Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Νηστικό αρκούδι, χορεύει;

Αναρτήθηκε από τον/την olympiada

Βλέποντας τους να πανηγυρίζουν, ζωντανούς και δυνατούς, εμένα δεν με έπεισαν ότι αυτοί είχαν 40 ημέρες να φάνε.

Εκτός και αν αυτοί είναι υπεράνθρωποι.

Σκεφτήτε. 40 ημέρες χωρίς φαγητό ?? 40 ημέρες. Όχι 2 ημέρες ! 40.

Μήπως τα αρκούδια έτρωγαν και έπιναν κανονικά,, Και γι αυτό δεν άφηναν το επίσημο κράτος να μπει στην Υπατία ?

Εγώ νομίζω ότι αυτοί έτρωγαν κανονικά. Αλλιώς δεν δικαιολογούνται οι τόσο δυνατοί πανηγυρισμοί, και χοροί.

GG

Σχόλιο του panos133

Μαρτίου 10, 2011 στο 5:33 μμ

ΤΟ ΕΙΧΑ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΝ 8/3/2011 στις 6:49 και το ξαναγραφω…..

“ειμαι πια σιγουρος(αφου ειμαι αυτοπτης μαρτυρας)οτι ειναι μεθοδευση της κυβερνησεις,ωστε να αμβλυνθουν οι αντιδρασεις της κοινωνιας,για την αθροα “ελληνοποιηση”των μουσουλμανικων πληθυσμων που ακολουθει,αλλωστε και ο “μεσιε” ο 60χρονος,που περιγραφετε πιο πανω,μου εκανε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΙΤΗΣ!”

ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΣΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ,ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΑΜΒΛΥΝΣΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟ,(ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΕ ΤΕΛΙΚΑ)ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ,ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΤ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟ-ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ,ΕΦΤΑΣΑΝ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΞΑΝΑΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΜΑΧΗ,ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΤΑ FUNDS ΚΑΙ ΝΑ ΛΥΣΑΞΕΙ ΤΗΣ ΠΕΙΝΑΣ Η ΓΙΑΓΙΑ……….

Δεν υπάρχουν σχόλια: