Πέμπτη 11 Μαΐου 2017

Ζητείται μακιγιέρ


 Δεν ξέρω ρε παιδιά, αν ποτέ άλλοτε στην ιστορία, διενεργήθηκε μια μαζική γενοκτονία, με τόσο ειρωνικό τρόπο!
Διότι δεν είναι, ότι απλώς εξοντώνουν τον Έλληνα αλλά το γαμώτο, ότι τον εξοντώνουν, βάνοντας τον να παρακολουθεί σε απευθείας μετάδοση, πόσο καλά φροντίζουν να περνάνε οι αντικαταστάτες του.

Γι αυτό σου λέω, κυρία μου.
Ζητείται επειγόντως μακιγιέρ.
Να με φτιάξει αράπη, να με φτιάξει άραβα, να με φτιάξει αλβανό, να με φτιάξει ότι είδους φυλή τέλος πάντων πρόκειται να μας αντικαταστήσει, μπας και δούμε μιαν άσπρη μέρα.
Και να γλιτώσω επιτέλους από αυτό το κράνος, που αναγκάζομαι να το φοράω ακόμα και για να τηγανίσω ένα αυγό [κι έχουν αρχίσει κι οι ζέστες...]  


Ανάμεσα στο μακάβριο χιούμορ και στην τραγωδία της πραγματικότητας "ακροβατεί" ο αγαπημένος φίλος μου Λευτέρης Πανούσης, και μας "κερνάει" γλυκόπικρα χαμόγελα, για ωμότητας, που καταγράφει την φρικτή πραγματικότητα εκατομμυρίων ελλήνων...

Κι αν κάτι σου μένει σαν καρφί στην καρδιά, διαβάζοντας μέσα από τον γλαφυρό τρόπο γραφής του Λευτέρη είναι,  ένα "ΓΑΜΩΤΟ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΛΕΥΤΕΡΗΔΕΣ ΠΑΝΟΥΣΗΔΕΣ (δεν έχει σημασία το φύλο, κυρία μου), ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΝΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΡΑΥΓΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΥΡΛΙΑΧΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΓΝΩΣΗΣ ΜΑΣ;;;;

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΟΡΘΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΜΑΣ, Σ' ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΗΛΑΤΟΥΝ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ;;;
ΜΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΙ ΕΝΑ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΜΑΣ ΕΜΕΙΝΕ... 

ΓΙΑΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Καλλιόπη Σουφλή



 Γράφει ο 
Σας δίδω εδώ τις βασικές προδιαγραφές ώστε να θεωρηθεί ένα διαμέρισμα κατάλληλο για τη διαμονή των εκλεκτών μας λαθρέποικων... 
Πρέπει λέει να είναι ευάερο, ευήλιο και σε κατάλληλο σημείο, ώστε να εξασφαλίζεται άνετη πρόσβαση σε συγκοινωνίες και αγορές. Απαιτείται επίσης να διαθέτει πιστοποιητικό ενεργειακής κατάστασης, να διαθέτει λουτρό, κλιματισμό και όλες τις απαραίτητες ηλεκτρικές συσκευες, να είναι φρεσκοβαμμένο, να απεντομώνεται τακτικότατα, να είναι κομψά επιπλωμένο και προπαντός να υπάρχει ιντερνετ, τηλεφωνική σύνδεση και κεραία τηλεόρασης, μαζί με δορυφορικό πιάτο.
Το γιακούζι και τα σπα, επαφίενται στον λαθροπατριωτισμό του ιδιοκτήτη...
 
Κι όλα αυτά θα παρέχονται στους αξιότιμους λαθροεισβολείς μας εντελώς δωρεάν, συν όλα τα έξοδα για ρεύμα, νερό, τηλέφωνα και επιπλέον τζάμπα μάσες και ένα ποσό το μήνα, έτσι για τα χασίσια...
 
Ζητείται επειγόντως μακιγιέρ.
Να με μπλαστρώσει, να με μεηκαπώσει, να με βάψει, να μου κατσαρώσει το μαλλί και να με μεταμορφώσει σε αφροασιάτη "πρόσφυγα".
Μπας και δω κι εγώ ο άμοιρος Έλλην, άσπρη μέρα στον τόπο  μου, που έχω καταντήσει, σαν τα ορφανά του Ντίκενς  [τους χαρίζω και το γιακούζι, άμα κολλάμε εκεί...]


Ορίστε!
Έτσι να με φτιαξει ο μακιγιερ, να αποκτησω δωρεαν διαμερισματακι, με σαουνα και γιακουζι 
στη Λαρισα
Μάλιστα κυρία μου, ζητείται επειγόντως μακιγιέρ.
Διότι στην σημερνή Ελλάδα, άμα είσαι και φαίνεσαι Έλλην, θεωρείσαι ήδη μελλοθάνατος, όπως οι μονομάχοι της Ρώμης.

Λάβε παράδειγμα το δικό μου σπίτι, για το οποίο ουδείς ενδιαφέρεται, αν πληρεί τις προδιαγραφές ανθρώπινης κατοίκησης. Έτσι δηλαδή και ρίξει καμιά καλοκαιρινή μπόρα, αρχίζει να στάζει το ταβάνι της κρεββατοκάμαρης, σαν να σε κατουράνε ελέφαντες.
Τις προάλλες άρχισαν να πέφτουν οι σοβάδες [λόγω υγρασίας] από το ταβάνι της κουζίνας κι ευτυχώς, τη στιγμή που ξηλώθηκε το βαρύ κομμάτι, έδωκε ο καλός Θεός να μην βρισκόμαστε στην κουζίνα, ούτε εγώ, ούτε η κόρη μου.
 
Κι επειδή δεν υπάρχουν τα εβρόπουλα για να το φτιάξω, εγώ κι η κόρη μου κυκλοφορούμε πλέον στην κουζίνα μας, με κράνος μοτοσυκλέτας! Και καταλαβαίνεις τι θα τραβάω, όταν θα πρέπει να τηγανίζω κεφτεδάκια, το κατακαλόκαιρο, με το κράνος στην κεφαλή....
Να μην σας πω το τι γινεται όταν αρχίσουν να σφυράνε οι βρύσες, λόγω του ότι τα λαστιχάκια είναι φθαρμένα.
Δηλαδή εγώ για να μπω να κάμω ένα ντους, θα πρέπει να το ακούσει όλη η αλβανογειτονιά...
    
Ο μόνος που πιθανόν να ενδιαφέρεται για το σπιτάκι  μου [63 τετραγωνικά όλο κι όλο] είναι η εφορία, κι αυτο επειδή τους χρωστάω κανα διχίλιαρο και ορέγονται να μου το κατάσχουν.
Όσο για λογαριασμούς ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, κινητά, ιντερνετ και δεν συμμαζεύεται, κάθε φορά που βλέπω τα ραβασάκια τους, νιώθω ότι με ακουμπάει στον ώμο ο Φρέντυ Κρούγκερ.
Ποιο δωρεάν ιντερνετ και ποιο δωρεάν ρεύμα, που απολαμβάνει ο πάσα ένας αφγγανοκογκολέζος;
Εμένα για να καταλάβετε μου λείπουν 19 εβρά, για να συγκεντρώσω ένα 20ρικο, να παω να πληρώσω το λογαριασμό τηλεφώνου, να μην μου κόψουν το ιντερνετ.
Όσο για τη ΔΕΗ, αποφεύγω και να το σκέπτομαι, όταν θα με αφήσουν χωρίς ρεύμα...
 


Α, ρε μάνα γιατί δεν με γέννησες μαυριδερό, να έχω τώρα κλινοσκεπάσματα, μιξερ, καθιστικο, δωρεαν ρευμα, νερο ιντερνετ και να μου δινουν και χαρτζηλικι απο πανου... 
Άειντε λοιπον της Ελλαδος ιδιοκτητες...
Βαψτε τα διαμερισματα σας, ανακαινιστε τα και παραδωστε τα στους λαθροκατακτητες σας...
Κι αυτά που σου γράφω εδώ, αφορούν χιλιάδες Έλληνες.
Ο φουκαράς ο Έλληνας ιδρώνει από την αγωνία του και μόνο που ακούει τη λέξη ΔΕΗ, ενώ ο λαθρέποικος απολαμβάνει διαμερισματάκια ευήλια, ευρύχωρα, με επαρκή κλινοσκεπάσματα και πλήρη οικοσκευή.
 
Δεν ξέρω ρε παιδιά, αν ποτέ άλλοτε στην ιστορία, διενεργήθηκε μια μαζική γενοκτονία, με τόσο  ειρωνικό τρόπο!
Διότι δεν είναι, ότι απλώς εξοντώνουν τον Έλληνα αλλά το γαμώτο, ότι τον εξοντώνουν, βάνοντας τον να παρακολουθεί σε απευθείας μετάδοση, πόσο καλά φροντίζουν να περνάνε οι αντικαταστάτες του.

Γι αυτό σου λέω, κυρία μου.
Ζητείται επειγόντως μακιγιέρ.
Να με φτιάξει αράπη, να με φτιάξει άραβα, να με φτιάξει αλβανό, να με φτιάξει ότι είδους φυλή τέλος πάντων πρόκειται να μας αντικαταστήσει, μπας και δούμε μιαν άσπρη μέρα.
Και να γλιτώσω επιτέλους από αυτό το κράνος, που αναγκάζομαι να το φοράω ακόμα και για να τηγανίσω ένα αυγό [κι έχουν αρχίσει κι οι ζέστες...]    
 


Ζητειται επειγοντως μακιγιερ
Ας με καμει και Τζαμαϊκανο, δεν εχω προβλημα.
Θα λεω οτι ειμαι προσφυγας απο τον χασισοπολεμο...


Πηγή
attikanea.

Δεν υπάρχουν σχόλια: