Κυριακή 21 Απριλίου 2024

Σαν τον άσωτο το γιό ήρθα ξανά σε Σένα ~ Αγίου Συμεών του Νέου Θεολόγου . “””Γύρισα , ήρθα σε Σένα , και στην ψυχή μου όμως πολλές οι πληγές…Το έλεος της χάρης Σου στάλαξε , Θεέ μου…”””

                                       


”Σαν τον άσωτο το γιό ήρθα ξανά σε Σένα..”
(Αγίου Συμεών του Νέου Θεολόγου)

Έφυγα μακριά

Έφυγα μακριά Φίλε του ανθρώπου, είχα τη σκηνή μου στην έρημο ,
από Σένα, τόν γλυκό μου Κύριο έφυγα και κρύφτηκα ,
κάτω απ τη νύχτα χώθηκα της αγωνίας να επιβιώσω .
από κει γέμισα πολλές δαγκωματιές και τραύματα .
Γύρισα , ήρθα σε Σένα , και στην ψυχή μου όμως πολλές οι πληγές…

Το έλεος της χάρης Σου στάλαξε , Θεέ μου ,
τις πληγές μου άλειψε , εξάλειψε τα έλκη ,
τα μέλη μου συνάρμοσε και σύσφιξε..…
παράλυσαν..…
αφάνισε τις ουλές , μη μείνει ούτε μία , Σωτήρα ,
τέλεια γιάτρεψέ με ολόκληρο , κάνε με όπως πρίν,

όταν δεν είχα μολυσμό ούτε μώλωπα
ούτε πληγή να αιμορραγεί, ούτε κηλίδα, Θεέ μου,
είχα γαλήνη , χαρά , ειρήνη και πραότητα ,

την άγια ταπείνωση και μακροθυμία ,
τον φωτισμό της υπομονής και πράξεις όμορφες ,
σε όλα υπομονή και δύναμη ανίκητη……

Χάζεψα , Κύριε , αποβλακώθηκα , σε μένα ελπίζοντας ,

με πλάκωσε και μ έσυρε η αγωνία για τα υλικά η μέριμνα για τα βιωτικά ,
ο ταλαίπωρος , καταξέπεσα , ψυχράθηκα σαν το σίδερο κι έγινα μαύρος
πολύ καιρό , ώσπου έπιασα σκουριά .
Κι έτσι φωνάζω πάλι εσένα , Φιλάνθρωπε , θέλω να καθαρίσω
να υψωθώ στην πρώτη μου Ομορφιά
το Φώς Σου τέλεια ν απολαύσω
Τώρα κι αδιάκοπα σέ όλους τους αιώνες .


”Ύμνοι Θείων Ερώτων” του Αγίου Συμεών του Νέου Θεολόγου / [Ύμνος ΜΪΆ, στ. 1-5, 11-21, 41-49]

fdathanasiou.wordpress.com / Posted by Δημήτρης Ρόδης 

Σαν τον άσωτο το γιό ήρθα ξανά σε Σένα ~ Αγίου Συμεών του Νέου Θεολόγου . “””Γύρισα , ήρθα σε Σένα , και στην ψυχή μου όμως πολλές οι πληγές…Το έλεος της χάρης Σου στάλαξε , Θεέ μου…””” – Οδοιπορούντες Αγίου Συμεών Του Νέου Θεολόγου (wordpress.com)

Δεν υπάρχουν σχόλια: