Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Σας θυμίζει κάτι;

Αναρτήθηκε από olympiada

Από τον Πόρτα – Πόρτα
"Μερικοί άνθρωποι σκέφτονται ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, απλά επειδή δεν έχει συμβεί κάτι ακόμη.
Εάν πηδήξεις από το παράθυρο του 50ου ορόφου... και έχεις φτάσει σώος στο 25ο πέφτοντας...
αυτό δε σημαίνει ότι δεν έχεις πρόβλημα!!!"
Τσαρλυ Μουνγκερ
Vice Chairman της Βerkshire Hathaway – Warren Buffet’s

Όταν λέω ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ από πέρσι τον Μάιο… εννοώ ότι έχουμε πάρει την κάτω βόλτα χωρίς γυρισμό! Το έχω πολυαναλύσει, χιλιουποστηρίξει με επιχειρήματα και ελάχιστοι το κατανοούν.
Θυμόσαστε το άρθρο μου “τα 5 Στάδια του Θανάτου”;
  • Άρνηση: “Αποκλείεται, δεν μπορεί να συμβαίνει σε εμένα!
  • Θυμός: “Είναι άδικο, γιατί σε εμένα; Δεν έχω ζήσει τίποτα” ή “Είμαι πολύ μικρός/μικρή γιατί μου το κάνεις αυτό;” (Εδώ είτε αναφέρεται στον Θεό, στον εαυτό του, είτε σε οποιονδήποτε θεωρεί υπεύθυνο για την κατάστασή του/της)
  • Διαπραγμάτευση: “Τουλάχιστον άσε με να δω τα παιδιά μου να μεγαλώνουν” ή “Θα είμαι καλύτερος, θα αλλάξω, απλώς άσε με να ζήσω λίγο παραπάνω.
  • Κατάθλιψη: “Είμαι τόσο λυπημένος, γιατί να προσπαθήσω να κάνω οτιδήποτε;” ή “Δεν έχω ελπίδες, απλώς θα περιμένω να πεθάνω”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: