Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

Οι ιερείς και οι θρησκευόμενοι διώχνουν κόσμο από την εκκλησία;


Λέγεται πώς οι ιερείς ή οι θρησκευόμενοι απομακρύνουν τον κόσμο από την εκκλησία με τις πράξεις και την συμπεριφορά τους. Αυτή είναι η μεγαλύτερη ανειλικρίνεια και πρόφαση πού αναπαύει τον σκανδαλιζόμενο και ένα ψέμα ντυμένο την όμορφη και βολική αλήθεια. Συνήθως, καλύπτουμε την δική μας αναπηρία και αδυναμία να συμβιώσουμε με τους άλλους και να προσλάβουμε Χριστό και Εκκλησία πίσω απο την ολιγωρία των άλλων. Κανείς δεν λέει: Είμαι ευαίσθητος και αδύναμος γι αυτό σκανδαλίζομαι και η δύναμη του σκανδαλισμού μου είναι δυνατότερη από τον πόθο κα την επιθυμία να εκκλησιαζομαι και να γνωρίσω τον Χριστό. Η ολιγωρία των άλλων, πάντα των άλλων , δικαιώνει το υπαρξιστικό δόγμα πώς ο άλλος είναι η κόλαση μου. Και επειδή είναι η κόλαση μου , εγώ δικαιώνομαι ως ακέραιος και παρητημένος από την αναζήτηση του Θεού και την εκκλησιαστικότητα μου. Οταν ο άνθρωπος δει τον εαυτό του κατάματα και εννοήσει πώς ο μόνος λόγος απομάκρυνσης του από την Εκκλησία , είναι η δική του αδυναμία να συμβιώσει, να συγχωρήσει και να εστιάσει στην ουσία τότε θα λάβει τις απαντήσεις. Για την ώρα χρησιμοποιεί τις πιό ευσεβείς προφάσεις για να καθησυχάσει τον εαυτό του και να δικαιωθεί.
 
Οι θρησκευτικοί άνθρωποι και μάλιστα οι θεολόγοι και όσοι δραστηριοποιούνται στο κοινωνικό και κατηχητικό έργο της Εκκλησίας, διέπονται συνήθως από ένα τελείως αντιχριστιανικό φαρισαϊσμό με μια κριτική διάθεση επί παντός επιστητού, αυτόκλητο εγωϊστικό ζήλο να διορθώσουν τα κακά κείμενα της εκκλησίας, χωρίς να έχουν την εκκλησιαστική θέση και τάξη να το κάνουν και μια απίστευτη αυτοδικαίωση πού τους τοποθετεί έναντι όλων των άλλων και δη των ιερέων. Είναι μια υπεισερχόμενη νοοτροπία ευσεβιστικού τύπου πού οι ρίζες και οι πηγές της είναι καθαρά πολιτικες: Είναι ο εξουσιασμός της διαλεκτικής έναντι των άλλων και της δικαίωσης του εαυτού μας πού στην φιλοσοφία μπορεί να θεωρηθεί επίγονος του πιό σκληρού φαρισαϊσμού. Θέση της εκκλησίας είναι να συμ-βιώσουμε, να συ-γχωρήσουμε με τον άλλο και να δούμε τον εαυτό μας καθώς εστι για να τον θεραπεύσουμε. Και θεραπευτική είναι η ορθοδοξία. Να πάψουμε να θεωρούμε πολιτικά και κοινωνιολογικά την εκκλησία σαν να πρόκειται για ιδεολογικό σύστημα ή ομάδα τάξεων ανθρώπων. Είναι μια κατάφωρη ασπλαχνία και εκκοσμίκευση πού θανατώνει και τους φέροντες και το περιβάλλον τους δηλητηριάζει.
Να μην νομιστεί πώς θέλω να υπερασπιστώ τους ιερείς ή τους θρησκευόμενους και γι αυτό προφασίζομαι .Εγώ είμαι ποιμένας. Ο ρόλος μου είναι θεραπευτικός και ποιμαντικός. Με ενδιαφέρει ο άνθρωπος να διακρίνει αυτό πού συμβαίνει στην ψυχή και στον εαυτό του και να προχωρά στην θεραπεία πού είναι η ορθοδοξία.
iereasanatolikisekklisias.

ΣΧΟΛΙΟ: Μορφωμένοι καί αμόρφωτοι, γραμματισμένοι καί αγράμματοι μάχονται στήν εκκλησία όπως καί στήν κοινωνία. Οι μέν εκπαιδευμένοι από τόν " Βασιλειάδη", οι δέ κρυμμένοι στό καταφύγιο τής εκκλησιαστικής τάξης καί θέσης. " Εγώ είμαι" λέει ο παππούλης ή καλύτερα ο Ιερέας. Τό εγώ μπορεί νά είναι τά πάντα. " εγώ είμαι χριστός" έλεγε ο Αγουρίδης. "εγώ είμαι Πατήρ", λέει ο Ζηζιούλας. ¨εγώ είμαι ένα τίποτα" λέει ο θρησκευόμενος.  Ε καί; λέει ο Βολταίρος! "εγώ είμαι αυτός πού είμαι". Αγαπείστε με!! Πίστις είναι αοράτων υπόστασις καί τό εγώ δέν είναι αόρατο. Είναι τό μόνο ορατό.

Αμέθυστος

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΑΚΟΜΗ ΤΟ΄''ΔΙΔΑΞΟΝ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΟΥ''
ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΥ
ASLAN

amethystos είπε...

Γειά σου φίλε. Σήμερα οι κληρικοί υποδύονται τόν ποιμένα, αδιαφορώντας γιά τόν λόγο τού Κυρίου στόν Πέτρο καί αποδεικνύοντας επίσης τήν παπική τους καταγωγή. Είπε ο Κύριος. " ποίμανε τά πρόβατά Μου", δέν είπε τά πρόβατά σου.

Ανώνυμος είπε...


Αυτός που μπορεί να σώσει τον εαυτόν του, ας τον σώσει!

Ανώνυμος είπε...

΄΄ χωρίς να έχουν την
εκκλησιαστική θέση και τάξη να το κάνουν΄΄


Κάτι τέτοια ακούει ο αμεθυστος καί γυρίζουν τά έντερά του ανάποδα δέν τό κρυβουμε καί τά δικά μας Αλλά τό νά γίνεται κανείς προτεστάντης δέν είναι η λύση Η διαφορά μέ τον παπισμό είναι οτι εκεί η σύνοδος αποφάσιζε νά ρίξουν έναν άνθρωπο στή φωτιά Θά πεί κανείς έχει διαφορά τό πώς ρίχνεται κανείς στή φωτιά ; Ναί έχει τεράστια διαφορά Άλλο είναι νά σκοτώνει κανείς ως δολοφόνος καί άλλο ως ιεροεξεταστής Θέλω νά πώ μέ δύο λόγια οτι οι ημαρτημένες απόψεις του παππούλη , οι δικές μου ή του αμεθυστου δέν ακούμπησαν την αποκρυσταλλωμένη διδασκαλία της εκκλησίας δηλαδή δέν υιοθετήθηκαν Γι'αυτό κάθε αίτημα επιστροφής στό πνεύμα της αρχαίας εκκλησίας είναι άτοπο

amethystos είπε...

Είμαστε όλοι αιρετικοί. Μόνο ο παππούλης καί εσύ γλύτωσαν. Ορθοδοξία δέν σημαίνει αντι-αίρεση φίλε. Τό κύτταρο τής εκκλησίας είναι η ενορία, δέν είναι ο παππάς.

amethystos είπε...

Αποκρυσταλλωμένη σιδασκαλία τής εκκλησίας θά βρείς στόν Τρεμπέλλα, φίλε. Η Εκκλησία παραδόθηκε στήν εξουσία. Δέν θά λυτρωθεί επιστρέφοντας στήν πρώτη εκκλησία, αλλά στήν εκκλησία, στόν Κύριο.Γιά πληροφορίες περί πρώτου καί δευτέρου στόν Ζηζιούλα. Εκκλησία είναι ο λαός τού Θεού, δέν είναι ο Θεός.

penelope είπε...

Αν κ το θεμα που εθεσε ο πατερ θελει βαθυτερη αναζητηση,καπου συμφωνω.
Ηθελα να πω κατι αλλο στον τιμιο πατερ.
Ας μαθουμε οι πιστοι τι εστι σκανδαλον και ποτε πρεπει να σκανδαλιζομαστε και με ποιες προυποθεσεις.
Εχουμε φθασει σε τραγικη κατασταση πατερ.
Ο καθενας σκανδαλιζεται για τους δικους του λογους.Βγαλτε ενα κειμενο που εχει γινει με πολλη προσοχη απο καθε αποψη οσον αφορα την εννοια ''σκανδαλον''.
Διοτι ολοι εχουν λογο αναλογως που ανηκουν.Ο προτεσταντης βλεπει αλλοιως και σκανδαλιζεται αλλοιως,...οι ελληνοκαθολικοι βλεπουν αλλοιως και σκανδαλιζονται καπως αλλοιως,οι αθεοι ουτε καν σκανδαλιζονται ,εχουν κλησει την θυρα στο Θεο οποτε σου λεν ''τι να με μελλει εμενα'' κ.ο.κ.
Εχω επισης να παρατηρησω πως σκανδαλο απο σκανδαλο εχει μια καποια διαφορα.
Αλλος σκανδαλιζεται ευλογως ...αλλος αλογως...αλλος για να σκανδαλιζεται να εχει να λεει να διαδιδει να σπερνει πριν κρινει καλως...αλλος απο εμπαθεια....αλλος απο συνηθεια....αλλος απο προκαταληψη....αλλος απο αγνοια...αλλος επειδη σκανδαλισθηκε ο πλησιον του...και αλλος επειδη πιστευε πως ηταν για σκανδαλισμο...
Επισης ενα αλλο ειδος σκανδαλισμου ειναι η μη τηρησις των δογματων της πιστεως,αυτο που το πατε;
Και κατι αλλο ...ενα αλλο ειδος σκανδαλισμου ειναι να λες οτι σκανδαλισθηκες αλλα δεν σκανδαλισθηκες στην κυριολεξια,αλλα απο εμπαθεια και μισος για τον οποιον πλησιον σου.
Ενα ακομα που εχω να παρατηρησω ειναι οτι οταν μιλα κανεις τον λογο Του θεου,ο αλλος σκανδαλιζεται.
Φθασαμε δηλαδη στην τρελη αυτη καταστασηενω το ευαγγελιο μας λεγει πως ολοι οι χριστιανοι πρεπει να οικοδομουμαστε με τον λογο του θεου.
Σημερα,ακουμε κανε προσευχη και σιωπα..και σιωπα...και σιωπα.το αποτελεσμα τα σχισματα,οι αιρεσεις ...οι διαιρεσεις....!
Η προσευχη ειναι μονον ; το οτι εαν κανεις εναπωθεσει πεπλανημενα φρονηματα στην ψυχη του εκπιπτει τω Πνευματι τω αγιω,αυτο δεν μας λεγει τιποτα; Το οτι πρεπει να γνωριζει ο καθε χριστιανος τα δογματα του ανοθευτα ομως αυτο δεν ειναι ποιμαντικο εργο;Προσευχη κανει και ο προτεσταντης και ο παπικος και σιωπη βεβαιως κανουν ...αλλα και ο βουδιστης βεβαιως βεβαιως.πως θα γινει λοιπον;Να που φθασαμε στην απονενοημενη προσπαθεια ολοι να εχουμε λογο θεολογικο και μεσα στη συγχυση αλλος να σκανδαλιζεται με τα πεπραγμενα και αλλος με τον λογο του θεου...αλλος να στηνει παγιδες και αλλος να κοροιδευει...αλλος να εχθρευεται και αλλος να λοιδωρει.
περα λοιπον απο ολα να κοιταξουμε και την αιτια του σκανδαλου και την αφορμη των σκαν-δαλων και μετεπειτα λεμε και τα αλλα.διοτι η σωτηρια για την οποια ηρθε Ο χριστος στη γη εχει τον σπουδαιοτερο λογο με την προυποθεση πως δεν βλασφημειται το Συμβολον της Πιστεως.
Για τον 2.51
''Αλλο να σκοτωνει ως ιεροεξεταστης και αλλο ως δολοφονος''...
Θα επανελθω το μεσημερι επ αυτου.Πην

penelope είπε...

Ειναι της εποχης μια μαχητικη πολεμικη την εχω βαπτισει κι ολας ''η δικτακτορια των συνειδησεων''...που γινεται απο καποιους.....
Μεσα σε μια πλειαδα πληροφοριων με την εφοδο '' της τρομοκρατιας διχως δακρυα '',γινεται μια στρατηγικη προβοκατσιας...μια μεθοδευση παραπλανησης και απομακρυνσης...οσων εξασφαλιζουν αληθινες πληροφοριες.Ετσι δημιουργειται συγχυση και οσο πιο μεγαλυτερη ειναι τοσο κερδος επιφερει.
Ετσι διασπαται η πολεμικη...υπερ της αληθειας.
Ελεγε ενας γερων:
Ο λυκος με τη βοηθεια του διαβολου μπορει να πλανησει ολακερο κοπαδι.π
-------------