Τετάρτη 31 Μαρτίου 2021

Ο Γάλλος φιλόσοφος Michel Foucault «κακοποιούσε αγόρια στην Τυνησία»

The Sunday Times
Michel Foucault was one of the first celebrity intellectuals of the 20th century remembered not only for his controversial analyses of prisons, madness and sexuality but for signing a petition in 1977 to legalise sex with children aged 13
Ο Michel Foucault ήταν ένας από τους πρώτους διανοούμενους του 20ου αιώνα που έμεινε στήν μνήμη όχι μόνο για τις αμφιλεγόμενες αναλύσεις του σχετικά με τις φυλακές, την τρέλα και τη σεξουαλικότητα, αλλά για την υπογραφή αναφοράς το 1977 για τη νομιμοποίηση του σεξ με παιδιά ηλικίας 13 ετών SIPA / REX

Ο φιλόσοφος Michel Foucault, ένας φάρος της σημερινής ιδεολογίας «ξύπνα», έγινε η τελευταία εξέχουσα γαλλική φιγούρα που αντιμετώπισε αναδρομική κρίση για σεξουαλική κακοποίηση παιδιών. Ένας συνάδελφος διανοούμενος, ο Guy Sorman, εξαπέλυσε μια καταιγίδα μεταξύ των παρισινών «intellos» με τον ισχυρισμό του ότι ο Foucault, ο οποίος πέθανε το 1984 σε ηλικία 57 ετών, ήταν παιδόφιλος βιαστής που είχε σεξουαλική επαφή με Αραβικά παιδιά ενώ ζούσε στην Τυνησία στα τέλη της δεκαετίας του 1960.

Ο Sorman, 77 ετών, είπε ότι είχε επισκεφθεί το Foucault με μια ομάδα φίλων σε ένα ταξίδι διακοπών του Πάσχα στο χωριό Sidi Bou Said, κοντά στην Τύνιδα, όπου ζούσε ο φιλόσοφος το 1969. «Τα μικρά παιδιά κυνηγούσαν τον Foucault λέγοντας «τι γίνεται για μένα ; πάρε με, πάρε με », θυμάται την περασμένη εβδομάδα σε συνέντευξη με τους The Sunday Times.


ΓΙΑ ΤΟΝ κ. Μ. ΚΟΤΤΑΚΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΑΚΟΜΗ ΤΗΝ ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ ΤΗΣ "ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ".
ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΟΥΝ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ. ΤΗΝ ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ
Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΕΡΙΕΧΕΙ, ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΕΙ, ΗΔΗ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΕΝΑ ΔΑΙΜΟΝΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΕΩΡΕΙ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΕΓΩ ΤΟΥ ΚΑΙ ΖΕΙ Μ' ΑΥΤΟ "ΑΡΜΟΝΙΚΑ" ΠΛΕΟΝ.ΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΧΕΓΚΕΛ. ΘΕΣΗ-ΑΝΤΙΘΕΣΗ- ΣΥΝΘΕΣΗ. ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΘΕΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΚΟΥΣΙΑ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΣΑΝ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΟΣ. ΕΙΝΑΙ Η ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΣΗ. ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ.ΑΥΤΟΣ Ο LIGHT ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΟΣ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΤΩΣΗ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΓΓΕΛΟΙ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΟΥΣ, ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΕΣ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΣΙΑ. Η ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΗΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΗΣ.ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΜΑΙ, ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ, ΕΓΩ ΕΙΜΙ Ο ΩΝ, ΑΓΑΠΑ ΜΕ. ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ο Michel Foucault και η γενιά του
http://theodotus.blogspot.com/2019/01/blog-post.html