Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2018

Η μιζέρια της ΕΕ της Γαλλίας όπως την καταγγέλει γιατρός στο Παρίσι: στα σπίτια που πάω για συνταγογράφηση δεν έχουν να φάνε, ασθενείς και δεν έχουν θέρμανση μένουν ανά 6 σε 30τ.μ BINTEO

H Sabrina Ali Benali 33 είναι γιατρός στα Επείγοντα στο Παρίσι. Αυτή εντάχθηκε στους Gilets Jaunes από την αρχή του κινήματος και καταγγέλει μπροστά στην κάμερα την τριτοκοσμική Ευρώπη την τριτοκοσμική ευρωπαϊκή υπερδύναμη Γαλλία που επιμελώς φροντίζουν ν΄αποκρύπτουν τα ΜΜΕ.Η κρίση είναι ευρωπαϊκή. Το κοινωνικό κράτος έχει καταρρεύσει.  »Eίχα έναν ασθενή που μου είπε ότι είχε αυτοκτονικές ιδέες γιατί ντρεπόταν πολύ που ο γιος του στο σχολείο γράφει: επάγγελμα πατέρα: άνεργος.Δεν μπορούσα πια ν΄ακούω τ άτομα να μου λένε εμείς οι φτωχοί είμαστε καλοί παρά για να σκύβουμε το κεφάλι.Όταν επισκέπτομαι άτομα και επιχειρώ να είμαι μια γιατρός  να συνταγογραφήσω αλλά αυτοί έχουν δυσκολίες πρόσβασης στις φροντίδες του τομέα Υγείας, αυτοί δεν μπορούν καλά καλά να τραφούν, να προσέξουν το διαβήτη τους, γιατί αυτοί δεν έχουν τα μέσα για να φάνε καλά γιατί αυτοί δεν μπορούν να ζεσταθούν ενώ έχουν λοίμωξη στους πνεύμονες σβήνουν το πετρέλαιο το χειμώνα. Βλέπω άτομα, οικογένειες που είναι ανά 6 σε 30 τ.μ Την τελευταία φορά η ασθενής μου με συγκίνησε . Μου είπε, κοιτάξτε βάλτε το χέρι πάνω στον τοίχο. Το χέρι μου ήταν μουσκεμένο αφότου άγγιξα τον τοίχο .. Δεν υπάρχει πια αξιοπρέπεια της ζωής, αυτό που μετράει είναι η ανταγωνιστικότητα, η κερδοφορία και στην πραγματικότητα, το κέρδος για ποιόν;.. T΄άτομα ζήτησαν κοινωνική δικαιοσύνη και οικονομική δικαιοσύνη… »

Δεν υπάρχουν σχόλια: