Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΤΟΥ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ, ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΤΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ, ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ, ... Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ

πηγή : Αποτείχιση

ΤΙ ΛΕΤΕ;

Λαβαμε (απο χερι επισκοπου) σε εμε-ιλ τα παρακατω και περιμενουμε τις αποψεις σας.


OI ΠΑΪΣΙΑΝΟΙ, ΗΤΟΙ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ ΠΑΪΣΙΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ,

ΔΙΑΔΙΔΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΗΘΕΝ ΠΡΟΕΦΗΤΕΥΣΕ ΜΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ

ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΗΜΕΡΑ, ΙΔΙΩΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΑΡΑΧΕΣ

ΣΤΟΝ ΑΡΑΒΙΚΟ ΚΟΣΜΟ (ΤΥΝΗΣΙΑ, ΑΙΓΥΠΤΟ, ΣΥΡΙΑ ΚΛΠ.).

ΠΡΟΕΦΗΤΕΥΣΕ ΕΠΙΣΗΣΟΤΙ ΜΕΘΑΥΡΙΟ, ΗΤΟΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 8 ΙΟΥΛΙΟΥ, ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΘΕΡΜΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΦΟΡΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΘΑ ΔΙΑΡΚΕΣΟΥΝ ΕΠΙ ΕΞΑΜΗΝΟΝ, ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΔΥΣΚΟΛΑ, ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΕΠΕΛΘΗ ΑΙΣΙΑ ΕΚΒΑΣΙ, ΜΕ ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΙ ΣΕ ΜΑΣ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ!

ΑΥΤΑ ΑΚΟΥΣΑ ΑΠΟ ΠΑΪΣΙΑΝΟ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΑΥΤΕΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΒΕΒΑΙΩΝΕ, ΟΤΙ ΑΥΤΑ

ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΟΝΗ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΣΤΗΝ ΣΟΥΡΩΤΗ!


ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΣΥΣΤΑΤΕΣ ΔΙΑΔΟΣΕΙΣ,

ΑΛΛΑ ΙΣΩΣ ΔΥΝΑΣΘΕ, ΦΙΛΤΑΤΕ ΟΔΥΣΣΕΑ, ΛΟΓΩ ΕΓΓΥΤΗΤΟΣ, ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΤΕ

ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΔΙΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΣΟΥΡΩΤΗΣ ΤΑΥΤΑ ΠΑΝΤΑ.


ΑΛΛΩΣΤΕ, ΜΕ ΛΙΓΗ ΑΝΑΜΟΝΗ ΤΡΙΩΝ-ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΗΜΕΡΩΝ, ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΜΕ

ΠΕΡΙ ΤΙΝΟΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ!!...

Εμεις, διαμενοντες εδω στην κωμη της Σουρωτης, συνεχιζουμε να μελεταμε τον Αγιο Ιωαννη τον Χρυσοστομο, και οσα γραφονται απο γερονταδες και αλλους τα βαζουμε σε δευτερη μοιρα.
Ο Αγιος Χρυσοστομος ειναι ΩΚΕΑΝΙΟΣ και μας φθανει.
===================

ΣΧΟΛΙΟ : Ο αγαπητός φίλος Οδυσσέας δείχνει μιά προτίμηση αναίτιο πρός τόν επίσκοπο τού e-mail. Ξέχασε ότι γλειφει  τόν Ιερώνυμο, τόν Βαρθολομαίο, προσκυνάει τό Ζηζιούλα.
Παρότι γνωρίζει πολύ καλά τί είπε ο Ρωμανίδης.
Όλα εξάρτώνται από τούς επισκόπους. Τί πιστεύουν.
Βεβαίως Οδυσσέα, ο επίσκοπος δέν επισκέφτηκε ποτέ τόν Παΐσιο γιά νά μπορεί νά ξεχωρίζει μόνος του, τόν Παΐσιο από τούς παϊσιανούς. Ούτε καί σύ όπως βλέπουμε.
Αγαπητέ Οδυσσέα δέν γνώρισες ποτέ σου τούς χρυσοστομικούς. Διαβάζεις μόνο τά βιβλία του. Τό ίδιο θά συμβαίνει πλέον καί μέ τόν Παΐσιο όταν δέν θά υπάρχουν πλέον παϊσιανοί.
Καί δέν σκέφτηκες ποτέ σου αυτό πού είπε ο Μυτιληναίος ότι ο Θεός θά μάς δίνει πάντοτε Αγίους γιά νά αποδεικνύουν τήν αλήθεια τού Ευαγγελίου.
Καί τόν Χρυσόστομο, ο Κύριος τόν έκανε Άγιο.
Κρίμα ρέ Οδυσσέα πού είσαι έτοιμος νά τά ξεχάσεις όλα καί νά προσκυνήσεις πάλι τούς επισκόπους.

Αμέθυστος

5 σχόλια:

Θωμάς είπε...

Ο συγκεκριμένος επίσκοπος αλλά και ο Οδυσσέας είναι απαράδεκτοι. Τί νομίζουν ότι είναι οι Άγιοι; Ποδοσφαιριστές; Ή νομίζουν ότι επειδή διαβάζουν τα βιβλία του Χρυσοστόμου τον γνωρίζουν καλύτερα απ' ότι ο γέροντας Παίσιος.

Ανώνυμος είπε...

Πάτε πάλι να βάλετε μαναφούκια;να χάσει δω μέσα η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα; δεν υπάρχει κάτι πιο ωφέλιμο για συζήτηση; αμάν!

amethystos είπε...

Ο χαμένος χάνεται, καί επειδή χάνεται φαίνεται ότι είναι χαμένος.
Δέν υπάρχει τίποτα πιό ωφέλιμο. Αμήν.
"Εγώ είμαι ο ωφέλιμος".
"Εγώ είμαι τού ωφέλιμου"

ΟΜΟΛΟΓΙΑ είπε...

O φιλος αμεθυστος πρεπει να μαθει οτι ο Οδυσσεας δεν εμαθε να λατρευει ανθρωπους, ουτε και τους αγιους, παρα μονο το Θεο.
Τους αγιους του απλα τους τιμαμαι και τους συμβουλευομαστε.
Εντολη του Θεου ειναι να διαβαζουμε τον λογο του και τους γνησιους ερμηνευτες του λογου του, οπως ειναι ο μοναδικος μας ΧΡυσοστομος.
Αν οι χριστιανοι διαβαζαν τον Χρυσοστομο θα ηταν οι ευτυχεστεροι ολων γιατι θα γνωριζαν αριστα ποιο ειναι το γνησιο θελημα του Θεου.
Αυτο κανω και εγω.
Διαβαζω Χρυσοστομο, δηλαδη Αγια Γραφη ερμηνευμενη αψογα και ευτυχω αφανταστα.
Αλλοιμονο αν δεν υπηρχε ο Χρυσοστομος.
Κειμενο του π. Παϊσιου δημιουργησε σημερα στους νοσηρους χριστιανους των ημερων μας μυρια προβληματα, αλλα και γενικωτερα μεσα στον σημερινο εκκλησιαστικο μας χωρο.
Φταιει ο π. Παϊσιος γι αυτο;
Δεν θα το πω αυτο εγω.
Εγω τον γνωρισα, συζητουσαμε ανοικτα μαζι, τον συμβουλευομουνα, με ζητουσε στοιχεια, διατηρω καλες αναμνησεις.
Δεν ειμαι ομως ΠαΙσιολατρης.
Δεν θετω πανω απο τον Θεο τον ΠαΙσιο. οπως κανουν σημερα οι πολλοι.
Ουτε μπορω να δεχθω την γεροντομανια των ημερων μας.
Ειναι αρρωστα, για να μην πω αιρετικα ολα αυτα.
Και για λογους ευνοητους, δεν κακιζονται απο τους υπευθυνους, δια τον φοβον των Ιουδαιων.
Μεχρι και οι κοσμικοι, λογω προπαγανδας, πορνοι και μοιχοι, τρεχουν για τον Παισιο, οχι για να τον ακουσουν οσα καλα λεει, αλλα για να τους γιατρεψη, και ταυτοχρονα να συνεχιζουν τις πορνειες και τις μοιχειες τους.
Επειτα, φιλε αμεθυστε, εγω δεν γλειφω ουτε Ιερωνυμο, ουτε Βαρθολομαιο, ουτε τον αισχιστο Ζηζιουλα.
Οταν επικοινωνεις μυστηριακα μαζι τους, τοτε τους γλυφεις.
Εγω αποτειχιζομαι απο ολους αυτους οπου ναναι.
Αλλοι τους γλυφουν.
Η πρακτικη των αγιων ειναι αυτη. Αποτειχισι απο τους κοινωνουντας με τους αιρετικους, τους αδικους και τους φανερα και απροκαλυπτα διεφθαρμενους.
Εαν εχεις διαφωνια σε αυτα να την ακουσω.

Ανώνυμος είπε...

"Τα πολλά λόγια δημιουργούν παρεξηγήσεις"(Α.ΕΞΥΠΕΡΥ)