Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Απάντηση στο νόμο Καστανίδη

Ανοικτή επιστολή Προς τον αξιότιμο κύριο Υπουργό Δικαιοσύνης του Ελλαδιστάν
κ.κ. Καστανίδη.

Κύριε υπουργέ,

Ως αλλοδαπός στη χώρα των Πακιστανών, των Αλβανών, των Μπακλαντέζων, των Αυγανών, των Τούρκων, των Λίβιων, των Ινδών και όλων των Αφρικάνικων φυλών αλλά και όσων άλλων φυλών θέλετε που είναι μαζεμένοι στο γεωγραφικό χώρο που σήμερα λέγεται Ελλαδιστάν, απαιτώ με υψωμένη γροθιά και με την απειλή απεργίας πείνας να μου αναγνωρίσετε και μένα τα ίδια δικαιώματα που έχουν όλες οι πάρα πάνω φυλές.

Να έχω δηλαδή δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη χωρίς να έχω πληρώσει ένσημα σε κανένα ασφαλιστικό ταμείο, να ξεγεννάει η γυναίκα μου δωρεάν στα μαιευτήρια, να μη πληρώνω εισιτήριο στα μεταφορικά μέσα και αν με συλλάβουν να με αφήνουν ελεύθερο μετά την προσαγωγή μου στο Αστυνομικό τμήμα. Να κάνω ελεύθερα λαθρεμπόριο όποιων αντικειμένων μου είναι εύκολο να μεταφέρω μέσα σε ένα σεντόνι, να μην πληρώνω καμία απο τις υποχρεώσεις που έχουν οι λαθρομετανάστες Έλληνες καταστηματάρχες και να έχω τα προνόμια που έχουν όλες οι άλλες φυλές που προανέφερα.

Να μην τολμάει ο πάσα ένας να με αποκαλεί βρωμοέλληνα και να μου λέει πως είμαι μέσα στα σκατά ή να μου κάνει με το δάχτυλο του χεριού του άσεμνες χειρονομίες. Θέλω την προστασία σας και το δικαίωμα να μηνύσω τον κάθε κερατά που θα με προσβάλει και τα δικαστικά έξοδα να τα πληρώσει η κυβέρνησή σας γιατί εγώ δεν έχω να πληρώσω ούτε ούτε σάλιο.

Μετά τιμής Θεόφιλος Αιγινήτης

Ζωγράφος - Συγγραφέας

Πηγή : Οίμος-Αθήνα

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τέλειο! Τέλειο! Θεός!

Ανώνυμος είπε...

:-)
Πώς τη βλέπεις την κατάσταση με τη Γιαπωνία;
Ταπείνωσε την επηρμένην οφρύν της τεχνολογίας, ο Κυριούλης, χιχιχι...μας έρχεται και δω ο πυρηνικός ντουβρουτζάς...