρασυρόμαστε και ο τρόπος συμμετοχής μας στην Λατρεία μας αποκτά κυριολεκτικά ένα μαγικό χαρακτήρα... Στη Λατρεία της Εκκλησίας μας ο χρόνος σταματά , εδώ και τώρα συμβαίνουν τα πάντα , μετέχουμε της αιωνιότητας και αυτή η Λατρεία δεν γίνεται με μαγικό τρόπο... είναι λογική Λατρεία, είναι συμμετοχή ψυχής και σώματος, νου και καρδιάς... Έτσι γινόμαστε μέτοχοι αυτής της Λατρείας και στη Θεία Ευχαριστία συλλειτουργούμε όλοι μαζί... Η Λατρεία μας είναι συμμετοχή όλων μηδενός εξαιρουμένου και δεν είναι η Λατρεία των αναμάρτητων αλλά των Αγίων. Ποιών Αγίων; των πιστών. Έτσι τους ονομάζει η Εκκλησία μας από τα πρώτα χρόνια.
Σχόλιο: Υποχρεωνόμαστε να ξανα-ασχοληθούμε με τον Δημητριάδος διότι κατέχει τα κλειδιά της διασημότητος. Είναι συστηματικός και ύπουλος. Είναι ο πρωταθλητής της αγαπολογίας. Η Εκκλησία είναι λογική λατρεία επειδή η Εκκλησία είναι το σώμα του Λόγου, του Δευτέρου προσώπου της Αγίας Τριάδος. Και γι'αυτό η Εκκλησία είναι θυσιαστική. Αυτή είναι η καρδιά της λατρείας μας, Η ΘΥΣΙΑ, την οποία περιμένει ο Κύριος απο μας. Όχι επειδή νομίζει ο Δημητριάδος ότι διαθέτει λογική και καταλαβαίνει τί του γίνεται. Τίς πιο συγκλονιστικές λογικές λατρείες με την έννοια του Δημητριάδος μπορούμε σήμερα να παρακολουθήσουμε στα μεγάλα πανεπιστήμια του εξωτερικού, στα μαθήματα της φυσικής, της τεχνολογίας, της ιατρικής. Ο Δημητριάδος εκμεταλλεύεται απλώς την άγνοια μας.
Όταν ακούει αντιρρήσεις συνήθως τις παρακάμπτει αγαπολογικά: Εγώ πάντως σας αγαπώ όλους.
Πρέπει να μάθει ότι μας είναι εντελώς αδιάφορο διότι δέν μας σωζει η αγάπη του και καλύτερα να αφήσει το καλάμι που έχει καβαλήσει και το παίζει Χριστός, ο γλυκούλης.
Υ.Γ.
ΚΛΙΜΑΞ : Λόγος κδ΄, Περί πραότητος και απλότητος.
κεφ.24 Αγωνίζου να θεωρείς περιπλανημένη την λογική σου καί τήν κρίση σου, και έτσι θά εύρης σωτηρία και ευθύτητα εν Χριστώ Ιησού τώ Κυρίω ημών. Αμήν.
Αμέθυστος
Περί της Θείας Λατρείας μίλησε ο Σεβ. Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος, κατά το κήρυγμά του στον Πανηγυρίζοντα Ιερό Ναό Αγίου Τρύφωνος Βόλου, όπου χοροστάτησε κατά τον πανηγυρικό Εσπερινό.
Σημείωσε ότι «Καρδιά της Θείας Λατρείας είναι η Θεία Ευχαριστία, η οποία αποτελεί το κέντρο της ζωής μας». Στη συνέχεια αναφέρθηκε στα βασικά στοιχεία της Θείας Λατρείας και επεσήμανε ότι «το πρώτο είναι η ενότητα των πιστών που ξεκινά από την Κοινωνία του Σώματος και του Αίματος του Χριστού, με τα οποία γίνονται ένα μαζί Του. Με την τέλεση της Ευχαριστίας συγκροτείται το Σώμα του Χριστού, η ίδια η Εκκλησία...»
«Το δεύτερο στοιχείο της Θείας Λατρείας», υπογράμμισε ο κ. Ιγνάτιος, «είναι πως είναι Λογική Λατρεία, δεν είναι μαγική και αυτό είναι κάτι που πρέπει ιδιαιτέρως να το προσέξουμε, γιατί, πολλές φορές, παρασυρόμαστε και ο τρόπος συμμετοχής μας στην Λατρεία μας αποκτά κυριολεκτικά ένα μαγικό χαρακτήρα... Στη Λατρεία της Εκκλησίας μας ο χρόνος σταματά , εδώ και τώρα συμβαίνουν τα πάντα , μετέχουμε της αιωνιότητας και αυτή η Λατρεία δεν γίνεται με μαγικό τρόπο... είναι λογική Λατρεία, είναι συμμετοχή ψυχής και σώματος, νου και καρδιάς... Έτσι γινόμαστε μέτοχοι αυτής της Λατρείας και στη Θεία Ευχαριστία συλλειτουργούμε όλοι μαζί... Η Λατρεία μας είναι συμμετοχή όλων μηδενός εξαιρουμένου και δεν είναι η Λατρεία των αναμάρτητων αλλά των Αγίων. Ποιών Αγίων; των πιστών. Έτσι τους ονομάζει η Εκκλησία μας από τα πρώτα χρόνια.
Σχόλιο: Υποχρεωνόμαστε να ξανα-ασχοληθούμε με τον Δημητριάδος διότι κατέχει τα κλειδιά της διασημότητος. Είναι συστηματικός και ύπουλος. Είναι ο πρωταθλητής της αγαπολογίας. Η Εκκλησία είναι λογική λατρεία επειδή η Εκκλησία είναι το σώμα του Λόγου, του Δευτέρου προσώπου της Αγίας Τριάδος. Και γι'αυτό η Εκκλησία είναι θυσιαστική. Αυτή είναι η καρδιά της λατρείας μας, Η ΘΥΣΙΑ, την οποία περιμένει ο Κύριος απο μας. Όχι επειδή νομίζει ο Δημητριάδος ότι διαθέτει λογική και καταλαβαίνει τί του γίνεται. Τίς πιο συγκλονιστικές λογικές λατρείες με την έννοια του Δημητριάδος μπορούμε σήμερα να παρακολουθήσουμε στα μεγάλα πανεπιστήμια του εξωτερικού, στα μαθήματα της φυσικής, της τεχνολογίας, της ιατρικής. Ο Δημητριάδος εκμεταλλεύεται απλώς την άγνοια μας.
Όταν ακούει αντιρρήσεις συνήθως τις παρακάμπτει αγαπολογικά: Εγώ πάντως σας αγαπώ όλους.
Πρέπει να μάθει ότι μας είναι εντελώς αδιάφορο διότι δέν μας σωζει η αγάπη του και καλύτερα να αφήσει το καλάμι που έχει καβαλήσει και το παίζει Χριστός, ο γλυκούλης.
Υ.Γ.
ΚΛΙΜΑΞ : Λόγος κδ΄, Περί πραότητος και απλότητος.
κεφ.24 Αγωνίζου να θεωρείς περιπλανημένη την λογική σου καί τήν κρίση σου, και έτσι θά εύρης σωτηρία και ευθύτητα εν Χριστώ Ιησού τώ Κυρίω ημών. Αμήν.
Αμέθυστος
19 σχόλια:
Μπορούμε να διαφωνούμε με κάποιον σε ορισμένα θέματα. Αυτό δεν μας απαγορεύει να συμφωνούμε σε άλλα ζητήματα, μαζί του.
Δίκιο απόλυτο έχει κατά την γνώμη μου, ο άγιος Δημητριάδος στα ανωτέρω αναφερόμενα.
Αν όταν ακούς "Στώμεν καλώς" και νομίζεις ότι λέει "το στόμα να μιλάει καλά" τι να την κάνω τη μυσταγωγία σας και την μέθεξι.
Κοροϊδία συμμετοχής στη Θ.Λατρεία είναι. Όπως και τα τεριρέμριριριρεμ και τα νανενανενενενανενα.
Ας αφήσει ο καθένας μας το καλάμι του. Ουτε εσείς ούτε ο άγιος Δημητριάδος ούτε ο γράφων, δεν είναι πάπας (=αλάθητος), εγώ δε, σας επιτρέπω να εκφραστείτε ελεύθερα και να με χαρακτηρίσετε με... υποκοριστικό της λέξεως, που καταλήγει σε ...άριον.
Καλή Σαρακοστή αδελφοί.
Αμέθυστε,
πολύ σωστό το σχόλιο σου:
"Όταν ακούει αντιρρήσεις συνήθως τις παρακάμπτει αγαπολογικά: Εγώ πάντως σας αγαπώ όλους."
Οταν ο λαος αντεδρασε πριν 1 μηνα μεσα στην Εκκλησια - την άλλη μερα ελεγε στον Καμπουράκη στο MEGA:
"Άυτοί ητανε βαλτοί"!
********************************
Δεν του καιγεται καρφι!
Δεν κοκκινιζει το 'αυτί' του!
Οτι και να του πεις, οτι και να του κανεις, εχει μια δικαιολογια ετοιμη!
********************************
Να τι κακό εχει κανει ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ στην Ελλαδα!
Να τι κακό κανανε οι Οργανωσεις στην πατριδα μας!
Εχουνε ΑΝΑΘΡΕΨΕΙ εναν ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΖΟΜΠΙΕ!
Εναν Χριστιανό ΤΕΡΑΣ!
Ουαι...ουαί...ουαί...
Μυρμιδόνας
Βλέπουμε ότι είστε τής σχολής τής μυσταγωγίας καί τής απολαύσεως.
Δυστυχώς παρακολουθούμε διαφορετικές λειτουργίες.
Η ουσία τής Θ.Λειτουργίας είναι η μετάνοια καί ο αγιασμός καί ο πιστός καθοδηγείται από τούς ύμνους πιστών χριστιανών οι οποίοι πέτυχαν τή μετάνοια καί τόν αγιασμό.
Βαθειές κατανοήσεις καί μυσταγωγίες μπορείτε νά βρείτε καί στό μέγαρο μουσικής.
Η Θ.Λειτουργία δεν είναι ταμπού. Νομίζετε ότι ένας πιστός επίσκοπος, και ιερέας, δεν δύναται σε κάποιες περιστάσεις να τελέση Θ.Λειτουργία αυτοσχέδια; Αλλά οι υπάλληλοι του Κράτους σε μια Κρατική Υπηρεσία οφείλουν να τηρούν το Τυπικόν.
Υπάρχουν αρκετά πρότυπα, Θ.Λειτουργίας, των πράξεων με ανάγνωση Γραφών, των αποστολικών διαταγών, αγ.Ιακώβου αδελφοθέου, Μ.Βασιλείου, Αγ.Γρηγορίου του Θεολόγου, αγ.Ιωάννου Χρυσοστόμου με νυχθημερόν παράλληλη Ερμηνεία Γραφών,αγ.Μάρκου, προηγιασμένων, "ο πιστός καθοδηγείται από τούς ύμνους πιστών χριστιανών οι οποίοι πέτυχαν τή μετάνοια καί τόν αγιασμό" αλλά η γλώσσα εκείνη ομιλείτο το 400 μ.Χ. και μερικούς αιώνες αργότερα, όχι σήμερα.
Ένας Άγλος ή Γάλλος ή Ρώσσος, που δεν ξέρει Ελληνικά, καθοδηγείται; Αν μου πείτε ναι, το κατανοώ, αλλά δεν συμφωνώ.
Αν μου πήτε όχι, συνεχίζω. Ένας νεοέλληνας, τρισχειρότερα από τους ξενόγλωσσους, αφού νομίζει ότι καθοδηγείται, αλλά άλλα αντ΄ άλλων κατανοεί.
Και στο μέγαρο μουσικής και σε στάδιο, θα μπορούσε να γίνη- και γίνεται- φυσικά Θ.Λειτουργία, χωρίς μουσικά όργανα όμως, ακόμα και σε κινηματογράφο, ο Θεός δεν κατοικεί σε χειροποίητους ναούς.
Και στο κάτω της Γραφής ποίος είναι αυτός και με ποία ιδιότητα, που θα μου απαγορεύση να λατρεύω το Θεό μου στη γλώσσα μου;
Ως προς τις οργανώσεις και τους χαρακτηρισμούς, η απολυτότητα και οι βαρείς και άδικοι χαρακτηρισμοί δεν επιτρέπουν τον διάλογο.
Kαλημέρα σας!Παίρνω το θάρρος να γράψω για πρώτη φορά στο μπλόκ σας...Δεν ξέρω! Διερωτώμαικάτι γεροντάκια στο Αγιον Όρος που ούτε την υπογραφή τους δεν ήξεραν να βάζουν και όμως ποτέ δεν διαμαρτυρήθηκαν για τα λειτουργικά κείμενα,απεναντίας ήξεραν απέξω όλη τη Θεία Λειτουργία.Οι προπαπούδες μας που δεν είχαν βγάλει δημοτικό καν και όμως ήξεραν απέξω Γραφικά χωρία,ήξεραν ψαλμούς κ.λ.π .Σήμερα που όλα τα παιδιά έχουν το λιγότερο ..λιγότερο μια μέση εκπαίδευση,που είναι όλα πανέξυπνα,χειρίζονται υπολογιστές με μεγάλη ευστροφία από μικρά διαμαρτύρονται οτι δεν καταλαβαίνουν την Θ.Λειτουργία και κάποιοι εκ της ιεραρχείας πιστεύουν οτι θα γεμίσουν οι εκκλησίες με τον υποβιβασμό των λειτουργικών κειμένων,όπως γέμισαν με την προσπάθεια της εκκλησίας να κάνει δύο Θ.Λειτουργίες κατά την Κυριακή επειδή διαμαρτύρονταν οι νέοι οτι δεν μπορούν να ξυπνήσουν το πρωί να πανε στην εκκλησία και φυσικά αυτό το μέτρο δεν είχε καμμία απόδοση.Ο Κύριος όταν βλέπει οτι μιά ψυχή έχει την θέληση να τον αναζητήσει, έχει τον τρόπο να την φωτίσει να καταλάβει νομίζω και συγχωρέστε με.Αλλωστε ο Θεός θα έλθει σε μάς η εμείς στο Θεό;Δεν φτάνουν οι τόσες συγκαταβάσεις που έκανε για την σωτηρία μας;Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ είναι η τελειοτέρα μορφή του ανθρωπίνου λόγου είχε πει ο γέρων Σοφρώνιος Σαχάρωφ.Δεν καταλαβαίνω γιατί να την υποβιβάσουμε και να μην έχει καμμία διαφορά από άλλες ετερόδοξες ομολογίες;
Εύχομαι καλή Σαρακοστή!πηνελόπη
Πηνελόπη,
πολυ σοφά και σωστα απάντησες!
Και η απάντηση σου πηγαινει στον Ανώνυμο 8/3/11 2:46 πμ!
Ηθελα να του απαντησω...αλλα με προλαβες! :)
********************************
Ανωνυμε 8/3/11 2:46 πμ, εισαι τοσο ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟΣ ΦΙΛΕ!!!
Μα μιλαμε για πολυ ΜΠΕΡΔΕΜΑ!
********************************
Παρόλο αυτα να συνεχιζεις να λες την αποψη σου - το Ιστολογιο του Αμέθυστου ειναι Ελευθερο και Ανοικτό για καθε αποψη, ακομα και για την δικη σου :)))
Πηνελόπη, και εσυ να γραφεις πιο συχνα εδω!!!
Μαζι με την Σαλογραία να εισαι η δεύτερη γυνή που θα εχουμε στην παρρεα μας!
Πήξαμε στους άντρες...αμαν πια!
Δεν υποφέρονται! :))))
Μυρμιδόνας
Ο Θεός να βάλει το Χέρι Του!
********************************
Η σχέση της Πηνελόπης με το Θεό και την εκκλησία
Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 8 Μαρτίου 2011, 11:26
*********************************
Ποιο σύστημα, ποιο Σχολειο, ποιο 'κατηχητικο', ποια Εκπαίδευση, βοηθησαν στο να εχει η κυρία αυτή...τετοιες ΑΠΟΨΕΙΣ;
Πότε προλαβε να 'διαστρεβλωθει' τόσο πολυ;
**********************************
Και να ήτανε η μόνη!
Να γιατι πολλες φορες μιλαω με 'αυστηρο' τοπο κατα των φεμινιστριών!
*********************************
Το κειμενο της αξιζει ξεχωριστής ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ - ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝΕ ΑΥΤΑ ΟΙ ΕΠΙΣΚΠΟΙ ΜΑΣ;
Που λενε εξ αμβωνος: "Εισαστε Αγιοι";!!!!!
*********************************
Ιδου η αποψη της κυρίας:
Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου, η οποία πιστεύει πολύ στην ενέργεια...Η γνωστή ηθοποιός μίλησε και για τη σχέση της με την εκκλησία, τονίζοντας:
«Πιστεύω στην ΕΝΕΡΓΕΙΑ, μόνο εκεί, πουθενά αλλού.
Ο θεός τι είναι; Ο κύριος με τα μούσια;
Νιώθω ότι είναι η ενέργεια που συνδέει τους ανθρώπους μεταξύ τους. Μια ύλη από την οποία είμαστε όλοι φτιαγμένοι, τα αντικείμενα, η θάλασσα, ο αέρας, οι άνθρωποι, τα ζώα.
Αυτό για μένα είναι θεός!
Ο ανώτερος εαυτός του κάθε ανθρώπου.
{ΑΚΟΥΣ ΑΔΕΡΦΕ ΑΜΕΘΥΣΤΕ;
ΑΚΟΥΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ; Μα ο εαυτος μου, αυτος ειναι ΘΕΟΣ} !!!
Το επίπεδο που είναι πιο πάνω από τη γήινη υπόσταση. Δεν έχει εικόνα ο θεός.
Στην εκκλησία πηγαίνω γιατί θεωρώ ότι οι ναοί είναι μέρη που δημιούργησε ο άνθρωπος για να μπορείς να πηγαίνεις και να παίρνεις ηρεμία και κατάνυξη.
Δεν είμαι θρησκευόμενη. Μπορεί να το κάνω σε οποιοδήποτε ναό αυτό.
Επισκέπτομαι μόνο εκκλησίες χριστιανικές όταν νιώθω την ανάγκη να ανάψω ένα κερί, να ζητήσω κάτι, γιατί θέλω να είμαι μόνη μου εκεί.
Πηγαίνω βέβαια και το Πάσχα με τους γονείς μου, γιατί είναι έθιμο στη χώρα που ζω. Δεν πιστεύω στο είδωλο».
**********************************
Αδερφέ ΑΜέθυστε...
ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΕΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ, μαθε ΛΟΙΠΟΝ, οτι στην ΕΚΚΛΗΣΙΑ πηγαινουμε το ΠΑΣΧα και ολη την διαρκεια της Αγιας Σαρακοστής...
..διοτι ειναι ΕΘΙΜΟ!!!
Αμέθυστε...μήπως ειναι καιρός να αναθεωρήσεις τις...αποψεις σου και τα πιστευω σου;
ο φίλος σου
Μυρμιδόνας
το παραπανω κειμενο ειναι απο την σελιδα:
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=271306&cid=11
Μυρμιδόνας
Όμως η Πηνελόπη Αναστασοπούλου είναι η Πηνελόπη που ανάρτησε σχόλιο σ' αυτό το post;
Δε φαίνεται κάτι τέτοιο από τα λόγια της...
Καλή Σαρακοστή, με την ευκαιρία. Με καλό το άγιο Πάσχα...
Νεκρέ για τον Κόσμο...
...κοίτα τι κανει 'ο δαιμων της Τυπογραφιας'!
Δεν το προσεξα στην αρχή!
Άλλη η Πηνελόπη που εγραψε σχολιο, και άλλη η Πηνελόπη που αναφερω εγω, την ηθοποιό!
Πωπω...τι συμπτωση, ε; :)
Μυρμιδόνας
@ Ανώνυμο 8/3/11 2:46 πμ
Αγαπητέ ΄φίλε είναι πολύ δύσκολος ο όρος "λατρεία", ιδίως όταν αποδίδεται στήν εκκλησία. Τί διαφορά έχει νά πούμε λάτρεύω τό θεό μου, και λατρεύω τά μούσμουλα.
Η σύναξη είναι ευχαριστιακή καί γίνεται εις ανάμνησιν τής θυσίας τού Κυρίου, δηλ. νά μήν ξεχαστούμε ποτέ στήν λατρεία καί αφήσουμε τήν θυσία.
Η λατρεία προϋποθέτει ακριβώς μία ομοιότητα. Δηλ. προϋποθέτει αυτό πού θέλουμε νά κερδίσουμε.
@ Πηνελόπη 8/3/11 8:41 π.μ Καλή Σαροκοστή.
Οι εκσυγχρονιστές τά γνωρίζουν όλα αυτά. Η αρχαία κατανόηση ισοδυναμούσε αυτομάτως μέ τή βίωση τής αλήθειας πού φώτιζε τήν ψυχή κάθε φορά. ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΝ. Δηλ. θέλουν νά μπούν σάν δάσκαλοι ανάμεσα στούς πιστούς Του καί τόν Κύριο. Γιαυτό θέλουν ΑΥΤΟΊ νά βοηθήσουν τούς πιστούς νά κατανοήσουν, νά κάνουν τή δουλειά τού Αγίου Πνεύματος. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΟΥΣ. Νομίζουν ότι οι πιστοί είναι δικοί τους.
Ένα άλλο λεπτό σημείο είναι το εξής: Η γλώσσα τής Λειτουργίας είναι η γλώσσα μέ τήν οποία οι Απόστολοι μαθήτευσαν πάντα τά 'έθνη. Σήμερα μέ τήν παγκοσμιοποίηση καί τον οικουμενισμό θέλουν νά κομματιάσουν αυτή τή γλώσσα, δείχνοντας κατ'αρχάς ότι η ένωση τήν οποία θέλουν νά πετύχουν στηρίζεται σ΄έναν κατακερματισμό, σύμφωνα μέ τό νόμο τού διαίρει καί βασίλευε.
Οί Κύριλος καί Μεθόδιος έφτιαξαν μιά λειτουργική γλώσσα, τής ημέρας Κυρίου, δέν πήραν τή καθημερινή γλώσσα τών Σλαύων. Διότι όπως ντύνουμε τό σώμα μας μέ καθαρά καί ευπρεπή ρούχα, έτσι ντύνουμε κάι τήν ψυχή μας μέ καθαρή γλώσσα, ελεύθερη από τά πάθη μας καί τίς μικροψυχίες μας.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΞΕΓΕΛΑΣΟΥΝ ΠΟΤΕ.
Συμφωνώ με τα λεγόμενά σας πραγματικά!Δυστυχώς δεν καταλαβαίνω τι γίνεται με την Ορθόδοξη Πίστη μας!Τα θεωρούν όλα περιττά..περιττοί οι ιεροί κανόνες..περιττοί οι γέροντες[Σε μερικά θεολογικά κείμενα φιλοσοφούντων θεολόγων ακούς αυτό ''όλα είναι κάτω από τη σκιά του γέροντα!!!!...'']δηλαδή να απαξιώσω την αγιοπατερική διδασκαλία γιατί;Αυτοί που τρύφτηκε το ράσο τους από τις γονυκλισίες,που έπεσαν τα τσίνορά τους από τα δάκρυα,η θεοεγκατάλειψη σε μια δεδομένη στιγμή προκειμένου να δοκιμαστεί η πίστη τους;η αδιάλειπτη προσευχή;το κομποσχοίνι που ήταν μόνιμα στο χέρι τους; Αυτούς να απαξιώσουμε ΠΟΥ ΕΊΧΑΝ ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΉ ΠΕΊΡΑ;Να κάνω μια ερώτηση στους αδελφούς που έχουν ερωτηματικά για τους γέροντες,αν θέλει κανείς να να πάει στον πρώτο όροφο δεν θα περάσει από το ισόγειο; και εκεί στο ισόγειο που θα περνά στα θεμέλια δεν θα πατήσει για να πάει επάνω;και με ανσανσερ να πάει ,πάλι αυτό στα θεμέλια στηρίζεται..Δυστυχώς αυτοί θέλουν και την ένωση με κοσμικά κριτήρια..ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΠΟΛΛΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ..Δεν πρόκειται να γίνει τίποτε γιατί η εκκλησία είναι ο ίδιος ο Χριστός και δεν θα αφήσει τα τέκνα του.Ευχαριστώ για την φιλοξενία!πην
@ΝΕΚΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
8/3/11 10:49 μμ
Γειά σου αδελφέ, δέν νομίζουμε ότι πρόκειται γιά τήν ηθοποιό, συνωνυμία.
Ίσως αυτή η σύμπτωση νά σημαίνει ότι βρισκόμαστε στό σωστό δρόμο γιά τήν Πατρίδα, (Ιθάκη).
Νομίζω ότι ΔΕΝ είναι η Πηνελόπη Αναστασοπούλου...θα τη ρωτήσω και θα σας πει...
Απορω τι ψαχνετε να βρειτε, σχετικα με την Πηνελόπη!
α) Θελετε να μαθετε αν η Πηνελόπη που γραφει ειναι η Ηθοποιός;
β) ή θελετε να ρωτησετε την Ηθοποιο Πηνελόπη αν εδωσε αυτην την συνεντευξη;
γ) Αμέθυστε, και εσυ με μπερδεψες με την σειρα σου!
Γραφεις:
"Ίσως αυτή η σύμπτωση νά σημαίνει ότι βρισκόμαστε στό σωστό δρόμο γιά τήν Πατρίδα, (Ιθάκη)."
Δηλ;
Μυρμιδόνας
Η Πηνελόπη που έγραψε το πρώτο μήνυμα είναι η δικιά μου...
Μην ψάχνετε μυστηρια και μεγαλεία...
:-)
Η δικια σου;
Δηλ;
Ρε παιδιά, τίνος ειναι η Πηνελόπη;
Μήπως προκειται για την Πηνελόπη Δέλτα;
Μυρμιδόνας
H Πηνελόπη, εν πρώτοις είναι του κυριού της...
Εν δευτέροις είναι δική μου φίλη...
καλημέρες!
:-)
Δημοσίευση σχολίου