Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2021

Γόρτυνος Ιερεμίας – Κηδεύεται πλήρως χαραγμένος διότι ακολούθησε την γραμμή της Ιεράς Συνόδου !!

                                 

Πλήρως χαραγμένος. Έστειλε κόσμο να χαραχτεί, και πριν λίγες μέρες είπε ότι είναι ψέματα τα περί παρενεργειών του χαράγματος …. με αποτέλεσμα να πείσει ίσως κάποιους να χαραχτούν ….!!!

Γόρτυνος Ιερεμίας: Έκανα και τα τρία εμβόλια – Αναληθή τα όσα διαδίδουν περί εναντίωσης μου στα μέτρα της Συνόδου.

Ι.Μ. ΓΟΡΤΥΝΟΣ: Λανθασμένα ανακοινώθηκε από κανάλια της ελληνικής τηλεοράσεως ότι εγώ, ο Μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως Ιερεμίας, είμαι εναντίον των μέτρων της Συνόδου.

Πάντοτε στην Μητρόπολή μου και σε προσωπικούς λόγους μου λέγω και τονίζω ότι ακολουθούμε την γραμμή της Ιεράς Συνόδου και όλης της Ιεραρχίας.

Απόδειξη τούτου είναι ότι προσωπικώς έκανα και τα τρία εμβόλια.

από vimaorthodoxias

Τώρα τι κάνουμε Ιερεμία; Φρίττω ειλικρινά στην σκέψη ….. να βρεθεί κάποιος ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ & ΧΑΡΑΓΜΕΝΟΣ ΜΕ QR666 ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΦΟΒΕΡΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ …

Ι. Π .

Γόρτυνος Ιερεμίας – Κηδεύεται πλήρως χαραγμένος διότι ακολούθησε την γραμμή της Ιεράς Συνόδου !! | ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ (wordpress.com)

ΕΧΕΙ ΧΑΡΙ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΙΑ Η Θ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ; ΤΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑΝ ΔΡΙΜΥΤΕΡΑ. ΚΑΙ ΚΡΑΥΓΑΖΟΥΝ ΞΑΝΑ: ΛΥΚΟΣ, ΛΥΚΟΣ. ΠΗΡΑΝ ΟΜΩΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΔΕΞΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ.

ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ ΩΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ. ΚΑΙ Ο ΓΙΑΝΝΑΡΑΣ ΤΕΛΙΚΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ. Η ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: