Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Φράσεις που έπαψαν να ακούγονται πλέον στις συζητήσεις μας...

ΠΗΓΗ: ΘΑΝΟΣ ΕΥΗ koukfamily


Μέχρι πριν τρία χρόνια, τις χρησιμοποιούσαμε πολύ συχνά. Σήμερα έχουν εξαφανιστεί από την καθημερινότητά μας, λίγο πριν εξαφανιστούμε και εμείς….!
- Γέμισα την δεξαμενή πετρέλαιο για όλο τον χειμώνα.
- Που να βρεις τέτοια ώρα ταξί.
- Με πήραν τηλέφωνο από την τράπεζα και μου είπαν ότι εγκρίθηκε το δάνειο σπιτιού.
- Φούλαρα το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου.
- Σήμερα ο προϊστάμενος μου ανακοίνωσε αύξηση μισθού.
- Ήμουνα για ψώνια στα μαγαζιά. 
-Σήμερα στην δουλειά μας έδωσαν το ετήσιο μπόνους.
- Μου ήρθε το εκκαθαριστικό της εφορίας. Έχω επιστροφή!
- Βρήκα δουλειά!
- Το ΜΕΓΚΑ είναι το πιο έγκυρο κανάλι!
- Προτιμήσαμε να πάρουμε σπίτι με δάνειο. Οι δόσεις πια είναι σαν ενοίκιο.
- Άνοιξα λογαριασμό καταθέσεων, στην τράπεζα.
- Ευτυχώς στην Αθήνα δεν έχουμε άστεγους, όπως έχουν οι άλλες ευρωπαϊκές πόλεις.
- Άσε, κερνάω εγώ σήμερα.
- Αν κόψεις λεφτά από τον Έλληνα θα ξεσηκωθεί.
- Κανείς δεν θα το τολμήσει να του περικόψει μισθό και επιδόματα, γιατί θα γίνει χαμός.
- Είναι ατίθασος ο Έλληνας. Και υπερήφανος.
- Έγραψα το παιδί στο ιδιωτικό σχολείο, στο φροντιστήριο, στα αγγλικά και το χορό.
- Έχω πάντα φυλαγμένα στο σπίτι δυο τρείς χιλιάδες ευρώ, για μια άμεση ανάγκη.
- Καλές δουλειές! (σε εγκαίνια μαγαζιού).
- Πάω κάθε μέρα στη δουλειά με το αυτοκίνητο. (Δύο στα δύο). Τι να το κάνω το ποδήλατο;
- Μα δεν βλέπεις ότι το γάλα έχει λήξει. Πέτα το μην πάθουμε τίποτα.
- Τι δουλειά κάνει ο μπαμπάς σου; (σε ανυποψίαστα παιδάκια)
- Σου έχω αφήσει λεφτά για να για να πληρώσεις το ΤΕΒΕ.
- Πετάξου ως το φαρμακείο για να πάρεις το φάρμακο που πρέπει.
- Με καλύπτει η συλλογική σύμβαση εργασίας.
- Θα λείψουμε για τριήμερο.
- Ήμουνα σε συναυλία της Δήμητρας Γαλάνη. Ήταν πολλοί επώνυμοι εκεί. Είδαμε και τον Μανώλη Καψή.
- Χαθήκαμε τι έγινε;
- Έχω πολύ δουλειά τις τελευταίες μέρες. Πνίγομαι.
- Απολύθηκε, αλλά τουλάχιστον, μετά από τόσα χρόνια, πήρε καλή αποζημίωση.
- Τι να πουν και οι Ισπανοί με 20% ανεργία;
- Βρήκε και δεύτερη δουλειά για συμπλήρωμα (για τον νιόπαντρο ανιψιό).
- Σε δύο χρόνια βγαίνω στην σύνταξη (λόγια ενός αφελούς 62χρονου).
- Η πολλή δουλειά τρώει τον αφέντη. (Η ειρωνεία εδώ και για την πολλή δουλειά αλλά και για τον αφέντη).

Και… … Είστε τυχεροί παιδί μου, που δεν ζήσατε πείνα και κατοχή…

molibixarti
το είδαμε στο Ράδιο Καλλονή

Δεν υπάρχουν σχόλια: