Κυριακή 17 Μαΐου 2020

Ο Αμβρόσιος αφόρισε Μητσοτάκη, Κεραμέως, Χαρδαλιά - Βίντεο-Εικόνα

''Μεγάλο'' αφορισμό για τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως και τον υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας κ. Χαρδαλιά, διάβασε σήμερα το πρωί μετά το τέλος της Θείας Λειτουργίας στον Μητροπολιτικό Ναό Παναγίας Φανερωμένης Αιγίου ο Μητροπολίτης πρ. Καλαβρύτων κι Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιος.
Ο κ. Αμβρόσιος , όπως μεταδίδει η Αιγιώτισσα δημοσιογράφος Πέπη Σπηλιωτοπούλου, είχε προαναγγείλει την πράξη του με ανάρτησή του στο προσωπικό του ιστολόγιο πριν λίγες μέρες, όταν η υπουργός κα Νίκη Κεραμέως ανέφερε πως ο ιός μεταδίδεται με το σάλιο. Με αυτήν την αφορμή ο πρώην μητροπολίτης χαρακτήρισε ως «βλάσφημα λόγια» το ότι «δηλ. διά τῆς Θείας Μεταλήψεως μεταδίδεται ὁ Κορωνοϊός» και καλούσε την υπουργό να ζητήσει «δημοσίως συγγνώμην διά τό ἀχαρακτήριστον τοῦτο ἔγκλημα».   


«Μεγάλο» Αφορισμό για τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Κεραμέως και τον υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας κ. Χαρδαλιά, διάβασε σήμερα το πρωί μετά το τέλος της Θείας Λειτουργίας στον Μητροπολιτικό Ναό Παναγίας Φανερωμένης Αιγίου ο Μητροπολίτης πρ. Καλαβρύτων κι Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιος.
Ο κ. Αμβρόσιος είχε προαναγγείλει την πράξη του με ανάρτησή του στο προσωπικό του ιστολόγιο πριν λίγες μέρες, όταν η υπουργός κα Νίκη Κεραμέως ανέφερε πως ο ιός μεταδίδεται με το σάλιο. Με αυτήν την αφορμή ο πρώην μητροπολίτης χαρακτήρισε ως «βλάσφημα λόγια» το ότι «δηλ. διά τῆς Θείας Μεταλήψεως μεταδίδεται ὁ Κορωνοϊός» και καλούσε την υπουργό να ζητήσει «δημοσίως συγγνώμην διά τό ἀχαρακτήριστον τοῦτο ἔγκλημα».
Επίσης, ο πρώην μητροπολίτης αναφέρθηκε σε έναν fake διάλογο ανάμεσα στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και τον υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας Νίκο Χαρδαλιά, τον οποίο υιοθέτησε ως αληθινό, καθώς -όπως σημείωσε- μέχρι σήμερα δεν έχει διαψευσθεί!

app-facebook
Πέπη Σπηλιωτοπούλου


https://www.pentapostagma.gr/ekklisia/6941010_o-ambrosios-aforise-mitsotaki-kerameos-hardalia-binteo-eikona


Νίκος Κ. είπε...
«Μόνο εμείς μπορούμε να αφορίζουμε»
Διαβάσαμε σε σχόλιο :
ΛΑΘΟΣ!! Ο αφορισμός είναι έγκυρος, από οποιονδήποτε έχει ιερωσύνη...
Ακόμη και από τον ιερέα του χωριού...
Ανεξάρτητα, αν είναι εν ενεργεία, ή συνταξιούχος, διότι το μυστήριο της ιεροσύνης τον καθιστά να έχει την ιδιότητα ισόβια...
Η ιερωσύνη χάνεται μόνο, όταν ο ιερωμένος καθαιρεθεί, για συγκεκριμένα παραπτώματα και μάλιστα ΔΙΚΑΙΑ (γιατί έχουν υπάρξει και άδικες καθαιρέσεις)...Επιμένω και επισημαίνω κάτι ακόμη...
Συνοδικές αποφάσεις λαμβάνονται για ζητήματα που αφορούν γενικότερες καταστάσεις, πχ εμφάνιση αίρεσης, αλλαγή καταστάσεων, θεσμοθέτηση αρχών κλπ...
Επιπλέον:
Κάποιοι λένε,ότι θα είχε βάση,αν ήταν από τον "αρχηγό" της Εκκλησίας, αγνοώντας ίσως την πεμπτουσία της Ορθόδοξης Εκκλησίας: Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΠΙΚΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΡΧΗΓΟ!! Ο εκάστοτε πατριάρχης έχει ΜΟΝΟ διοικητικές εξουσίες, ενώ ως προς τις πνευματικές είναι ΙΣΟΤΙΜΟΣ των υπολοίπων επισκόπων...
Με ποιου την έγκριση λοιπόν ο Βαρθολομαίος είχε αφορίσει τον θεολόγο Σωτηρόπουλο;;; (άσχετα αν στη συγκεκριμένη περίπτωση, ήταν άδικος ο αφορισμός άρα εις βάρος αυτού που τον έκανε)...
Και υπάρχουν άπειρα άλλα παραδείγματα... Γενικότερα η ΔΙΣ είναι αναξιόπιστη και το απέδειξαν άπειρες φορές οι καριερίστες που την απαρτίζουν.......
Επιπλέον περιήλθε σε πολλή δύσκολη θέση. Διότι αν δεχτεί ως ισχύοντα τον αφορισμό, αυτομάτως πρέπει να μην επιτρέψει κανέναν τους να μπει στην εκκλησία!
Βλέπετε οι "κότες" (και εδώ συμφωνώ μα τον Μητσοτάκη) να έχουν τέτοια κότσια;;
Οπότε διάλεξαν την εύκολη λύση....
ΥΓ Προσωπικά ΑΝΗΚΩ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, όπως ακριβως θεσπίστηκε από Θεοφόρους Πατέρες και Οικουμενικές Συνόδους...
Υπάρχουν κανόνες και κανείς δεν μπορεί να κόβει και να ράβει όπως τον βολεύει....
(Δανάη)
Νίκος Κ. είπε...

Άγιος Παΐσιος: «Αυτούς έπρεπε να τους αφορίζει η Εκκλησία. Λυπούνται τον αφορισμό!!»
"- Γέροντα, δεν φοβάστε έτσι που μιλάτε; - Τι να φοβηθώ; Τον τάφο μου τον έχω ανοίξει. Αν δεν τον είχα ανοίξει, θα με απασχολούσε που θα κουραζόταν ο άλλος να σκάψει. Τώρα θα χρειαστεί να ρίξει μόνο λίγους τενεκέδες χώμα... Κατάσταση είναι αυτή;
Δικαστικοί να φοβούνται να δικάσουν, να κάνουν μηνύσεις για εγκληματίες και να τους απειλούν ο ένας και ο άλλος και να αναγκάζονται να τις αποσύρουν; Και τελικά ποιοι κυβερνούν; Σε αναπαύει αυτή η κατάσταση; Έχω υπ’ όψιν μου έναν άλλο άθεο, έναν βλάσφημο, που τον αφήνουν στην τηλεόραση και μιλάει, ενώ έχει πει τα πιο βλάσφημα λόγια για τον Χριστό και την Παναγία. Δεν παίρνει και η Εκκλησία μια θέση να αφορίσει μερικούς.
Αυτούς έπρεπε να τους αφορίζει η Εκκλησία. Λυπούνται τον αφορισμό!
- Γέροντα, τι θα καταλάβουν με τον αφορισμό, αφού τίποτε δεν παραδέχονται; - Τουλάχιστον να φανεί ότι η Εκκλησία παίρνει μία θέση.
- Η σιωπή της, Γέροντα, είναι σαν να τα αναγνωρίζει; - ΝΑΙ. …
- Δηλαδή, Γέροντα, πρέπει πάντα να ομολογούμε το «πιστεύω» μας; - Χρειάζεται διάκριση. Είναι φορές που δεν πρέπει να μιλήσουμε και άλλες φορές που πρέπει να ομολογούμε με παρρησία το «πιστεύω» μας, γιατί φέρουμε ευθύνη, αν δεν μιλήσουμε. Σ’ αυτά τα δύσκολα χρόνια ο καθένας μας πρέπει να κάνει ό’τι γίνεται ανθρωπίνως και ό’τι δεν γίνεται ανθρωπίνως να το αφήνει στον Θεό. Έτσι θα έχουμε ήσυχη της συνείδησή μας ότι κάναμε εκείνο που μπορούσαμε. Αν δεν αντιδράσουμε, θα σηκωθούν οι πρόγονοί μας από τους τάφους".

21 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ σωστή απόφαση από εναν επισκοπο της παλαιάς σχολής που ουδέποτε αξίωσε μεταφυσική αίγλη του αρχιερατικού αξιώματος πλην αυτής της διοικητικής .Όταν λείψει η γενεά των αρειμανιων επισκόπων όπως ο Αμβρόσιος τότε ανεξαρτήτως του αν οι επίσκοποι θα είναι οικουμενιστες η αντιοικουμενιστες η εκκλησία θα πέσει στην λατρεία του επισκοπικού αξιώματος και ως εκ τούτου κατ ουσιαν στην μαγεία και αποκρυφισμό της Νέας Εποχής και θα είναι το εκ δεξιων δεκανικι της Νέας Εφιαλτικης Τάξης .Το αριστερό δεκανικι θα είναι τα πανθειστικα κινηματα ανθρώπων όπως η Γκρετε και κινήσεις όπως οι ΛΟΑΤ που ηδη μεσαιωνικα κεντρα πανθρησκειας όπως του Βατικανού και Φαναρίου είναι σχεδόν φανερά μαζί . Ως και να έχει του αξιου επισκόπου και αρχιερέως Αμβροσίου είς πολλά τα έτη .ΑΜ

Νίκος Κ. είπε...

«Μόνο εμείς μπορούμε να αφορίζουμε»
"Η απάντηση της Ιερά Συνόδου για τον αφορισμό της Νίκης Κεραμέως, του Κυριάκου Μητσοτάκη και του Νίκου Χαρδαλιά από τον Αμβρόσιο
Μόνο η ολομέλεια των Μητροπολιτών έχει τη δυνατότητα αφορισμού μέλους της ορθοδόξου Εκκλησίας της Ελλάδος, απαντά η Ιερά Σύνοδος αναφορικά με το σάλο που έχει προκληθεί με την κίνηση του πρώην μητροπολίτη Αμβρόσιου να αφορίσει την υπουργό Παιδείας, Νίκης Κεραμέως, τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, και τον υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας, Νίκο Χαρδαλιά.
Συγκεκριμένα, στη σχετική ανακοίνωση αναφέρεται:
Κατόπιν σχετικών ερωτημάτων δημοσιογράφων ανακοινώνεται ότι μόνο η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας (Ι.Σ.Ι.) της Εκκλησίας της Ελλάδος, δηλαδή η Ολομέλεια των Μητροπολιτών Της, έχει την αρμοδιότητα επιβολής του αφορισμού σε βάρος μέλους της ορθοδόξου Εκκλησίας της Ελλάδος.
Κατά το άρθρο 4 περίπτωση θ’ του Καταστατικού Χάρτη της Εκκλησίας της Ελλάδος (νόμος 590/1977, ΦΕΚ Α’ 146/31.5.1977) : «Η Ι.Σ.Ι. της Εκκλησίας της Ελλάδος αποφαίνεται επί παντός ζητήματος αφορώντος εις την Εκκλησίαν. Ειδικώτερον αύτη: … θ) Αποφασίζει διά την επιβολήν ποινής αφορισμού κατά τα υπό των Ιερών Κανόνων οριζόμενα».
Κάθε απόφαση καταγνώσεως του αφορισμού εναντίον μέλους της ορθοδόξου Εκκλησίας της Ελλάδος, η οποία δεν εκδόθηκε από την Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας Της, είναι ανυπόστατη και ανίσχυρη".
https://www.cnn.gr/news/ellada/story/219667/mono-emeis-mporoyme-na-aforizoyme-h-apantisi-tis-ieras-synodoy-ston-amvrosio

amethystos είπε...

AMHN!! Xάνεται τό πολύτιμο λαικό στοιχείο πού κρατούσε τήν καρδιά ζωντανή καί δέν τήν άφηνε νά υποταχθεί στήν διάνοια καί στούς διανοούμενους.

amethystos είπε...

Μόνο οι κότες μπορούν νά αφορίσουν; Μέλη τής ορθοδόξου εκκλησίας οι μασόνοι; Δέν μάς σώνει τίποτε. Ο ΣΡΕΚ τί λέει; Ο Βλάχος; Ανησυχεί πώς θά τού φύγουν τά πρόβατα από τό μαντρί; Δέν θά βγάλει καμμιά ποιμαντική; Τελικά δέχθηκε ο αρχιεπίσκοπος νά ανακηρυχθεί Βαρ-όνος;

Νίκος Κ. είπε...

«Μόνο εμείς μπορούμε να αφορίζουμε»
Διαβάσαμε σε σχόλιο :
ΛΑΘΟΣ!! Ο αφορισμός είναι έγκυρος, από οποιονδήποτε έχει ιερωσύνη...
Ακόμη και από τον ιερέα του χωριού...
Ανεξάρτητα, αν είναι εν ενεργεία, ή συνταξιούχος, διότι το μυστήριο της ιεροσύνης τον καθιστά να έχει την ιδιότητα ισόβια...
Η ιερωσύνη χάνεται μόνο, όταν ο ιερωμένος καθαιρεθεί, για συγκεκριμένα παραπτώματα και μάλιστα ΔΙΚΑΙΑ (γιατί έχουν υπάρξει και άδικες καθαιρέσεις)...Επιμένω και επισημαίνω κάτι ακόμη...
Συνοδικές αποφάσεις λαμβάνονται για ζητήματα που αφορούν γενικότερες καταστάσεις, πχ εμφάνιση αίρεσης, αλλαγή καταστάσεων, θεσμοθέτηση αρχών κλπ...
Επιπλέον:
Κάποιοι λένε,ότι θα είχε βάση,αν ήταν από τον "αρχηγό" της Εκκλησίας, αγνοώντας ίσως την πεμπτουσία της Ορθόδοξης Εκκλησίας: Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΠΙΚΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΡΧΗΓΟ!! Ο εκάστοτε πατριάχης έχει ΜΟΝΟ διοικητικές εξουσίες, ενώ ως προς τις πνευματικές είναι ΙΣΟΤΙΜΟΣ των υπολοίπων επισκόπων...
Με ποιου την έγκριση λοιπόν ο Βαρθολομαίος είχε αφορίσει τον θεολόγο Σωτηρόπουλο;;; (άσχετα αν στη συγκεκριμένη περίπτωση, ήταν άδικος ο αφορισμός άρα εις βάρος αυτού που τον έκανε)...
Και υπάρχουν άπειρα άλλα παραδείγματα... Γενικότερα η ΔΙΣ είναι αναξιόπιστη και το απέδειξαν άπειρες φορές οι καριερίστες που την απαρτίζουν.......
Επιπλέον περιήλθε σε πολλή δύσκολη θέση. Διότι αν δεχτεί ως ισχύοντα τον αφορισμό, αυτομάτως πρέπει να μην επιτρέψει κανέναν τους να μπει στην εκκλησία!
Βλέπετε οι "κότες" (και εδώ συμφωνώ μα τον Μητσοτάκη) να έχουν τέτοια κότσια;;
Οπότε διάλεξαν την εύκολη λύση....
ΥΓ Προσωπικά ΑΝΗΚΩ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, όπως ακριβως θεσπίστηκε από Θεοφόρους Πατέρες και Οικουμενικές Συνόδους...
Υπάρχουν κανόνες και κανείς δεν μπορεί να κόβει και να ράβει όπως τον βολεύει....
(Δανάη)

Νίκος Κ. είπε...

Στην πραγματεία του ”Περί Αφορισμού” αναφέρει ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων Χρύσανθος:
”Κυρίως δέ λαμβανόμενον, δηλοί το ακοινώνητον, το απόβλητον, το αποσυνάγωγον
και κεχωρισμένον από την εκκλησίαν”
”ο αφορισμός σημαίνει ενέργειαν δικαιοδοτικήν εκκλησιαστικής παιδείας και άλλο
δεν είναι, παρά αποχωρισμός χριστιανού από της κοινωνίας της εκκλησίας·” ”ο αφορισμός λέγεται ακοινωνησία και ο αφορισμένος ακοινώνητος”
Ο Μέγας Αφορισμός που επιβλήθηκε στους αρχιτέκτονες της κυβερνητικής τρόικας είναι όχι μόνο επιτίμιο ακοινωνησίας όπως ο Μικρός Αφορισμός αλλά τους απαγορεύει να εισέλθουν και στο ναό και να τους συναναστρέφονται οι πιστοί.Παντελής ακοινωνησία με την εκκλησιαστική κοινότητα…”Γι αυτό και ο μεν μέγας αφορισμός
λέγεται παντελής αφορισμός παρά τον άγιον Γρηγορίον τον Νύσσης”
Επίσης όπως τονίζεται από πολλούς μελετητές του επιτιμίου κι από αυτόν τον Πατριάρχη Χρύσανθο ο αφορισμός,αν και αποτελεί αποκλειστικό προνόμιο του Πατριάρχη και επισκόπων σε ορισμένες περιπτώσεις και σ΄εξαιρετικές συνθήκες με βάσει το έθος μπορεί να έχει ισχύ κι αυτός απλού ιερωμένου…

Μ΄αφορεσμένο Πρωθυπουργό,φανταστείτε που θα καταλήξει αυτή η χώρα...
https://dimpenews.com/2020/05/17/%cf%84%ce%bf-%ce%b5%ce%b9%cf%80%ce%b5-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%84%ce%bf-%ce%b5%ce%ba%ce%b1%ce%bd%ce%b5-%cf%83%ce%b7%ce%ba%cf%89%cf%83%ce%b5-%ce%bc%cf%80%ce%b1%ce%b9%cf%81%ce%b1%ce%ba%ce%b9-%cf%80%ce%bd/

Νίκος Κ. είπε...

Άγιος Παΐσιος: «Αυτούς έπρεπε να τους αφορίζει η Εκκλησία. Λυπούνται τον αφορισμό!!»
"- Γέροντα, δεν φοβάστε έτσι που μιλάτε; - Τι να φοβηθώ; Τον τάφο μου τον έχω ανοίξει. Αν δεν τον είχα ανοίξει, θα με απασχολούσε που θα κουραζόταν ο άλλος να σκάψει. Τώρα θα χρειαστεί να ρίξει μόνο λίγους τενεκέδες χώμα... Κατάσταση είναι αυτή;
Δικαστικοί να φοβούνται να δικάσουν, να κάνουν μηνύσεις για εγκληματίες και να τους απειλούν ο ένας και ο άλλος και να αναγκάζονται να τις αποσύρουν; Και τελικά ποιοι κυβερνούν; Σε αναπαύει αυτή η κατάσταση; Έχω υπ’ όψιν μου έναν άλλο άθεο, έναν βλάσφημο, που τον αφήνουν στην τηλεόραση και μιλάει, ενώ έχει πει τα πιο βλάσφημα λόγια για τον Χριστό και την Παναγία. Δεν παίρνει και η Εκκλησία μια θέση να αφορίσει μερικούς.
Αυτούς έπρεπε να τους αφορίζει η Εκκλησία. Λυπούνται τον αφορισμό!
- Γέροντα, τι θα καταλάβουν με τον αφορισμό, αφού τίποτε δεν παραδέχονται; - Τουλάχιστον να φανεί ότι η Εκκλησία παίρνει μία θέση.
- Η σιωπή της, Γέροντα, είναι σαν να τα αναγνωρίζει; - ΝΑΙ. …
- Δηλαδή, Γέροντα, πρέπει πάντα να ομολογούμε το «πιστεύω» μας; - Χρειάζεται διάκριση. Είναι φορές που δεν πρέπει να μιλήσουμε και άλλες φορές που πρέπει να ομολογούμε με παρρησία το «πιστεύω» μας, γιατί φέρουμε ευθύνη, αν δεν μιλήσουμε. Σ’ αυτά τα δύσκολα χρόνια ο καθένας μας πρέπει να κάνει ό’τι γίνεται ανθρωπίνως και ό’τι δεν γίνεται ανθρωπίνως να το αφήνει στον Θεό. Έτσι θα έχουμε ήσυχη της συνείδησή μας ότι κάναμε εκείνο που μπορούσαμε. Αν δεν αντιδράσουμε, θα σηκωθούν οι πρόγονοί μας από τους τάφους".

Νίκος Κ. είπε...

Στον «ανυπόστατο αφορισμό» του ίδιου, του πρωθυπουργού και της υπουργού Παιδείας αναφέρθηκε και ο Νίκος Χαρδαλιάς με σημερινή του ανάρτηση, όπου περιλαμβάνει την παραπάνω ανακοίνωση της Ιεράς Συνόδου.
"Σήμερα είναι μια μέρα χαράς και ελπίδας. Άνοιξαν και πάλι οι Εκκλησίες μας. Αυτή τη μέρα κανένας κήρυκας του μίσους και της αμάθειας δεν μπορεί να τη χαλάσει.
Όσοι μεγαλώσαμε με αρχές και αξίες, με την Πίστη μας να μας κατευθύνει και να μας οδηγεί, μάθαμε ν’ αγαπάμε και να συγχωρούμε. Όχι να μισούμε.
Σήμερα το πρωί, την ώρα του ανυπόστατου Μεγάλου Αφορισμού, επισκέφθηκα τον ΙΝ της ενορίας μου τον Άγιο Γεώργιο Καρέα και άναψα ένα κερί προσευχόμενος για την ψυχή εκείνων που με πρόσχημα την Χριστιανοσύνη μας κηρύσσουν το μίσος.
Η Ανακοίνωση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος απαντάει σε όλα..."
Γιατί μας τα λέει όλα αυτά; Διακρίνουμε στο κείμενο του κάποια ταραχή για τον "ανυπόστατο" Μεγάλο Αφορισμό του ή μήπως όχι, μιας και η ΙΣ...απαντάει σε όλα;
"Όσοι μεγαλώσαμε με αρχές και αξίες..."
http://politestouvirona.blogspot.com/2017/01/6_11.html
https://www.koutipandoras.gr/article/pilikio-toy-kremasmenoy

amethystos είπε...

Tελικά υπάρχουν καλύτεροι χριστιανοί από τούς άλλους. Ιδίως από αυτούς πού τούς μεγάλωσε η μαμά μέ αρχές καί αξίες.

Ανώνυμος είπε...

Το ωραίο της υπόθεσης είναι ότι κάποιοι δεξιοί διαμαρτύρονται γιατί δεν αφόρισε ο Αμβρόσιος παλαιότερα τον Τσίπρα .Μα ο Τσίπρας ως δηλωμένος άθεος δεν ανήκει στην εκκλησία και έτσι δεν υφίσταται θέμα αφορισμού του .Ο Μητσοτάκης δηλώνει χριστιανός .Το ακόμη ωραιότερο είναι ότι κάποιοι προοδευτικοί δήλωσαν σοκαρισμένοι .Είναι οι ίδιοι που χειροκρότησαν τον Βαρθολομαίο όταν σε απευθείας μετάδοση πριν 17 χρόνια από την ΕΡΤ σε μια ανατριχιαστική τελετή στα μισοσκόταδα και με τους μαυροφορεμενους σαν ζόμπι μισοξυρισμενους Φαναριώτες αρχιερείς έθεσε σε ακοινωνησια τον Χριστόδουλο .Εμένα εκείνη η τελετή που θύμιζε έντονα μαύρη μαγεία με έπεισε ότι το Φανάρι νιώθει πραγματικά συγγένεια με το Βατικανό που έχει στο πλούσιο ενεργητικό του την περίφημη δίκη του πτώματος του Πάπα Φορμοζου από τον Πάπα Στέφανο τον 9ο αιώνα . Τότε οι προοδευτικοί παραστησαν ότι δεν συμβαίνει τίποτα . Άλλωστε τους θύμισε τις τόσο οικείες σε αυτούς δικες της Μόσχας . Όπως βλέπετε οι χριστιανοί θα έχουν να αντιμετωπίσουν την συνδυασμένη επίθεση σταλινοπροοδευτικων και βεβαιωμένα νεκροφιλων παποφιλων νεοφαναριωτων .ΑΜ

Ανώνυμος είπε...

"Κατά το άρθρο 4 περίπτωση θ’ του Καταστατικού Χάρτη της Εκκλησίας της Ελλάδος (νόμος 590/1977, ΦΕΚ Α’ 146/31.5.1977) : «Η Ι.Σ.Ι. της Εκκλησίας της Ελλάδος αποφαίνεται επί παντός ζητήματος αφορώντος εις την Εκκλησίαν. Ειδικώτερον αύτη: … θ) Αποφασίζει διά την επιβολήν ποινής αφορισμού κατά τα υπό των Ιερών Κανόνων οριζόμενα».
Κάθε απόφαση καταγνώσεως του αφορισμού εναντίον μέλους της ορθοδόξου Εκκλησίας της Ελλάδος, η οποία δεν εκδόθηκε από την Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας Της, είναι ανυπόστατη και ανίσχυρη".
https://www.cnn.gr/news/ellada/story/219667/mono-emeis-mporoyme-na-aforizoyme-h-apantisi-tis-ieras-synodoy-ston-amvrosio"

Η Κρατική Εκκλησία της Ελλάδος έφτιαξε Καταστατικό Χάρτη με το οποίο ΚΑΤΑΡΓΕΙ όσο μπορεί τους ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ και φτιάχνει τους δικούς της κοσμικούς, ανθρωπάρεσκους κανόνες.

Και ΒΕΒΑΙΑ έχει ΙΣΧΥ ένας ΔΙΚΑΙΟΣ αφορισμόςς από έναν ιερωμένο ας είναι και απλός παπαδάκος. Ο Αφορισμός ΕΠΙΣΗΜΟΠΟΙΕΙ στη συνέιδηση των απλών πιστών, το ΠΟΙΟΣ πολιτικός ηγέτης ειναι ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟΣ ΛΥΚΟΣ, ώστε οι πιστοί να προσέχουν.

Ανώνυμος είπε...

ΑΜ.

Στη Μόσχα ίσχυε ο νόμος δυτικά του Πέκος ( από Λούκυ Λουκ, γκαγκστερ/δικαστής Ρόι Μπιν "πόσα έχεις απάνω σου, κατηγορούμενε; ""περίπου πέντε δολλάρια" "επιβάλλεται πρόστιμο περίπου πέντε δολλάρια!" και ασχέτως κατηγορίας τους καταδίκαζε σε κρεμάλα!), στη Σταλινική Μόσχα εφαρμοζόταν το "πρώτα κρεμάμε και μετά ρωτάμε" ΦΡΙΚΤΕΣ ΕΠΟΧΕΣ...

Στο Ευχολόγιο της Εκκλησίας εκεί στη συγχωρητική ευχή, διαβάζουμε "και ει τι ως άνθρωποι σάρκα φορούντες, είτε λόγον ιερέως κατεπάτησαν ή ΥΠΟ ΚΑΤΑΡΑΝ ΙΕΡΕΩΣ ΕΓΕΝΟΝΤΟ, είτε ΤΩ ΙΔΙΩ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙ υπέπεσαν... είτε υπό ΚΑΤΑΡΑΝ πατρός ή μητρός...είτε υπό ΑΡΧΙΕΡΕΩΣ ΒΑΡΥΤΑΤΩ ΑΦΟΡΙΣΜΩ περιέπεσε...και αμελεία και ραθυμία χρησάμενος ουκ έτυχε συγχωρήσεως....συγχώρησον δι εμού του αμαρτωλού..."

Νίκος Κ. είπε...

Τηλεφωνική επικοινωνια με τον Πάπα Φραγκίσκο είχε την Τετάρτη ο πρωθυπουργός της Ελλάδας Κυριάκος Μητσοτάκης. Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκε η παγκόσμια πρόκληση που συνιστά ο κορονοϊός και τα μέτρα που έχουν ληφθεί για την αντιμετώπισή του.
Επίσης, με δεδομένο το ιδιαίτερο ενδιαφέρον τόσο του Πάπα Φραγκίσκου όσο και του Οικουμενικού Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίου για το περιβάλλον, συζήτησαν, θέματα προστασίας του και ο κ. Μητσοτάκης ανέπτυξε την πράσινη ατζέντα της κυβέρνησης, η οποία βρίσκεται, όπως ανέφερε, ψηλά στις προτεραιότητες της Ελλάδας.Επίσης ο πρωθυπουργός υπενθύμισε τους εορτασμούς των 200 ετών από την ελληνική Επανάσταση, το 2021, και πρότεινε στον προκαθήμενο της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας, κατά την επόμενη επίσκεψή του στην Ελλάδα, να επισκεφθεί πόλεις που βρίσκονται στο επίκεντρο των πρώτων χρόνων του Χριστιανισμού, ακολουθώντας τα βήματα του Αποστόλου Παύλου.
Ένας ακόμη τρόπος να ταπεινωθεί η Εκκλησία της Ελλάδος. Η επίσκεψη του πάπα. Έρχεται για επιθεώρηση. Συμβολική κίνηση. Κίνηση χτύπημα στον πεθαμένο πνευματικά λαό.
Ο Πατέρας μας,ο Πάπας μας,μας καθοδηγεί και μας οδηγεί στο δρόμο της σωτηρίας και της ενότητας...τάδε έφη Ελπιδοφόρος Αμερικής.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=134&v=ieTCQLwkYTc&feature=emb_logo

Ανώνυμος είπε...

"Επίσης ο πρωθυπουργός υπενθύμισε τους εορτασμούς των 200 ετών από την ελληνική Επανάσταση, το 2021, και πρότεινε στον προκαθήμενο της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας, κατά την επόμενη επίσκεψή του στην Ελλάδα, να επισκεφθεί πόλεις που βρίσκονται στο επίκεντρο των πρώτων χρόνων του Χριστιανισμού, ακολουθώντας τα βήματα του Αποστόλου Παύλου.
Ένας ακόμη τρόπος να ταπεινωθεί η Εκκλησία της Ελλάδος. Η επίσκεψη του πάπα. Έρχεται για επιθεώρηση. Συμβολική κίνηση. Κίνηση χτύπημα στον πεθαμένο πνευματικά λαό.
Ο Πατέρας μας,ο Πάπας μας,μας καθοδηγεί και μας οδηγεί στο δρόμο της σωτηρίας και της ενότητας...τάδε έφη Ελπιδοφόρος Αμερικής.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=134&v=ieTCQLwkYTc&feature=emb_logo"

ΣΩΣΤΟΣ!Ο ΠΑΠΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ!

Νίκος Κ. είπε...

Η ΙΣ μας εξέπληξε με την ταχύτητα της να βγάλει ανακοίνωση αμέσως μετά τον Μεγάλο Αφορισμό και να πει ότι κάθε απόφαση καταγνώσεως αφορισμού εναντίον μέλους της ορθοδόξου Εκκλησίας της Ελλάδος, η οποία δεν εκδόθηκε από την Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας Της, είναι ανυπόστατη και ανίσχυρη. Δεν είχε πράξει το ίδιο με τον Δήμο Βερύκιο με τον αφορισμό του από τον Αμβρόσιο. Να θυμίσουμε ότι τότε ο ταλαίπωρος αυτός "δημοσιογράφος"
τόλμησε να παρουσιάσει την εικόνα της Υπεραγίας Θεοτόκου και του θείου Βρέφους,βάζοντας στο άγιο πρόσωπό Τους ένα ποντίκι δίδοντας τον τίτλο «Παναγία η αρουραία». Τότε λοιπόν η
Ιερά Σύνοδος αποδέχθηκε την μετάνοια του Δήμου Βερύκιου,αφού με δήλωσή του ζήτησε συγγνώμη για αυτό το σφάλμα, τονίζοντας ότι παραπλανήθηκε επειδή έψαχνε γρήγορα μια φωτογραφία στο διαδίκτυο. Εδώ γιατί δεν περίμενε; Γιατί εξέδωσε άμεσα άκυρο; Γιατί δεν επικοινώνησε με τον Αμβρόσιο,την προηγούμενη εβδομάδα να τον ρωτήσει για τις προθέσεις του μιας και είχε δώσει τελεσίγραφο; Τώρα τι θα πράξει; Θα τον καθαιρέσει; Γνωρίζουν τους Αποστολικούς Κανόνες;
Ἀποστολικοὶ Κανόνες.
Ἱεροὶ Κανόνες τῶν Ἁγίων καὶ Πανσέπτων Ἀποστόλων.
Κανὼν ΛΒ´
"Εἴ τις πρεσβύτερος, ἢ διάκονος, ὑπὸ ἐπισκόπου γένηται ἐν ἀφορισμῷ, τοῦτον μὴ ἐξεῖναι παρ᾿ ἑτέρου δεχθῆναι ἀλλ᾿ ἢ παρὰ τοῦ ἀφορίσαντος αὐτόν, εἰ μὴ ἂν κατὰ συγκυρίαν τελευτήσῃ ὁ ἀφορίσας αὐτὸν ἐπίσκοπος".

Ανώνυμος είπε...

Ειχαμε ξεχάσει την περίπτωση Βερύκιου. Εν προκειμένω βαθύ τεμενά στο Μητσοτάκη, πάραυτα η κατάπτυστη Ι.Σ.Για μας βέβαια τέτοιες πρακτικές του στυλ Αμβρόσιου, φαίνονται ως ενέργειες εξαιρετικά αναχρονιστικές και αντιποιμαντικές. Ο άνθρωπος ζει ακόμη στην εποχή του Χωροφύλαξ..Φρικτή εποχή, πράγματι! Φάνηκε ότι είχαμε γλυτώσει από αυτές τις εποχές, αλλά δε βαριέσαι..ο Μητσοτάκης με το Χαρδαλιά, τις ξαναφέρνει με βήμα ταχύ...

Ανώνυμος είπε...

Προς 17/5/20 11:47 μ.μ. σχολιαστή

"...φαίνονται ως ενέργειες εξαιρετικά αναχρονιστικές και αντιποιμαντικές..."

Ήρθε ο καιρός να ξεχωρίσει η ήρα από το στάρι.
Γιαλαντζί χριστιανός δεν υπάρχει, ή δεν πρέπει να υπάρχει, όπως και ολίγον έγκυος.
Φτάνει η υποκρισία και η ρηχότητα των πολιτικών και άλλων
καθώς πρέπει χριστιανών και καλών δεξιών και μη, νοικοκυραίων.

Υ.Γ.
Φαίνεται σχολιαστή των 11:47 μ.μ.
πως η Εκκλησία αποχωρίζεται από την δεξιά τού Κυρίου.
Αυτό θα ήταν ένας ωραίος και πολλά υποσχόμενος "αναχρονισμός"
Ίσως, όμως, αυτό να σε πείραξε!

ΚΣΝ

Νίκος Κ. είπε...

Προς σχολιαστή των 11:47 μ.μ.: Η εποχή που μας ετοιμάζουν,όσο κάποιοι κάθονται στο κοτέτσι και κλωσάνε τα αυγά τους, και θα νοιώσουν στο πετσί τους οι επόμενες γενεές,θα είναι απ'ότι φαίνεται πιο φρικτές από τις δεκαετίες 60',70' που βεβαίως είχαν τις δυσκολίες τους,αλλά ας μην το πιάσουμε γιατί πονάει...
Τελικά αποδείχθηκε ότι ο άνθρωπος που ζει στην εποχή του χωροφύλακα έχει,παρά τα 82 χρόνια του,αυξημένα αντανακλαστικά σε σχέση με άλλους που φημολογείται ότι χαρακτηρίστηκαν από τα αφεντικά τους ως "κότες".
Ας θυμηθούμε ότι ο Σαύλος επικροτούσε τη θανάτωση του πρωτομάρτυρα Στεφάνου ... ρήμαζε την εκκλησία,έμπαινε με τη βία στα σπίτια, έσερνε έξω άντρες και γυναίκες και τους έριχνε στη φυλακή (Πράξ.8,1-3).
Άγιος Παΐσιος: «Αυτούς έπρεπε να τους αφορίζει η Εκκλησία. Λυπούνται τον αφορισμό;»
Θα απαντούσαμε άραγε στον Άγιο ότι αυτές είναι ενέργειες εξαιρετικά αναχρονιστικές και αντιποιμαντικές;

Νίκος Κ. είπε...

Επανήλθε σήμερα ο Μητροπολίτης πρώην Καλαβρύτων Αμβρόσιος μετά τον τριπλό αφορισμό της πολιτικής ηγεσίας και εξήγησε την στάση του.
Μεταξύ άλλων είπε:
ΔΥΣΤΥΧΩΣ
ΤΟ ΚΑΚΟ ΔΕΝ ΑΠΕΦΕΥΧΘΗ!
Ο ΑΦΟΡΙΣΜΟΣ ΕΓΙΝΕ!
«Το σφάλλειν ανθρώπινον, το εμμένειν σατανικόν», έλεγαν οι σοφοί άνθρωποι σε άλλες εποχές! Δυστυχώς όμως στην εποχή μας βλέπουμε την αλλοίωση των χαρακτήρων! Τα ηγετικα Πρόσωπα της Κοινωνίας σήμερα ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ τά λάθη τους! Οπότε ο πέλεκυς, ως παιδαγωγικό μέσο, καθίσταται αναγκαίος!
Η Κυρία Κεραμέως, ως Υπουργός των Θρησκευμάτων, την 30ήν Απριλίου 2020 προέβη σε μια Δήλωση όχι μόνον ΑΙΡΕΤΙΚΗ, εξ επόψεως θεολογικής, αλλά καί ΚΑΤΑΣΤΡΕΠΤΙΚΗ για την συνείδηση των Ορθοδόξων Χριστιανών! Υποστήριξε την άποψη, ότι με το σάλιο μεταδίδεται ο Κορνοϊός και συνεπώς οι πιστοί πρέπει να μη μεταλαμβάνουν το Σώμα και το Αίμα του Χριστού! Υποστήριξε τήν αποψη, ότι αυτό υποστηρίζουν «οι ειδικοί», δηλ. κάποιοι γιατροί, πλήν όμως για τα θέματα της θείας λατρείας «ειδικοί» προκειμένου γαι τη Θεία Κοινωνία δεν είναι οι γιατροί, ούτε και ο άσχετος, ο αστοιχείωτος και αναρμόδιος κ. Ηλίας Μόσιαλος, αλλ΄ οι Επίσκοποι καί γενικώτερα οι Κληρικοί, οι οποίοι και τελεσιουργούν το Μυστήριο. Γιατί η Κυρία Υπουργός κλείνει τα αυτιά της στον εξαίρετο καί ευλαβέστατο κληρικό του Νοσοκομείου Λοιμωδών Νόσων Δυτικής Αττικής, τον π. Στέφανο Νταλιάνη;
Με μιά ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ επιστολή μας προς την Κυρίαν Κεραμέως, με ημερομηνίαν την 1ην Μαΐου, της υπεδείξαμε το φρικτό λάθος της και την παρεκαλέσαμε να το επανορθώσει με μια νεώτερη Δήλωσή της. Ο υποβαλών την παράκλησιν καί χαράσσων τις γραμμές αυτές, είναι και αυτός ένα Δημόσιο Πρόσωπο, ένας Ιεράρχης της Εκκλησίας του Χριστού, ο οποίος μάλιστα υπηρέτησε την Μητέρα Εκκλησία και την Πατρίδα μας επί ΠΕΝΗΝΤΑ και ΟΚΤΩ έτη, εκ των οποίων τά ΣΑΡΑΝΤΑ ΤΡΙΑ (43) ως Αρχιερεύς! Και μόνον διά το γεγονός αυτό ώφειλε να μας δώσει μιά απάντηση. Έστω και με ένα τηλεφώνημα! Δυστυχώς δεν το έπραξε! Μας αγνόησε παντελώς!
Έτσι, με μια δεύτερη επιστολή μας, με ημερομηνίαν 14 Μαΐου υπομνήσαμε την εκκρεμότητα και παρεκαλέσαμε να μην μας αγνοήσει, διότι οι συνέπειες θα είναι πολύ σοβαρές! Δυστυχώς και για δεύτερη φορά, ενεργούσα με πολλήν υπεροψίαν, απέρριψε την ικεσία μας στο καλάθι των αχρήστων! Βλέπετε, αποτανθήκαμε σε «ώτα μη ακουόντων»!
Οπότε ο κόμπος έφθασε στο χτένι! Τώρα πλέον πρέπει να εφαρμόσουμε τα λόγια του Αποστόλου Παύλου: «τιμωρείτε τους ατάκτους, ίνα μη υπεραίρωνται»! Και το πράττομεν όχι από μίσος, όχι από κακία, αλλά από αγάπη! Από αγάπη πρό τον Χριστό, που ΤΟΝ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΑΝ! Και από χριστιανική αγάπη τόσο προς την Κυρία Υπουργό, όσο και προς τα άλλα δύο Μέλη της Κυβερνήσεως, ήτοι
α) τον Πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος καταγγέλλεται, ότι βλασφήμησε τον Χριστό. Είπε τα εξής βλάσφημα λόγια: Άντε, να τελειώνουμε με δαύτους και να μπει το τελικό σχέδιο σε εφαρμογή. Έχω κουραστεί, ρε συ… Μου έχουν πρήξει τα π.......ρια με τον Χριστό τους. Πάλι καλά, που οι περισσότεροι είναι κότες και κάθονται στα κλουβιά τους. Δηλ. ο κ Πρωθυπουργός ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ! Ο Χριστός δεν είναι και ο δικός του Θεός! («τον Χριστό τους», είπε επί λέξει).
β) τον ασεβέστατο Υπουργό κ. Χαρδαλιά, ο οποίος φέρεται, ότι παρήγγειλε ήδη ΔΕΚΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ «τσιπάκια«, αναγκαία για το σφράγισμα του Αντιχρίστου, τον αριθμό 666.
ΟΥΔΕΙΣ καταδέχθηκε να προβεί σε μιά διάψευση!
Η ενέργειά μας ασφαλώς και θα ταράξει τα λιμνάζοντα ύδατα! Είναι και αυτός ένας από τους στόχους μας! Διότι, ενώ η Ορθοδοξία μας αλλοιώνεται και παραχαράσσεται, δυστυχώς η Ιεραρχία μας «κοιμάται τον ύπνον του δικαίου»!!!! Μακάρι η τολμηρή αυτή ενέργειά μας να αφυπνήσει τις συνειδήσεις των Αδελφών μας Αρχιερέων πρός δόξαν Κυρίου.
Στούς αφωρισμένους πλέον, ήτοι τον κ. Μητσοτάκην, την καν Κεραμέως και τον κ. Χαρδαλιάν εύχομαι ΚΑΛΗΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑΝ!
Ο ταλαίπωρος και πρώτος των αμαρτωλών (Α΄Τιμ. α΄, 15)
+ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
Ο πρ. ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ και ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

Νίκος Κ. είπε...

Σε πνευματική καραντίνα έθεσε τους πρωτεργάτες της καραντίνας ο Αμβρόσιος. Σε πνευματική απομόνωση κι αποκλεισμό γιατί αυτό εστί αφορισμός.
Μιλούν για σκοταδισμό αναφορικά με τον αφορισμό. Αν μιλήσουμε για σκοταδισμό τότε:
Σκοταδισμός είναι η καραντίνα μεσαιωνικό μέσο του 13ου αιώνα αντιμέτωπισης λοιμών. Σκοταδισμός είναι ο στιγματισμός, η περιθωριοποίηση, ο απομονωτισμός των ασθενών,της 3ης ηλικίας από covid19.
Σκοταδισμός και ρατσισμός είναι τα ηλεκτρονικά βραχιόλια και η ποινικοποίηση της ασθένειας. Σκοταδισμός είναι η αναστολή του Συντάγματος μ΄εθνοσωτήρια σαλπίσματα.
Σκοταδισμός είναι η αναστολή της αρχής του συνέρχεσθαι, η επιβολή απαγόρευσης κυκλοφορίας και στρατιωτικού νόμου.
Σκοταδισμός είναι να μιλάς για αόρατο εχθρό και για πόλεμο κατά αόρατου εχθρού.
Σκοταδισμός ναζιστικής έκφανσης είναι το σύνθημα ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ προς πολίτες. Σκοταδισμός είναι η εφαρμογή του ID ταυτοποίησης γεω-εντοπισμού και ιχνηλάτησης πολιτών, η παρακολούθηση και το φακέλωμα κάθε κίνησης του πολίτη. Σκοταδισμός είναι η εφαρμογή του Πανοπτικού με κάμερες επιτήρησης και επιθεωρητισμού στα σχολεία.
Σκοταδισμός είναι να ελέγχεται ο ΠΟΥ από τον νο 2 πλουσιότερο άνθρωπο στον κόσμο. Σκοταδισμός είναι η αναστολή ατομικών και συλλογικών ελευθεριών κι αυτής ακόμη της θρησκευτικής ελευθερίας της ελευθερίας έκφρασης. Σκοταδισμός είναι η ερημοποίηση της ζωής που βίωσε η υφήλιος πρόσφατα.
Σκοταδισμός είναι ν΄αντιμετωπίζεις τον πολίτη απροκάλυπτα ως πιόνι στο δικό του τετράγωνο.
Τα μαύρα φεγγάρια της πρόσφατης πολιτικής ποτέ κανείς δεν τόλμησε να τ΄αποκαλέσει σκοταδισμό από αυτούς που λιβανίζουν την εκάστοτε εξουσία.
Εξαπτέρυγα και λιβανωτούς έχει και η πολιτική εξουσία επί αδράς αμοιβής...
(πηγή:dimpenews)

Νίκος Κ. είπε...

"Αν ξέρατε πόση Ευλογία έρχεται στην Θεία Λειτουργία, τότε θα μαζεύατε μέχρι και την σκόνη από το πάτωμα της Εκκλησίας για να πλύνετε με αυτή το πρόσωπό σας".
-Άγιος Γαβριήλ ο διά Χριστόν σαλός-.
http://aktines.blogspot.com/2020/05/blog-post_457.html
Αμβρόσιε, υπάρχει συνέχεια....