Στο blog του Κυπριανού Χριστοδουλίδη και στις διευθύνσεις :
http://kyprianoscy.blogspot.com/2011/01/blog-post_02.html
http://kyprianoscy.blogspot.com/2011/01/blog-post_09.html
ξεκίνησε ένας διάλογος σχετικός με την φράση του Π.Παίσιου (απο το κακό ο Θεός θα βγάλει κάτι καλό) ο οποίος συνεχίστηκε και στο δικό μας blog στην ανάρτηση Περί Πατερικής και Μεταπατερικής Θεολογίας. Ο φίλος μας Μυρμιδόνας έκλεισε κατα κάποιο τρόπο τον διάλογο με το παρακάτω κείμενο το οποίο ξεπερνά την προσωπική διαφωνία και ίσως αξίζει να την λάβουμε υπ'όψιν.
ΜΥΡΜΙΔΟΝΑΣ
Γιατί άραγε ο κ. Κυπριανος ειναι 'αντιθετος' στην φραση του Γερ. Παίσιου "απο το κακό θα βγει καλο'; Ακομα και λαθος να ητανε αυτη η φραση του Γέροντα...δηλ αξιζει να γινει αφορμη να εκφρασει ο κ. Κυπριανος τις όποιες επιφυλαξεις του για την Αγιότητα του Παισίου;
*********************************
Δεν ειμαι ψυχολογος.
Απλα πριν λιγο μου ηρθε η σκεψη, οτι ο κ. Κυπριανος, εχει την χαρακτηριστική αντίδραση τίνος;
Αντε να βοηθησω λιγο: στην παραβολη του Ασώτου! :)
***********************************
Ακριβως!
Εχει την αντίδραση του μεγαλου αδερφου, που εμεινε ολα τα χρονια κοντα στο σπιτι του πατέρα του!
"Πατερα, εγω ζουσα μια ζωη κοντα σου, ποτε δεν διασκεδασα, δεν περασα καλα, σκληραγωγησα τον εαυτο μου, κρατουσα τις αυστηρες νηστειες και ξυπνουσα τα αγρια χαραματα, μεσα στο κρυο, για να παω στην Εκκλησια...
..και τωρα ερχεται ο Ασωτος, αυτος που περασε μια ζωή με γκομενες και πλουτη, με πορνες και φίλους και νοστιμο κρασί και καλο φαγητο...
...και τον δέχεσαι στο σπιτι σου πισω;
*********************************
Αυτο για τον κ. Κυπριανο αποτελει ΣΚΑΝΔΑΛΟ!
Μεγιστη ΑΔΙΚΙΑ!
Αφου θεωρει τον εαυτο του κατι ανώτερο και τους υπολοιπους ανθρωπους υποδεέστερους - λογικο ειναι να σκεφτεται ετσι!
Πωπω!
Τον καημενο τον κ. Κυπριανό!
Δεν το χωράει ο νους του, πως ενας πρωην αμαρτωλος...θα ειναι στον Παραδεισο!
Τρελαινεται και μονο στην ιδεα!
Ισως γιαυτο διαφωνησε με τον Γερ. Παίσιο: απο το κακό ο Θεος θα βγαλει καλο;
Ε τοτε, εγω χαζος ειμαι που δεν κανω το κακό;
Και να απολαυσω...τις ηδονες του κακου...
...και οταν θα ερθει η ώρα, η ηδονη να μετατραπει σε οδύνη, τότε θα επιστρεψω στο σπιτι του πατερα μου!
*********************************
Τον καημενο τον κ. Κυπριανό!
Αληθεια, αφου το εφερε η κουβεντα, θα μας κανατε κυριε Κυπριανε μια ανάλυση της Παραβολής του Ασώτου;
Εχει πλάκα να διαφωνει και εδω επισης!
Στην αρχή διαφωνουσε με τον Γερ. Παίσιο, τωρα ισως διαφωνεί και με τον Λόγο του Θεου!
Απο τον κ. Κυπριανό, ολα να τα περιμενεις!
***********************************
Τελικα το σεξ...αλλού το πολεμάς και αλλου σου βγαινει!
Σημερα το μεσημερι τι εγραψε ο κ. Κυπριανός;
Προσπαθωντας να θεολογησει για τους ΠΡωτόπλαστους, εγραψε οτι η 'παρακοή' ητανε 'σεξουαλικης φύσεως'!
Κοιμαται και ξυπναει ο κ. Κυπριανος και ονειρευεται ο καημενος το σεξ!
Μονο σε ποιον να το πει;
Πως να το παραδεχτει ανοιχτα;
Αυτος που ειναι ο βραχος ηθικης;
*********************************
κ. Κυπριανέ, θα σας πω ενα μυστικό:
Εγω ο πορνος, μπορει μια μερα, να 'νικησω' τον σαρκικο πειρασμο. Να τον 'ξεπερασω'.
Εσεις ο αγνός...και να πεθανεται, το σεξ θα εχετε στο μυαλο σας!
Γιαυτο εξαλλου οργανωνεται και ξεχωριστες Μελετες της Αγιας Γραφης για αντρες και γυναικες, δεν χρειαζεται να τα αναλυσω για μια ακομα φορα!
**********************************
Τον φουκαρά!
Κριμα, κριμα...
Και αν μια φορα γιαυτον κριμα, διοτι πες οτι ετσι το επέλεξε, ειναι ελευθερος για τις επιλογες του -
δις και τρις κριμα...για όσους τον πιστεψαν! Σε όσους 'κηρυξε' τον χριστιανισμο!
Τελικα...και λιγα του ειπα!
Αμέθυστος
http://kyprianoscy.blogspot.com/2011/01/blog-post_02.html
http://kyprianoscy.blogspot.com/2011/01/blog-post_09.html
ξεκίνησε ένας διάλογος σχετικός με την φράση του Π.Παίσιου (απο το κακό ο Θεός θα βγάλει κάτι καλό) ο οποίος συνεχίστηκε και στο δικό μας blog στην ανάρτηση Περί Πατερικής και Μεταπατερικής Θεολογίας. Ο φίλος μας Μυρμιδόνας έκλεισε κατα κάποιο τρόπο τον διάλογο με το παρακάτω κείμενο το οποίο ξεπερνά την προσωπική διαφωνία και ίσως αξίζει να την λάβουμε υπ'όψιν.
ΜΥΡΜΙΔΟΝΑΣ
Γιατί άραγε ο κ. Κυπριανος ειναι 'αντιθετος' στην φραση του Γερ. Παίσιου "απο το κακό θα βγει καλο'; Ακομα και λαθος να ητανε αυτη η φραση του Γέροντα...δηλ αξιζει να γινει αφορμη να εκφρασει ο κ. Κυπριανος τις όποιες επιφυλαξεις του για την Αγιότητα του Παισίου;
*********************************
Δεν ειμαι ψυχολογος.
Απλα πριν λιγο μου ηρθε η σκεψη, οτι ο κ. Κυπριανος, εχει την χαρακτηριστική αντίδραση τίνος;
Αντε να βοηθησω λιγο: στην παραβολη του Ασώτου! :)
***********************************
Ακριβως!
Εχει την αντίδραση του μεγαλου αδερφου, που εμεινε ολα τα χρονια κοντα στο σπιτι του πατέρα του!
"Πατερα, εγω ζουσα μια ζωη κοντα σου, ποτε δεν διασκεδασα, δεν περασα καλα, σκληραγωγησα τον εαυτο μου, κρατουσα τις αυστηρες νηστειες και ξυπνουσα τα αγρια χαραματα, μεσα στο κρυο, για να παω στην Εκκλησια...
..και τωρα ερχεται ο Ασωτος, αυτος που περασε μια ζωή με γκομενες και πλουτη, με πορνες και φίλους και νοστιμο κρασί και καλο φαγητο...
...και τον δέχεσαι στο σπιτι σου πισω;
*********************************
Αυτο για τον κ. Κυπριανο αποτελει ΣΚΑΝΔΑΛΟ!
Μεγιστη ΑΔΙΚΙΑ!
Αφου θεωρει τον εαυτο του κατι ανώτερο και τους υπολοιπους ανθρωπους υποδεέστερους - λογικο ειναι να σκεφτεται ετσι!
Πωπω!
Τον καημενο τον κ. Κυπριανό!
Δεν το χωράει ο νους του, πως ενας πρωην αμαρτωλος...θα ειναι στον Παραδεισο!
Τρελαινεται και μονο στην ιδεα!
Ισως γιαυτο διαφωνησε με τον Γερ. Παίσιο: απο το κακό ο Θεος θα βγαλει καλο;
Ε τοτε, εγω χαζος ειμαι που δεν κανω το κακό;
Και να απολαυσω...τις ηδονες του κακου...
...και οταν θα ερθει η ώρα, η ηδονη να μετατραπει σε οδύνη, τότε θα επιστρεψω στο σπιτι του πατερα μου!
*********************************
Τον καημενο τον κ. Κυπριανό!
Αληθεια, αφου το εφερε η κουβεντα, θα μας κανατε κυριε Κυπριανε μια ανάλυση της Παραβολής του Ασώτου;
Εχει πλάκα να διαφωνει και εδω επισης!
Στην αρχή διαφωνουσε με τον Γερ. Παίσιο, τωρα ισως διαφωνεί και με τον Λόγο του Θεου!
Απο τον κ. Κυπριανό, ολα να τα περιμενεις!
***********************************
Τελικα το σεξ...αλλού το πολεμάς και αλλου σου βγαινει!
Σημερα το μεσημερι τι εγραψε ο κ. Κυπριανός;
Προσπαθωντας να θεολογησει για τους ΠΡωτόπλαστους, εγραψε οτι η 'παρακοή' ητανε 'σεξουαλικης φύσεως'!
Κοιμαται και ξυπναει ο κ. Κυπριανος και ονειρευεται ο καημενος το σεξ!
Μονο σε ποιον να το πει;
Πως να το παραδεχτει ανοιχτα;
Αυτος που ειναι ο βραχος ηθικης;
*********************************
κ. Κυπριανέ, θα σας πω ενα μυστικό:
Εγω ο πορνος, μπορει μια μερα, να 'νικησω' τον σαρκικο πειρασμο. Να τον 'ξεπερασω'.
Εσεις ο αγνός...και να πεθανεται, το σεξ θα εχετε στο μυαλο σας!
Γιαυτο εξαλλου οργανωνεται και ξεχωριστες Μελετες της Αγιας Γραφης για αντρες και γυναικες, δεν χρειαζεται να τα αναλυσω για μια ακομα φορα!
**********************************
Τον φουκαρά!
Κριμα, κριμα...
Και αν μια φορα γιαυτον κριμα, διοτι πες οτι ετσι το επέλεξε, ειναι ελευθερος για τις επιλογες του -
δις και τρις κριμα...για όσους τον πιστεψαν! Σε όσους 'κηρυξε' τον χριστιανισμο!
Τελικα...και λιγα του ειπα!
Αμέθυστος
50 σχόλια:
Κυπριανούλη μου
είχες δεν είχες, ντίβα έγινες πάλι!
Και ο Μυρμιδόνας το ίδιο!
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΛΦΙΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΓΑΠΗΗΗΗΗΗΗ!
;-)
Λυπάμαι, διότι θα χρειαστώ να παρέμβω πάλι, χωρίς να επιθυμώ πλέον διάλογο με τον Μυρμιδόνα ή με τον αμέθυστο. Κάνω σαφέστερη τη θέση και γνώμη μου.
Όποιος δεν είναι ψυχολόγος, αλλά ψυχολογεί, και όποιος δεν είναι θεολόγος, αλλά θεολογεί, καλό να γνωρίζει ότι:
Η μεν "παραβολή του Ασώτου" αφορά στο άνθρωπο, στον καθένα άνθρωπο από εμάς, τα δε δικά μου γραφέντα αφορούν στο τι γίνεται σήμερα σε παγκόσμιο επίπεδο. Φυσικά και στο ιντερνέτ.
Έγραψα :
"Από το κακό ο Θεός θα βγάλει το καλό, αλλά δεν είναι ανάγκη η ανθρωπότητα να κυλιστεί πάλι στο αίμα. [Ούτε μπορεί η πίστη να προέλθει από την απιστία κατά την Έσχατη (τελική) Κρίση.]. Αυτό έγινε στο παρελθόν με τα άπειρα πλήθη των μαρτύρων για το δίκαιο (Χριστός),για τη δικαιοσύνη (χριστιανοσύνη), για την πίστη. Αυτά όμως περιήλθαν στα χέρια ιδιοτελών ανθρώπων, ανθρώπων εξουσιομανών, φιλάργυρων, ανθρωποκτόνων."
==================
Ακόμη δε, επειδή μου ζητήθηκε να επανορθώσω, διευκρίνισα λέγοντας :
"Εκείνος (π. Παΐσιος) είπε ότι "από το κακό, ο Θεός θα βγάλει το καλό" κι εγώ συμπλήρωσα ότι αυτό θα μπορούσε να γίνει, αν άνθρωποι με φόβον Θεού ήταν εκείνοι που διαχειρίζονται τα του κόσμου και τα των ανθρώπων. Ότι μπορεί σε εντελώς μεμονωμένες περιπτώσεις ανθρώπων να συμβαίνει δεν το απέκλεισα. Να συμβεί όμως γενικότερα και σε οικουμενικό επίπεδο, θεωρώ ότι αποκλείεται. Εκτός αν πρόκειται για τη συντέλεια των αιώνων, οπότε θα έχουμε και το οριστικό ξεκαθάρισμα. Κάτι το οποίο δεν ισχυρίστηκα. Ούτε και θέλω να παραστήσω τον προφήτη."
========================
Ούτε τον έξυπνο θέλω να κάνω, ούτε να αποδείξω πόσο βλάκες είναι οι άλλοι. Φυσικά, δεν αφήνω υπαινιγμό ή υπαινιγμούς ότι ο γέροντας ήταν πλανεμένος, όπως πεισματικά μου αποδίδουν οι ψυχολόγοι, που ψυχολογούν χωρίς να είναι ψυχολόγοι, και οι θεολόγοι, που θεολογούν χωρίς να είναι θεολόγοι.
Την παραβολή του Ασώτου να τη διαβάσουν πολλές φορές. Διότι η παραβολή αφορά ξεχωριστά τον καθένα μας και ουδόλως αυτούς που κυβερνούν με απληστία και δολοφονικά ένστικτα τον πλανήτη.
Αφήνω δε σε τι εκτίμηση έχουν Εκείνον που την είπε.
Κατηγορήθηκα απο διαφορους αναγνωστες οτι ειμαι αυστηρος με τον κ. Κυπριανο!
και προπάντων δεν του εδειξα 'χριστιανικη αγαπη'.
Και τι δεν γραφτηκε κατα του κ. Κυπριανου αυτες τις μερες.
ΣΗΜΕΡΑ ειναι η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ φορα που ασχολουμαι τοσο ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ με τον κ. Κυπριανό!
Ο γιατρός εχει προβλημα!
Μολις πριν λιγο, στο ιστολογιο του, σαν να μην τρεχει τιποτα, γραφει οτι παρατηρησε στους επικριτες του:
"Πλήρης απώλεια φρενών"
και:
"ποσο χριστιανικα ειναι τα bloggs" αυτα που μιλανε για χριστιανισμο κλπ!
Στον κόσμο του!
Συνεχιζει τον ψυχολογικο πόλεμο, νομιζοντας οτι ειναι στην Σέχτα του! Δεν ιδρωνει το αυτι του!
Εδω ειναι που λενε: "αυτον τον φτυνουνε, και νομιζει οτι ψιχαλιζει"!
**********************************
ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΤΗΝ ΔΙΑΜΑΧΗ μαζι του, δεν μπορουσα να φανταστω ΠΟΣΟ ΑΡΡΩΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ αυτος ο ανθρωπος!
Δεν μπορουσα να το διανοηθω!
Και αυτο ειναι ισως το ΜΟΝΟ ΜΟΥ ΛΑΘΟΣ απεναντι στον κ. Κυπριανό!
Οτι δεν διέγνωσα νωρις νωρις την σοβαρότητα της καταστασης του!
Τι ανέκδοτα του εχω γραψει.
Τι ολα τα άπλυτα του Τρεμπελα.
Τι για τις χαζομαρες που λεει πολυ συχνα ο κ. Κυπριανός.
Τι για τις εξυπναδες που πουλαει!
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΓΓΙΖΕΙ!
Και απο πανω βγαινει και καταγγέλνει την "πληρη απωλεια φρενων' που παρατηρειται σε αρκετους σχολιαστες του ιντερνετ!
********************************
ΕΠΙΛΟΓΟΣ:
Ποτέ δεν μπορουσα να καταλαβω, πως οι Κολασμένοι θα επιθυμουνε να παραμεινουνε στην ΚΟΛΑΣΗ αιώνια!
Αναριωτιόμουνα: "Μα ειναι δυνατον; Ενας π.χ που βραζει μεσα στο καζάνι, σε ζυματιστό νερο...ειναι ποτε δυνατον, να επιθυμει να παραμεινει σε αυτην την κατασταση αιώνια; Δεν θα μετανοήσει; Δεν θα επιθυμει να αλλαξει τροπο σκεψεις; Να ζητήσει μια μικρή συγγνωμη;"
ΕΠΡΕΠΕ να γνωρισω τον κ. Κυπριανό, για να μου ΛΥΘΕΙ και αυτη η ΑΠΟΡΙΑ!
******************************
Ολοι αυτοι που υποστηριζουνε τον κ. Κυπριανο, και τον Τρεμπέλα...που ήτανε τοσο καιρο να υποστηρίξουνε τον Γερ Παίσιο;
Που ητανε τοσο καιρο να αντιδρασουνε στον κ. Κυπριανό, οταν εγραφε τοσες χαζομαρες;
Αν υποστήριζε ο κ. Κυπριανος και τον Γερ Παίσιο, όπως υποστηριξε αμεσως τον Τρεμπέλα, δεν θα ειχαμε φτασει ως εδω!
Και ολα αυτα, διοτι απλα του ζητησα παρακαλωντας, να γραψει οτι ητανε ατυχης η εκφραση του, οταν σχολιαζε για τον Γερ. Παισιο οτι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΣ!
Οιμε!
*********************************
Αλλα και παλι καλως εγινε οτι εγινε!
ΒΛΕΠΕΤΕ κύριε ΚΥΠΡΙΑΝΕ, οτι τελικα ειχε δικαιο ο Γερ. Παίσιος;
ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ βγαινει και ΚΑΛΟ;!
Το κακο μαζι σας...ολος αυτος ο διαλογος και το μαλωμα...με εκανε σοφότερο!!!!
Τελικα βγηκε καλό!
**********************************
ΜΕΓΑ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΝΟΜΙΑΣ!
Μυρμιδόνας
Υ.Γ. το δηλωνω υπεύθυνα:
Δεν ξανα-επισκέπτομαι το Ιστολόγιο του κ. Κυπριανου ουτε για πλάκα!
Και οταν θα γραφει στο Ιστολογιο του Αμέθυστου, αν του απαντω...θα το κανω 'εν συντομια'.
Δεν του κανω το χατηρι να του γραφω ολοκληρες κριτικες - διοτι ετσι φαντασιώνεται ο κ. Κυπριανος οτι ειναι και 'οσιομάρτυρας'!
Απο μενα...τελος εδω σημερα με τον κ. Κυπριανο.
Τον άρρωστο ανθρωπο πρεπει να τον λυπούμαστε, και οχι να τον κοροιδευουμε!
Εγω νομιζα οτι εχω να κανω με εναν γερό 'αντίπαλο'.
Αφου διαπιστωσα σήμερα περι τινος προκειται - δεν ξανα ασχολουμαι!
Μυρμιδόνας
Για όσους βαρεθούνε να διαβασουνε τα 170 σχόλια στην 'προηγουμενη' ανάρτηση..μια περίληψη:
Εγραψα στο Ιστολογιο του κ. Κυπριανου:
"κ.Κυπριανέ, σας παρακαλω, 'στρογγυλέψτε' λιγο την προταση σας, οτι ο Γερ. Παίσιος δεν ειναι πλανεμένος!
κ. Κυπριανέ, σαν χάρη σας το ζητώ!
Γραψτε απλα οτι ητανε μια ατυχή εκφραση.
κ. Κυπριανε, ΣΑΣ ΕΚΛΙΠΑΡΩ..."
*******************************
Μετα απο χίλια παρακάλια, και τον διασυρμό του στο ιντερνετ, επιτελους μας κανει την χάρη ο κ. Κυπριανος να παραδεχτει οτι ο Γερ. Παίσιος δεν ειναι πλανεμένος!
ΔΕΝ ΘΑ ΦΤΑΝΑΜΕ ΩΣ ΕΔΩ...
Ολος ο Χριστιανισμος ευλογει και δοξάζει τον Θεό για τον Γερ. Παίσιο, και ο κ. ΚΥπριανος μας ενημερωνει οτι πρεπει να ειμαστε προσεχτικοι με τον Γερ. Παίσιο, διοτι μεχρι να μιλησει επισημα η Εκκλησια μας - μπορει ο Γερ. Παίσιος και να μην ειναι Αγιος! Να ειναι ενας πλανεμενος Γεροντας!
Παντα κατακρινει αυστηρα την Ιεραρχια ο κ. Κυπριανος - η μία και μοναδική φορά που την επικαλειται ειναι για να δικαιολογησει το ατοπημα του!
******************************
Αμ το άλλο σχόλιο του;
Αφου μας γραψει τις γνωστες χαζομαρες του, στο τελος σημειωνει με 'ταπεινωση' (σε ελευθερη αποδοση το παρακατω κειμενο):
"ΕΛΠΙΖΩ Ο Γερ Παισιος να μην ΔΙΑΝΟΗΘΗΚΕ να εννοεί κατι αλλο, απο αυτό που εγω εγραψα σημερα"!
*****************************
ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΑΝ οτι μιλησα ΑΥΣΤΗΡΑ στον κ. Κυπριανό, αν εγω έγραφα:
"Μελέτησα τα Κειμενα των Τριων Ιεραρχών. Ελπιζω ο Ιωαννης ο Χρυσόστομος και ο Μεγας Βασίλειος να μην ειναι πλανεμένοι. Μαλλον δεν ειναι.
Και ελπιζω, να μην εννοουνε κατι αλλο απο αυτό που εγω καταλαβα και εγραψα στο ιστολογιο" -
- δεν θα με παιρνατε με τις ντοματες;
*********************************
ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ξεσκεπάζουμε ΕΝΑΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟ - βρισκονται παντοτε καλοθελητες να τον ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΝΕ;
ΓΙΑΤΙ οταν επιτελους ξεσκεπάζουμε εναν χριστιανό που πηρε λαθος δρομο - βρισκονται υποστηρικτες του, που θυμουνται οτι πρεπει να του μιλαμε με αγαπη;
********************************
Τι εχουμε να δουμε στην Αλλη ζωή!
Οταν ο Θεός θα κρινει αυστηρα τον Διαβολο, για ολο τον πονο που προκαλεσε στον ανθρωπο, ολη την δυστυχια που εφερε στον κοσμο -
- θα βρεθουνε και εκει ΚΟΛΑΣΜΕΝΟΙ καλοθελητες, που θα βγαλουνε γλωσσα στον Θεό:
"Θεε, γιατι μιλας άσχημα στον διαβολο; Δεν ξερεις οτι πρεπει να του μιλας με 'χριστιανικη αγαπη";
*******************************
Και ετσι, ο κ. ΚΥπριανός, ειχε που ειχε τα μυαλα του φουσκωμένα, τωρα, αφου βρηκε και υποστηρικτες, τωρα ειναι που δεν τον σταματα κανεις!
"Ειδες Μυρμιδόνα; Αν ησουνα σωστος χριστιανος, δηλ αν ειχες δικαιο με την αποψη σου, θα μου μιλουσες με ΑΓΑΠΗ"!
ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΑ Η ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΙΑ, ΤΟΣΗ Η ΑΡΡΩΣΤΕΙΑ ΤΟΥ, που δεν μπορει να ξεχωρισει την αληθινη αγάπη, απο την αγάπη του Διαβολου!
Την Αληθεια του ΘΕού, απο την αληθεια των Αιρετικών!
Την Ζωή απο τον θάνατο!
ΜΕΓΑ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΝΟΜΙΑΣ!
Οποιος αντέξει!....Κατα κει παει το ΤΕλικο Σχεδιο!
Μυρμιδόνας
Συμφωνώ με τον Ανώνυμο 4:24 11/1/11!
Η αμαρτία είναι το αληθινό κακό.
Και ο Θεός μπορεί να βγάλει καλό από την αμαρτία, ναι, μπορεί να το κάνει αλλά όταν "Τους αγαπώσι τον Θεόν πάντα συνεργεί εις αγαθόν".
"2. Αδελφός ρώτησε τον Αββάν Ποιμένα' "Πώς μπορεί ένας άνθρωπος να αποφύγει την κατάκριση του πλησίον; "Ο γέρων απάντησε ως εξής: "Εμείς και οι αδελφοί μας αποτελούμε δύο εικόνες. Εφόσον δε ο άνθρωπος προσέχει τον εσωτερικό του βίο και αυτοκατηγορείται, τότε βλέπει καλό και έντιμο τον αδελφό του' εφόσον όμως αυτοκολακεύεται και θεωρεί τον εαυτό του καλό, τότε βρίσκει ότι ο αδελφός του είναι κακός" (σελ. 25)
"2. Ο Αββάς Αγάθων, όταν έβλεπε κάποιον να σφάλει και τον παρακινούσε ο λογισμός να τον κατακρίνει, έλεγε στον εαυτό του' "Αγάθων, πρόσεχε συ μη κάνεις το ίδιο" και τότε η σκέψη του ηρεμούσε"(σελ. 50)
"33.Πληροφορήθηκε κάποτε ένας ΑΓΙΟΣ ΑΣΚΗΤΗΣ ότι ένας αδελφός περιέπεσε σε πορνεία και είπε' ω, άσχημα έκανε! Μετά από λίγες μέρες πέθανε εκείνος ο αδελφός. Αμέσως λοιπόν εμφανίστηκε στον Γέροντα ένας Άγγελος Κυρίου, που συνόδευε τη ψυχή του κοιμηθέντος αδελφού και του λέγει με αυστηρότητα: - Κοίταξε αυτόν που κατέκρινες, εκοιμήθη! Πού διατάσσεις λοιπόν να τον τοποθετήσω, στην Βασιλεία των ουρανών ή στην κόλαση; Ο Γέρων μετά την οπτασία αυτή παρέμεινε ως το τέλος της ζωής του, παρακαλώντας τον Θεό, μετά δακρύων πολλών και σκληρών αγώνων μετανοίας, να τον συγχωρέσει για το αμάρτημα αυτό"(σελ 62-63)
(ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ ΕΥΕΡΓΕΤΙΝΟΣ Τόμος Γ Υπόθεση Β 3 εκδόσεις Ματθαίου Λαγγή)
http://kyprianoscy.blogspot.com/2011/01/blog-post_11.html
Ο Γερ. Παισιος μηπως ειναι ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΣ;
ΑΦιερωμένο στον κ. Κυπριανό
**********************************
κύριε Κυπριανέ,
δεν χρειαζεται να μας παραπέμπεται στο ιστολογιο σας!
ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΔΕΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ!
Και περα απο καναδυο φανατισμένους και θρησκόληπτους αναγνώστες...δεν το επισκεφτεται και κανείς άλλος!
**********************************
Δεν μπορει η μια απλη φραση του Γερ. Παισίου "ο Θεός θα βγαλει καλο απο το κακό" να πυροδότησε τετοια αντίδραση απο τον κ. Κυπριανό!
Το πρόβλημα υποβοσκε! Εδω και καιρό!
Δεν θυμαμαι σε ποια άλλη ανάρτηση του, αλλα αν ψάξω θα την βρω, αφηνει παλι υπόνοιες οτι κατι δεν 'παει καλα' με τον Γερ. Παίσιο!
**********************************
Βέβαια, δεν τολμά να βγει δημοσίως να το πει, διοτι γνωριζει οτι θα τον παρουνε με τις ντομάτες!
Αντε, τον Μυρμιδόνα τον αντιμετωπίζει!
Ομως τι θα απαντησει στα Ορθοδοξα ιστολογια;
Οποιο Ορθόδοξο Ιστολογιο ανοιξεις, εχει αφιερώματα στον Γερ. Παίσιο!
Μεσα στο Facebook ακομα, η σελιδα του Γερ. Παισιου (που ανοιξαν καποιοι νεαροί) εχει τους περισσότερους "φίλους" - η Νεολαια, που εχει σιχαθει το εκκλησιαστικο κατεστημενο και κατι φασιστικές εκκλησιαστικες οργανώσεις, που καταπιέζουνε τις συνειδησεις των ανθρωπων και τους κανουνε ψυχολογικο πόλεμο...
...μονο τον Γερ. Παίσιο αγαπα!
Μονο στον Γέρ. Παίσιο βρισκει λιγο ανάπαυση η ψυχουλα τους!
Και αν δεν υπήρχανε και άλλα αγιασμένα πρόσωπα, όπως του Γερ Παισίου (π.χ του Γερ. Πορφυρίου) - η ΝΕΟΛΑΙΑ θα ειχε κόψει και καθε επαφή με την Ορθοδοξια - με ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ!
Περα ομως απο το Facebooκ, υπάρχουνε και απειρες σελιδες με "φίλους του Αγιου Ορους" και "επισκέπτες της Παναγουδας", όπου ητανε και το κελι του Γερ. Παισίου!
Την τελευταια φορα που επεστρεφα απο το ΑΓιο Ορος, στο καραβι, πιανοντας κουβεντα με τον διπλανο μου, εκπληκτος ακουγα οτι ειναι Κουμουνιστής!
Στην απορια μου πως και επισκεπτεται το Αγιο Ορος, μου λεει οτι το εκανε για πρωτη φορα χαρι του Γερ. ΠαισίοΥ!
Ακομα και οι Κουμουνιστές και οι αθεοι σεβονται τον Γερ. Παισιο!
Ακομα ακομα, και ο Μέσκος και οι εχθροι της Ορθοδοξιας δεν τολμουνε να αφησουνε υπονοιες για τον Γερ. Παίσιο!
ΑΡΑΓΕ, ΑΝ ΣΤΕΙΛΩ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΠΟΨΕΙΣ του κ. ΚΥπριανου, στο facebook, στις ομαδες των Νεων που αριθμουνε πανω απο 100.000 μέλη, στις Αγιοριτικες σελιδες του Ιντερνετ, στους φίλους του ΑΓιου Ορους, και στους χριστιανους που εχουνε προσωπικη σελιδα αφιερωμένη στον Γερ. Παίσιο -
- αραγε...ποια θα ειναι η αντιδραση;
Ας αφησουμε το πληρωμα της Εκκλησιας να μιλησει!
Επιτελους καθε ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ και ΦΑΝΑΤΙΣΜΕΝΟΣ χριστιανος να μπει στην θεση του, δεν νομιζεται;
*********************************
Ας μας εξηγησει λοιπον ο κ. Κυπριανος:
1. Γιατι τον Τρεμπέλα ετρεξε αμεσως να τον υποστηριξει, ενω τον Γερ. Παίσιο μετα δυσκολιας;
Επρεπε να μαλωσουμε μερες και νυχτες μεσα στο ιντερνετ, για να γραψει επιτελους οτι ο Γερ. Παισιος δεν ειναι πλανεμένος;
Χάρη μας εκανε τελικα;
ή μηπως του 'σφυριξαν' οτι δεν τον παιρνει να αναμετρηθει με τον Γερ. Παίσιο;
2. Ας μας εξηγησει ο κ. Κυπριανος, γιατι ο Τρεμπέλας, τον οποιο και θαυμάζει ο κ. Κυπριανός - ειχε μια απέχθεια απεναντι στον Ορθοδοξο Μοναχισμο;
ΦΙλος του ειναι...κατι θα γνωριζει!
3. Ας μας εξηγησει ο κ. Κυπριανός, γιατι ο Τρεμπέλας υβριζει τους ΑΓιους, οπως π.χ. Μαξιμο τον Ομολογητη και Συμεών τον Θεολογο;
Η Αγια μας Εκκλησια, 3 Θεολογους αναγνωρισε ολους και όλους!
Τον μαθητη του Κυρίου.
Τον Γρηγόριο τον Μεγα
Και τον Αγιο Συμεών.
Και ο Τρεμπέλας αυτους βρηκε να κατηγορησει!
Στα χναρια του βαδίζει και ο κ. Κυπριανος!
Αφου τελιωσαμε με τους Αγιους της Εκκλησιας, τωρα θα αρχισουμε απο τους Γεροντες!
Νατανε η ζήλεια ψώρα, να κολλουσε ολη η χωρα!
Σωστα ειπε ο Κύριος μας την φραση:
Ματθ. 13,57: "καὶ ἐσκανδαλίζοντο ἐν αὐτῷ. ὁ δὲ Ἰησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· οὐκ ἔστι προφήτης ἄτιμος εἰ μὴ ἐν τῇ πατρίδι αὐτοῦ καὶ ἐν τῇ οἰκίᾳ αὐτοῦ."
Ενα παράπονο εχει ο κ. Κυπριανος:
ΓΙΑΤΙ ολος ο κοσμος ΑΓΑΠΑΕΙ τον Γερ. Παίσιο, ενω εμενα, τον 'μεγα θεολογο' ΔΕΝ ΜΕ ΑΓΑΠΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;
Και γιατι, ενω εγω, ο 'μεγας θεολογος', κ. Κυπριανος, κανω την ίδια αυστηρη νηστεια και άσκηση που εκανε ο Γερ. Παίσιος - και σίγουρα τον εχω ξεπερασει κιολας στον Αγώνα...
..δεν βλεπω τα αναμενομενα αποτελέσματα;
Γιατί ενω κανω πιο αυστηρη Ασκηση απο τον Γερ. Παίσιο..δεν μπορώ να τον φτάσω;
4. Ας μας εξηγησει ο κ. Κυπριανός, τι εννοούσε οταν εγραφε:
"Ελπίζω ο Παίσιος να καταληγει στα ιδια συμπερασματα με μενα".
Γιατι αλλιως δηλ τι;
Θα κανετε 'ντά' τον Γερ. Παίσιο;
Δηλ αν τυχον εσεις κ. Κυπριανέ εχετε διαφορετικη γνώμη απο τον Γερ. Παίσιο, θα κλονισθει η Πιστη της Ορθοδόξου Εκκλησιας;
Η γνωστη μεγαλομανία του κ. Κυπριανού!
Αν εγω σας εγραφα:
"Μελετησα την Εξαήμερο του Μεγ. Βασιλείου. Βεβαια, εγω καταληγω σε καποια συμπερασματα, που μαλλον δεν θα ειχε σκεφτει ο Μεγ. Βασίλειος! Ελπιζω ομως, κατα βαθος να εννοει τα ιδια με αυτα που σκεφτηκα εγω...." -
- πως θα σας αρεζε;
5. Ας μας εξηγήσει ο κ. Κυπριανός, γιατι στην θερμη μου παρακληση, να παραδεχτεί οτι η προταση του, "ο Γερ. Παίσιος δεν σημαινει οτι ειναι πλανεμένος"...γιατι δεν εσπευσε να το παραδεχτει;
Παρα μονο αφου ειδε οτι ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΘΗΚΕ και ΔΙΑΣΥΡΘΗΚΕ...και αφου του σφυριξανε απο χίλιες δυο πλευρες, οτι δεν τον παιρνει να αναμετρηθεί με τον Γερ. Παισιο -
- μας εκανε επιτελους την χάρι να μας ομολογησει οτι "ναι, οκ, ενταξει, δεν μπορω να πω οτι ο Γερ. Παίσιος ειναι και πλανεμένος";
6. Ας μας εξηγησει ο κ. Κυπριανός, γιατι ενω μια ζωή κατακρινει την Ιεραρχια, στα ιστολογια του δεν εχει αφήσει Επίσκοπο για Επίσκοπο να μην τον ΔΙΑΣΥΡΕΙ -
- στην προκειμενη περιπτωση, επειδή τον συμφερει, επικαλειται την Ιεραρχια των Επισκόπων, για να μας πει, οτι "ε, οχι και Αγιος ο Γερ. Παισιος. Σιγα...αφου οι Επισκοποι δεν τον αναγνωρισαν ακομα ως αγιο" -
- άσχετα, αν το Πληρωμα του Ορθοδοξου Λαου και η Συνειδηση του κοσμου τον Τιμά ήδη ως Αγιο;!
**********************************
Οι Μισσιονάριοι του Πάπα και οι κήρυκες των Προτεσταντών κανανε πολυ καλη δουλειά οταν επισκεφτηκανε την πατριδα μας πριν 180 χρονια!
Τα τελευταια απομεινάρια τα εχουμε μπροστα μας!
Μεχρι και το ΑΓιο Ορος παραλιγο να κινδυνέψει απο δαύτους!
Δεν θα ησυχάσουνε, μεχρι να ΠΕΘΑΝΟΥΝΕ!
Θα κοιταξουνε πως θα μπορεσουνε να μας πιουνε το ΑΙΜΑ!
Απογοητευμενοι και δυστυχισμενοι οι ιδιοι, αποτελουνε την ΤΡΑΝΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ του λογου υπαρξεως του ιδιου του Διαβολου:
Η ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ!
Μονο αυτο τους εχει απομεινει ως λογος να συνεχισουνε να ζουνε:
"Εγω ρε κερατά θα παω στην Κολαση, αλλα πριν ξεψυχήσω, θα σε παρω και σενα μαζι μοΥ"!
Μονο γιαυτο ζουνε!
Μονο γιαυτο αναπνέουνε πλεον!
Για Μετάνοια ειναι πια Αργά!
Εδω δεν παραδεχτηκε το χονδροκομμενο ατοπημα του για τον Γερ. Παίσιο, και θα παραδεχτει προσωπικα του αμαρτήματα;
Ακούω γνώμες!
Α, και για τους 'καλοθελητες' που παντα βρισκονται σε τετοιες περιπτωσεις να υποστηριξουνε τους ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ, εχω να πω μονο τουτο:
Οποιος υποστηρίζει ΑΙΡΕΤΙΚΟ φανερώνει ο ιδιος οτι ειναι ΑΘΕΟΣ!
Ασχετα ποσο συχνα πηγαινει στην Εκκλησια! Ασχετα ποσο νηστεια κραταει, και ασχετα ποσα χρονια ζει 'εν αγνεια'!
Ετσι, απλα, να βαλουμε τα πραγματα στην θεση τους!
Η ΑΓαπη προς τους Αιρετικους ειναι εφεύρημα του Διαβολου!
Του πατρος του ψευδους!
Του ανθρωποκτόνου Διαβολου!
Που ενα ζόρι εχει μονο: μην τυχον αποκαλυφτουνε τα οργανα του!
Οι υπηρέτες του!
Οποιος υποστηρίζει Αιρετικο, με προσχημα την χριστιανική αγαπη - ας αναλογιστει τα παραπανω!
Μικρο παραδειγμα: αν ερθει ο εχθρος και μπει στην πατριδα σου, και μπει στο σπιτι σου, και βιασει την γυναικα σου και τα παιδια σου -
- εκει τι θα πεις δηλ;
"Δειξε χριστιανικη αγαπη";
Ακουω κριτικες...που κανω λαθος!
Παρακαλω για διευκρινισεις και διορθώσεις!
Μυρμιδόνας
Περα απο τις επισημάνσεις σας, που κανω λαθος..παρακαλω και προτασεις για ανέκδοτα που ταιριάζουνε στην περιπτωση της ΜΕΓΑΛΟΜΑΝΙΑΣ του κ. Κυπριανου!
Πωπω τι εχει να γινει, αν το ζητησω αυτο απο τους νεαρους του Facebook!
Ως γνωστον οι νεαροι ειναι ακρως εφευρηματικοι σε τετοιες περιπτωσεις!
********************************
Το μεγαλυτερο ατου του κ. Κυπριανου απεναντι μου, ποιο λετε εσεις οτι ειναι;
Ποιο ειναι το πιο δυνατο του χαρτι;
Οτι ειμαι αδαης των θεολογικων!
Με κοροιδευει οτι δεν γνωριζω απο θεολογια.
*********************************
Οταν αρχισα να γραφω στην σελιδα του Αμέθυστου - που ελπιζω η συγκεκριμενη αυτη σελιδα να γινει γνωστη σε οσο το δυνατον περισσοτερο κοσμο, μπας και αλλαξουνε καποια στιγμη τα πραγματα στην Ελλαδα -
- το πρώτο πραγμα που εκανα, εγραψα:
"Αμεθυστε, δεν γνωριζω καλα απο θεολογια. Δεν ειμαι θεολογος. Αμέθυστε, επειδή δεν γνωριζω, μου επιτρεπεις να ρωτησω; Σε ρωτάω, διοτι θελω να μαθω"
Δεν εκρυψα ποτέ οτι δεν εχω σπουδασει θεολογια!
********************************
Ομως...για να δειτε ποσο ΑΣΧΕΤΟΣ με την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ειναι ο κ. Κυπριανος!
Ανεξαρτητα απο μενα, μιλαω γενικα:
Απο πότε στην ΟΡθοδοξη Εκκλησια, ειναι ορθοδοξος χριστιανος μονο καποιος που εχει σπουδασει θεολογια;!
Απο πότε καποιος ανήκει στην Εκκλησια, οχι επειδη συμμετεχει στα Μυστήρια της Εκκλησιας, αλλα μονο εαν μπορει να αποδειξει οτι εχει 'επιστημονικες' θρησκευτκες γνωσεις;
Μιλάω γενικα, για να μην παρεξηγηθω παλι:
Οι 12 μαθητές του Κυρίου μας Αγραμματοι ψαραδες δεν ητανε;
Ακομα ακομα και ο Γερ. Παίσιος, μονο το δημοτικο είχε βγάλει!
ΟΤΑΝ Ο κ. ΚΥΠΡΙΑΝΟΣ δηλ κατηγορουσε την ΙΕΡΑΡΧΙΑ και τους ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ, οτι αποφασίζουνε μονοι τους, και δεν ρωτανε τον ΛΑΟ...
..δηλ υπονοουσε τον εαυτο του;
Ετσι ειναι η Εκκλησια που επιθυμει ο κ. Κυπριανος;
Να εχουνε λογο οι Επισκοποι και οι μορφωμενοι θεολογοι;
Το πρόβλημα των θεολογων π.χ. της "ΖΩΗΣ" αυτο ακριβως ειναι:
Πως θα μπουμε αναμεσα στους Επισκόπους;
Καποτε τα ειχαμε καταφερει να μπουμε αναμεσα στο Παλάτι, να ανεβαζουμε και να κατεβαζουμε κυβερνησεις!
Τωρα γιατι δεν μπορουμε να πετυχουμε κατι αντιστοιχο;
********************************
Για τον κ. Κυπριανό μπορει να 'θεολογει' μονο οποιος γνωριζει πολυ καλα θεολογια!
Και ο λαος;
Το πληρωμα;
το χριστεπώνυμο πληρωμα;
Η Χαρις του Θεου;
Η Χάρις του Αγιου Πνευματος;
Το ΑΓιο Πνευμα που "οπου θελει πνέει";
Και δεν κοιταει αν καποιος εχει θεολογικες γνώσεις;
ΤΟ ΞΑΝΑΤΟΝΙΖΩ:
Δεν γραφω τα παραπανω για να υπερασπισω τον εαυτο μου.
ΜΙΛΑΩ ΓΙΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ που υπαρχει!
Οχι που εγω πιστεψα στις αρχες τον κ. Κυπριανο - οταν δεν ειχα αντιληφτει ακομα περι τινος προκειται - οταν 'εκραζε' τους Επισκόπους, οτι το εκανε αυτο για το καλο της Εκκλησιας!
ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΜΟΝΟ!
Επειδή οι Επισκοποι τον εχουνε ΓΡΑΜΜΕΝΟ, αλλα ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΕΝΟ...τρελαθηκε!
Και εκει ξεκινησε την επανασταση του!
Σιγα μην νοιαστει για τον καθε Μυρμιδόνα και για τον απλο ΑΔΑΗ λαο!
Το τομαρι του κοιτουσε!
Γιαυτο εβριζε τους Επισκόπους!
*********************************
Ειπαμε: αυτοι οι ανθρωποι δεν θα ησυχασουνε, μεχρι να σου πιουνε το ΑΙΜΑ!
Το εχω ξαναγραψει: οι ανθρωποι που εχουνε ερθει σε επαφή με τον κ. Κυπριανο, πρεπει να εχουνε πονεσει πολυ...απο την ΜΕΓΑΛΟΜΑΝΙΑ του και την ΣΚΛΗΡΟΚΑΡΔΙΑ του!
Ακουω γνώμες..., οχι ανεκδοτα ακομα, μονο γνωμες, που κανω λαθος!
Μυρμιδόνας
Το ενα που με κοροιδευει ο κ. Κυπριανος ειναι οτι ειμαι 'αδαής' - αφου σταματησε να με κοροιδευει για τα ορθογραφικα μου λαθη!
Ενας που κανει ορθογραφικα λαθη, ποσο δικαιο μπορει να εχει στα 'θεολογικα' του επιχειρηματα;
Ελα μου ντε!
**********************************
Και το δευτερο που με κοροιδευει, ειναι οτι δεν εχω λυσει το σεξουαλικο μου προβλημα!
Πωπω, αν τα στειλω αυτα στο Facebook...τι κραξιμο εχει να φαει απο την ΝΕΟΛΑΙΑ!
Τουλαχιστον εγω, καθομαι να το συζητησω το θεμα αυτο, του προγαμιαιου σεξ!
Και αναγνωρισω οτι η Εκκλησια μας εχει δικαιο.
η Νεολαια ομως, οχι επειδή φταιει, αλλα επειδή δεν της τα εξηγησανε...δικαιως θα αντιδρασει!
Ειπαμε:
2 Ελληνες σε ολη την Ελλαδα ξερανε εκ των προτέρων οτι ποτέ δεν θα κανουνε σεξ!
ο ενας ο Τρεμπέλας
και ο αλλος ο κ. Κυπριανος!
*****************************
ΚΟΙΤΑΞΤΕ να δειτε:
ΕΙΡΩΝΕΥΕΤΑι το σεξουαλικο ένστικτο του ανθρωπου!
Κοροιδευει την γενετήσια ορμή!
Και αφηνει υπόνοιες, οτι ειμαστε υποδεέστεροι ανθρωποι, επειδή δεν μπορουμε να ελέγξουμε το 'ερωτικο παθος"!
Ακουτε να δειτε τι ΣΚΛΗΡΟΚΑΡΔΟΣ ανθρωπος ειναι!
και μας το επαιζε τοσο καιρο χριστιανος!
Βρε, σωστα του εγραψε ο Αμέθυστος:
"Κανετε πως θεολογειται, αλλα φορατε μασκα"!
Μυρμιδόνας
Μόνο οι ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΙΑΝΟΙ νιωθουνε και κηρύτουνε ΑΠΕΧΘΕΙΑ για τον Ορθοδοξο ΜΟΝΑΧΙΣΜΟ!
Μονο οι ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ Προτεστάντες μισουνε τον Μοναχισμο!
κ. Κυπριανε, αν ανήκετε στην Αιρεση των πεντηκοστιανων, παρακαλω να μας το πειτε εδω δημοσια!
Αλλιως να διαψεύσεστε!
********************************
Πόσος κοσμος καθημερινα δεν επισκεπτεται τα Μοναστηρια μας;
ο ενας για να εξομολογηθει!
ο άλλος για να προσκυνήσει τα Άγια λΕΙΨΑΝΑ!
Ενας τρίτος, να συνομιλησει λιγο με τους Μοναχους, να παρει λιγο θαρρος, κουραγιο.
Χώρια που το τοπίο ξεκουραζει!
Συνηθως τα ΜΟναστηρια ειναι χτισμένα σε 'βουνοκορυφες', ο ταλαιπωρημενος απο τις μεγαλουπόλεις χριστιανος, βρισκει εκει ενα καταφύγιο!
********************************
ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑι τωρα οι ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ σαν τον Τρεμπέλα και τον κ. Κυπριανό, και αφηνουνε αλλοτε κεκαλυμενα, και αλλοτε ολοφανερα ΑΙΧΜΕΣ κατα του Ορθοδοξου Μοναχισμου!
*********************************
Επειδή μενω Θεσσαλονικη, πηγαινω τακτικα στην Σουρωτή!
Ολοι γνωριζεται οτι εκει ειναι ο τάφος του Γερ. Παισίου!
Να βλεπετε μονο ποσο πολυ ο κοσμος ευλαβείτε τον Γεροντα!
Τι δακρυα δεν βλεπω στα ματια τους!
Ποιος ξερει, με τι πονο ερχονται στο μοναστηρι, και παρακαλανε τον Γεροντα να μεσιτεύσει στον Θεό για το προβλημα τους!
Απλος κοσμος, αδαής κοσμος, κοσμος που δεν εχει σπουδασει, πηγαινει και περιμενει με υπομονη στην σειρα, ποτε θα εχει την μεγαλη ευλογια να προσκυνησει στον ταφο του Γεροντα!
Και ερχεται ο 'μεγας θεολογος' της Εκκλησιας μας, ο κ. Κυπριανος, να μας πει, καταδεχεται να μας πει, οτι ο Γερ. Παίσιος δεν ειναι και πλανεμένος!
********************************
Δεν θα ξεχασω την Μεγ. Εβδομάδα που ετυχε να παω παλι στην Σουρωτή.
ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ητανε παρκαρισμενα μεχρι κατω στον δρομο!
Για οσους δεν εχουνε παει ακομα απο τον οδικο δρομο ειναι καναδυο χιλιομετρα μεχρι το μοναστηρι. Ολος αυτος ο δρομος, δεξια και αριστερα ητανε με διπλοπαρκαρισμενα αυτοκινητα!
ΧΩρια που η Μονή εχει μπροστα απο το ΜΟναστηρι εναν πολυ μεγαλο χωρο για παργκινγκ!
Εβρεχε κιολας!
Και δεν ξερω, αλλα συγκινηθηκα!
Ειπα μεσα μοΥ: "Γεροντα, κοιτα ποσο πολυ σε αγαπαει ο κοσμος! Αψηφουνε το κρυο, την βροχή (εκεινο το βραδυ εκανε πραγματικα τσουχτερο κρυο) - παρκαρουνε τα αυτοκινητα τους χιλιομετρα μακρια, αρκει να ερθουνε να προσκυνησουνε στον ταφο σου...Βοηθα Γεροντα τον κοσμο..."
Μαλιστα το ΜΟναστηρι σε μεγαλες γιορτες, εχει ΔΙΟΡΙΣΕΙ 'παρκαδορους'.
Γυρω στα 10 άτομα...να κανουνε 'κουμαντο' τα αυτοκινητα οπυ ερχονται, να πουνε στον κοσμο που να παρκαρει....
...θυμηθηκα που λενε τα Ευαγγέλια, οταν πηγαινε καπου ο Κύριος μας, ο κοσμος τα παρατουσε ολα, και ακολουθουσε τον Κύριο!
Ακομα και στην ΕΡημο!
Αυτα και άλλα πολλα σκεφτεται καθε χριστιανος οταν επισκέπτεται τον Γεροντα!
Αμ το αλλο;
Απο που εισαι εσυ;
Απο Καναδά!
Απο που ηρθες εσυ;
Απο Αυστραλια!
Απο ολο τον κοσμο!
Και ερχεται ο ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ κ. Κυπριανος, (μαλλον ανηκει στους Πεντηκοστιανους) να μας πει, οτι ο Γερ. Παίσιος δεν ειναι και πλανεμενος!
Και δεν πρεπει να τον τιμαμε ως Αγιο, διοτι οι επισκοποι μας - που σε καθε αλλη περιπτωση τους ΥΒΡΙΖΕι - δεν τον ανακηρυξαν ακομα επισημα!
Θα σκασει απο την ζηλεια του ο κ. Κυπριανος!
Και ποιος ξερει, σε ποσα ακομα διαφωνει με τον Γερ. Παίσιο, αλλα δεν εχει το θαρρος να τα γραψει, διοτι ξερει οτι μετα θα τον παρουνε με τις ντοματες!
Ακουω που κανω λαθος!
Παρακαλω διορθωστε με!
Μυρμιδόνας
Αναπαύεται η ψυχουλα του κοσμου κοντα στον Γεροντα Παισιο....
...ο κοσμος πηγαινει στον Τάφο να βρει λιγη παρηγοριά...
και ερχεται ο Πεντηκοστιανος Κυπριανος να μας πει:
"μα γιατι ειδωλοποιήσατε τον Γερ. Παισιο; Μα γιατι τρεχετε πισω απο ειδωλοποιημενους Γεροντες;"!
*******************************
Τον Γεροντα Παίσιο βρηκε ο κ. Κυπριανος να μιλησει για "ειδωλοποιηση των Γεροντων"!
Ακουτε να δειτε τι γραφει ο Πεντηκοστιανος κ. Κυπριανος!
********************************
Σιγουρα υπαρχουνε αρρωστημενες περιπτωσεις Μοναχων, που εκμεταλλευονται την θεση τους και 'κοροιδευουνε' τον κοσμο!
Ομως...τον Γερ. Παίσιο βρηκε να μας πει να προσεχουμε;
********************************
Καποτε ο φιλος μου ο Αμέθυστος με ειχε ρωτησει:
"Ρε Μυρμιδόνα, μηπως ο Κυπριανος ειναι παλαιοημερολογιτης";
Οχι αδερφε, Πεντηκοστιανος ειναι!
Μυρμιδόνας
Τον ειχα ενημερωσει σχετικως τον Πεντηκοστιανο κ. Κυπριανό:
Απλα γραψτε σας παρακαλω, οτι η προταση: "Ο Γερ. Παισιος δεν ειναι πλανεμενος"...
..οτι ητανε λιγο ατυχης!
Και θα ληξει το θεμα εδω!
******************************
Δεν με ακουσε!
Προτιμησε, για μια ακομα φορα να κανει του κεφαλιου του!
Νομιζει οτι ειναι στην οδο καννιγος και εχει γυρω του την γερουσια απο πορνογερους...και διαταζει και αποφαζίσει για το πληρωμα της ΕΚκλησιας!
Εχει ανακαλυψη ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΤΑΠΙΕΣΗΣ των ανθρωπινων συνειδησεων:
"Φιλε μου...μηπως εισαι πλεονεκτης;
Μπα, για φιλαργυρος μου φαινεσαι!
Α, σιγουρα εισαι και λιγο κενοδοδος!
Παντως εισαι πορνος!
Δεν μου λες...μηπως εισαι και αδαης;
Α, κανεις και ορθογραφικα λαθη"!
ΕΙΝΑΙ ΜΑΕΣΤΡΟι οι ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ στο να βρουνε μηχανισμους πως να σε καταπιεσουνε και να μην ακουστει η φωνη σου!
ΑΚΟΜΑ δεν καταλαβε, οτι ΔΕΝ ΧΑΜΠΑΡΙΑΖΩ απο ψυχολογικο Πολεμο;
Ποιος ανθρωπος δεν εχει μεσα του την ΚΕΝΟΔΟΞΙΑ;
Μονο οποιος ειναι Αγιος την εχει νικησει!
Ε, λοιπον, εκει πανω πονταρει ο Πεντηκοστιανος κ. Κυπριανος!
Σου λεει, δεν μπορει, θα εχει και αυτος λιγη κενοδοξια!
Αρα, αν του την υπενθυμισω, θα τον αποστομώσω!
Κοιταξτε ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ πως σκεφονται!
πως δρουνε! πως ενεργουνε!
Κοιταξτε τα φιδια τους αιρετικους!
και αυτους τους ανθρωπους, βρισκονται καλοθελητες χριστιανοι, και τους υποστηριζουνε εν ονοματι της χριστιανικςη αγαπης!
Ωσαν να λες , λιγο πονεσαμε απο δαυτους!
Ωσαν να λες, λιγο κακο εχουνε κανει στην ορθοδοξια και στην Ελλαδα!
Και μονο ο ΘΕός γνωριζει, τι κακο μπορουνε ακομα να κανουνε!
Αλλα ετσι!
Ολα αυτα γινονται...για να εκπληρωθουνε ...οι ΓΡΑΦΕΣ!
Δοξα Σοι!
Μυρμιδόνας
Το πιο δυνατο κατηγορώ του κ. Κυπριανού απέναντι μου ειναι το εξης:
Φτιαχνοντας λογοπαιχνιο με την λεξη "θεολογια" με κατηγορει:
"Ο αδαής..που θεολογει χωρις να γνωριζει θεολογια...Αυτα συμβαινουνε αν ενας θεολογει χωρις να γνωριζει θεολογια..." κλπ
Το γραφει καμια πεντε-εξι φορες αυτο το 'πολυ δυνατο επιχειρημα'!
Τι εχω να απαντήσω;
********************************
1. Θα ειχε δικαιο αν θεολογουσα περι "των Δογμάτων" της Ορθοδοξιας. Τότε θα ειχε δικαιο να με κοροιδεψει ο κ. Κυπριανος!
Αντιθέτως, ποσες φορες δεν εγραψα κανοντας διαλογο με τον Αμέθυστο:
"Αυτα που λεει ο Αγιος Μάξιμος ο Ομολογητης, ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ...Αυτά που λεει ο Αγιος Συμεών ο Θεολογος, δεν μπορω να τα νοήσω...ισως ΑΡΓΟΤΕΡΑ. Ισως σε δεκα χρονια απο τώρα...ισως και ποτέ"!
Ποτέ δεν ισχυρίστηκα οτι θεολογώ! Και οτι ειμαι θεολογος. Παραδεχτηκα την αγνοια μου.
********************************
2. Η γνωστή ΜΕΓΑΛΟΜΑΝΙΑ του κ. ΚΥπριανου:
Νομιζει, οτι για να τον κρινει κανεις, πρεπει να ειναι τουλαχιστον ΘΕΟΛΟΓΟΣ!
Αλλιώς: φαντασιώνεται ο κ. Κυπριανός, οτι τα κειμενα του ειναι τοσο βαθυστόχαστα, και κρύβουνε πολλαπλά μηνύματα, που μονο ενας πολυ μορφωμένος θεολογος θα μπορουσε να τον καταλαβει, και ποσο μαλλον να τον κρινει!
ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΝΑΣ...
..δεν εχει απομεινει ουτε ΕΝΑΣ...
...απο την ΣΕΧΤΑ ΤΟΥ, απο την ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ...εκει που συγκεντρώνονται οι ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΙΑΝΟΙ και μιλανε σε 'ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ" αφήνοντας άναρθρες ΚΡΑΥΓΕΣ σαν ΖΩΑ -
ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ενας να του πει οτι τα κειμενα του ειναι τοσο πεζά, τοσο απλά, τοσο βαρετά, τοσο χλωμά, τοσο καταθλιπτικά, τοσο ΣΚΟΤΕΙΝΑ, τοσο ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΜΕΝΑ...
...που δεν χρειάζεσαι να εισαι ΘΕΟΛΟΓΟΣ για να τον ΚΡΙΝΕΙΣ;
Μετα τιμής
Μυρμιδόνας
Ο Γέροντας Παΐσιος πάντως έλεγε πως όταν κάποιος τον έλεγε πλανεμένο έλεγε "Δόξα σοι ο Θεός"!
Αμέθυστε βοήθησε γιατί δεν θυμάμαι λεπτομέρειες για τη περίπτωση εκείνου που τον θεωρούσαν όλοι στο Μοναστήρι ως δαιμονισμένο και όταν κοιμήθηκε ευωδίαζε. Θυμάμαι μόνο χαρακτηριστικά που παρακαλούσε τους μοναχούς "αδελφέ κάνε προσευχή να φύγει το δαιμόνιο" και ήταν ΑΓΙΟΣ!
Ερωτώ "μα ποια είναι τέλος πάντων η χριστιανική αγάπη;" και βλέποντας τον Άγιο Διονύσιο που συγχώρεσε τον φονιά του αδελφού του, αλλάζει μέσα μου η ερώτηση ως εξής: "Δεν είμαι χριστιανός, Κύριε ελέησον"
Προς τον ανώνυμο φίλο,
Αυτο ακριβως που γραφεις φίλε, αυτό ακριβως το λανθασμενο συμπερασμα που βγαζεις, αυτό ακριβως ειναι η ΑΡΡΩΣΤΕΙΑ της Ορθοδόξου 'θεολογιας' σήμερα!
Εχουμε μπερδέψει τις Εννοιες!
Ειναι τοσο ενοχη η συνειδηση μας πλεον..που δεν μπορουμε να ξεχωρισουμε την Αληθεια απο το Ψεμα!
Δεν φταις εσυ ανώνυμε φίλε - μην παρεις την απάντηση μου ως επιθεση στο προσωπο σου - εξάλλου δεν σε γνωριζω!
Αυτη ειναι η ΑΡΡΩΣΤΕΙΑ της Ορθοδοξιας πλεον - η ΤΑΠΕΙΝΟΛΟΓΙΑ και η ΔΗΘΕΝ Ηθικη κλπ κλπ!
**********************************
Το οτι ο Γερ. Παίσιος ελεγε για τον εαυτο του οτι ειναι πλανεμένος - κατι θυμαμαι και εγω καπου να το διαβασα, προφανως το εκανε απο αληθινη Ταπεινωση.
Προφανως, διοτι εβλεπε τον κοσμο να συρρεει στο κελι του, ενω στους διπλα γεροντες δεν πηγαινε σχεδον κανενας!
Επειτα δεν τον αφηναν να προσευχηθει, να 'αφοσιωθει' στην ασκηση του.
Επειτα εβλεπε ισως καμια φορα να παρατηρείται το φαινομενο (υποθετω) της "ειδωλοποιησης" ενος Γεροντα - ενω τον Θεό μονο πρεπει να προσκυνάμε.
(εδω ειχε δικαιο ο κ. Κυπριανος που το επισήμανε, μονο που βρηκε λαθος Γεροντα να το κανει).
Ασε που αρκετοι θα πηγαιναν να βρουνε τον Γερ. Παισιο, επειδή μαθανε οτι ειναι διορατικος, για να τους 'πει την μοιρα τους, να τους πει το ριζικο τους".
ο Γερ. Παίσιος ομως δεν ητανε μεντιουμ! Δεν ητανε χαρτοριχτρα! (Συγχωρα με Γέροντα που μιλαω ετσι, αλλα αναγκάζομαι).
Ε, μΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ, απο αληθινη ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ, ο Γεροντας μπορει καμια φορα να ειπε: "Τι θελετε και ερχεστε σε μενα, ειμαι πλανεμενος".
*******************************
Και σε ρωταω φίλε ανωνυμε:
Επειδή ο Γεροντας, ο ιδιος ειπε για τον εαυτο του οτι ειναι πλανεμένος, αυτο μας δινει εμας το δικαιωμα να τον αποκαλουμε και εμεις ενδεχομενως ως πλανεμενο;
Δηλ να αρχισω εγω απο σημερα, να λεω οτι διαφοροι Αγιοι της Εκκλησιας μας ειναι πλανεμενοι;
Πως θα σου φαινότανε;
*********************************
Μιλας για τον αγιο Διονύσιο που συγχώρεσε τον δολοφονο του αδερφου του!
Εγω με τον κ. Κυπριανό, δεν εχω κάτι σε προσωπικό επιπεδο.
Δεν τον γνωριζω καν.
Και εχω τονισει οτι οι προσωπικες του αμαρτιες μου ειναι αδιαφορες.
Και απο κοντα...αν τον δω, να του βαλω μετανοια!
Να γινει εκεινος ο Γεροντας και εγω ο υποτακτικός.
Ομως:
Εδω μιλαμε για την Αλλοιωση της Ορθοδοξιας!
Εδω μιλαμε για την Διαστρεβλωση της Πίστης!
Εδω μιλαμε για τοσο ΠΟΝΟ και τοση Δυστυχια!
Ο κόσμος εξω ειναι τοσο πληγωμενος απο εμας τους χριστιανους...που δεν πατάει το ποδι του στην Εκκλησια!
Δεν θελει να ακουσει για Θεό!
Καπου φταιω και εγω, καπου φταιει ομως και ο κ. Κυπριανός!
Δειτε τα γραπτα κειμενα τα δικα μου, και δειτε του κ. Κυπριανου!
Γενιές ολοκληρες μεγαλωσαν στην Ελλαδα με την αρρωστημένη θρησκευτικη αντίληψη και φασιστική νοοτροπια του κ. Κυπριανου!
Ποσο περισσότερο κακό πρεπει να συμβει στν πατρίδα μου, για να αφυπνιστουμε;
Καποιοι χριστιανοι γραφουνε στα Ιστολογια, ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΑΛΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ, ωσαν να λες προκειται για 'αγωνας δρομου', ποιανου η αποψη θα επικρατησει!
Ποιος θα κερδισει στο τελος!
Ποιος θα περασει το δικο του!
Αδιαφορώντας για το 'κυριως θεμα'!
Σαν δυο πιστολερο του Φαρ Ουεστ, ποιος θα τραβηξει πιο γρηγορα το πιστολι!
Τελοςπαντων
Φιλε Ανώνυμε...αν εχεις καποια διαφωνια, σε ακουω...
Μυρμιδόνας
Παρακολουθησα στην τηλεοραση ενα ντοκυμαντέρ για την ζωή των Beatles.
Οι άνω των 50 μεγαλωσανε με τα δικα τους τραγουδια. Την δεκαετία του '60 οι Beatles ειχανε αποθεωθει!
*********************************
Σε μια συνεντευξη τότε, επειδή τα μυαλά τους ειχανε παρει αερα - οπως καποιοι εδω μεσα στα Ορθοδοξα Ιστολογια - ονοματα δεν χρειαζεται παλι να πουμε...
...ειπε ενας απο τους Beatles:
"Εμεις ειμαστε πιο σημαντικοί απο τον ίδιον τον Ιησου!
Αυτο που εμεις προσφέρουμε στον κοσμο, ειναι πιο σπουδαιο.
ο κοσμος μας αγαπαει περισσότερο απο τον Ιησου, και τρεχει απο πισω μας με θαυμασμο"!
**********************************
Χαμός εγινε στην Αγγλία!
Απο εκεινη την ημερα, άρχισαν να καινε τις φωτογραφιες τους, τους δισκους κλπ!
(βεβαια, ειδαμε την τύχη των Beatles. Ενω ειχανε ολα τα προσοντα..διαλυθηκαν, σκοτωθηκαν, αυτοκτονησαν, ενας απο αυτους δεν προκοψε στην ζωή του - κατα τα αλλα ητανε πιο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ απο τον ίδιον τον Κύριο)!
**********************************
Παρτε παραδειγμα τον κ. Κυπριανό!
Μονος του γραφει οτι δεν ξανακανω διαλογο με Αμεθυστο/Μυρμιδόνα,
και μια μερα μετα ειναι παλι στις σελιδες του Αμεθυστου!
Αν ειχε λιγο τσίπα, λίγο φιλοτιμο και λιγο ντροπή αυτος ο ανθρωπος...
...οχι μονο δεν θα ξανα-εμπαινε σε αυτες τις σελιδες, αλλα εγω στην θεση του, θα ντρεπομουνα να μπω στο ιντερνετ!
Να ανοιξω τον υπολογιστή!
Τι κατσαριδα δεν τον ειπα, τι ποντιακά ανεκδοτα δεν του αφιερωσα,
τι Γιωργήκα δεν τον αποκαλεσα - τι ερωτηματα δεν του εθεσα, που ουτε καν μπηκε στον κόπο να απαντησει -
- σφυριζει αδιαφορα!
Μιλαμε ΝΤΡΟΠΗ ΜΗΔΕΝ!
Σαν να μην τρεχει τιποτα, μπαινει στις επομενες σελιδες, και απανταει, 'του καλου καιρου' - ο μήνας εχει εννιά!
Τα μισα απο αυτα που τον κατηγόρησα να ειναι αληθεια, θα επρεπε τουλαχιστον να ντρεπεται!
Απο πανω παριστανει τον διδασκαλο, και βλεπει τον διαλογο του με τον Αμέθυστο ως "σταδιο αντιπαραθεσης", ποιος θα επικρατησει τελικα!
Ο άνθρωπος εχει προβλημα!
Επειδή δεν του μιλαει κανεις στο δικο του ιστολογιο, ερχεται και ξεσπάει στον Αμέθυστο!
Βεβαια, δεν μου πεφτει λογος, οτι θελει ας κανει!
Απλα θελω να δειξω, μεχρι που μπορει να φτασει η Αρρωστεια του ανθρωπου!
Ερώτηση:
Απο ολες τις αρρωστειες ποια ειναι η χειρότερη;
Απάντηση:
Μα η θρησκευτική!
Ο Θεός να σε φυλάει απο θρησκευόμενο αρρωστο!
Μυρμιδόνας
Το παραδειγμα με τους Beatles ήθελα να πω με αυτο...
..τι το παραξενο αν καποιοι βγαζουνε τους Αγιους μας πλανεμένους;
Εδω καποιοι αλλοι νομιζουνε οτι εινα σημαντικότεροι και απο τον Ιησου!
Θελω να πω...η θρησκευτική αρρωστεια δεν εχει όρια!
Μυρμιδόνας
Η γνωστή μεγαλομανία του κ. Κυπριανου:
Γραφει στον Αμέθυστο:
"Εν τω μεταξύ, θα ανταλλάσσουμε τα συμπεράσματα, τις απόψεις και πού ξέρεις, κάτι μπορεί να προκύψει : Εσύ να πάρεις, εγώ να δώσω "
Τι να δωσεις βρε ταλαιπωρε;
Εχεις τιποτα για να δωσεις;
Αυτα που λες, 99% ειναι χαζομαρες!
*******************************
Την μια μερα βρηκε τον Γερ. Παίσιο να βγαλει πλανεμένο...
..και την επομενη τον Αμέθυστο να του κανει μαθημα!
Ποιον; Τον Αμεθυστο!
Σαν να λες δεν γνωριζει ο Αμέθυστος, και περιμενει τον κ. Κυπριανο για να διδαχθει!
***********************************
Ειπαμε, ο καθενας στον κοσμο που εχει πλασει!
Ενω διαφωνει με τον Αμέθυστο, συνεχιζει και επισκεπτεται το Ιστολογιο του.
Εγω αν διαφωνουσα τοσο πολύ με καποιον, θα ειχα σταματησει να του 'μιλαω'.
Διοτι ετσι πιο πολυ γινεται θορυβος παρά ωφέλεια!
Απλα το γραφω αυτο, για να δειξω, οτι του κ. Κυπριανου δεν τον ενδιαφερει η Αληθεια!
ΤΟν ενδιαφερει μονο να μας κανει σαν και αυτονα! "Σαν τα μουτρα του"!
Δεν θα ησυχασει, αν δεν ασπαστουμε την "τρεμπελικη θεολογια" του!
Μυρμιδόνας
Στο ντοκυμαντερ με τους Beatles, εδειξε μετα για την ζωή του Erich Honecker.
Ο 'προεδρος' της DDR, της παλαι ποτέ Ανατολικης Γερμανίας.
*********************************
Κάπως ετσι φανταζομαι τον κ. Κυπριανό!
********************************
Ετσι, αφου μια ζωή ητανε ο Honecker αθεραπευτα κουμουνιστης, και ενω τον ρωτουσανε οι δημοσιογραφοι:
"ΑΦου η Ανατολ. Γερμανια ειναι Παραδεισος, γιατι χτισατε το τειχος; Φοβαστε μηπως σας φυγει ο κοσμος στην Δυση απο την πολυ ευτυχια που βιώνει;" -
- εκεινος τον χαβα του!
στον κοσμο του!
Ειπαμε, η Τριτη Ηλικια το εχει αυτο!
Σκληρανση καρδίας!
Αφου λοιπον επεσε το τειχος και ενωθηκε η Γερμανια, αυτος, το 1993, μπηκε σε αεροπλανο να φυγει στην Χιλη...να γινει καλα απο τους γιατρους...
..στον κοσμο του!
Ενω ο κοσμος ολος χαρηκε, που επιτελους γκρεμιστηκε το Τειχος και φυγανε τα συρματοπλεγματα, αυτος ΜΟΝΟΛΟΓΟΥΣΕ:
"Και ομως, εχω δικαιο!
Θα δειτε, θα δειτε. Εγω εχω δικαιο. Ο Κουμουνισμος θα επικρατησει στο τελος"!
Μου θυμισε το επιχειρημα του κ. Κυπριανου:
"Θα δεις...θα δεις...στο τελος εγω εχω δικαιο...θα δεις..."!
Εδω ειναι που ο Χ.Γ. εχει μια ακομα φορα ΔΙΚΑΙΟ!
"Οταν ο Κουμουνισμός συναντάται με τους Παλαιοημερολογιτες...η Ιδια αρρωστεια κρυβεται πισω και απο τους δυο"!
Επισκέπτεται ο κ. Κυπριανος του ΓΟΧ.
Εχω ξαναγραψει, μου θυμιζουνε τους Γωγ και Μαγωγ της Αποκαλυψης!
ΤΙ ΕΩΣΦΟΡΙΣΜΟΣ να νομιζεις οτι εσυ εισαι ΓΝΗΣΙΟΣ!
Δηλ οι αλλοι τι ειναι;
Μπσταρδοι;
Και μονο με την ιδεα οτι εισαι εσυ "εκλεκτος' και "γνησιος" - αυτο το ναρκωτικο που δεχεσαι μεσα στο αιμα σου - και σε ωθει να εκκλησιαζεσαι και να θρησκευεις - και μονο αυτο δεν ειναι ενδειξη οτι κατι δεν παει καλα;
*********************************
ΜΙλαμε, η θρησκευτικη αρρωστεια και η Μεγαλομανια που προκυπτει, επειδή φαντασιώνεσαι οτι ζεις εν αγνεια και παρθενια...
...τετοια αρρωστεια δεν την ευχομαι ουτε στον μεγαλυτερο μου εχθρο!
Προτιμω ΠΤΩΣΗ με ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ
παρα αρετη με ΥΠερηφανεια!
Δεν δικαιολογω την ΠΤωση και την Αμαρτια!
Αλλα προκειμενου να καταντήσει καποιος σαν τον κ. Κυπριανό, χιλιες φορες Τελωνης, Ασωτος και Ληστης πανω στον ΣΤαυρό!
Χιλιες φορες!
Μυρμιδόνας
ο αδαής
ο θεολογών χωρις να γνωριζει θεολογια!
Αμέθυστε,
απάντησε μου σε παρακαλω με το χερι στην καρδια:
φαντάζεσαι τον κ. Κυπριανό να ητανε επισκοπος;
Επισκοπος της Ορθοδοξου Εκκλησιας;
*********************************
Να κλαινε μανες και παιδιά!
Να κλαινε χηρες και ορφανα!
Πωπω, τοσο σκληρόκαρδος και φανατισμενος που ειναι, φανταζεσαι ποσους ανθρωπους θα κατέστρεφε;
Με τις αποψεις που εχει, και κυριως με τον τροπο που θελει να τις επιβάλλει;
Φαντάζεσαι Αμέθυστε τον κ. Κυπριανό να κανει κήρυγμα σαν Επισκοπος απο τον αμβωνα;
Θα αναριωτιόντουσαν οι πιστοι:
"Να αυτοκτονησουμε τωρα, ή μετα;"
Μαλλον θα του φωναζε απο κατω το πληθος των πιστων:
"Επισκοπε, εχεις δικαιο, σε οτι πεις, μονο μην αρχισεις το κηρυγμα, δεν θα το αντεξουμε να ακουσουμε παλι το ιδιο ψυχοπλάκωμα. Σου αρκει που σου δινουμε δικαιο;"!
Ο Θεός να φυλάει!
Αυτα, ουτε στην ΚΟΛΑΣΗ να μην συμβούνε!
Μυρμιδόνας
Μυρμιδονάκι μου
επίτρεψε, να πω και γω μια άποψη ως αναγνώστης(φανατικός)αυτής της σελίδας- και ας γίνεται ενίοτε ο ΧΑΜΟΣ από τις εφαπτόμενες που παίρνει η αντιπαράθεση...
Κατηγορείς τον κ. Χριστοδουλίδη οτι δεν ντρέπεται και ξανάρχεται εδώ και σας μιλάει σαν να μην έχετε ανταλλάξει βαριές κουβέντες.
Προσωπικά, αυτό το θεωρώ ΑΡΕΤΗ του κ. Χριστοδουλίδη.
Σας μιλάει επειδή ΚΑΤΑ ΒΑΘΟΣ , σας ΕΚΤΙΜΑΕΙ και υπολογίζει τη ΓΝΩΜΗ σας και θέλει να την ΑΚΟΥΣΕΙ, ΝΟΜΙΖΩ.
Ας ΜΗΝ κατηγορούμε έναν άνθρωπο που φέρεται ΑΝΕΞΙΚΑΚΑ.
Ας μην ΕΡΜΗΝΕΥΟΥΜΕ πάντα ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ, ΔΙΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ
Μ Π Ο Ρ Ε Ι
ΝΑ ΤΟΝ ΑΔΙΚΟΥΜΕ
ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΑΔΙΚΟΥΜΕ
ΤΡΩΝΕ ΨΗΤΑ ΑΡΝΙΑ ΟΙ δαιμόνοι.
ΚΑΙ ΜΕΝΑ, "κάποτε στην...Αμερική", Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΕΘΕΡΟΣ, ΜΕ ΕΚΑΝΕ "ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ" ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ ΤΟΥ,
ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΒΛΕΠΑ, ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟΥ ΛΕΩ ΕΥΓΕΝΙΚΟΤΑΤΑ "ΚΑΛΗΜΕΡΑ", ΤΟΝ ΔΙΑΟΛΙΖΕ ΦΡΙΧΤΑ, ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΛΕΕΙ στο γιο του ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΙΕΘΕΤΑ ΙΧΝΟΣ
Α Ξ Ι Ο Π Ρ Ε Π Ε Ι Α Σ.
ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ "ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ"
ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΣΕ ΕΚΕΙΝΟΣ ΝΑ ΕΧΩ, ΔΙΟΤΙ Π Ο Τ Ε ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΟΥΤΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΛΗ, ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΟΥ, ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ "ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ".
ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑ Π Ο Τ Ε ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΩ, ΕΙΔΙΚΑ, ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΣΑ ΠΟΛΥ.
ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΠΕΘΕΡΟΥ, ΤΟΝ ΑΓΑΠΟΥΣΑ ΠΟΟΟΟΟΟΛΥ, ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ.
-ΔΙΚΟΥ ΜΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ!
ΤΟΝ ΑΓΑΠΟΥΣΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΑΠΩ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΦΤΑ ΓΑΤΙΣΙΕΣ ΖΩΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ!
:-)
ΚΑΙ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ, ΠΟΤΙΖΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΟΝΙΜΩΣ επί χρόνια, ΜΟΥΤΡΩΜΕΝΗ ΜΑΖΙ ΜΟΥ, ...ΓΛΑΣΤΡΑ, ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΚΑΙ Η... ΓΛΑΣΤΡΑ, ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΙ ΜΕ ΔΕΧΤΗΚΕ ΜΕ ΑΓΑΠΗ...
Σε ευχαριστώ...
Αγαπημένη μου Σαλή,
μακάρι να ειναι όπως τα λες.
Αλλα πολυ φοβαμαι οτι δεν ειναι ετσι.
Ισα ισα που με κοροιδευει σαν αδαή, σαν αμόρφωτο, και αθεολογητο, άρα δεν εχω δικαιωμα να μιλαω.
Αυτο δεν με ενοχλει, οντως ειμαι αδαής.
Ομως ειναι χριστιανικό, εκ μερους του, ενω σε αυτην την σελιδα εκκρεμούνε τοσα ανοιχτα ερωτηματα - ο κ. Κυπριανός να σφυρίζει αδιαφορα;
Βεβαια τωρα θα δικαιολογηθει, οτι 'δεν ηθελα να δωσω συνεχεια'.
Οταν ζοριζεται, αυτο θα πει!
*********************************
Ειπα οτι δεν θα ξαναγραψω ποτέ ξανα στο Ιστολογιο του Κυπριανου.
Ομως δεν μπορεσα να αποφυγω τον πειρασμο - ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ - να ριξω μια ματιά!
Παλι αυτα που γραφει ειναι εκτός τόπου και χρόνου!
Ετσι π.χ. εχτες μολις εχει αναρτηση με θεμα:
"Εις το : ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ "
Και ενω στην πρώτη του αναρτηση ειναι πυρ και μανια εναντιον αυτών που τολμουνε να κανουνε κατι τετοιο - στην δευτερη αναρτηση - ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΠΑΙΡΝΕ ΝΑ ΜΗΝ ΖΗΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΣΥΓΓΝΩΜΗ - παραδεχεται το λαθος του!
Πρωτα εγραψε, και μετα κοιταξε τι λενε οι Κανόνες!
Αυτο ακριβως ΦΩΝΑΖΩ και εγω ΜΑΖΙ ΤΟΥ!
Μας λεει ολα τα χαζά που γραφει - και μονο αν τον παρατηρησει καποιος, μονο μετα πηγαινει και διαβαζει τι λενε οι Κανονες!
Και αν αυτο το κανει σε ενα τοσο απλο θεμα ..φανταστειτε ποσο πολυ φταιει στα πιο σοβαρά!
*********************************
Ρωταω αγαπημενη μου Σαλή τον κ. Κυπριανό, τον επιστήμονα της ιατρικής και τον γνωριζοντα καλως τα θεολογικα:
1) Δηλ, αν εγω έχω σκοπό, απο 6 Ιαν μεχρι 6 Φεβρ να παω στο Αγιο Ορος - εγω, που ειμαι με το Νεο Ημερολογιο -
- δηλ ολο το προηγουμενο διαστημα, 30 μερες πριν, δεν πρεπει να εκκλησιαστω; Διοτι θα εκκλησιαστω και θα γιορτασω μετα στο Αγιο Ορος;
Δηλ, να μην παω τα Χριστουγεννα στις 25 Δεκ στην Εκκλησια, διοτι 7 Ιαν θα βρισκομαι στο Αγιο Ορος, αρα δεν μπορω να γιορτασω 2 φορες Χριστουγεννα;
Αν καποιος μεινει 3 μερες μονο στο Ορος, παει στο καλο, μπορει να το τηρησει.
Αν ομως μεινει 1 μηνα; Δηλ 1 μηνα πριν οσο ειναι στον κοσμο, θα μεινει 'ακκλησίαστος';
2) ΠΟλλα λενε οι Αγιοι Κανόνες, που ομως δεν μπορουμε να τηρησουμε!
Ο κοσμος χανεται! Καιγεται! Παιρνει καταθλιπτικα χάπια!
Και εμεις ΞΕΤΡΥΠΩΝΟΥΜΕ εναν κανονα - να τον πληρωνες δεν θα το εκανε αυτό!
Ετσι ρωταω τον κ. Κυπριανο:
Στους Ορθοδοξους της Διασπορας...γιατι καθε 'εθνικότητα' εχει τον δικο της Ορθοδοξο Επισκοπο στην ίδια πολη;
Π.χ. ας παρουμε το Παρισι.
Υπαρχει Ορθοδοξος Επισκοπος Ρώσος, υπαρχει Ρουμάνος, υπαρχει π.χ. Βουγλαρος, υπαρχει Ελληνας.
Λοιπον;
Ειναι ολοι Αιρετικοι;
Επειδή υπαρχει ενας Επισκοπος μονο, οι αλλοι τι ειναι; Αιρετικοι;
Επισης:
Λενε οτι ο Ιερεας επιτρεπεται μονο μια φορα την ημερα να εορτασει την Θεια Λειτουργια - αλλιως ειναι μεγαλη αμαρτια.
Ε λοιπον, εχω βρεθει στο εξωτερικο, σε μικρη κωμόπολη, οπου ο Ιερεας 'βιαζότανε', γιατι ο ανθρωπος ειχε να παει σε αλλες 3 'ενοριες' να κανει και εκει θεια Λειτουργια, που ειχανε να δουνε ορθοδοξο παπα...κατι χρόνια!
*********************************
Αγαπημένη μου Σαλή
ο Κύριος μας δεν ηρθε για να γινουμε ΣΚΛΑΒΟι των Νόμων!
Ο φιλος μου ο Αμέθυστος πολυ σωστα τα λεει, οταν εναντιώνεται σε αυτην την "νομοκρατια' που επικρατει στην Εκκλησια πια και στο Νεο και στο Παλαιό δυστυχως!
Δεν θα σωσουνε οι Νόμοι και τα Ημερολογια τον άνθρωπο!
Η ψυχή του ανθρωπου κάτι αξιζει παραπανω!
*******************************
Οσο για τον σύζυγο σου Σαλή, πρεπει να αισθανεται πολυ τυχερός που σε γνώρισε!
Αν τυχον παντρευτώ και εγω...θα ήθελα να γνωρισω μια γυναικα, να ξερει να αγαπά τοσο δυνατά και αληθινά, όπως εσυ τον σύζυγο σου!
Φιλιά
Μυρμιδόνας
Μια μικρη προσθήκη για το θέμα του Γερ. Παισιου.
Γνωριζω οτι ο κ. Κυπριανός δεν μιλησε 'απ' ευθειας' εναντίον του Γερ. Παισιου.
Δεν ειμαι τοσο χαζουλης.
Το βλεπω. Δεν ΤΟΛΜΗΣΕ να εξαπολυσει απευθειας επιθεση εναντιον του Γερ. Παισίου.
Ομως εχω την εξης απορια:
Ερωτηση:
Πως καταλαβαινεις εναν ανθρωπο αν θρησκευει αρρωστημενα;
Πολλοι το ισχυριζονται αυτό, υπαρχουνε ομως ενδειξεις;
Αντε να το αποδειξεις! Λοιπον;
Απάντηση:
π.χ. ο κ. Κυπριανός! Απο εναν θεολογικο λόγο - καταλαβαινει αυτό - που ουτε ενα μικρό 'χαζούλικο' παιδί δεν θα το σκεφτοτανε!
Αυτο ειναι χαρακτηριστικο των ανθρωπων που εχουνε πεσει στην Αιρεση! ή στην Παρανοια!
Αλλιως δεν εξηγειται!
Ετσι, η φραση του Γερ. Παισίου, που σταθηκε 'casus beli' -
"Ο Θεός θα βγαλει καλο απο τό κακό" -
1000 χριστιανους να ρωτησεις, να κανεις γκάλοπ, οι 1.0001 θα καταλαβουνε αυτο που ολοι μας καταλαβαινουμε!
Οτι δηλ θα γινει τοσο μεγαλος ο πονος πανω στην γή, η απελπισία, η σχιζοφρένεια, η ασυννενοησια, οι χωρισμοι, τα διαζυγια, τα αδιέξοδα, που ο ανθρωπος, "ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΜΗ" θα στραφεί παλι πισω στον Θεό!
Στην Μάνα Εκκλησια!
**********************************
Μόνο ο κ. Κυπριανός, που πάσχει απο ΜΕΓΑΛΟΜΑΝΙΑ - ο ενας και μοναδικος πανω στην γή - αυτος και ο Τρεμπελας -
- μονο αυτος καταλαβε κατι που ο Γερ. Παίσιος ουτε που θα του περασε απο το μυαλο οταν ειπε την παραπανω προταση:
Ετσι εξηγει ο 'μεγας θεολογος' κ. Κυπριανος:
"Δεν ειναι σωστο να αμαρτανουμε πρωτα, να κανουμε το κακό, για να βγει μετα το καλο"!
Μετα φταίω εγω οταν του λεω οτι συμπεριφερεται σαν τον μεγαλο γιο στην παραβολη του Ασωτου;
ΕΓΩ ΠΡΩΤΟΣ, το ιδιο λεπτο που εστειλε την ΑΠΑΝΤΗΣΗ, εγω πρωτος βγηκα και του ειπα:
"Κυριε Κυπριανε, εχετε δικαιο, αν αυτο εννοειται.
Μονο που πολυ φοβαμαι, οτι ο Γερ. Παισιος εννοουσε κατι αλλο"!
Ο κ. Κυπριανός εχει ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΜΕΝΟ μυαλο!
Ο ανθρωπος εχει μια Αρρωστημενη θρησκευτικότητα - που ειναι ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ!
Μου ελεγε μια φίλη μου πριν καιρο, οταν ειδε οτι αρχισα να ενδιαφερομαι για την Εκκλησια:
"Ρε Μυρμιδόνα...κανε οτι καταλαβαινεις, αλλα προσεχε. Να προσεχεις παλληκαρι μου".
"Τι να προσεχω ρε συ; Κακό ειναι να διαβαζεις θεολογικα βιβλια και να επισκεπτεσαι το Αγιο Ορος;".
"Προσεχε παλληκαρι μου, διοτι η θρησκεια ειναι όπιο! Ειναι αρρωστεια! Προσεχε, κανε οτι θελεις, αλλα να ξερεις: απο τα ναρκωτικα αρκετοι επεστρεψαν πισω, απο το ναρκωτικο της θρησκειας ΟΥΔΕΙΣ"!
*********************************
Εννοειται οτι δεν την ακουσα, και δεν ειναι του παροντος να αναλυσουμε που εχει αδικο!
Ομως η αττακα της ητανε σωστη!
"Το ναρκωτικο της θρησκειας"!
Οποιος δεν καταλαβαινει τι σημαινει "ειμαι ντοπαρισμενος οχι με κοκαινη, ουτε με ηρωινη, αλλα με θρησκεια' -
- δηλ ειμαι ναρκομανης, δηλ αρρωστος και χρειαζομαι βοηθεια,
ας παρει για παραδειγμα τον κ. Κυπριανό!
***********************************
Φαντάζεσαι Σαλή...
...ο κ. Κυπριανός να ητανε Εξομολογος;!
Να παω εγω ο νεος και να του εξομολογηθω οτι π.χ. αυνανίστηκα;
πωπω τι "καταρες' δεν θα ακουγα!
Τι κανόνες δεν θα μου εβαζε!
Τι κοροιδια δεν θα ετρωγα!
Θα με ξευτέλιζε! Θα με προσβαλε!
"Και δεν ντρεπεσαι...και τι ειναι αυτα...και να βαλεις μεγαλη μετανοια" κλπ....
Μιλαμε για ΑΡΡΩΣΤΕΙΑ!
Και εγω ομως θα τον ρωτουσα:
"Πάτερ, οταν θελω να παω στο μπανιο να ...ουρήσω, επιτρεπεται να το πιασω στα χερια μοθ...ή και αυτό λογιζεται ως αμαρτια;".
Γελάτε, ε;
ΑΧ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΟΥ!
ΑΧ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ!
Αλλα καποια μερα θα μου την δωσει και τοτε δεν θα υπολογισω τιποτα!
Μονο που δεν ξερω ποτε θα ειναι η μερα αυτή!
***********************************
ΕΡωτηση:
Ερώτηση:
Γιατι ενας Αιρετικος δεν επιστρεφει απο την ασθενεια του;
Απάντηση:
Διοτι μεσα στο αρρωστημενο του μυαλο, εχει φτιαξει ενα δικο του κοσμο.
ο κ. ΚΥπριανος, παρομοιαζει τον εαυτο του με τον αγιο Μαξιμο τον Ομολογητη, που ειχε πει - σε μια ξεχωριστή περιπτωση, το επεβαλε η αναγκη:
"ΕΓω ειμαι η Εκκλησια, εγω ειμαι η Ορθοδοξια".
Το βραδυ, πριν κοιμηθει ο κ. Κυπριανος, μονολογει:
"Λιγοι μεινανε σαν και μενα να κρατανε την Ορθοδοξια ορθια"!
Να γιατι δεν ιδρωνει το αυτι του!
Να γιατι δεν εχει τσίπα!
Να γιατι δεν ντρεπεται!
Να, γιατι, ενω εδω υπαρχουνε τοσα ερωτηματα αναπαντητα, πηγαινει στην διπλανη ανάρτηση και κανει φιλοσοφικες κουβεντες περι τεχνης και ζωγραφικης!
Αν ητανε γυναικα θα ελεγα:
"τα γραφει ολα στο γατι της".
Τωρα που ειναι άντρας, τι να πω;
Μυρμιδόνας
Τελευταίε Ανώνυμε,
Θα πρέπει ασφαλώς να γνωρίζεις ότι ο Διάβολος οργίζεται, όταν δεν "διαβολίζει" εκείνον, που ένας δικός του διαβολάκος έχει πάρει την εντολή να τον "διαβολίσει".
Ο Ντοστογιέφσκι σε κάποιο μιθυστόρημα, δεν θυμάμαι αν ήταν στο "Οι Δαιμονισμένοι" ή στους "Καραμάζωφ", περιγράφει έναν τέτοιο δαιμονισμένο. Ο οποίος λέει χαρακτηριστικά : "Όσο περισσότερο με συγχωρείς, τόσο περισσότερο σε μισώ".
Όταν δείχνεις ανεξικακία και δεν παρασύρεσαι στην κακότητα - όχι από προσποίηση, αλλά διότι όντως είσαι ανεξίκακος και αόργητος - τόσο περισσότερο παροργίζει ο Διάβολος τον διαβολάκο του. Και μύρια όσα σου κάνει για να σε παρασύρει.
Σαλή
θελω να μου υποσχεθείς ενα πραγμα: οτι δεν θα κοψεις επαφή με τον κ. Κυπριανο.
Απο οτι βλεπω, αν ακουει καποιον απο εμας, αυτος εισαι εσυ!
Μονο εσυ μπορεις να 'επιδρασεις' πανω του, και ετσι, ισως μια μερα, καταλαβει την πλάνη του, βάλει μετάνοια...και επιστρεψει απο την οδό της απώλειας που εχει παρει!
Ετσι, διαβασε και τουτο:
Ενω μερες πριν τον ρωτουσα "γιατι μπαινετε εσεις στο ιντερνετ, αφου ειναι του διαβολου; Αφου ειναι κακο;"
-
δεν απαντουσε!
Επρεπε να επιμεινω, να φτασω στην πεμπτη φορα που τον ξαναρωτησα, εγραψα χαρακτηριστικα "ΟΛΟΓΡΑΦΩΣ ΠΕΝΤΕ" -
- και μετα, μη μπορώντας άλλο να αποφυγει, τι μου απαντάει;
"Διοτι γνωρισα αρκετους φιλους μεσα απο το ιντερνετ'!
Αυτο που ειχα πει εχω πριν ξεκινησει η φασαρία!
Ο γιατρός ειναι άρρωστος, και πρεπει να δουμε τι μπορουμε να κανουμε να τον βοηθησουμε!
Αυριο, μπορει να αρρωστησω εγω.
Ο ενας πρεπει να βοηθαει τον αλλον!
Ολη η φασαρια εγινε τσάμπα και βερεσέ!
Πριν ξεκινησει η φασαρια, ειχα γραψει:
"Απο το κακό θα βγει το καλο, π.χ. το ιντερνετ. Εχω γνωρισει φιλους εδω μεσα, που εκτος ιντερνετ ποτέ δεν θα τους γνωρισα".
Εκει πανω ο Κυπριανός ΕΙΡΩΝΕΥΤΗΚΕ αυτον τον λογο του Γεροντα, ανοιξε αναρτηση κατα του λογου του Γεροντα Παισιου...
..για να ερθει μετα στο τελος, καταιδρωμενος, να παραδεχτει, αθελα του και ασυνειδητα, οτι απο το ιντερνετ, που ειναι ΚΑΚΟ μπορει ομως να βγει ΚΑΛΟ, διοτι οριστε, να, και αυτος γνωρισε καποια σημαντικά ατομα μεσω ιντερνετ!
Εδω ειναι που λεει η παροιμια:
"Οτι λεω εγω παρα πεντε, το λες εσυ και πεντε"!
*********************************
Καταλαβαινεις Σαλή περι τίνος προκειται;
η Μεγαλομανία του γιατρου τον εμποδιζει να δει τα λαθη του!
*********************************
Τωρα τον ρωταω τοσο καιρο: "Αφου μια ζωη υβριζεται τους Επισκοπους, τωρα γιατι μας λετε, να περιμενουμε με την Αγιοποιηση του Παισίου, αφου οι Επισκοποι δεν τον αναγνωρισαν ακομα επισημα - μιας που ο πιστός λαός το εχει κανει προ πολλου;"
Και δεν απανταει, και αν απαντησει, ποιος ξερει τι διαστρεβλωμενο θα πει παλι!
Σαλή, θελω να κρατησεις επαφή μαζι του, εισαι η μονη που μπορει να τον βοηθησει. Ισως να μην εχει και αλλο ανθρωπο πανω στην γη, δεδομενου οτι μονος του δηλωνει οτι κανει τον αγωνα του, μονος του, μεσα στον κοσμο, και δεν επιθυμει καποια επαφή με μοναστηρια.
Μονο εσυ Σαλή μπορεις τον κανει καλα!
Μυρμιδόνας
ΑΚΟΥΣΤΕ τα ΑΔΕΡΦΙΣΤΙΚΑ επιχειρηματα του κ. Κυπριανου!
Επειδή τον ελέγχω για αίρεση, και επειδή δεν εχει τι να απαντησει στα ερωτηματα μου...
..αναποδογυριζει την κατασταση, και με παρουσιαζει 'ως δαιμονισμενο' που τρελαινομαι, διοτι..
..ενω ο κ. Κυπριανος παρουσιαζεται μεγαλοψυχος, οτι με συγχωρει, εγω, επειδή δεν αντεχω την γενναιοδωρια του αυτή...
'δαιμονιζομαι' ακομα περισσοτερο!
*********************************
Κοιταξτε ψυχολογικα τρικ που εχουνε ανακαλυψει για να σου κανουνε ψυχολογικο πολεμο!
θυμαστε τι εγραφα στις προαλλες;
Πιο πανω;
"Φιλε μου, εισαι κενοδοξος; Εισαι φιλαργυρος; Εισαι το ενα, εισαι το αλλο;"
Τωρα βρηκε ακομα ενα:
"Φιλε μου, μηπως εισαι δαιμονισμενος, γιαυτο ξεσκεπαζεις τις πλανες μου";
**********************************
Σαλή μου, αυτος ο ανθρωπος ειναι ανεξικακος;
Εδω ΑΓΑΓΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΣΑΛΗ θα διαφωνησω για ΠΡΩΤΗ φορα μαζι σου!
Και δεν ειναι κακο αυτο, ετσι για να αποδειξουμε και το αληθες της φιλιας μας!
Επειδή εγω ομως θα συνεχισω να γραφω την ΑΛΗΘΕΙΑ, να δουμε τι αλλο επιχειρημα θα ΣΚΑΡΦΙΣΤΕΙ ο κ. Κυπριανος εναντιον μου!
Μεχρι και δαιμονισμενο με ειπε για να σταματησω να λεω Αληθειες!
να δουμε ποιο θα ειναι το επομενο!
Τι τραβουσανε τα καημενα τα παιδιά στην "ΖΩΗ"!
Οποιο διαμαρτυροτανε για τα κακως κειμενα, ο Τρεμπέλας του ελεγε:
"Προσεξετο παιδι μου, μηπως σε εχουνε καταλαβει 7 δαιμονια;"!
**********************************
Εαν ενας ανθρωπος ειναι ταχα μου ανεξικακος, ομως ειναι σκληροκαρδος, ποιο το κερδος;
Ποσο ανεξικακος ειναι ενας ανθρωπος που λεει οτι δεν πειραζει αν ενας πατερας βλεπει τα 3 ανηλικα παιδια του να πεθαινουνε της πεινας;
Ποσο ανεξικακος ειναι ενας ανθρωπος που δεν ζηταει μια φορα συγγνωμη;
Η πρωτη και μοναδικη φορα ειναι εχτες, στο ιστολογιο του, το λαθος που εκανε με τους Κανονες!
**********************************
Ασκω αυστηρη Κριτικη εναντιον του κ. Κυπριανου,διοτι:
Δεν ειναι ενα μικρο παιδι!
ΤΟ καημενο!
Δεν ειναι ενας αθεος που δεν γνωριζει καλα!
Εδω μας παρουσιαστηκε ως ΜΕΓΑΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ που ειναι ΑΞΙΟΣ και ΙΚΑΝΟΣ να κρινει τον Γερ. Παισιο!
*********************************
Σαλή, αγαπημενη μου ...προσεξε το, ποιους υποστηριζεις!
Θαρρος παιρνουνε!
Εγραψες οτι ο κ. Κυπριανος ειναι ανεξικακος, και αμεσως η ΟΧΙΑ το εκμεταλλευτηκε!
Ειμαι δαιμονισμενος!
Ωραια λοιπον, σε δαιμονισμενους δεν απανταντε κ. Κυπριανε;
Π.χ. γιατι ενω κατακρινεται τους ΕΠισκοπους, τωρα περιμενετε πρωτα τους Επισκοπους να δικαιωσουνε τον Γερ. Παισιο;
Ετσι...να φανερωθει η ΑΛΗΘΕΙΑ!
Ολα αυτα γινονται για να αποδειχθει η ΑΛΗΘΕΙΑ!
Μυρμιδόνας
Ακους Αμέθυστε;
Εγινα 41 ετων να το ακουσω και αυτό!
Να γιατι λεω οτι ο Διαβολος φυλαει τα πιο δυνατα του χαρτιά για το Τελος!
*******************************
Οταν Αμεθυστε, θα πολεμησεις τον Βολου και Μεσσηνιας και Πρεβέζης για Αιρεση και Οικουμενισμο...
...εκεινοι θα γυρισουνε να σου απαντησουνε:
"Δεν μας ρε φιλε, δαιμονισμενος εισαι και ασχολεισαι μαζι μας; Αφου βλεπεις οτι εμεις δεν σου απανταμε, ειμαστε ανεξικακοι!
Εσυ γιατι ασχολεισαι μαζι μας;
Ο ΝΤοστογιεφσκυ λεει οτι πρεπει να εχεις δαιμονα....προσεξε το Αμεθυστε, με αγαπη στο λεμε"!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΣ φιλε Αμέθυστε!
Αν και σιγουρα τα ξερεις αυτα, δεν περιμενεις εμενα να στα πω, αλλα στο γραφω, επειδή το εφερε η κουβεντα!
Ουτε ο Χιτλερ και ο Σταλιν μαζι δεν ειχανε αναπτύξει τετοιες ψυχολογικες μεθόδους για να μην ακουστει η αντιδραση στις συμπεριφορες τους!
Σαλη μου...ειναι ανεξίκακος ο κ. Κυπριανος, σωστα;
Μυρμιδόνας
Ο Σαιντ Εξυπερύ στο Μικρό του Πρίγκιπα, έγραψε κάτι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ σωστό.
Είπε...
ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΚΟΙΤΑΓΟΜΑΣΤΕ ΣΙΩΠΗΛΑ.
ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΔΙΠΛΑ , ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ, ΧΩΡΙΣ
ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ.
ΕΠΕΙΔΗ...
ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ...
ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ
ΠΟΛΛΕΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ...
ΜΥΡΜΙΔΟΝΑΚΙ, ΚΥΠΡΙΑΝΕ, ΑΜΕΘΥΣΤΕ, Ν.Λ.
Κ.Τ.
ΑΡΧΑΙΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΕ, ΙΩΑΝΝΗ, ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ,
ΣΑΣ ΑΣΠΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ...
ΦΑΙΔΩΝ!
;-)
κ. Κυπριανέ
σας ευχαριστώ για τον χαρακτηρισμο σας, οτι ειμαι Δαιμονισμένος!
Για χατήρι του Γέροντα Παισίου, να το ακουσω και αυτό!
Χαλάλι!
Σεβομαι και εκτιμώ παρα πολυ τον Γέροντα - οπως βεβαια και πολυς ακομα κοσμος.
Αφου, υπερασπιζοντας τον Γεροντα, αποκαλεστηκα ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΟΣ,
..αυτο για μενα ειναι Μεγαλη Τιμή, που δεν την αξίζω, καθοτι ειμαι "ανήρ αμαρτωλος"!
**********************************
Άντιστράφηκαν οι ρόλοι πια!
Δαιμονισμένος δεν ειναι αυτός που κρινει τους Γεροντες π.χ. Πορφύριο, Παίσιο, Δαυίδ απο την Ευβοια.
ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΟΣ ειναι αυτος που τους υπερασπιζεται!
Απο αγνό ενδιαφερον για την ΑΛηθεια!
Δοξα Σοι! Το ζησαμε και αυτο - και να μου το λεγανε, δεν θα το πιστευα!
*********************************
Ακους Γεροντα Παίσιε, τι γραφει για σενα ο κ. Κυπριανος;
1. "Αυτος ο γεροντας δεν σημαινει οτι ειναι και αγιος. Περιμενετε. Μπορει να δουμε καποια εκπληξη!
ΜΠορει ο Θεος να φωτισει καποιον Επισκοπο, και να εχει οραμα, να μας πει οτι τελικα ο Γερ. Παίσιος πηγε στην κολαση"!
2. "Γιατι τρεχετε πισω απο τον Γεροντα αυτον; Ειδωλο τον εχετε κανει!
Πισω απο μενα, γιατι δεν τρεχει κανεις; Εννοειται οτι ζηλευω"!
3. "Ο Γερ. Παίσιος εχει πει αρκετες ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ!
Π.χ. "οτι απο το κακο θα βγει καλο"!
Τι βλακεια και αυτή!
Θα παω γρηγορα στο Ιστολογιο μου, να ανοιξω αναρτηση, και να αποδειξω οτι η φραση αυτή ειναι πλανεμενη".
4. "Βεβαια, ενας που λεει πλανεμενες εκφρασεις, τι ειναι;
Αμ, ο ιδιος δεν ειναι πλανεμενος;
Αυτο ομως επειδή δεν μπορω να το πω ανοιχτα, θα το πω 'αναποδα':
"ο Γερ. Παισιος δεν ειναι κατα αναγκη πλανεμενος"!
5. "Επισης ο Γερ. Παίσιος, σε διαφορες εκφρασεις του, εγω ο ΚΥπριανος διαφωνω!
Εχω διαφορετικη αποψη, και ελπιζω για το καλο του Γερ. Παίσιου, το καλο που του ευχομαι - ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ!
Διοτι αλιμονο του αν διαφωνησει με μενα, τον μεγα θεολογο, Κυπριανο"!
*********************************
Δηλ Γερ. Παισιε, τι χειρότερο να ελεγε εναντιον σου;!
**********************************
Δηλ Γερ. Παίσιε, τι υπαρχει ακομα που δεν το ειπε;
Τι εχει μεσα στο μυαλο του, αυτος ο 'αγιος ανθρωπος', που δεν μπορει ακομα να μας το πει;
Αλλα μας το κραταει σαν εκπληξη;
Μυρμιδόνας
ο Δαιμονισμένος
Κάπως έτσι στα Ορθόδοξα νεκροταφεία οι κεκοιμημένοι μας στέκονται ο ένας δίπλα στον άλλον σιωπηλοί, κοιτάζοντας το ηλιοβασίλεμα.
:-)
Αμεθυστάκο μου
δεν είναι ωραία, ηρεμιστική εικόνα αυτή;
Εξάλλου, περιμένουν την Εσχατη Σάλπιγγα για την Ανάσταση.
Ετοιμάζονται,ΚΑΙ οι κεκοιμημένοι, για τη ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ!
Μυρμιδόνα πολύ απλά σου λέω ότι ο Γέροντας Παΐσιος αντιδρούσε με ανεξικακία στις προσβολές εναντίον του!
Το ότι ελπίζει ο κύριος Κυπριανός να συμφωνεί μαζί του ο Γέροντας Παΐσιος μπορεί να σημαίνει και την αναζήτηση επιβεβαίωσης από τον Άγιο! Ο Γέροντας Παΐσιος έλεγε κάτι για καλό λογισμό...
Και στο κάτω κάτω της γραφής ο Θεός γνωρίζει τι είναι ο κύριος Κυπριανός όπως και ο καθένας μας και όχι φυσικά εσύ ή εγώ ώστε να βγάζουμε τέτοιες καταδικαστικές και αφοριστικές αποφάσεις. Ο Θεός δεν έχει βγάλει ακόμη καταδικαστική απόφαση και θα την βγάλουμε εμείς;
Ίσως ο Αμέθυστος να μπορεί να διαφωτίσει το θέμα με τη λεγόμενη ιδεατή εικόνα και τη προβολή του εσωτερικού μας στους άλλους...
Καλή και άγια η υπεράσπιση της Πίστεως, όμως πρέπει να προσέχουμε το εξής: Το καλό δεν είναι καλό εάν δεν γίνεται με τρόπο καλό...
Φιλε Ανώνυμε
13/1/11 6:23 μμ
χασμα μεγα μας χωριζει, εμας τους δυο.
Σεβαστες οι αποψεις σου αλλα ειναι τοσο μπερδεμενες!
Ας κανω μια τελευταια προσπαθεια:
διαβασε σε παρακαλω το σχολιο μου πιο πανω,
13/1/11 4:38 μμ
οπου γραφω '5' διαφορετικες ερωτησεις.
Τι σου φαινεται λοιπον πιο πιθανο;
Να εγραψε οτι εγραψε ο κ. Κυπριανος απο αγαπη προς τον Γεροντα;
ή μαλλον εδω υπαρχει προβλημα;
Θα περιμενω απαντηση σου, οταν και εφοσον το επιθυμεις.
Μυρμιδόνας
Ρε παιδιά, τι έγινε ξαφνικά;
Αντι να υποστηρίζεται τον αδαή Μυρμιδόνα - τον αμορφωτο που κανει ορθογραφικα λαθη...
..πέσατε ολοι πανω στον "μεγα θεολογο" κ. ΚΥπριανό να τον βοηθήσετε;
:) :) :)
Αυτο απο μονο του αν δεν λεει την αληθεια!
*********************************
Τελικα κ. Κυπριανέ, τι απο τα δυο ειμαι;
Εχτες ημουνα αδαής, σημερα ειμαι δαιμονισμένος.
Τελικα τα επιχειρήματα μου ειναι τοσο χαζα, ανουσια, χαμηλου επιπεδου και αμορφωτα, που μονο ενας αδαής θα μπορουσε να τα θέσει..
..ή τα επιχειρηματα μου ειναι τοσο Δυνατά...που μονο ενας δαιμονισμένος θα τα σκεφτοτανε;
Μονο ενας που εχει 'απευθειας συνδεση και διαλογο' με τον διαβολο;
Τελικα αδαής ή δαιμονισμενος;
Παρτε τηλεφωνο τον Τρεμπέλα να σας ενημερωσει σχετικα!
**********************************
Αλλα ακομα και δαιμονισμένος να ειμαι.
Να σας κανω το χατηρι, αφου αυτο το επιχειρημα σας ξεκουραζει και ειναι το πιο δυνατο σας χαρτί.
Εχω θεσει καποιες ερωτησεις-αποριες πιο πανω.
Δωστε απαντησεις, για τους υπολοιπους αναγνωστες του Ιστολογιου.
Για την Ιστορια!
Πυο ξερετε, μπορει το 2.756, οταν οι ανθρωποι θα κατοικήσουνε και στον πλανήτη Αρη, καποιος εξωγήινος να διαβασει την σελιδα αυτή, και να μεινει με τις αποριες!
*********************************
Δηλ κ. Κυπριανέ, δεν δωσατε απαντησεις στις αποριες μου διοτι ειμαι δαιμονισμένος..
..ή διοτι μαλλον δεν σας συμφερε να απαντησετε;
Τι θεωρειται εσεις για πιο πιθανο;
Μυρμιδόνας
Αγαπημένη μου Σαλή
ερχομαι τωρα στο θεμα του ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ.
Εχω εκφρασει την αποψη μου σε αλλες σελιδες του Αμέθυστου και θα μιλησω γενικά τωρα, παρακαλω να μην παρεξηγηθει κανεις!
**********************************
Προλιγου, οδηγώντας το αυτοκινητακι μου, μου ήρθε μια απορια:
"Ρε συ, Ρε Μυρμιδόνα...τι στο καλο. Γιατι φαγώθηκαν οι Παλαιοημερολογίτες να ασκουνε κριτική στον Γερ. Παίσιο; Τι τους επιασε;
Τρωγονται με τα εντερα τους!
Εναν Γερ. Παίσιο αναδειξαμε τον περασμενο αιωνα, και πεφτουνε πανω του οι Παλαιοημερολογιτες, 'να τον φανε'...
Ρε συ...δεδομενου, οτι ο Γέροντας ζουσε στο Αγιο Ορος, δηλ ειναι με το Παλαιό...γιατι τετοιο ΜΙΣΟΣ κατα του Γεροντα;"
********************************
Στο επομενο φανάρι...μου ήρθε η λύση!
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ, ειπα μεσα μου, κοιτα τα ΛΑΜΟΓΙΑ!
Κοιτα τους ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ!
Μισουνε τον Γερ. Παίσιο - για 2 λογους:
α) διοτι ο Γεροντας ελεγε συχνα οτι "θα μπουνε και οι Νεοημερολογιτες στον Παραδεισο".
Πηγανε να τον βρουνε ανθρωποι του Παλαιου, ξερετε αυτοι των Γωγ και Μαγώγ...και του λεγανε, "Μονο εμεις θα μπουμε στο Παραδεισο, μονο εμεις ειμαστε οι εκλεκτοι, οι παρθενοι...μονο εμεις οι αγνοι...μονο εμεις μειναμε πιστοι".
Και εκει πανω τους απαντουσε ο Γεροντας - αυτα υπαρχουνε στα βιβλια του: οτι "θα το δειτε, και χριστιανοι με το Νεο θα μπουνε στον παραδεισο".
Εκει πανω τρελαθηκαν οι Παλαιημερολογιτες!
Σου λεει, τσαμπα εμεις πιστεουμε στο Παλαιο, και κανουμε την ζωή μας δυσκολη;
********************************
Β) Υπαρχει ομως και αλλος λογος.
Προφανως τους ενοχλει, που ο Γερ. διαλεξε ως 'τελευταια του κατοικια', ενα μοναστηρι γυναικειο, και μαλιστα με το Νεο!
Τρελαθηκαν!
Εκει πανω ο μεγας θεολογος κ. Κυπριανος, σκεφτηκε οτι δεν μπορει αυτος ο ανθρωπος να ειναι αγιος!
Αν ητανε αγιος, θα ητανε με τους Γωγ και τους Μαγωγ!
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΝΗΡΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΚΙΑ ΡΕ ΣΥ!
Που εισαι Χρήστο Γιανναρά να σε κερασω εναν καφε ρε παλληκαρι μου!
Που εισαι βρε ανθρωπε μου!
Τι κολαση περασες με δαυτους - και μαλιστα σε δυσκολα χρονια, πως δεν σε τρελαναν!
**********************************
Αγαπημενη μου Σαλή...
..απαντησε μου σε παρακαλω:
Να ακολουθησω το Παλαιό, και να γυρισω στο Παλαιό...
...για να ΚΑΤΑΝΤΗΣΩ σαν τον κ. Κυπριανό;
***********************************
Αυτο μου ευχεσαι Σαλή μου;
Βλεπεις τελικα, οτι τα Ημερολογια δεν παιζουνε τον αποφασιστικο ρόλο!
Εκτος αν καποιος με το ζορι κανει τον Αγωνα του, οποτε πιανεται απο εκει που δεν εχει αξια!
Μυρμιδόνας
ο Ανώνυμος
13/1/11 6:23 μμ
γραφει:
"πολύ απλά σου λέω ότι ο Γέροντας Παΐσιος αντιδρούσε με ανεξικακία στις προσβολές εναντίον του!"
Δηλ αυτο επεται, οτι εμεις επιτρεπεται να προσβάλουμε τον Γερ. Παισιο;
Αυτο το λογικο συμπερασμα βγαινει αβίαστα;
Συγγνωμη, αν πανω στην ενταση της μαχης, δεν απανταω ευγενικά!
Δεν εχω φτασει στα δικα σας υψη της Αγιοτητας...να διατηρω την απολυτη ψυχραιμια μου και να σφυριζω αδιαφορα, οταν υβριζουνε π.χ. τα Αγια της Πιστεως μας!
Αν εσεις το μπορειτε, σας βγαζω το καπελο!
Ειμαι 41 ετων..ισως αν πατησω τα 50, να ηρεμησω ακομα πιο πολυ.
Αν ομως εχεις π.χ. έναν Άρειο απεναντι σου...θα κοιταξεις να του μιλησεις ευγενικα;
Αυτο ειναι το πρωτεύων;
***********************************
Γράφεις:
"Το ότι ελπίζει ο κύριος Κυπριανός να συμφωνεί μαζί του ο Γέροντας Παΐσιος μπορεί να σημαίνει και την αναζήτηση επιβεβαίωσης από τον Άγιο!"
Δηλ ανώνυμε...ολο το 'στυλακι' του Κυπριανου, το υφακι στις ερωτησεις του, η γραφιδα του, ο τροπος που εκφραζεται, (δες και πιο πανω το σχολιο που εστειλα με τα 5 σημεια) -
σου δειχνει εναν ανθρωπο που αναζητα επιβεβαίωση απο τον Γεροντα ή μαλλον βρισκεται σε 'συγκρουση';
Εσυ θα μου πεις Ανώνυμε!
***********************************
Γραφεις, λυπουμενος τον καημενο τον κ. Κυπριανο:
"Και στο κάτω κάτω της γραφής ο Θεός γνωρίζει τι είναι ο κύριος Κυπριανός όπως και ο καθένας μας και όχι φυσικά εσύ ή εγώ ώστε να βγάζουμε τέτοιες καταδικαστικές και αφοριστικές αποφάσεις"
Συγγνωμη, σε λιγο θα μου πειτε οτι εβαλε τα κλαματα ο κ. Κυπριανος;
Ε τοτε, 'μεγαλη μπουκια να φαει, μεγαλη μαλακία να μην γραψει"!
Να προσεχει την επομενη φορα τι γραφει!
10 μερες τωρα τον παρακαλάω να σημειωσει οτι η εκφραση για τον Γεροντα ητανε λιγο ατυχής!
Που ητανε τοσο καιρο;
Του εγραψα:
"σας εκλιπαρω, σας παρακαλω, απο μενα οτι θελετε"
Δηλ τοσο πολυ θα του επεφτε η υποληψη;
Αν ο κ. ΚΥΠριανος ητανε τοσο καλοπροαίρετος...γιατι δεν σημειωσε οτι οντως ητανε "ατυχης η εκφραση";
Για τον Τρεμπελα τρεχει αμεσως να υποστηριξει.
*********************************
Δηλ εγω με ποιον τα εβαλα βρε παιδια;
Εγω ο αδαής;
Και με μαλωνετε;
Με καποιο μικρο παιδακι, ενα χαζο παιδι, μια αγραμματη γιαγιά;
Αν ο μεγας θεολογος της Ορθοδοξιας, ο κ. Κυπριανος δεν μπορει να αντιμετωπισει εναν αδαή Μυρμιδόνα...
..πως θα τα βαλει μετα στην Δικη με τον αντιχριστο, οπως ονειρευεται;!
Αλλα καλα του ειχα γραψει τοτε:
Μαλλον σας βλεπω, εγω να αγορευω και εσεις να κρατατε τις σημειωσεις!
Μυρμιδόνας
Για να φτασει ο μεγας θεολογος της Νεο-Ορθοδοξιας..
..αντι να απαντησει στα ερωτηματα μου, να ξεφυγει επικαλωντας την δαιμονοποιηση μου..
...πρεπει να τον στριμωξα πολυ γερά στην γωνία!
Αλλα μιλαμε για πολυ δυνατά!
*********************************
Γραφει ο Φαίδων:
Τα πολλα λογια 'ειναι φτωχεια'.
Αυτο λεω και εγω!
Να προσεχει στο εξης τι γραφει ο κ. Κυπριανος.
Και αν κανει λαθος...να μαθει να ζηταει συγγνωμη!
Εγω εχω ζητησει συγγνωμη και απο τον Αμέθυστο, αλλα και απο τον κ. Κυπριανο. ΤΟυ εγραψα mea culpa.
Μαλιστα, την επομενη, μετα απο μια δυνατή αντιπαραθεση, τον πηρα με το μαλακό, τα κειμενα υπαρχουνε:
"Κυριε Κυπριανε, αναγνωριζω οτι ειστε εξυπνος. Εχετε ταλεντο. Εχετε μελετησει πολυ. Αυτο σας τιμαει" κλπ.
Γιατι τα εγραψα αυτα;
Διοτι ηθελα να του δειξω, οτι δεν εχω προσωπικα κατι εναντιον του, φτανει αυτος να μην αφηνει υπονοουμενα για τον Γερ. Παίσιο!
*******************************
Αμεθυστε, συμφωνω με την απαντηση σου στον Φαίδων:
"στα νεκροταφεία οι κεκοιμημένοι μας στέκονται ο ένας δίπλα στον άλλον σιωπηλοί".
Επειδή ομως εμεις ειμαστε ζωντανοί, και επειδή ολους εμας τους Χριστιανους μας περιμενουνε ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΚΑΙΡΟΙ...δεν θελω να ζηλεψω τους νεκρους!
Εχουμε πολυ εργο μπροστα μας, ολοι μας, απο τον ποστο που βρισκεται ο καθενας μας, που αγαπαει την Ορθοδοξη Εκκλησια και εχει την Ορθοδοξη Πιστη μεσα στην καρδια του..
..ομως διχως φανατισμους, διχως ακρότητες, διχως μισαλοδοξιες, διχως σκληροκαρδιες...
Ωχ...ζητάω πολλα, ε;
Μυρμιδόνας
Μυρμιδόνα,
το παρακάτω :
«Τα πολλα λογια "ειναι φτωχεια"»
κατά λάθος το έγραψες;
ΝΛ.
Ν.Λ. ΓΕΛΑΣΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!
.............
ΜΥΡΜΙΔΟΝΑ,
Δ Ε Ν ΧΤΥΠΑΜΕ ΕΣΕΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΡΟΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΟ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΤΟ ΓΕΡΟΝΤΑ ΙΑΤΡΟ ΤΗΣ ΣΥΝΑΞΕΩΣ, ΜΑ ΓΙΑ ΟΝΟΜΑΑΑΑΑΑ!
ΠΩς ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΕΤΣΙ;
;-)
ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΕΠΙ ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΥ ΔΕΝ ΕΔΩΣΑ ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ, ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ, ΘΑ ΔΩΣΩ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ;
ΜΑΚΡΑΝ ΕΜΟΥ ΤΟΙΑΥΤΗ ΠΡΟΘΕΣΙΣ...
ΕΚΑΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ Μ Ο Ν Ο Σ ΤΟΥ
Υ Π Ε Υ Θ Υ Ν Ο Σ
ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ.
Νλ
αγαπητέ, πότε θα πιουμε εναν καφε επιτελους, στην κοιτίδα του ανθρωπινου πολιτισμου, την Wall Street?
Βάζεις εσυ τα αεροπορικα εισιτήρια, να βαλω εγω το φραπέ;
Μυρμιδόνας
Σαλή,
αυτο που λες εχεις δικαιο.
Απο τον Αυγουστο που 'γνωριζόμαστε' (μεσω ιστολογιου) - ΟΥΔΕΠΟΤΕ μου ειπες τι να κανω επι θεματος Ημερολογιου.
Αυτο το καταθέτω, χαριν της Αληθειας!
Βεβαια, σε καποιες άλλες σελιδες του Αμέθυστου, εκει 'διαφωνήσαμε' λιγακι, για το αν το Παλαιό ειναι Γνήσιο, ενω το Νέο ειναι με τους Αιρετικους.
Εκει εχω γραψει τις αποψεις μου, και εχω συμπληρωσει, οτι για μενα το ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ απο μονο του ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ δυο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ!
ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ, παει να πει οτι και οι δυο ειμαστε ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ!
Απλα, σε ρώτησα Σαλή, "να ακολουθησω τους Παλαιοημερολογιτες των Γωγ και Μαγώγ, για να γινω στο τελος σαν τον κ. Κυπριανο";
Μυρμιδόνας
Βρε παλληκάρια, που ειναι ο κ. Κυπριανός;
Μάλλον ετοιμάζει τον εξορκισμό μου!
"Κυπριανός, ο εξορκιστής"!
Σαν ταινία τρόμου μου ακούγεται!
********************************
Μα επιτρεπεται σε εναν χριστιανο, υποτίθεται του βεληνεκούς του κ. Κυπριανού, να λεει σε εναν συνομιλητή του οτι ειναι δαιμονισμένος;
Ακομα και ετσι να ήτανε!
Δηλ κανεις σαν τα μικρά παιδάκια στο Δημοτικό, που οταν δουνε καποιον με αναπηρια, π.χ. να κουτσαίνει, το κοροιδευουνε;
Εδω μεσα μιλαμε με επιχειρηματα!
Αν εισαι ΑΝΤΡΑΣ και αν εχεις τους Ορχεις σου ακομα και δεν τους εχει ευνουχισει- γιαυτο εξαλλου εισαι και σιγουρος οτι ποτέ δεν θα κανεις σεξ -
- απάντα με επιχειρήματα επι των επιχειρημάτων!
Οιμέ!
Θαυμάστε χριστιανο!
Απολαυστε Παλαιοημερολογιτη!
Ουτε οι ΙΕΧΩΒΑΔΕΣ δεν μου τα ειπανε αυτα!
Ουτε οταν συνομιλουσα με τους 12-θειστες!
Ουτε οταν γνωρισα Πεντηκοστιανους!
Και ας ηρθαμε στα 'μαχαίρια' - κανεις δεν μου ειπε οτι εχω δαιμονιο!
Επρεπε να γνωρισω τον πολυ μεγαλο θεολογο της Εκκλησιας μας, τον κ. Κυπριανό...ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΛΕΩ ΕΓΩ ΛΙΓΟ!
Που αυτοσυστήνεται στα διαφορα ιστολογια ως
1. μεγαλος θεολογος που εχει αναγνωρισμενο κύρος απο την Εκκλησια, διοτι δεν κανει αλλο σεξ -
- και
2. ως ο τεταρτος της παρρεας των Τριων Ιεραρχων!
Σε λιγες μερες, στις 30 Ιαν, δεν θα γιορτασουμε τους Τρεις Ιεραρχες, αλλα τους Τεσσερις!
ο Τεταρτος ειναι ο κ. Κυπριανος, αυτος ο γνωστος για την ΜΕΓΑΛΟΜΑΝΙΑ ΤΟΥ!
Τώρα μου λυθηκε η απορια, γιατι καποια βραδυα, γραφει μεχρι τις 2 τα μεσανυχτα στο ιστολογιο.
Μπαινει για να δει, αν του εστειλε απαντηση ο Μεσογαιας Νικολαος!
Με αυτο το καημο ζει καθε βραδυ!
"Δεν μπορει, αποψει θα μου απαντησει"!
Που νομιζει οτι ολη η Ιεραρχια της Εκκλησιας της Ελλαδος μελεταει το ιστολογιο του!
Οι Επισκοποι μας εχουνε καλυτερα να κανουνε!
Π.χ. να παραγγειλουνε μια νοστιμη αστακομαρακοναδα, σιγα μην ασχοληθουνε με το ιστολογιο σου κυριε Κυπριανέ!
*********************************
Αυτη η σελιδα ειναι αφιερωμένη στον κ. Κυπριανό!
Ε λοιπον, οτι χαζομαρα γραφει, 'περι των θεολογικων' - οπως μολις προχτες για το Αγιο Ορος -
- θα την καταγγέλνω εδω μεσα!
Ετσι για να μαθουνε καποιοι ανθρωποι - εστω στα ΓΕΡΑΜΑΤΑ - ποια ειναι η Αληθεια!
Που μεχρι εχτες νομιζανε οτι πιασανε τον 'παπά απο τα ..χίδια'!
Υ.Γ.:
Ως ενδειξη καλης θελησεως, αν ακομα και τωρα, γραψει οτι η προταση του για την Πλάνη του Γέροντα ήτανε 'λιγο ατυχης' - θα πεσω στα ποδια του μπροστα, κανοντας μετανοια και ζητώντας τον συγγνωμη!
Μυρμιδόνας
Σε όσους με κατακρινουνε για την επιθεση μου εναντίον του κ. Κυπριανου, θα σημειωσω τούτο:
Οτι γραφω κατα του Κυπριανου (και ότι θα γραψω μελλοντικα, αν δεν παραδεχτει την 'ατυχή εκφραση' του για την Πλάνη του Παισιου)...
...το γραφω ΕΙΣ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ολων εκεινων των ΑΝΩΝΥΜΩΝ ΑΔΕΡΦΩΝ ΜΑΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ, ΕΦΗΒΩΝ και ΦΟΙΤΗΤΩΝ,
που ΔΕΙΝΟΠΑΘΗΣΑΝΕ κατω απο την σκληροκαρδια και την ΑΠΑΝΘΡΩΠΙΑ, χριστιανων, οπως του Τρεμπέλα και του κ. Κυπριανου!
ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟΙ αυτοι οι τύποι, που κρυβουνε την ΑΠΑΝΘΡΩΠΙΑ ΤΟΥΣ κατω απο την ΜΑΣΚΑ ΤΟΥ ΘΡΗΣΚΕΥΟΜΕΝΟΥ!
Κανονικά ενας άνθρωπος 'ελκεται' προς τον Θεό, απο αγαθή διαθεση και με αγνό 'σκοπό'.
Ε λοιπον, υπαρχουνε άνθρωποι που ελκονται απο την 'θρησκεια', διοτι αλλιως δεν μπορουνε να διοχετεύσουνε την ΚΑΚΙΑ της ψυχης τους, χωρις να τους παρουνε 'χαμπάρι'!
Οτι γραφω κατα του ΚΥπριανου, ειναι ως ενα μικρο ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ, για ολους εκεινους τους Χριστιανους, που ηθελαν να μιλησουνε, αλλά ποτε δεν τους ακουσαν!
Ηθελαν να πουνε την αποψη τους, αλλα τους τρομοκρατησανε!
Ηθελαν να εκφρασουν τα 'όνειρα' τους - και τους ευνουχίσανε!
ΕΙς Μνημοσυνο των θυμάτών της Οδου Κάννιγγος με φιλική υποστήριξη της Εκκλησιας των "Γωγ και Μαγώγ"!
Μυρμιδόνας
Μυρμιδόνα,
Α. Τώρα βεβαιώθηκα. Κατά λάθος έγραψες «Τα πολλα λογια "ειναι φτωχεια"».
Β.έγραψες «... ΔΕΙΝΟΠΑΘΗΣΑΝΕ κατω απο την σκληροκαρδια και την ΑΠΑΝΘΡΩΠΙΑ, χριστιανων, οπως του Τρεμπέλα και του κ. Κυπριανου!»
Αν ισχυρίζεσαι ότι κατάλαβες την σκληροκαρδία ενός ανθρώπου απ' όσα άκουσες και διάβασες, είσαι μακριά νυχτωμένος. Κι ας λες ότι το κάνεις για χάρη κάποιων άλλων.
Πιο πολύ να φοβάσαι αυτούς που ξεκινούν σταυροφορίες για χάρη κάποιων άλλων κι αφήνουν πτώματα στο δρόμο τους.
ΝΛ.
Αξιολάτρευτε ΝΛ
γραφεις:
"Πιο πολύ να φοβάσαι αυτούς που ξεκινούν σταυροφορίες..."
Θα ήθελες ισως να μας πεις, ποιοι ειναι αυτοι;
Ποιους εννοεις και γιατι;
Μυρμιδόνας
Ερώτηση:
Γιατι ο κ. Κυπριανός φαντασιώνεται οτι εχει κοινά στοιχεία με τον Αγιο Νεκτάριο;
Απάντηση:
Καθε βραδυ πριν κοιμηθει προσευχεται ο κ. Κυπριανός:
"Ασε τον Μυρμιδόνα να με 'συκοφαντεί'. Εδω συκοφαντούσανε ολοκληρο Αγιο Νεκτάριο, εγω θα γλυτωνα;"!
Μην γελάτε...τα πραγματα ειναι σοβαρά!
Επισης προσευχεται:
"Κϋριε, εσυ δεν μας ειπες, οτι αφου 'εμενα εδιωξαν, θα διωξουνε και εσας'; .. Να γιατι με καταδιώκει και εμενα ο Μυρμιδόνας"!
*********************************
Ειπαμε, το καλο του διατάγματος του Μεγα Κωνσταντίνου, πριν 1700 χρονια, αυτο ειναι:
Ο καθενας ειναι στο εξης ελευθερος, σε θεματα πιστεως, να φαντασιώνεται οτι επιθυμει!
Μυρμιδόνας
Δημοσίευση σχολίου