Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Νέα πρόκληση Πάγκαλου! «Είμαι υπέρ της απώλειας εθνικής κυριαρχίας»!



economikos

«Είμαι Ευρωπαίος» είπε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, μιλώντας στο γαλλικό ραδιόφωνο, συμπληρώνοντας ότι: «Είναι μεγάλο πρόβλημα για πολλούς συμπολίτες μου, ίσως για την πλειονότητα, κατανοώ τους άποψή τους. Εγώ όμως είμαι υπέρ του να χάνει κάνεις την κυριαρχία του. Πάντα ήμουν»

«Πάντα έλεγα ότι είμαι Ευρωπαίος και μάλιστα υπέρ του φεντεραλισμού. Ναι, μπορούμε να το δούμε με εθνικά κριτήρια. Αν ο αντιπρόεδρος της Κομισιόν ήταν Έλληνας, θα ήταν διαφορετική η κατάσταση; Εγώ θα έλεγα όχι. Αν έκανε βέβαια καλά τη δουλειά του…».

Σχόλιο: Αυτή είναι η ουσία του πλάσματος που λέγεται Πάγκαλος:Χάνει την κυριαρχία του, και παραφέρεται. Χάνει την κυριαρχία του μπροστά στο φαΐ, μπροστά στο Γιωργάκη, μπροστά στις κάμερες, μπροστά στους δημοσιογράφους, ανάμεσα στους μπράβους του. Χάνω την κυριαρχία μου και επιτυγχάνω σχεδόν τα πάντα. Ο λόγος της επιτυχίας του Πάγκαλου. Δυστυχώς υπήρξαν χιλιάδες Έλληνες που έχαναν κάθε τόσο την κυριαρχία τους και τον ψήφιζαν.

Αμέθυστος

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ο φεντεραλισμός δεν είναι πανάκεια για την Ευρώπη

http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=414103