Δευτέρα 9 Αυγούστου 2021

Τί είναι οι ενιαμιση, από τους 10 ανθρώπους που πλησιάζουν την εκκλησία;

 

Π. Νικόλαος Λουδοβίκος

Οι ενιαμιση, από τους 10 ανθρώπους που πλησιάζουν την εκκλησία τέτοιοι είναι....Θέλω να βάλω το Θεό στη δούλεψή μου..να μου κάνει ότι θελω... Έρχονται κοντά μας και ..επιτρέψτε μου να πω , βρωμάει αυτή η κατάσταση.

Μιλανε σε εμάς τους ιερείς, και καταλαβαίνεις ότι έχεις να κάνεις με έναν Θεοφαγο... Θέλει να φάει τον Θεό και εσένα μαζί...Όχι να τον φάει για να τον βοηθήσει,αλλά να τον φάει για να τον υπηρετεί,να τον κάνει δούλο...

Και γιατί να μη γίνει εκείνο, και γιατί να μη γίνει το άλλο, και γιατί να μην έχω εκείνο, και γιατί να μην είμαι σαν τον άλλο.... Και συνεχώς αυτό το πράγμα γίνεται.. και εξαιτίας αυτού εμποδίζουμε το Πνεύμα το Άγιο να ενεργήσει ομαλά και φυσιολογικά πάνω μας, όπως θα ήθελε... Και να μας φτιάξει όπως Αυτό θα ήθελε...


ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΟΨΗ ΤΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ, ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ: MAΣ ΜΙΛΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΦΑΓΟ. ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΗΧΗΤΟΙ. ΔΙΟΤΙ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ. ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΟΝΤΟΛΟΓΟΥΣ, ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ.
ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΧΑ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Einai stin sosti meria tou gise gia ayto ta leei. Gia na erxetai o allos kai na xeftelizetai zitontas apo ton Theo rousfetia pou kao ayos pou to kanei xerei oti einai mia anoisia fantasou se ti thesi vrisketai. E ayto to aplo o patir Loudovikos me tosa diplomata den to katalavainei. Na eyxaristei ton Theo pou exei stathero mistho. An vrethei kai aytos kai o Livyos stin thesi ayton pou zitane apo ton Theo rousfetia tote oxi mono stous papades tha trexoun alla kai sta tzamia kai stis xavres kaibstous gourou na parakalane olo to pano patoma gia sigouria AM

amethystos είπε...

Δέν μπορούμε νά δούμε τόν εαυτό μας φίλε. Ο οφθαλμός τής ψυχής είναι σκοτισμένος. Καί είμαστε παγιδευμένοι στόν λαβύρινθο. Βλέπουμε μέν τήν τρίχα στό μάτι τού άλλου αλλά καί ο άλλος βλέπει τήν τρίχα στό δικό μας. Αγνοούμε πλήρως τί γίνεται μέσα μας. Τήν μεγαλομανία μας, όπως εν προκειμένω. Αυτό είναι καί τό ευαγγελικό όριο τής νεοορθοδοξίας. Τό εγώ γεννιέται στόν άλλον. Αλλά καί τό εγώ τού άλλου γεννιέται σέ μένα. Καί έζησαν τά εγώ μας καλά καί εμείς καλύτερα. Παρθένες.

Ανώνυμος είπε...

Μωρές Παρθένες!!!!